Toyota GT86 by Kamil
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Gratulacje! Szerokości trzeba życzyć tylko. Zazdroszczę !
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14-04-15, 22:07
Witam. Auto wygląda pięknie
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.
Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.
Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14-04-15, 22:07
Prezes-Kamil pisze:roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.
Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.
Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php
A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
roobeyn pisze:Prezes-Kamil pisze:roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.
Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.
Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php
A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej
Jeszcze sie nie zdazylo zebym przytarl. Progow sie nie boj
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 6
- Rejestracja: 14-04-15, 22:07
Prezes-Kamil pisze:roobeyn pisze:Prezes-Kamil pisze:roobeyn pisze:Witam. Auto wygląda pięknie
Też posiadam ten model i myślę o nowych sprężynach. Mogę zapytać jak sprawują się eibachy sportline na naszych polskich drogach ?
Czy autko wymagało jakichś przeróbek amortyzatorów czy po prostu w miejsce starych sprężyn założone zostały eibachy ? Pytam, bo na zagranicznych forach do Eibachów w wersji sportline zalecają na tył zakładać jakieś "LCA" cokolwiek to jest...
Pozdrawiam
Sprawują się idealnie, ale w europie takich eibachów nie dostaniesz, niemiecki producent przewidział jedynie 25mm na przód i 20mm na tył. Za to na stany jest już -35mm przód i tył. Jest to maksymalne obniżenie jakie możesz zastosować do seryjnych amortyzatorów, żeby nie było problemów. Szukaj więc na ebayu, po numerze seryjnym który podałem na 1 stronie.
Jak chcesz zostawić seryjne felgi, to pomyśl nad dystansami, bo seryjne strasznie głęboko siedzą.
Tu masz przelicznik, jak spasować, żeby wszystko się zmieściło (ta elka na górze opony to oczywiście nadkole):
http://www.frsproject.com/tire_size.php
A jak tam progi zwalniające, nie przyciera? Miałem w planach pro-kit, ale sportline wygląda zdecydowanie lepiej
Jeszcze sie nie zdazylo zebym przytarl. Progow sie nie boj
A jak z komfortem jazdy? nie jest za twardo? Seryjnie autko za miękkie nie jest, a nie chciałbym żeby zachowywało się jak wóz drabiniasty
Planuję 18" felgi, problem w tym, że nie mogę się zdecydować między XXR 527 black matt, a Rota MXR silver
Edit: Zapomniałem dopytać czy masz u siebie założone dystanse? ...bo zastanawiam się czy 8,5 felga będzie w miarę równo z nadkolami z przodu i tyłu.
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
[2016] Wiosna, jeszcze na zimówkach:
[2016] Lato, aktualizacja wyglądu. Usunąłem białą folie z felg i pomalowałem proszkowo zaciski na żółty:
Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić lakiernika w Katowicach.
Lakiernia Proszkowa "Konrad" Piotr Herych , Katowice, Oswobodzenia 50. Tel 501 965 623
Za wyproszkowanie i pomalowanie wszystkich zacisków wziął jakąś śmieszną kasę 250zł.
Felgi też malują, kolega robił i wyszły petarda.
[2016] Lato, aktualizacja wyglądu. Usunąłem białą folie z felg i pomalowałem proszkowo zaciski na żółty:
Z czystym sumieniem mogę wszystkim polecić lakiernika w Katowicach.
Lakiernia Proszkowa "Konrad" Piotr Herych , Katowice, Oswobodzenia 50. Tel 501 965 623
Za wyproszkowanie i pomalowanie wszystkich zacisków wziął jakąś śmieszną kasę 250zł.
Felgi też malują, kolega robił i wyszły petarda.
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17
- Prezes-Kamil
- Użytkownik
- Posty: 341
- Rejestracja: 21-04-11, 21:17