Celica Konop'a
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 02-03-14, 00:20
Celica Konop'a
Samochód:
*Toyota Celica ZZT230
Silnik:
*1.8 VVTi 143km
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Amortyzatory KYB Excel-G przód + tył
*Sprężyny Vogtland
*Komplet nowych odboi, podkładek i gniazda tylnych amortyzatorów OEM
*rozpórka kielichów przód STAFFA
Hamulce:
*Przód Swap Avensis T25 --> tarcze ATE 295mm + klocki ATE
*Tył Seria
*komplet po piasku. Lakierowany proszkowo pod kolor auta i składany na OEM częściach.
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
koła:
*lato - 17' Sparco AG / Falken ZIEX ZE914 205/45
*zima - seria (proszkowo odnowiona - kolor grafit) / Fulda Montero 3 205/55
*dystanse P/T - 25/30
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Radio Sony
Body:
*Dokładka zderzaka TS
*Dokładki progów TS
*Zderzak przód à la USDM
Krótki opis/historia samochodu:
Wyprodukowany w 2001 roku i sprzedany w Niemczech. Do 2013 użytkowany przez tamtejszego nabywcę, po czym sprzedany Polakowi. Samochód przestał praktycznie całą zimę, a ja go kupiłem w lutym 2014 roku.
Po kupnie obowiązkowa wymiana i rewitalizacja ukł. hamulcowego (komplet tarcze + klocki P/T + płyn), wymiana oleju skrzyni, oleju silnikowego, płynu wspomagania. Po miesiącu użytkowania zorientowałem się, że powoli ubywa mi płyn chłodniczy. Obawiałem się najgorszego, ale pomogła wymiana chłodnicy. Tamta dostała przecieku bo żeberka przestały istnieć, a rurka drżała na tyle, że się rozszczelniła. W lato '14 naprawiłem szyberdach ( korozja przy odpływach) oraz wymieniłem zaciski hamulcowe tył ( były pęknięte te "uszy" od sworznia na klocki) + malowanie tarcz/bębnów i zacisków P/T na czarny matt. Teraz w lato '15 zwalczyłem korozję na błotnikach T, która wychodziła od środka i wolałem zrobić to zanim coś się pokaże na zewnątrz.
Krótki opis planów zmian:
Planów było wiele, niestety czas weryfikuje. Poniżej drobne zestawienie i aktualizacja:
1.Turbo (narazie odległa sprawa ze względu na fundusz)
2.Felgi 17' - wpadły Sparco na lato
3.Hamulce BBK - jest swap z Avensisa na 295
4.Dokładki TS - z przodu już na pokładzie, progi też się udało wpasować po II próbie
5.Dokładka TRD zderzak tył
6.Spoiler z GTS / Duck tail
7.Wlot na maskę C-One/M-sport
8.Przyciemniane klosze lamp tył / może wersja poliftowa.
9.Dystanse OK
10.Zmiana podświetlenia konsoli (tam gdzie się tylko da zmieniam na kolor amber) do zrobienia zostały tylko przełączniki do szyb
11.Zawias Excel-G + Vogtland - już założone - wpadła też od razu rozpórka kielichów
12.Dodać smaczku emblematami/naklejkami TRD - narazie są drobne naklejki na progach
13.Wydech przelot kwasówka
14.coś się znajdzie...
Zdjęcia:
Fotki mi pouciekały bo wrzucałem na jakieś hosty słabe - także cały temat stracił zdjęcia
*Toyota Celica ZZT230
Silnik:
*1.8 VVTi 143km
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Amortyzatory KYB Excel-G przód + tył
*Sprężyny Vogtland
*Komplet nowych odboi, podkładek i gniazda tylnych amortyzatorów OEM
*rozpórka kielichów przód STAFFA
Hamulce:
*Przód Swap Avensis T25 --> tarcze ATE 295mm + klocki ATE
*Tył Seria
*komplet po piasku. Lakierowany proszkowo pod kolor auta i składany na OEM częściach.
Układ wydechowy:
*seria
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
koła:
*lato - 17' Sparco AG / Falken ZIEX ZE914 205/45
*zima - seria (proszkowo odnowiona - kolor grafit) / Fulda Montero 3 205/55
*dystanse P/T - 25/30
Wnętrze:
*seria
Audio:
*Radio Sony
Body:
*Dokładka zderzaka TS
*Dokładki progów TS
*Zderzak przód à la USDM
Krótki opis/historia samochodu:
Wyprodukowany w 2001 roku i sprzedany w Niemczech. Do 2013 użytkowany przez tamtejszego nabywcę, po czym sprzedany Polakowi. Samochód przestał praktycznie całą zimę, a ja go kupiłem w lutym 2014 roku.
Po kupnie obowiązkowa wymiana i rewitalizacja ukł. hamulcowego (komplet tarcze + klocki P/T + płyn), wymiana oleju skrzyni, oleju silnikowego, płynu wspomagania. Po miesiącu użytkowania zorientowałem się, że powoli ubywa mi płyn chłodniczy. Obawiałem się najgorszego, ale pomogła wymiana chłodnicy. Tamta dostała przecieku bo żeberka przestały istnieć, a rurka drżała na tyle, że się rozszczelniła. W lato '14 naprawiłem szyberdach ( korozja przy odpływach) oraz wymieniłem zaciski hamulcowe tył ( były pęknięte te "uszy" od sworznia na klocki) + malowanie tarcz/bębnów i zacisków P/T na czarny matt. Teraz w lato '15 zwalczyłem korozję na błotnikach T, która wychodziła od środka i wolałem zrobić to zanim coś się pokaże na zewnątrz.
