Czerwona Celinka
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Nowa modyfikacja:
Dodanie zamka centralnego na pilot, plus automatyczne otwieranie bagażnika (też na kluczyk)
Zakupiłem:
-Sterownik plus 2 kluczyki
-2 siłowniki SLAVE i jeden MASTER o udźwigu 7kg (ok. 8zł sztuka)
Jeden slave pójdzie do bagażnika i tam będzie jednocześnie otwierał zamek i popychał lekko klapę do góry. Mam mocne siłowniki więc lekkie pchnięcie otworzy bagażnik
Dodanie zamka centralnego na pilot, plus automatyczne otwieranie bagażnika (też na kluczyk)
Zakupiłem:
-Sterownik plus 2 kluczyki
-2 siłowniki SLAVE i jeden MASTER o udźwigu 7kg (ok. 8zł sztuka)
Jeden slave pójdzie do bagażnika i tam będzie jednocześnie otwierał zamek i popychał lekko klapę do góry. Mam mocne siłowniki więc lekkie pchnięcie otworzy bagażnik
- MisiekPolarny
- Użytkownik
- Posty: 544
- Rejestracja: 18-06-07, 08:48
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 06-06-15, 05:41
VanKiller pisze:Nowa modyfikacja:
Dodanie zamka centralnego na pilot, plus automatyczne otwieranie bagażnika (też na kluczyk)
Zakupiłem:
-Sterownik plus 2 kluczyki
-2 siłowniki SLAVE i jeden MASTER o udźwigu 7kg (ok. 8zł sztuka)
Jeden slave pójdzie do bagażnika i tam będzie jednocześnie otwierał zamek i popychał lekko klapę do góry. Mam mocne siłowniki więc lekkie pchnięcie otworzy bagażnik
Oooo, odnośnie tego centralnego zamka. Miałeś jakieś problemy z podłączeniem tego?
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 06-06-15, 05:41
VanKiller pisze:Owszem. Producent dostarczył bardzo ubogą instrukcję. Na szczęście robię w elektryce i multimetrem doszłem co gdzie podłączyć. Po pracy mogę zapodać schemat do zx300
Miałem zamiar kupić i założyć tę centralkę co ty, więc wszystko co masz na jej temat będzie na pewno przydatne dla mnie
Siłowniki mam pozakładane w drzwiach przez poprzedniego właściciela prawdopodobnie. Kwestia podłączenia tego.
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
A masz siłowniki podłączone pod centralkę? Taką bez pilota?
Bo jeśli masz same siłowniki to zastosuj się do schematu:
Master Car ZX300 kupiłem za ok 50zł.
Z siłowników masz 2 kabelki. Który do białego, a który do biało-czarnego z centralki najlepiej sprawdź metodą prób i błędów. Złe podłączenie to po prostu przycisk otwierania na pilocie będzie zamykał i na odwrót
Bo jeśli masz same siłowniki to zastosuj się do schematu:
Master Car ZX300 kupiłem za ok 50zł.
Z siłowników masz 2 kabelki. Który do białego, a który do biało-czarnego z centralki najlepiej sprawdź metodą prób i błędów. Złe podłączenie to po prostu przycisk otwierania na pilocie będzie zamykał i na odwrót
-
- Użytkownik
- Posty: 29
- Rejestracja: 06-06-15, 05:41
VanKiller pisze:A masz siłowniki podłączone pod centralkę? Taką bez pilota?
Bo jeśli masz same siłowniki to zastosuj się do schematu:
Obrazek
Master Car ZX300 kupiłem za ok 50zł.
Z siłowników masz 2 kabelki. Który do białego, a który do biało-czarnego z centralki najlepiej sprawdź metodą prób i błędów. Złe podłączenie to po prostu przycisk otwierania na pilocie będzie zamykał i na odwrót
Prawdopodobnie nie mam tej zwykłej centralki. Z tego co czytałem to powinna być koło radia, a tam nic nie ma. Siłownik jest w prawych drzwiach. W lewych też pewnie jest, jak się ociepli to ściągnę tapicerkę i się upewnię, bo teraz przy tych -10 to mi się nie widzi
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Powodzenia
Centralkę najlepiej walnąć koło radia lub pod nim, na wysokości drążka skrzyni biegów (pod zapalniczką i popielniczką) bo w połowie do obojga drzwi
Mnie zimno nie odstraszyło i nowy bajerek dorobiłem. Potrzebowałem większej ilości gniazd zapalniczki do np. ładowania tel i aby wideorejestrator działał ciągle.
Kupiłem 3 gniazda zapalniczki po 1,20zł za szt. Połączyłem je równolegle kabelkiem 1mm.
Chciałem aby można było je wyłącząć i włączać. Wykożystałem do tego przycisk.
