Celica V ST 182
- plewus
- Użytkownik
- Posty: 164
- Rejestracja: 27-04-12, 15:04
DCG robiąc zabudowę pod głośniki w drzwi nie miał puszek od ls. Wygłuszył drzwi dynamatami i z mdf zrobił zabudowę pod 16.. Zrobił to porządnie.. viewtopic.php?t=14491 na wierzch przyszła tapicerka z ls.. Ja teraz chcę wrócić do 20cm.. Na oryginalnym wzmaku..
Ostatnio zmieniony 18-03-15, 23:53 przez plewus, łącznie zmieniany 1 raz.
- plewus
- Użytkownik
- Posty: 164
- Rejestracja: 27-04-12, 15:04
Witam Państwa,
mały up, choć bez zdjęć.
1. LS - cóż.. gra.. Ładnie. Do momentu, aż się nie odpali silnika. Niestety są przebicia i wydaje się jakbym miał w głośnikach turbinę.. grubsze kable czinczowe na sygnał założone, gruby kabel na zasilanie jest, choć wciąż nie na swoim miejscu.. Cóż na razie delektuję się basem Remusowego wydechu..
2. Łożysko z przodu od strony kierowcy wyzionęło ducha i zaczęło niemiłosiernie dawać o sobie znać. Zatem upiekłem dwie pieczenie i przy okazji łożyska wymieniłem piastę, w której na jesień ukręciłem jedną ze śrub.
3. Najnowszy problem... W piątek późnym wieczorem wysypał mi się w trakcie jazdy w skrzyni biegów mechanizm różnicowy.. Doszło do pęknięcia obudowy skrzyni, wylał się olej, a część trybów wylądował na jezdni Auto sholowane do mechanika, na miejsce wezwana straż pożarna.. Ruchliwa krzyżówka i inne auta się niemiłosiernie ślizgały w tym miejscu, więc panowie zrobili z tym porządek. A Celinka? Cóż.. w tym miejscu dziękuję za pomoc grzegoslavowi.. Skrzynia nowa już u mechanika czeka na przeszczep.. Do wtorku mam odebrać gotowe auto.
mały up, choć bez zdjęć.
1. LS - cóż.. gra.. Ładnie. Do momentu, aż się nie odpali silnika. Niestety są przebicia i wydaje się jakbym miał w głośnikach turbinę.. grubsze kable czinczowe na sygnał założone, gruby kabel na zasilanie jest, choć wciąż nie na swoim miejscu.. Cóż na razie delektuję się basem Remusowego wydechu..
2. Łożysko z przodu od strony kierowcy wyzionęło ducha i zaczęło niemiłosiernie dawać o sobie znać. Zatem upiekłem dwie pieczenie i przy okazji łożyska wymieniłem piastę, w której na jesień ukręciłem jedną ze śrub.
3. Najnowszy problem... W piątek późnym wieczorem wysypał mi się w trakcie jazdy w skrzyni biegów mechanizm różnicowy.. Doszło do pęknięcia obudowy skrzyni, wylał się olej, a część trybów wylądował na jezdni Auto sholowane do mechanika, na miejsce wezwana straż pożarna.. Ruchliwa krzyżówka i inne auta się niemiłosiernie ślizgały w tym miejscu, więc panowie zrobili z tym porządek. A Celinka? Cóż.. w tym miejscu dziękuję za pomoc grzegoslavowi.. Skrzynia nowa już u mechanika czeka na przeszczep.. Do wtorku mam odebrać gotowe auto.
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
plewus pisze:A Celinka? Cóż.. w tym miejscu dziękuję za pomoc grzegoslavowi.. Skrzynia nowa już u mechanika czeka na przeszczep.. Do wtorku mam odebrać gotowe auto.
kurde, mało brakowało a bym dziś z grześkiem był u Ciebie... ale poprawiny po weselu teściowej Ogarniajcie i upalaj dalej
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
plewus pisze:dziękuję za pomoc grzegoslavowi
cała przyjemność po mojej stronie Mogłem przynajmniej przegonić turkusa na trasie
bartek_asik pisze:kurde, mało brakowało a bym dziś z grześkiem był u Ciebie.
plewus pisze:Prędzej ją zobaczysz w.. Krzyżu..
