Celica 2.0 GTi by Kamilos
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Celica 2.0 GTi by Kamilos
Silnik:
> 3S-GE, seria
Przeniesienie napędu:
> Seria
Hamulce:
> Seria
Układ wydechowy:
> jakas tam koncowka Ulter
Układ dolotowy:
> Seria
Koła:
> Zima: org alu 14'
> Lato: alu 16'
Wnętrze:
> widać ze zadbane, nic nie po przecierane , elektryczne szyby i lusterka, klima do sprawdzenia, abs, wspomaganie i sam nie wiem co jeszcze
Audio:
> radio na razie będzie pierwsze lepsze jakie wpadnie mi w ręce, a glosniki podobno wymieniane lecz na dniach sprawdzę co tam siedzi, dolozone tweetery
Auto niedawno kupione od forumowicza, sam Tomuś polecal
Przebieg 115tys, malo wiarygodny ale teraz to każdy jest wątpliwy.
Plany:
Jak na razie chce go doprowadzic do normalnego stanu,w pierwszej kolejności mechanicznie.
Czekaja wlasnie nowe hamulce przód Brembo i klocki TRW, tyl ABE i klocki TRW, plyn hamulcowy DOT 4 toyoty.
W przyszlym tyg podstawie do mechanika na wymiane sprzegla i planuje wrzucic Aisini.
Do zrobienia zostalo:
Lakier, poniewaz schodzi bezbarwny i tu pytanie czy lepiej będzie polozyc nowy bezbarwny czy moze okleic auto?
Elektryka, ciągle świecące sie swiatla pozycja przód, tyl i dzienne bo to one są winne spieciu
Wyrwane mocowanie kola zapasowego
Klima
Przelacznik obiegu powietrza
Na razie tyle udalo mi sie wykąpać
Za wszelkie sugestie i pomoc będę bardzo wdzięczny
tu kilka fotek nim go kupilem a reszte pstrykne na dniach
viewtopic.php?t=36399
pozdrawiam
> 3S-GE, seria
Przeniesienie napędu:
> Seria
Hamulce:
> Seria
Układ wydechowy:
> jakas tam koncowka Ulter
Układ dolotowy:
> Seria
Koła:
> Zima: org alu 14'
> Lato: alu 16'
Wnętrze:
> widać ze zadbane, nic nie po przecierane , elektryczne szyby i lusterka, klima do sprawdzenia, abs, wspomaganie i sam nie wiem co jeszcze
Audio:
> radio na razie będzie pierwsze lepsze jakie wpadnie mi w ręce, a glosniki podobno wymieniane lecz na dniach sprawdzę co tam siedzi, dolozone tweetery
Auto niedawno kupione od forumowicza, sam Tomuś polecal
Przebieg 115tys, malo wiarygodny ale teraz to każdy jest wątpliwy.
Plany:
Jak na razie chce go doprowadzic do normalnego stanu,w pierwszej kolejności mechanicznie.
Czekaja wlasnie nowe hamulce przód Brembo i klocki TRW, tyl ABE i klocki TRW, plyn hamulcowy DOT 4 toyoty.
W przyszlym tyg podstawie do mechanika na wymiane sprzegla i planuje wrzucic Aisini.
Do zrobienia zostalo:
Lakier, poniewaz schodzi bezbarwny i tu pytanie czy lepiej będzie polozyc nowy bezbarwny czy moze okleic auto?
Elektryka, ciągle świecące sie swiatla pozycja przód, tyl i dzienne bo to one są winne spieciu
Wyrwane mocowanie kola zapasowego
Klima
Przelacznik obiegu powietrza
Na razie tyle udalo mi sie wykąpać
Za wszelkie sugestie i pomoc będę bardzo wdzięczny
tu kilka fotek nim go kupilem a reszte pstrykne na dniach
viewtopic.php?t=36399
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 18-04-14, 19:49 przez Kamilos14, łącznie zmieniany 1 raz.
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Już mija prawie rok jak jestem ze swoją Celinką i powiem wam szczerze, że miała to być chwilowa znajomość, przelotny romans... A tu jednak ' przyszła na chwilę, a została na dłużej '
Jakie to sweet
Ale wróćmy na ziemię, bo trochę przez ten roczek się działo, czym chcę się pochwalić, a przy okazji usłyszeć waszą opinię i być może uzyskać jakąś pomoc
Wstępnie fotki z zeszłego roku jak ją kupiłem:
Od początku!