Na szczęście głupiego idealnie pasował w gniazdko zapalniczki. Więc wpiąłem się w nią szeregiem gniazdami. Tak wygląda na swoim miejscu:
Gniazda na razie znajdują się przy nogach pasażera, zamontowane niezbyt profesjonalnie, ale zmarzłem już strasznie i zrobiłem na razie tak aby się trzymało
Teraz szukam nowego akumulatora, bo stary miał już dobrych kilka lat i na mrozie odmawia posłuszeństwa. Chyba zakupię BOSCH SILVER S4 004 - 60Ah 540A P+.
Centralkę najlepiej walnąć koło radia lub pod nim, na wysokości drążka skrzyni biegów (pod zapalniczką i popielniczką) bo w połowie do obojga drzwi
Mnie zimno nie odstraszyło i nowy bajerek dorobiłem. Potrzebowałem większej ilości gniazd zapalniczki do np. ładowania tel i aby wideorejestrator działał ciągle.
Kupiłem 3 gniazda zapalniczki po 1,20zł za szt. Połączyłem je równolegle kabelkiem 1mm.
Chciałem aby można było je wyłącząć i włączać. Wykożystałem do tego przycisk.
Na szczęście głupiego idealnie pasował w gniazdko zapalniczki. Więc wpiąłem się w nią szeregiem gniazdami. Tak wygląda na swoim miejscu:
Gniazda na razie znajdują się przy nogach pasażera, zamontowane niezbyt profesjonalnie, ale zmarzłem już strasznie i zrobiłem na razie tak aby się trzymało
Teraz szukam nowego akumulatora, bo stary miał już dobrych kilka lat i na mrozie odmawia posłuszeństwa. Chyba zakupię BOSCH SILVER S4 004 - 60Ah 540A P+.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
VanKiller pisze:Gniazda na razie znajdują się przy nogach pasażera, zamontowane niezbyt profesjonalnie, ale zmarzłem już strasznie i zrobiłem na razie tak aby się trzymało
Wyprowadź je sobie do schowka nad nogami pasażera - ja tak mam i to praktyczne rozwiązanie. Kable od GPS,kamerki są przeważnie sprężynowe i można ich nadmiar ładnie schowkiem przytrzasnąć
Po prostu Frugo
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
Chyba trochę mój pedantyzm by mnie drażnił jakbym miał tak kable
Na razie kabel od wideorejestratora puściłem tak że jest praktycznie niewidoczny. Samo urządzenie wygląda bardzo podobnie jak to:
Kabelek idzie nad deseczką przeciwsłoneczną, wchodzi w uszczelkę drzwi, schodzi w dół, przez plastikową listwę przy drzwiach, aż do dołu schowka i tam go podłączam do gniazd Praktycznie niewidoczny, jedynie kawałek od wideorejestratora i kawałeczek koło schowka.
Na razie kabel od wideorejestratora puściłem tak że jest praktycznie niewidoczny. Samo urządzenie wygląda bardzo podobnie jak to:
Kabelek idzie nad deseczką przeciwsłoneczną, wchodzi w uszczelkę drzwi, schodzi w dół, przez plastikową listwę przy drzwiach, aż do dołu schowka i tam go podłączam do gniazd Praktycznie niewidoczny, jedynie kawałek od wideorejestratora i kawałeczek koło schowka.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Wszystko zależy jaki wideorejestrator - zakładałem że używasz standardówki w uchwycie ja do GiePeEsa i wyjmujesz z samochodu, żeby żadne lepkie łapy się tym nie interesowały .
Ja sam się zastanawiam nad kupnem czegoś porządnego np. DOD LS300W ale sporo kosztuje i mam na razie inne priorytety
Opcja z lusterkiem jest spoko
Ja sam się zastanawiam nad kupnem czegoś porządnego np. DOD LS300W ale sporo kosztuje i mam na razie inne priorytety
Opcja z lusterkiem jest spoko
- VanKiller
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 04-08-15, 21:34
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
VanKiller pisze:Faktycznie sporo. Moje to chińskie, dostałem na święta, ale jest kamerka cofania, i w miarę dobra jakość naciągane FullHD
P.S. Mam dylemat z aku. Na forum każdy co innego podaje i już sam nie wiem
Czaje się na ~55Ah, 400A Bosha, Varty lub Centry, ale nie wiem czy da radę go ładować :/
Najważniejszym parametrem są amperogodziny . Prąd rozruchowy - w twoim targecie 400A nie ma żadnego znaczenia dla ładowania. Nie wiem jaki jest ori w V gen, ale na pewno 55Ah nie zaszkodzi alternatorowi
Co innego jakbyś wziął taki ze 100Ah
P.S. Wrzuć jakieś nagranie na YT z twojego rejestratora
Ostatnio zmieniony 08-01-16, 20:32 przez Frugo, łącznie zmieniany 1 raz.