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- plewus
- Użytkownik
- Posty: 164
- Rejestracja: 27-04-12, 15:04
Witam Państwa, Szanowna KLS,
minęło już ponad pół roku od ostatniego wpisu, co nie znaczy, że nic się nie działo.
Wspomniana skrzynia w ten sposób skończyła swój żywot:
Po ogarnięciu skrzyni jakiś czas później do wymiany poszedł cały zapłonowy - aparat, kopułka oraz palec. Na wymianę czekają jeszcze kable.
Po drodze zmieniłem też uszkodzoną osłonę:
Poniżej kilka fotek z montażu LS'a:
W drzwi przyszły głośniki 20cm... z VI gena i dają radę. Oj dają
Kabelkowy bałagan:
Hertz - dotychczas w drzwiach - idzie poszły w tylne puszki:
I LS rozbrzmiał w końcu dźwiękiem wszystkich głośników
Wczoraj, tj. we wtorek odwiedziłem po raz kolejny w okolicach Krzyża Wlpk. pewnych zacnych mechaników ze znanego rodu celicomaniakom...
Ku ucieszy Klubowej Loży Szyderców moja Celica otrzymała Glębę i Dystans. Dystans 23 mm na stronę, robione pod zamówienie w krakowskiej firmie:
Sprężyny to HR'y używane -40 mm. Odświeżone przez Grzesia. Poniżej zdjęcia z wczorajszej 'akcji':
I efekt końcowy:
Na koniec zostawiłem sobie.. ostatni mod do opisu zrobiony na fali upałów sierpniowych.. Mianowicie zakupiłem brakujący wężyk i po roku czasu skończyłem instalację klimatyzacji. Wymieniłem pompę na VI gen, wszystkie O-ringi w obiegu z czarnych na zielone. Podłączyłem.. sprawdzono szczelność.. było git.. i tu po raz kolejny raz dała o sobie znać przeszłość turkusa.. Mianowicie wiązka silnika jest od GTI... kabina wciąż sti... więc wiązce od kabiny brak miejsca na przekaźnik od klimy.. Jak nie urok to... rozwolnienie.
Wiązka od GTI zamówiona, czekam na rozbiórkę GTI. Choć w międzyczasie i koncepcja tego się zmieniła.. ze względu na poniższy zakup:
Wiem - to tylko kawałek całości, ale i resztę będę mieć na dniach...
Postaram się teraz uzupełniać temat na bieżąco..
minęło już ponad pół roku od ostatniego wpisu, co nie znaczy, że nic się nie działo.
Wspomniana skrzynia w ten sposób skończyła swój żywot:
Po ogarnięciu skrzyni jakiś czas później do wymiany poszedł cały zapłonowy - aparat, kopułka oraz palec. Na wymianę czekają jeszcze kable.
Po drodze zmieniłem też uszkodzoną osłonę:
Poniżej kilka fotek z montażu LS'a:
W drzwi przyszły głośniki 20cm... z VI gena i dają radę. Oj dają
Kabelkowy bałagan:
Hertz - dotychczas w drzwiach - idzie poszły w tylne puszki:
I LS rozbrzmiał w końcu dźwiękiem wszystkich głośników
Wczoraj, tj. we wtorek odwiedziłem po raz kolejny w okolicach Krzyża Wlpk. pewnych zacnych mechaników ze znanego rodu celicomaniakom...
Ku ucieszy Klubowej Loży Szyderców moja Celica otrzymała Glębę i Dystans. Dystans 23 mm na stronę, robione pod zamówienie w krakowskiej firmie:
Sprężyny to HR'y używane -40 mm. Odświeżone przez Grzesia. Poniżej zdjęcia z wczorajszej 'akcji':
I efekt końcowy:
Na koniec zostawiłem sobie.. ostatni mod do opisu zrobiony na fali upałów sierpniowych.. Mianowicie zakupiłem brakujący wężyk i po roku czasu skończyłem instalację klimatyzacji. Wymieniłem pompę na VI gen, wszystkie O-ringi w obiegu z czarnych na zielone. Podłączyłem.. sprawdzono szczelność.. było git.. i tu po raz kolejny raz dała o sobie znać przeszłość turkusa.. Mianowicie wiązka silnika jest od GTI... kabina wciąż sti... więc wiązce od kabiny brak miejsca na przekaźnik od klimy.. Jak nie urok to... rozwolnienie.