Krótki opis planów zmian:
Planów było wiele, niestety czas weryfikuje. Poniżej drobne zestawienie i aktualizacja:
1.Turbo (narazie odległa sprawa ze względu na fundusz)
2.Felgi 17' - wpadły Sparco na lato
3.Hamulce BBK - jest swap z Avensisa na 295
4.Dokładki TS - z przodu już na pokładzie, progi też się udało wpasować po II próbie
5.Dokładka TRD zderzak tył
6.Spoiler z GTS / Duck tail
7.Wlot na maskę C-One/M-sport
8.Przyciemniane klosze lamp tył / może wersja poliftowa.
9.Dystanse OK
10.Zmiana podświetlenia konsoli (tam gdzie się tylko da zmieniam na kolor amber) do zrobienia zostały tylko przełączniki do szyb
11.Zawias Excel-G + Vogtland - już założone - wpadła też od razu rozpórka kielichów
12.Dodać smaczku emblematami/naklejkami TRD - narazie są drobne naklejki na progach
13.Wydech przelot kwasówka
14.coś się znajdzie...
Zdjęcia:
Fotki mi pouciekały bo wrzucałem na jakieś hosty słabe - także cały temat stracił zdjęcia
Ostatnio zmieniony 28-05-17, 12:37 przez KonoP_41, łącznie zmieniany 11 razy.
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
- Wykas
- Użytkownik
- Posty: 1196
- Rejestracja: 03-06-09, 16:50
KonoP_41 pisze:Ha! zostawiłbym już teraz, ale kupe kasy zostawiam na uczelni -.- Muszę dozować przyjemności. Dopiero teraz mogę $ odłożyć. Nie wiem jak fundusz pozwoli. Ale nie ukrywam, że chciałbym koło 300 mieć pod nogą.
to niezle kola bedziesz musial zapodac trakcji nie bedzie.
Jesli chcesz okolo 300 to szykuj sie na dwa razy wiekszy worek $$
ale powodzenia, i czekam na mody!
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu
- eXcential
- Użytkownik
- Posty: 666
- Rejestracja: 11-11-10, 16:22
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 02-03-14, 00:20
Mały UP-DATE
nabyłem od naszego forumowicza dokładkę TS zderzaka P, fakt faktem trochę prac przygotowawczych mnie czeka zanim ją polakieruje bo jej stan na razie nie zachwyca, ale będą z niej ludzie
Kolejna sprawa to zawieszenie, o którym już mówiłem. KYB AGX. Byłem w Intercars i dowiedziałem się, że na zamówienie dostępne są tylko amorki tył, a przód w ogóle niedostępny. Czy macie jakieś pomysły ? Gdzie to mogę kupić za rozsądną cenę ? Ebay podpowiedział, że taki towar jest w USA... ale przesyłka mnie niszczy.
I chcę jeszcze zrobić hamulce w aucie. Rozważałem swap na wersję z TS ( narazie BBK chyba poczeka ), z komponentów stoptech'a. Co o nich myślicie ?
nabyłem od naszego forumowicza dokładkę TS zderzaka P, fakt faktem trochę prac przygotowawczych mnie czeka zanim ją polakieruje bo jej stan na razie nie zachwyca, ale będą z niej ludzie
Kolejna sprawa to zawieszenie, o którym już mówiłem. KYB AGX. Byłem w Intercars i dowiedziałem się, że na zamówienie dostępne są tylko amorki tył, a przód w ogóle niedostępny. Czy macie jakieś pomysły ? Gdzie to mogę kupić za rozsądną cenę ? Ebay podpowiedział, że taki towar jest w USA... ale przesyłka mnie niszczy.
I chcę jeszcze zrobić hamulce w aucie. Rozważałem swap na wersję z TS ( narazie BBK chyba poczeka ), z komponentów stoptech'a. Co o nich myślicie ?
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Odnośnie AGX taką odpowiedź dostąłem w swoich wątku od użytkownika Zibi
Agx dostępne są tylne,natomiast przednie są dostępne w stanach. Wystarczyło zgłosić się do showkempa i w tydzień by były. Ja tak zrobiłem i mam wszystkie z regulacją twardości.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 02-03-14, 00:20
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 02-03-14, 00:20
Dzisiaj zabrałem młodą na małe badanie.
Zadziwiła mnie swoimi osiągami jak na coś co lubi wcinać olej w ilościach 1l/1000.
Mam pytanie. Czemu KM są prawie identyczne jak seria, a momentu ubyło i to sporo ? Nie powinno być koło 170?
Mam jeszcze pytanie na marginesie, czy da się wrzucić do tego auta silnik od avensisa '02 po akcji serwisowej, ktory w serii mial 129hp ? Czy idzie go podpiąc pod wiązkę i ecu z celiki aby zachował charakterystykę Celiny?
Zadziwiła mnie swoimi osiągami jak na coś co lubi wcinać olej w ilościach 1l/1000.
Mam pytanie. Czemu KM są prawie identyczne jak seria, a momentu ubyło i to sporo ? Nie powinno być koło 170?
Mam jeszcze pytanie na marginesie, czy da się wrzucić do tego auta silnik od avensisa '02 po akcji serwisowej, ktory w serii mial 129hp ? Czy idzie go podpiąc pod wiązkę i ecu z celiki aby zachował charakterystykę Celiny?
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16