Zostało zrobione:
- komplet hamulców ( tarcze przód brembo i klocki trw, tarcze tył abe i tej samej firmy klocki oraz szczęki, do tego zalany nowy plyn Dot4 Toyoty )
- kompletne sprzęgło Aisin, nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła, bo stare przeszły już na zasłużoną emeryturę, wszystko to zalane nowym płynem dot4 Ferodo (pompa była ratowana zestawem naprawczym, lecz na próbach się skończyło bo nic to nie dało)
- nowa uszczelka pod dekielkiem zaworowym
- nowy olej Motul 10W40 ( tu sie zastanawiam czy nie zmienić na 5W30 hmm? )
- nowy filtr oleju i powietrza
- nowe świece Bosch
- nowy Akumulator Bosch
- nowy płyn chłodniczy, niestety tutaj w zbiorniczku jak i silniku znalazł się spory rudy syf, nad tym jeszcze muszę popracować, ale grunt że trzyma temperaturę
- zmienione pozycje na obrysówki
Jak wyżej pisałem miałem problemy ze światłami do jazdy dziennej, zostało to naprawione, a pajączek od świateł naprawił się sam ( cud boski ). W aucie były zamontowane ksenony, które dość brutalnie pod wpływem złości zostały skierowane na śmietnik.
Postanowiłem również wyjąć fotele, kanapę oraz wykładzinę, aby wyczyścić to wszystko i przy okazji sprawdzić w jakim stanie jest podłoga, to już sami oceńcie ( została tryśnięta lakierem anty rudym)
Pod wykładziną znajdowały się kilometry kabli, które pozostawił amator mocnego audio umc umc umc ( towarzyszą ksenonom )
Skoro jesteśmy już przy muzyce, święty Mikołaj sprawił mi radio pod logiem Pionieer, a przy okazji sprawdziłem jakie głośniki goszczą w mym wozie:
- przód Kruger&Matz
- tył Bose
Dołożone są jakieś tam tweetery, lecz wypada dołożyć zwrotnicę aby to jakoś grało:)
No i jako, że zbliża się nasza rocznica to sprawiłem Celinie wizytę u kosmetyczki, a mianowicie zajął się nią lakiernik, bo największym jej mankamentem byl schodzący bezbarwny. Kilka elementów poszło do malowania, progi w środku jak i na zewnątrz zabezpieczone, nadkola i podłoga wyszło również, że byla lekko uderzona w drzwi pasażera co zostało prawidłowo bez szpachli zrobione
Całość zakończona polerką mmmmmmmalinka
Może czas na to co jest do zrobienia:
- w przyszłym miesiącu zakładam komplet poliuretanów
- końcówki drążków kierowniczych, bo są już lekkie luzy, a przyda się zbieżność wraz z geometrią bo lekko ściąga w prawo
- jak widać na zdjęciu do wymiany nadaje się tylni trójkącik
- osłona kierownicy bo stara ledwo się trzymała
- przełącznik obiegu powietrza
- brakuje mi regulatora podnoszenia/opuszczania świateł
- silnik podnoszenia szyb od strony kierowcy wyje podczas pracy
- felgi bo te jakos średnio mi pasują do niej aktualnie są zimówki, gdzie felgi wyrwałem prawie darmo ( 200zl za komplet wraz z przesyłka:D , chyba kogoś okradłem)
- półka w bagażniku do wymiany bo zostały otwory bo zapewne bardzo zacnych głośnikach
- dolot do wymiany bo przy wymianie uszczelki pod deklem okazało się, że kiedyś był założony gaz bez wbicia w dowód i otwory aktualnie są zaślepione
- sprawdzenie kompresji na cylindrach
- odwiedziny na hamowni
- podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów
- hamulec ręczny, bo mimo wymiany to kiepsko trzyma, przypuszczam że może samoregulatory do wymiany
A teraz plany, które sam nie wiem czy zostaną zrealizowane, gdyż, ponieważ, że czekam na jakąś okazję:)
- rozglądałem się za jakimś dawcą z turbo, chciałem całe auto, aby mieć zapas części lecz z tym co raz ciężej a głównie myślałem nad zmianą samego silnika
To chyba koniec mojej lektury, która pochłonęła każdą wolną chwile w pracy
Jakie to sweet
Ale wróćmy na ziemię, bo trochę przez ten roczek się działo, czym chcę się pochwalić, a przy okazji usłyszeć waszą opinię i być może uzyskać jakąś pomoc
Wstępnie fotki z zeszłego roku jak ją kupiłem:
Od początku!
