Celica VI by JaQb_CK
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
kutan86 pisze:Mój ulubiony temat. Przekozacka VI. Wszystko zrobione z głową i ze smakiem
Ciekawy jestem jeszcze jak fotele się komponują
Dzięki
Fotele jeszcze poczekają Jak to się mówi "Nabierają mocy prawnej "
Na razie są inne priorytety.
Byłem na hamowni ostatni raz jako"seria"
i wykres:
Przebieg jak najbardziej prawidłowy tylko, że wcięło mi 15 Nm w ciągu 3 lat
Przychodzą kolejne graty ale to już opiszę po niedzieli
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
ładny wynik na serii
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- groohaa1
- Użytkownik
- Posty: 977
- Rejestracja: 31-05-12, 22:41
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
groohaa1 pisze:Odgrzeje lekko starawego kotleta
Wiesz może w jakich wersjach były dostępne OEM alarmy w ST202/5? To jest tylko JDM czy w EU tez były dostępne?
Były dostępne jako opcja. Widziałem jedną EU z takim alarmem
Wracając do tematu.
Dalej choruję na totalny brak czasu. Z ważniejszych rzeczy ogarnąłem wiązkę.
Tak wygląda mój panel z magicznym przyciskiem
Niestety sprzęgło już nie daje rady :/ Exedy po 80 tys ma prawo nie wytrzymywać takiego przyrostu mocy.
W między czasie sprawdziłęm Na G-techu przyspieszenie i jestem zadowolony. Myślę, że z nie ślizgającym się sprzęgłem zejdę poniżej 7s.
No własnie. Zacząłem drążyć temat sprzęgła i niechcący wyszła taka sytuacja
Wycieczka do Sopotu i mam skrzynię od mr2 4A-GZE. Oczywiście ze szperą. Teraz trochę zabawy ze skrzynią i sprzęgłem i będzie fun
Dzięki Markus
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
3mam kciuki by udało się ze skrzynią
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Skrzynia już dopasowana i o tyle mnie to cieszy, że skrzynia smarowanie jak w E56 i jest mocniejsza.
Teraz jeszcze ją rozbiorę, powymieniam łożyska i zobaczę jak synchronizatory.
Wpadły też jakiś czas temu przewody w oplocie Earl`s :
i oryginalne dokładki od SS-III na tył.
Na pewno wychodzą z uśmiechem na twarzy
A czy mają pot na plechach czy kreskę na bieliźnie nigdy nie sprawdzałem
Teraz jeszcze ją rozbiorę, powymieniam łożyska i zobaczę jak synchronizatory.
Wpadły też jakiś czas temu przewody w oplocie Earl`s :
i oryginalne dokładki od SS-III na tył.
Piotrek pisze:Pewnie Kuba podłączył pod to sprzęgło kompresora
Jak się to wciska to pasażerowie wysiadają z plamą potu na plecach!
Na pewno wychodzą z uśmiechem na twarzy
A czy mają pot na plechach czy kreskę na bieliźnie nigdy nie sprawdzałem
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- JaQb_CK
- Użytkownik
- Posty: 1943
- Rejestracja: 07-09-09, 19:21
Po długiej przerwie. Auto jeździ i ma się dobrze.
Długo nie miałem czasu zająć się Celicą, ale wreszcie się udało.
Zrobiłem nowe mocowanie kompresora. Pod nowy alternator, bo stary stwarzał mi problemy.
A dokładniej jego przewód napięciowy, który od czasu do czasu powodował zwarcia.
Jest inny alternator, z wyjściem prądowym z tyłu.
Kółko pasowe wytoczyłem z aluminium. Dorobiłem też na nim i na kółku od kompresora znaki do ustawiania zapłonu (wcześniej było to nierealne )
Była ostatnio też na hamowni.
Tu jest zdjęcie z naniesionymi wykresami serii i kompresora :
Specjalnie wykonałem pomiar przed zrobieniem wydechu, żeby zobaczyć jaka będzie różnica. Więc zakładam, że będzie więcej, lepiej, szybciej i głośniej
Podrodze kupiłem trochę gratów z ASO i nie tylko.
Trafiły się w dobrej cenie łożyska przód i piasty to wziąłem
Kupiłem też uszczelki pod wtryski i zaczynam kompletować Łożyska do skrzyni.
Kolejny zakum Innovate LC-2
Z sondą Bosch LSU 4.9
Pewnie jeszcze o paru rzeczach zapomniałem, ale to przy okazji dopiszę
Długo nie miałem czasu zająć się Celicą, ale wreszcie się udało.
Zrobiłem nowe mocowanie kompresora. Pod nowy alternator, bo stary stwarzał mi problemy.
A dokładniej jego przewód napięciowy, który od czasu do czasu powodował zwarcia.
Jest inny alternator, z wyjściem prądowym z tyłu.
Kółko pasowe wytoczyłem z aluminium. Dorobiłem też na nim i na kółku od kompresora znaki do ustawiania zapłonu (wcześniej było to nierealne )
Była ostatnio też na hamowni.
Tu jest zdjęcie z naniesionymi wykresami serii i kompresora :
Specjalnie wykonałem pomiar przed zrobieniem wydechu, żeby zobaczyć jaka będzie różnica. Więc zakładam, że będzie więcej, lepiej, szybciej i głośniej
Podrodze kupiłem trochę gratów z ASO i nie tylko.
Trafiły się w dobrej cenie łożyska przód i piasty to wziąłem
Kupiłem też uszczelki pod wtryski i zaczynam kompletować Łożyska do skrzyni.
Kolejny zakum Innovate LC-2
Z sondą Bosch LSU 4.9
Pewnie jeszcze o paru rzeczach zapomniałem, ale to przy okazji dopiszę
Ostatnio zmieniony 13-10-15, 12:53 przez JaQb_CK, łącznie zmieniany 1 raz.
97` Toyota Celica VI 1.8
90` Toyota Celica V GT-Four A
90` Toyota Celica V GT-Four A
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
Frugo pisze:JaQb_CK pisze:Po długiej przerwie...
JaQb - podlinkuj inaczej foty, bo nic nie widać. Chyba dałeś linki, jak jesteś zalogowany do konta google i teraz my ich nie zobaczymy
+1
szkoda, ze mam taki zapieprz, bo z chęcią bym gdzieś do Was podjechał i obadał
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu