Celica By El_Chudinho
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
Celica By El_Chudinho
Samochód:
- Toyota Celica VII,2000
Silnik:
- 1ZZ-T52 143HP
Zawieszenie:
- Gwintowane ISC-N1
-Rozporka górna przednia
Hamulce:
- Seria
Układ dolotowy:
- Seria + K&N
Układ wydechowy:
- tłumik końcowy WM Sport 100 mm
Koła:
205 50 R16" 6,5" (zima), Oxigin 18 Concave R17" 7,5" (lato) - opony 205/45 continental contisportcontanct 3
Body:
- Wlot powietrza Tsunami/ TRD m sport ( hydrografika carbon
- Czerwony znaczek Toyota (własnej roboty)
Wnętrze:
- Oklejone folia carbon elementy konsoli środkowej
- Gałka biegów TRD
Audio:
- radio JVC KD-SD631
- głośniki Alpine SXE-1750S - przód
- głośniki seryjne - tył
- subwoofer 500 W
Krótka historia:
No cóż wszystko zaczęło się kilka lat temu gdy byłem właścicielem turkusowego potwora Golfa 2 1.6 na gaźniku z instalacją LPG przez niektórych nazywanym postrachem parkingów. Po trzech latach straszenia (tłumikiem) sąsiadów przyszedł czas na coś lepszego bardziej sportowego. Wybór padł na ładne coupe. Nie miałem wtedy jeszcze upatrzonego auta i wpadła mi ręce czerwona Toyota Celica VI sprowadzona z angli przez kumpla. Standardowe 1.8 czyli 115 KM ale w końcu upragnione coupe. Nie zastanawiałem się długo i po szybkim dogadaniu się z kumplem trafiła pod moje skrzydła (niestety zdjęcia na innym kompie więc zamieszczę w poźniejszym terminie).
Przyszedł rok 2011 i po kolejnych 3 latach nadszedł czas na kolejna zmianę auta. Tym razem wybór był jasny, kolejna generacja kultowego i niezawodnego modelu Celicy. Jazda VI byla tak przyjemna, że zmiana mogła nastąpić tylko i wyłącznie na kolejny model nic innego. Tak więc w październiku 2011 zostałem właścicielem Toyoty Celica VII 1zz t52 (143KM) sprowadzonej z włoch rocznik 2000. Początkowo miał być to model TS ale zabrakło funduszy.
Planowane zmiany:
- Ciemne szyby
- Obniżenie zawieszenia
- Zmiana świateł
- i inne
Zdęcia:
- Toyota Celica VII,2000
Silnik:
- 1ZZ-T52 143HP
Zawieszenie:
- Gwintowane ISC-N1
-Rozporka górna przednia
Hamulce:
- Seria
Układ dolotowy:
- Seria + K&N
Układ wydechowy:
- tłumik końcowy WM Sport 100 mm
Koła:
205 50 R16" 6,5" (zima), Oxigin 18 Concave R17" 7,5" (lato) - opony 205/45 continental contisportcontanct 3
Body:
- Wlot powietrza Tsunami/ TRD m sport ( hydrografika carbon
- Czerwony znaczek Toyota (własnej roboty)
Wnętrze:
- Oklejone folia carbon elementy konsoli środkowej
- Gałka biegów TRD
Audio:
- radio JVC KD-SD631
- głośniki Alpine SXE-1750S - przód
- głośniki seryjne - tył
- subwoofer 500 W
Krótka historia:
No cóż wszystko zaczęło się kilka lat temu gdy byłem właścicielem turkusowego potwora Golfa 2 1.6 na gaźniku z instalacją LPG przez niektórych nazywanym postrachem parkingów. Po trzech latach straszenia (tłumikiem) sąsiadów przyszedł czas na coś lepszego bardziej sportowego. Wybór padł na ładne coupe. Nie miałem wtedy jeszcze upatrzonego auta i wpadła mi ręce czerwona Toyota Celica VI sprowadzona z angli przez kumpla. Standardowe 1.8 czyli 115 KM ale w końcu upragnione coupe. Nie zastanawiałem się długo i po szybkim dogadaniu się z kumplem trafiła pod moje skrzydła (niestety zdjęcia na innym kompie więc zamieszczę w poźniejszym terminie).
Przyszedł rok 2011 i po kolejnych 3 latach nadszedł czas na kolejna zmianę auta. Tym razem wybór był jasny, kolejna generacja kultowego i niezawodnego modelu Celicy. Jazda VI byla tak przyjemna, że zmiana mogła nastąpić tylko i wyłącznie na kolejny model nic innego. Tak więc w październiku 2011 zostałem właścicielem Toyoty Celica VII 1zz t52 (143KM) sprowadzonej z włoch rocznik 2000. Początkowo miał być to model TS ale zabrakło funduszy.
Planowane zmiany:
- Ciemne szyby
- Obniżenie zawieszenia
- Zmiana świateł
- i inne
Zdęcia:
Ostatnio zmieniony 19-03-17, 07:45 przez El_Chudinho, łącznie zmieniany 6 razy.
Levántate y di !basta! - Barça Algo más que un club
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- Chim3rA
- Użytkownik
- Posty: 188
- Rejestracja: 22-04-13, 00:10
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
Przyszedł czas na zmianę podświetlenia (z zielonego na pomarańczowe) zegarka i klimatronika. Najprostszym i najlepszym rozwiązaniem jest zaopatrzyć się w poliftową konsolę środkową.
Jak widać brakuje do kompletu ostatniej dolnej części otaczającą lewarek zmiany biegów, jak by ktoś miał ją chętnie przygarnę Uśmiech
Jak widać brakuje do kompletu ostatniej dolnej części otaczającą lewarek zmiany biegów, jak by ktoś miał ją chętnie przygarnę Uśmiech
Levántate y di !basta! - Barça Algo más que un club
- Skoczu
- Użytkownik
- Posty: 1310
- Rejestracja: 03-05-09, 17:22
Najprostszym rozwiązaniem zielony -> pomarańczowy jest ściągnięcie zielonych kapturków z żaróweczek w panelu climatronica. Wtedy świecą na pomarańczowo.
CarDetailing - nowa pasja
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
viewtopic.php?t=27855&postdays=0&postorder=asc&start=40
http://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic.php?t=16238
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59