Zostało zrobione:
- komplet hamulców ( tarcze przód brembo i klocki trw, tarcze tył abe i tej samej firmy klocki oraz szczęki, do tego zalany nowy plyn Dot4 Toyoty )
- kompletne sprzęgło Aisin, nowy wysprzęglik i pompa sprzęgła, bo stare przeszły już na zasłużoną emeryturę, wszystko to zalane nowym płynem dot4 Ferodo (pompa była ratowana zestawem naprawczym, lecz na próbach się skończyło bo nic to nie dało)
- nowa uszczelka pod dekielkiem zaworowym
- nowy olej Motul 10W40 ( tu sie zastanawiam czy nie zmienić na 5W30 hmm? )
- nowy filtr oleju i powietrza
- nowe świece Bosch
- nowy Akumulator Bosch
- nowy płyn chłodniczy, niestety tutaj w zbiorniczku jak i silniku znalazł się spory rudy syf, nad tym jeszcze muszę popracować, ale grunt że trzyma temperaturę
- zmienione pozycje na obrysówki
Jak wyżej pisałem miałem problemy ze światłami do jazdy dziennej, zostało to naprawione, a pajączek od świateł naprawił się sam ( cud boski ). W aucie były zamontowane ksenony, które dość brutalnie pod wpływem złości zostały skierowane na śmietnik.
Postanowiłem również wyjąć fotele, kanapę oraz wykładzinę, aby wyczyścić to wszystko i przy okazji sprawdzić w jakim stanie jest podłoga, to już sami oceńcie ( została tryśnięta lakierem anty rudym)
Pod wykładziną znajdowały się kilometry kabli, które pozostawił amator mocnego audio umc umc umc ( towarzyszą ksenonom )
Skoro jesteśmy już przy muzyce, święty Mikołaj sprawił mi radio pod logiem Pionieer, a przy okazji sprawdziłem jakie głośniki goszczą w mym wozie:
- przód Kruger&Matz
- tył Bose
Dołożone są jakieś tam tweetery, lecz wypada dołożyć zwrotnicę aby to jakoś grało:)
No i jako, że zbliża się nasza rocznica to sprawiłem Celinie wizytę u kosmetyczki, a mianowicie zajął się nią lakiernik, bo największym jej mankamentem byl schodzący bezbarwny. Kilka elementów poszło do malowania, progi w środku jak i na zewnątrz zabezpieczone, nadkola i podłoga wyszło również, że byla lekko uderzona w drzwi pasażera co zostało prawidłowo bez szpachli zrobione
Całość zakończona polerką mmmmmmmalinka
Może czas na to co jest do zrobienia:
- w przyszłym miesiącu zakładam komplet poliuretanów
- końcówki drążków kierowniczych, bo są już lekkie luzy, a przyda się zbieżność wraz z geometrią bo lekko ściąga w prawo
- jak widać na zdjęciu do wymiany nadaje się tylni trójkącik
- osłona kierownicy bo stara ledwo się trzymała
- przełącznik obiegu powietrza
- brakuje mi regulatora podnoszenia/opuszczania świateł
- silnik podnoszenia szyb od strony kierowcy wyje podczas pracy
- felgi bo te jakos średnio mi pasują do niej aktualnie są zimówki, gdzie felgi wyrwałem prawie darmo ( 200zl za komplet wraz z przesyłka:D , chyba kogoś okradłem)
- półka w bagażniku do wymiany bo zostały otwory bo zapewne bardzo zacnych głośnikach
- dolot do wymiany bo przy wymianie uszczelki pod deklem okazało się, że kiedyś był założony gaz bez wbicia w dowód i otwory aktualnie są zaślepione
- sprawdzenie kompresji na cylindrach
- odwiedziny na hamowni
- podpięcie pod komputer i sprawdzenie błędów
- hamulec ręczny, bo mimo wymiany to kiepsko trzyma, przypuszczam że może samoregulatory do wymiany
A teraz plany, które sam nie wiem czy zostaną zrealizowane, gdyż, ponieważ, że czekam na jakąś okazję:)
- rozglądałem się za jakimś dawcą z turbo, chciałem całe auto, aby mieć zapas części lecz z tym co raz ciężej a głównie myślałem nad zmianą samego silnika
To chyba koniec mojej lektury, która pochłonęła każdą wolną chwile w pracy
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Tu masz wszystko co Ci potrzebne:
http://members.chello.pl/a.dobrzyniecki ... _01-12.pdf
http://members.chello.pl/a.dobrzyniecki ... _01-12.pdf
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Dzisiaj rano moja Celinka dostała dość mocno po obrotach i tak samo po hamulcach ( spieszyłem się do pracy jak mnie zbudzili o 4 rano i miałem 10min na dojazd ) i pod zakładem hamulce już ledwo zipały, a świadczyła o tym efektywność hamowania oraz zapach
Po pracy jak już wszystko spokojnie wystygło, przy spokojnym powrocie do domu podczas hamowania zaczęły dochodzić do mych uszu dziwne odgłosy z przedniego prawego koła, jakby stuki czy puki
Pozostaje znaleźć czas i to rozkręcić
Po pracy jak już wszystko spokojnie wystygło, przy spokojnym powrocie do domu podczas hamowania zaczęły dochodzić do mych uszu dziwne odgłosy z przedniego prawego koła, jakby stuki czy puki
Pozostaje znaleźć czas i to rozkręcić
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Przepraszam Komor, że tak późno ale jakoś umknął mi ten temat
Może jednym się podobają, a drugim nie, ale Ja szaleje za nimi
Jak już tutaj jestem to może powiem co się zmieniło.
