Celica Black 2005
- Armando
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 20-08-14, 10:14
Celica Black 2005
Samochód:
*Toyota Celica VII 2005
Silnik:
*1ZZ-FE
*Valvoline VR1 5w50
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
* Vogtland -35
Hamulce:
*Seria
Układ wydechowy:
*Seria
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
koła:
*Lato - Była seria 16 w kolorze Antracyt -> jest Tomason TN1 17
(Michelin Pilot Sport 4 - 215 45 17)
*Zima - Była seryjna stal 15 -> będzie seria 16
Wnętrze:
*Seria
Audio:
*Pioneer AVIC F940BT
*JBL GTO-1260BR anniversary edition
*JBL CS 60.4
Body:
*Polift
*Lotka TTE
Krótki opis/historia:
Produkcja Lipiec 2005. Auto kupiłem w marcu 2015 roku od pierwszego właściciela w Polsce. Przyjechało z Warszawy, wcześniej jeździło po niemieckich drogach. Po sprawdzeniu nr VIN okazało się że za zachodnią granicą auto robiło przebiegi roczne w okolicy 10 k.
W 2010 silnik został wymieniony na fabrycznie nowy w ASO Toyota w DE. Obecny przebieg samochodu to 117 000, a na silniku około 50-60 k. Auto sprawdzone miernikiem, wszędzie okolice 100 mikronów.
Plany:
*Do zrobienia prawy bok *up* w trakcie
*Progi w lakier *up* wpadną jednak ori Kaminari
*Gajgerki z temp. i ciśnieniem oleju w słupek. *up* wpadł tylko z temp oleju
*Poluje na dokładkę TS ale wiadomo, ciężko *up* już jest
*W skrajnej okoliczności nie pogardzę pakietem TSUNAMI *up* Kaminari tył i custom wlot stylizowany na Sport M.
Poniżej zdjęcia z początku posiadania Celi :
*dwie ostatnie fotki ukradzione, ale mam nadzieję że autor zdjęć się nie obrazi
*Toyota Celica VII 2005
Silnik:
*1ZZ-FE
*Valvoline VR1 5w50
Przeniesienie napędu:
*Seria
Zawieszenie:
* Vogtland -35
Hamulce:
*Seria
Układ wydechowy:
*Seria
Układ dolotowy:
*Wkładka K&N
koła:
*Lato - Była seria 16 w kolorze Antracyt -> jest Tomason TN1 17
(Michelin Pilot Sport 4 - 215 45 17)
*Zima - Była seryjna stal 15 -> będzie seria 16
Wnętrze:
*Seria
Audio:
*Pioneer AVIC F940BT
*JBL GTO-1260BR anniversary edition
*JBL CS 60.4
Body:
*Polift
*Lotka TTE
Krótki opis/historia:
Produkcja Lipiec 2005. Auto kupiłem w marcu 2015 roku od pierwszego właściciela w Polsce. Przyjechało z Warszawy, wcześniej jeździło po niemieckich drogach. Po sprawdzeniu nr VIN okazało się że za zachodnią granicą auto robiło przebiegi roczne w okolicy 10 k.
W 2010 silnik został wymieniony na fabrycznie nowy w ASO Toyota w DE. Obecny przebieg samochodu to 117 000, a na silniku około 50-60 k. Auto sprawdzone miernikiem, wszędzie okolice 100 mikronów.
Plany:
*Do zrobienia prawy bok *up* w trakcie
*Progi w lakier *up* wpadną jednak ori Kaminari
*Gajgerki z temp. i ciśnieniem oleju w słupek. *up* wpadł tylko z temp oleju
*Poluje na dokładkę TS ale wiadomo, ciężko *up* już jest
*W skrajnej okoliczności nie pogardzę pakietem TSUNAMI *up* Kaminari tył i custom wlot stylizowany na Sport M.
Poniżej zdjęcia z początku posiadania Celi :
*dwie ostatnie fotki ukradzione, ale mam nadzieję że autor zdjęć się nie obrazi
Ostatnio zmieniony 09-05-17, 22:05 przez Armando, łącznie zmieniany 6 razy.
