Baby-Four supercharger by driver94
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Baby-Four supercharger by driver94
Samochód:
*Toyota Celica ST202 97'
Silnik:
*3S-GZE
*Kompresor Eaton M62
*Totalny custom mocowanie i przeniesienie napędu kompresora
*Duża chłodnica z automata
*Platynowe świece bosch, zimniejsze od seryjnych
*Det 3
Doładowanie 0,2bara
Strojenie by RX Performance
Przeniesienie napędu:
*E56
*Sprzęgło EXEDY
*Nowe przewody do chłodniczki szpery
Zawieszenie:
*Amortyzatory Kayaba Excel-G
*Sprężyny H&R i Vogtland
Hamulce:
*Swap z avensisa
*Tarcze nacinane Mikoda
*Klocki Textar
*Przewody HEL
*Pompa z SSS
Układ wydechowy:
*Przelot 2,5" ze środkowym RM Motors> końcowy RM Motors
*Owijka kolektora bandażem razem z portkami
Układ dolotowy:
*Stożek Simota
*Bov properfekt
*Fmic
*Rury nierdzewne 2,5"
*Czarne silikony fmic
Koła:
*Felgi 18x8" i 18x9" JR3 w gunmetalu
*Dystanse 10mm przód
*Zima: ori z VII
Wnętrze:
*Ledowe podświetlenie zegarów i konsoli środkowej
*Kierownica trójramienna z nowym obszyciem + poduszka z rav-4
*Nowy mieszek i gałka
*Customowy short shifter
*Czarna podsufitka
*Recaro Evo7/8
Audio:
*Przód głośniki Kruger&Matz + wygłuszenie drzwi
*Tył seria
*Radio Pioneer DEH-1900UBG
*Wzmacniacz JBL CS 50.4
*Subwoofer na głośniku HERTZ DS25.3
Body:
*Dokładki progowe GT
*Spoiler GT
*Białe kierunki w błotnikach
*Żarówki X-tec z przodu
*Dokładki ori SS-III przód i tył
*Tylne lampy JDM
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiony w sierpniu 2015 roku, dość ryzykownie, bez większych ustaleń pojechałem po nią 600km. Udało się bez problemu wrócić o własnych siłach. Celina wymagała jednak natychmiastowych napraw hamulców i amortyzatorów. Hamulce: przetoczone tarcze, bo miały dużo wżerów + nowe klocki i szczęki ręcznego. Amortyzatory jak wyżej + pełna geometria. Dodatkowo zmieniony został olej na Castrola 10W60 i nabita oraz odgrzybiona klima. Został też zmieniony rozrząd, co dość mocno zaznaczyło raczej wiarygodny przebieg 160k km, gdyż siedziała jeszcze fabryczna pompa wody Poza tym zostało zabezpieczone antykorozyjnie podwozie.
Krótki opis planów zmian:
-Wydech
-Obniżenie
-Poliuretany
-Dokładki przód SSIII
-Dokładki tył SSIII
-czarna blenda
-ECU przedlift + usunięcie poliftowych kagańców
-felgi w ciekawy kolor i parę akcentów pod maską w tym samym kolorze
-ogarnąć wnętrze: kierownica 3-ramienna, mieszek, gałka z miany biegów
i pewnie wiele innych
Zdjęcia:
Od razu po zakupie:
No i aktualne:
*Toyota Celica ST202 97'
Silnik:
*3S-GZE
*Kompresor Eaton M62
*Totalny custom mocowanie i przeniesienie napędu kompresora
*Duża chłodnica z automata
*Platynowe świece bosch, zimniejsze od seryjnych
*Det 3
Doładowanie 0,2bara
Strojenie by RX Performance
Przeniesienie napędu:
*E56
*Sprzęgło EXEDY
*Nowe przewody do chłodniczki szpery
Zawieszenie:
*Amortyzatory Kayaba Excel-G
*Sprężyny H&R i Vogtland
Hamulce:
*Swap z avensisa
*Tarcze nacinane Mikoda
*Klocki Textar
*Przewody HEL
*Pompa z SSS
Układ wydechowy:
*Przelot 2,5" ze środkowym RM Motors> końcowy RM Motors
*Owijka kolektora bandażem razem z portkami
Układ dolotowy:
*Stożek Simota
*Bov properfekt
*Fmic
*Rury nierdzewne 2,5"
*Czarne silikony fmic
Koła:
*Felgi 18x8" i 18x9" JR3 w gunmetalu
*Dystanse 10mm przód
*Zima: ori z VII
Wnętrze:
*Ledowe podświetlenie zegarów i konsoli środkowej
*Kierownica trójramienna z nowym obszyciem + poduszka z rav-4
*Nowy mieszek i gałka
*Customowy short shifter
*Czarna podsufitka
*Recaro Evo7/8
Audio:
*Przód głośniki Kruger&Matz + wygłuszenie drzwi
*Tył seria
*Radio Pioneer DEH-1900UBG
*Wzmacniacz JBL CS 50.4
*Subwoofer na głośniku HERTZ DS25.3
Body:
*Dokładki progowe GT
*Spoiler GT
*Białe kierunki w błotnikach
*Żarówki X-tec z przodu
*Dokładki ori SS-III przód i tył
*Tylne lampy JDM
Krótki opis/historia samochodu:
Samochód kupiony w sierpniu 2015 roku, dość ryzykownie, bez większych ustaleń pojechałem po nią 600km. Udało się bez problemu wrócić o własnych siłach. Celina wymagała jednak natychmiastowych napraw hamulców i amortyzatorów. Hamulce: przetoczone tarcze, bo miały dużo wżerów + nowe klocki i szczęki ręcznego. Amortyzatory jak wyżej + pełna geometria. Dodatkowo zmieniony został olej na Castrola 10W60 i nabita oraz odgrzybiona klima. Został też zmieniony rozrząd, co dość mocno zaznaczyło raczej wiarygodny przebieg 160k km, gdyż siedziała jeszcze fabryczna pompa wody Poza tym zostało zabezpieczone antykorozyjnie podwozie.
Krótki opis planów zmian:
-Wydech
-Obniżenie
-Poliuretany
-Dokładki przód SSIII
-Dokładki tył SSIII
-czarna blenda
-ECU przedlift + usunięcie poliftowych kagańców
-felgi w ciekawy kolor i parę akcentów pod maską w tym samym kolorze
-ogarnąć wnętrze: kierownica 3-ramienna, mieszek, gałka z miany biegów
i pewnie wiele innych
Zdjęcia:
Od razu po zakupie:
No i aktualne:
Ostatnio zmieniony 17-05-18, 18:23 przez driver94, łącznie zmieniany 60 razy.
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
- driver94
- Użytkownik
- Posty: 228
- Rejestracja: 18-08-15, 20:19
Tak więc, wydech zrobiony, został wywalony kat, tłumik środkowy oryginalny został, od razu za nim redukcja na 2,25" i kawałek dalej na 2,5 do samego końca. Kształtki pochodzą z oryginalnego wydechu nierdzewnego toyoty A co do wrażeń w czasie jazdy, jest dość głośno ale przyjemnie, nie brzmi to jak rura z hondy
Wszystko to dzięki pomocy slyftera i jego taty
Wieczorem wrzucę foty jak to wygląda, a wkrótce jakiś filmik
Wszystko to dzięki pomocy slyftera i jego taty
Wieczorem wrzucę foty jak to wygląda, a wkrótce jakiś filmik
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33