W końcu dorwałem tylną półkę, całą bez otworów na głośniki, ale tu jest mały problem bo zobaczyłem, że nie mam uchwytu od strony kierowcy, tam gdzie 'wstrzeliwuje się' owa deska, może ktoś ma na zbyciu?
Jako, że był pęknięty tylni pomarańczowy trójkącik to kupiłem całe lampy, to chyba logiczne? wpadają JDM, a te pójdą garażować
Po długim czasie założę całą obudowę pod kierownicę bo już mój tatuś to patrzeć nie może, tak go to boli, że nawet nie chce do niej wsiadać
aaaaaa i jeszcze zakupiłem tylne głośniki z LS, może kiedyś uda mi się stworzyć komplet wraz z ori radiem
Może jednym się podobają, a drugim nie, ale Ja szaleje za nimi
Jak już tutaj jestem to może powiem co się zmieniło.
W końcu dorwałem tylną półkę, całą bez otworów na głośniki, ale tu jest mały problem bo zobaczyłem, że nie mam uchwytu od strony kierowcy, tam gdzie 'wstrzeliwuje się' owa deska, może ktoś ma na zbyciu?
Jako, że był pęknięty tylni pomarańczowy trójkącik to kupiłem całe lampy, to chyba logiczne? wpadają JDM, a te pójdą garażować
Po długim czasie założę całą obudowę pod kierownicę bo już mój tatuś to patrzeć nie może, tak go to boli, że nawet nie chce do niej wsiadać
aaaaaa i jeszcze zakupiłem tylne głośniki z LS, może kiedyś uda mi się stworzyć komplet wraz z ori radiem
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Minęło trochę czasu, ale wiele się nie zmieniło z racji na moją drugą pasję czyli motocykle.
Tak jak pisałem wyżej wpadły lampy JDM oraz w końcu nie zniszczona tylna półka, a głośniki LS na razie zapakowane leżą w piwnicy.
Wczoraj przyszła paczka z kilkoma pierdołami bo akurat trafiły się za grosze
Planuję zamontować nawiew na kolana
Nowa, a raczej w lepszym stanie popielniczka
Stara niestety już jak kupiłem auto była uszkodzona
Kierunki w zderzak
Zapytacie po co skoro mam identyczne, a odpowiedz macie niżej
Tata wjeżdżał do garażu i albo auto było za długie albo ścianka się przesunęła ( oczywiście sama ). Ale auto za tydz idzie do lakiernika więc wszystko wróci do normy
Udało mi się wyrwać coś o czym marzę od dłuższego czasu i nie jest to niestety Carlos bo na niego to patrzę z błyskiem w oku, że może kiedyś będzie stał pod moim domem.
Ale niestety mam problem bo ramka przyszła zniszczona, może komuś zalega w piwnicy?
A teraz kilka ogłoszeń parafialnych:
Wciąż poszukuję tego drobiazgu ( strona lewa czyli od kierowcy )
Kolejna rzecz to kierownica, chyba lepiej będzie wyglądała ori, jak sądzicie?
Czy wszystkie V miały regulację świateł?