- Suseł
- Miłośnik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 01-01-08, 19:36
anticorr, odkop, nie odkop Łukasza i jego Celicę prawie co tydzień widuję, a dopiero teraz zauważyłem, że ma tutaj swój temat Trochę zmian jest od momentu opisania tematu.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007
Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold
Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily
Colin McRae 1968-2007
Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold
Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily
- Armando
- Użytkownik
- Posty: 336
- Rejestracja: 20-08-14, 10:14
Balbek, Bardziej patrzyłem na to czy w okolicy ktoś je ma, czyli w miejscach gdzie najczęściej jeżdżę na spoty/zloty no i nie zdarzyło się
Tak jak najbardziej będę je regenerował, tylko nie wiem czy w ciemniejszy kolor, czy polerka.
Kupiłem je w tak śmiesznej cenie, że ciężko było się oprzeć
lockk, dopóki nie założę to się nie przekonam. Wyższych opon raczej nie ma sensu brać... tak jak pisałem, wciąż mam dylemat, bo poruszanie się po Katowicach jest dość wymagające, szczególnie w kontekście mojego codziennego dojazdu do pracy. Więc mam wybór : albo jeździć "po normalnych drogach" w korkach przez centrum, albo wybrać dziurawą jak sito drogę (btw w życiu nie widziałem tak zniszczonej drogi), po której celina wygląda jak po off-road'zie
anticorr, jak to mówią : "gust jak du&a - Tobie się ma podobać"
Tak jak najbardziej będę je regenerował, tylko nie wiem czy w ciemniejszy kolor, czy polerka.
Kupiłem je w tak śmiesznej cenie, że ciężko było się oprzeć
lockk, dopóki nie założę to się nie przekonam. Wyższych opon raczej nie ma sensu brać... tak jak pisałem, wciąż mam dylemat, bo poruszanie się po Katowicach jest dość wymagające, szczególnie w kontekście mojego codziennego dojazdu do pracy. Więc mam wybór : albo jeździć "po normalnych drogach" w korkach przez centrum, albo wybrać dziurawą jak sito drogę (btw w życiu nie widziałem tak zniszczonej drogi), po której celina wygląda jak po off-road'zie
anticorr, jak to mówią : "gust jak du&a - Tobie się ma podobać"
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
Armando pisze:lockk, dopóki nie założę to się nie przekonam. Wyższych opon raczej nie ma sensu brać...
A to trzeba zakładać by się przekonać ? Wystarczy pogrzebać w google.
Nie widzę logiki. Nie chcesz zglebić auta ale dajesz profil 40 ???
Balbek pisze:Mi sie wzór podoba ale widzę że chyba na forum już 3 celica będzie miała taki felunek i zaczynam je sobie odpuszczać
Co najmniej 5
- lockk
- Użytkownik
- Posty: 255
- Rejestracja: 11-04-11, 17:39
Armando pisze:lockk, a ja widzę... Powiedziałem że mam dylemat czy obniżać czy nie. Tak potrafię szukać w google, ale rzeczywiste odczucia różnią się od tych ze zdjęć. Balonów nie chcę zakładać, żeby na siłę nadkola wypełnić.
Skoro dajesz praktycznie najniższy możliwy profil to dylematów nie powinieneś mieć
A nie obniżając robisz właśnie mega dziurę w nadkolu tym profilem
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
lockk pisze:Armando pisze:lockk, a ja widzę... Powiedziałem że mam dylemat czy obniżać czy nie. Tak potrafię szukać w google, ale rzeczywiste odczucia różnią się od tych ze zdjęć. Balonów nie chcę zakładać, żeby na siłę nadkola wypełnić.
Skoro dajesz praktycznie najniższy możliwy profil to dylematów nie powinieneś mieć
A nie obniżając robisz właśnie mega dziurę w nadkolu tym profilem
Potwierdzam. Jak szukałem Siedem, oglądałem właśnie taką na Tomasonach 17'' gdzie zawieszenie było seryjne a profil opony chyba 40mm z 215. Nie wyglądało to ciekawie. Swoją drogą, uważam, że Tomasony są zbyt toporne do VII. Moim zdaniem ta felga bardziej podejdzie do Golfa/Audi. Dlatego też chciałem wziąć auto bez tych felg .
9-3 AERO SS
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
dobry pomysl, pamietaj o nowych amorach
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16