Cichociemna AT200

Roczniki 1994-1999
ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 11-04-15, 19:00

Obłożyliśmy świeżutki lakier prześcieradłami i zabraliśmy się za wkładanie silnika
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Taki ładny miałem widok podczas przykręcania zderzaka, więc postanowiłem to uwiecznić :-)

Obrazek

Awatar użytkownika
AlliedXaphon
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 179
Rejestracja: 22-07-12, 17:06

Postautor: AlliedXaphon » 11-04-15, 20:16

super to wszystko wyglada :-D jestem ciekaw efektu koncowego :-D
AT180 - R.I.P
ST182 - sold
ST185 GT-Four - dla zabawy
AT200 Coupe - odbudowa

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 11-04-15, 21:29

Takie tutaj smaczki :-D Mniam mniam :twisted:
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
GCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 320
Rejestracja: 07-04-09, 21:38

Postautor: GCG » 11-04-15, 21:33

Silnik robi wrażenie pewnie nie jednemu, gratulacje! :-)
Gregor

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 23-04-15, 02:46

Kolektor z turbiną z evo X :-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 23-04-15, 08:41

Wszystko ładnie pięknie ale czy długość rur w dobrym kolektorze nie powinna być jednakowa? Mam wrażenie że środkowe rury są zdecydowanie krótsze. Jak to się ma do opróżniania komory spalania ze spalin? Czy nie ma to znaczenia? Wszędzie, gdzie bym nie patrzył na jakieś końskie projekty to rury są tak kombinowane, żeby tylko długość była jednakowa.

np: Obrazek

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 23-04-15, 09:50

Gdzie mojemu projektowi do końskiego ;) Tak, wiem, że teoria mówi o jednakowej długości każdego z runnerów, ale mi bardziej zależało na upchnięciu tej turbiny kosztem właśnie idealnego kolektora. Zmieścić tę turbine z całym dolotem, dp, spływem i filtrem na swoim miejscu nie było łatwo, dlatego też nie mam pretensji, że kolektor jest jaki jest. Mam nadzieję, że nie odczuje tego. Patrząc na inne projekty mam wrażenie, że jednak znacznie przeważają kolektory bez równych runnerow nie wspominając już o jakości wykonania.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 23-04-15, 16:31

Markus pisze:Gdzie mojemu projektowi do końskiego ;) Tak, wiem, że teoria mówi o jednakowej długości każdego z runnerów, ale mi bardziej zależało na upchnięciu tej turbiny kosztem właśnie idealnego kolektora. Zmieścić tę turbine z całym dolotem, dp, spływem i filtrem na swoim miejscu nie było łatwo, dlatego też nie mam pretensji, że kolektor jest jaki jest. Mam nadzieję, że nie odczuje tego. Patrząc na inne projekty mam wrażenie, że jednak znacznie przeważają kolektory bez równych runnerow nie wspominając już o jakości wykonania.


Mnie to nie przeszkadza :-D . Chciałem rozwiać swoje wątpliwości i ciekawość.
Jak dla mnie dobrze to wygląda i mam nadzieje, że będzie się też dobrze sprawować i będziesz zadowolony 8) .

Czekam na dalsze kroki i relacje. 8)

Awatar użytkownika
Krzychu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1413
Rejestracja: 07-07-09, 19:46

Postautor: Krzychu » 23-04-15, 17:55

Frugo, luknij na oryginalne kolektory z st185/205. Nie ma tam mowy o jednakowej długości kanałów wylotowych :wink:
Markus, zajebista robota, wiadomo kogo ;-)

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 23-04-15, 18:32

Krzychu pisze:Frugo, luknij na oryginalne kolektory z st185/205. Nie ma tam mowy o jednakowej długości kanałów wylotowych :wink:
Markus, zajebista robota, wiadomo kogo ;-)


Nie miałem okazji dokładnie przyglądać się silnikom z st185/205 dlatego zapytałem.

Skoro jest to ok, to ja nie mam więcej pytań i dalej kibicuję Markusowi w projekcie :-D Zawsze po cichu marzę o turbo w mojej Celinie :twisted:

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 23-04-15, 19:04

Frugo, dokładnie analizując wszystkie rury w kolektorze który podesłałeś jako przykład kolektora z równymi runnerami też nie jest tak kolorowo ;-)
Czy moj kolektor jest ok tego na 100% nie wiem, chętnie usłyszę jakieś słowo krytyki kogoś kto się zna, może wyciągne wnioski na przyszłość..

Krzychu, Arni skończył już cały kolektor, dolot, węże i dp, w sobote odbieram :-)

ghost1077
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 494
Rejestracja: 09-10-10, 00:52

Postautor: ghost1077 » 31-08-15, 22:08

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Wiciu_S
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 649
Rejestracja: 25-03-11, 21:15

Postautor: Wiciu_S » 01-09-15, 10:09

Rozumiem, że autko jeździ i ma się dobrze? :-D Jakiś wykres? :beer:

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 02-10-15, 13:15

Auto jeździ i ma się dobrze:) Ciągle docieram.. w sumie mógłbym już stroić na jakieś wstępne 0.8 bara, ale jeszcze mam troche rzeczy do ogarnięcia.
A tymczasem takie frykasy się trafiły
Visior roof
Obrazek ObrazekObrazek

Akcesoryjna kierownica MOMO dedykowana do celicy st202 :lol:
Kierownica nie potrzebuje naby, gotowa do założenia.
ObrazekObrazek Obrazek Obrazek
Zdjęcie podglądowe
Obrazek
http://www.6gc.net/forums/lofiversion/index.php?t47436.html

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 02-10-15, 13:30

Markus możesz mi wysłać dokładne foto mocowania od Roofvisiora?

frugochemi@gmail.com
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Dejw1132
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 204
Rejestracja: 03-05-14, 09:49

Postautor: Dejw1132 » 05-10-15, 07:42

Fajna kiera na dodatek do przedlifta pasowała by p&p jeśli chodzi o klakson.

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 05-10-15, 20:56

Kiera chyba będzie na sprzedaż bo mam teraz inne ważniejsze wydatki.

calvados
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 25-02-13, 20:46

sprzęgło

Postautor: calvados » 31-10-15, 22:17

Witam
Pamiętasz może namiary na gościa który obijał Ci tarczę sprzęgła kevlarem ?

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 31-10-15, 22:20

http://panoramafirm.pl/pomorskie,,gda%C ... r_prx.html
Tarcza obita kewlarem , koszt ok 150zł z wygładzeniem koła zamachowego :-)

Awatar użytkownika
Markus
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 232
Rejestracja: 20-10-12, 23:21

Postautor: Markus » 06-11-15, 13:53

Przy okzaji wymiany nagrzewnicy i czyszczeniu wszystkich nawiewów przykleiłem pare mat.

Obrazek
masstec, chyba moja buda na dawce do gt4 już się nie nada :-D

I takie tam jeszcze zaległe.. Skrzynia z levina e58 ze szperą
Obrazek