A teraz trochę planów
Na lato będą nowe laczki, felgi idą do prostowania bo jedna jest krzywa i przy okazji do malowania. Tu mam do was pytanie jaki kolor będzie odpowiedni? Moim typem jest jakiś grafitowy
Jak nowe laczki i felgi to czas się zabrać też za układ kierowniczy. Przez zimę do wyjęcia idzie maglownica, która już ledwo zipie i do sprawdzenia w jakim stanie jest pompa
W sumie to na razie tyle
Tak jak pisałem wyżej wpadły lampy JDM oraz w końcu nie zniszczona tylna półka, a głośniki LS na razie zapakowane leżą w piwnicy.
Wczoraj przyszła paczka z kilkoma pierdołami bo akurat trafiły się za grosze
Planuję zamontować nawiew na kolana
Nowa, a raczej w lepszym stanie popielniczka
Stara niestety już jak kupiłem auto była uszkodzona
Kierunki w zderzak
Zapytacie po co skoro mam identyczne, a odpowiedz macie niżej
Tata wjeżdżał do garażu i albo auto było za długie albo ścianka się przesunęła ( oczywiście sama ). Ale auto za tydz idzie do lakiernika więc wszystko wróci do normy
Udało mi się wyrwać coś o czym marzę od dłuższego czasu i nie jest to niestety Carlos bo na niego to patrzę z błyskiem w oku, że może kiedyś będzie stał pod moim domem.
Ale niestety mam problem bo ramka przyszła zniszczona, może komuś zalega w piwnicy?
A teraz kilka ogłoszeń parafialnych:
Wciąż poszukuję tego drobiazgu ( strona lewa czyli od kierowcy )
Kolejna rzecz to kierownica, chyba lepiej będzie wyglądała ori, jak sądzicie?
Czy wszystkie V miały regulację świateł?
A teraz trochę planów
Na lato będą nowe laczki, felgi idą do prostowania bo jedna jest krzywa i przy okazji do malowania. Tu mam do was pytanie jaki kolor będzie odpowiedni? Moim typem jest jakiś grafitowy
Jak nowe laczki i felgi to czas się zabrać też za układ kierowniczy. Przez zimę do wyjęcia idzie maglownica, która już ledwo zipie i do sprawdzenia w jakim stanie jest pompa
W sumie to na razie tyle
-
- Użytkownik
- Posty: 168
- Rejestracja: 17-03-14, 09:35
Prace powoli, bardzo powoli idą do przodu.
Na razie mam kłopot z wyjęciem maglownicy, a raczej z brakiem warunków na to. Myślałem, aby postawić auto na kobyłki i wtedy kombinować, tylko które punkty podwozia są najbardziej wytrzymałe?
Wyjąłem właśnie również alternator bo huczało łożysko i przy okazji też łożysko będzie do wymiany w kompresorze klimy, tam też przy powolnym ruszaniu kołem słychać stuki i czuć luz ale tak czy siak idzie do wyjęcia. Przy okazji też wymieniam pasek bo delikatnie już popękał.
Ale żeby nie było tylko o rozbieraniu to założyłem nawiew na kolanka i przy okazji chciałem założyć ramkę 2din, ale napotkałem dwie kostki, które są niewiadomego pochodzenia. Pomoże ktoś?
Kupiłem w ciemno alternator jakiś czas temu ale chyba trafiłem na polifta. A niżej różnice:
Przedlift
Polift
Na razie mam kłopot z wyjęciem maglownicy, a raczej z brakiem warunków na to. Myślałem, aby postawić auto na kobyłki i wtedy kombinować, tylko które punkty podwozia są najbardziej wytrzymałe?
Wyjąłem właśnie również alternator bo huczało łożysko i przy okazji też łożysko będzie do wymiany w kompresorze klimy, tam też przy powolnym ruszaniu kołem słychać stuki i czuć luz ale tak czy siak idzie do wyjęcia. Przy okazji też wymieniam pasek bo delikatnie już popękał.
Ale żeby nie było tylko o rozbieraniu to założyłem nawiew na kolanka i przy okazji chciałem założyć ramkę 2din, ale napotkałem dwie kostki, które są niewiadomego pochodzenia. Pomoże ktoś?
Kupiłem w ciemno alternator jakiś czas temu ale chyba trafiłem na polifta. A niżej różnice:
Przedlift
Polift
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
zmień blendę z tyłu na polift bo przy poliftowych lampach średnio to wygląda Co do regulacji wysokości - nie,nie każde cele miały regulację ..dziwnie masz monety, skoro przyciąga je ku górze uchwyt na monety powinien być w tunelu środkowym (o ile posiadasz na niego miejsce, bo to też rzadkość była )
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"