Celica bez koloru by michalm320
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
Celica bez koloru by michalm320
W końcu nadszedł czas żeby przedstawić swoją Tojkę. Auto mam od jakiś dwóch miesięcy, kupione w Polsce z dużym ale mam nadzieje prawdziwym przebiegiem 225tyś km. Miernik lakieru podczas oględzin nie wykazał powiązań z przystankiem tudzież innym uczestnikiem ruchu. Miałem kilka rzeczy do zrobienia ale nic poza tym co wyszło podczas kupna. Więc teoretycznie powinienem być zadowolony z zakupu.
Samochód:
Toyota Celica VII 2003r.
Silnik:
1.8 VVTi 143KM
Przeniesienie napędu:
Seria
Zawieszenie:
Seria + sprężyny Vogtland -35mm + rozpórka przednia górna Staffa
Hamulce:
Seria
Układ wydechowy:
Seria
Układ dolotowy:
Seria + wkładka K&N (pewnie taki pozostanie bo dźwięk od 4,5tyś obr. jest przepiękny)
Koła:
Lato: WSL 7x16 + opony Hankook Ventus Prime2 205/50
Zima: seria 16” + opony Hankook/Toyo 205/50
Wnętrze:
Seria
Audio:
Radio Pioneer
Body:
Seria
Samochód:
Toyota Celica VII 2003r.
Silnik:
1.8 VVTi 143KM
Przeniesienie napędu:
Seria
Zawieszenie:
Seria + sprężyny Vogtland -35mm + rozpórka przednia górna Staffa
Hamulce:
Seria
Układ wydechowy:
Seria
Układ dolotowy:
Seria + wkładka K&N (pewnie taki pozostanie bo dźwięk od 4,5tyś obr. jest przepiękny)
Koła:
Lato: WSL 7x16 + opony Hankook Ventus Prime2 205/50
Zima: seria 16” + opony Hankook/Toyo 205/50
Wnętrze:
Seria
Audio:
Radio Pioneer
Body:
Seria
Ostatnio zmieniony 05-05-16, 09:36 przez michalm320, łącznie zmieniany 4 razy.
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty
Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
-
- Użytkownik
- Posty: 131
- Rejestracja: 11-11-13, 16:23
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
QubaKpl pisze:Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty
Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.
No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?
9-3 AERO SS
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Łukasz K pisze:QubaKpl pisze:Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty
Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.
No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?
To że podczas jazdy często się włącza wentylator chłodnicy czyli silnik się za bardzo nagrzewa ? Tak jak pisałem przy włożonym motylkowym nie ma tego.
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
QubaKpl pisze:Łukasz K pisze:QubaKpl pisze:Michałkrk pisze:Jak lubisz ładny dźwięk to sobie wyjmij jeszcze zaworek motylkowy z dolotu. Przy okazji delikatnie odmulisz dolne obroty
Ta i spowodujesz że silnik się będzie szybciej i bardziej nagrzewał ;/ niestety ma to swoje minusy, po ponownym włożeniu zaworu zauważyłem że silnik wolniej się nagrzewa i nie włącza się tak często wiatrak od chłodnicy.
No to chyba lepiej, że silnik się szybciej nagrzewa...więc co tutaj jest minusem?
To że podczas jazdy często się włącza wentylator chłodnicy czyli silnik się za bardzo nagrzewa ? Tak jak pisałem przy włożonym motylkowym nie ma tego.
To posprawdzaj czy masz wszystko ok z wentylatorem. U mnie tego nie ma. Nie zauważyłem też różnicy w szybkości nagrzewania się silnika. Poczułem tylko na plus lepszy dół i pomruk oraz delikatnie lepszą górę.
P.S. Żeby nie robić już śmietnika w temacie kolegi, piękna zdrowa seria
9-3 AERO SS
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
roxkox pisze:W którym miejscu dokładnie znajduje się ten zawór motylkowy ?
w filtrze powietrz , taka wkładka obok z białym prostokącikiem
Zapraszam na moją strone -> www.kubakoziol.pl
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Na zdjęciach wydaje się być bardzo, bardzo zadbanym egzemplarzem - wygląda jak nówka z salonu
Warto utrzymać, bo za kilka lat ma szanse być sporo wart
Warto utrzymać, bo za kilka lat ma szanse być sporo wart
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 12-09-10, 16:14