Wiązka od GTI zamówiona, czekam na rozbiórkę GTI. Choć w międzyczasie i koncepcja tego się zmieniła.. ze względu na poniższy zakup:
Wiem - to tylko kawałek całości, ale i resztę będę mieć na dniach...
Postaram się teraz uzupełniać temat na bieżąco..
Ostatnio zmieniony 12-11-15, 09:02 przez plewus, łącznie zmieniany 1 raz.
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
no gleba jest ale najbardziej podoba mi się jak siadł dystans
No i jaki ładny panel kiedyś taki miałem ....
No i jaki ładny panel kiedyś taki miałem ....
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
no i jest elegancko
z wiązką jest tak, że nie raz rzeźbiona była, powiedzmy, że klima+wiązki to hybryda STi, GTi i jeszcze trochę VI-gena trzeba się zdecydować na jedno, są braki, sti miał inne sprężarki niż gti (mowa tu też o elektryce) jak na razie plewus decyduje się nad tym czy chce manualną czy klimatronika.. ale jak widać po powyższym zdjęciu chyba decyzja podjęta. Jak już zdobędzie wszystko to trzeba będzie znaleźć dzień by to ogarnąć, jak na razie zbieram schematy
z wiązką jest tak, że nie raz rzeźbiona była, powiedzmy, że klima+wiązki to hybryda STi, GTi i jeszcze trochę VI-gena trzeba się zdecydować na jedno, są braki, sti miał inne sprężarki niż gti (mowa tu też o elektryce) jak na razie plewus decyduje się nad tym czy chce manualną czy klimatronika.. ale jak widać po powyższym zdjęciu chyba decyzja podjęta. Jak już zdobędzie wszystko to trzeba będzie znaleźć dzień by to ogarnąć, jak na razie zbieram schematy
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
-
- Użytkownik
- Posty: 125
- Rejestracja: 18-11-11, 20:59
- plewus
- Użytkownik
- Posty: 164
- Rejestracja: 27-04-12, 15:04
Witaj Remo,
nie do końca rozumiem, co masz na myśli "parametry" felg...
Oba komplety są dedykowane do Celic letnie to 16tki z VII, a zimowe to 15tki z wersji turbo. W garażu gdzieś jeszcze mam ori 14
Co do opon:
- zima - komplet Hankock Icept RS- 195r15 60
- lato - Goodrich oraz Brigdestone, konkretnych modeli nie pamiętam, rozmiar 205 r16 50,
Wg wskazań licznika i porównania ich do prędkości via GPS wychodzi na to, że na letnich prędkościomierz wskazuje ok 5km/h szybciej niż faktycznie jadę. Przy zimowych pomiary są prawidłowe.
Czyli na lato powinienem się przesiąść na rozmiar 205 r16 55..
nie do końca rozumiem, co masz na myśli "parametry" felg...
Oba komplety są dedykowane do Celic letnie to 16tki z VII, a zimowe to 15tki z wersji turbo. W garażu gdzieś jeszcze mam ori 14
Co do opon:
- zima - komplet Hankock Icept RS- 195r15 60
- lato - Goodrich oraz Brigdestone, konkretnych modeli nie pamiętam, rozmiar 205 r16 50,
Wg wskazań licznika i porównania ich do prędkości via GPS wychodzi na to, że na letnich prędkościomierz wskazuje ok 5km/h szybciej niż faktycznie jadę. Przy zimowych pomiary są prawidłowe.
Czyli na lato powinienem się przesiąść na rozmiar 205 r16 55..
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
plewus pisze:Czyli na lato powinienem się przesiąść na rozmiar 205 r16 55..
nie możesz.. zabraniam, będzie wyglądała jak passat.... 205/55/16 to rozmiar z golfa... cela na 205/50/16 wygląda najlepiej i jedzie przyzwoicie.. i nie jest za twardo... i tak na serio na 55 będziesz obcierał nadkola z przodu wiem, miałem, zmieniłem
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
205/50/16 - najlepiej, najbliżej oryginału
195/55/16 - ujdzie
205/55/16 - kicha
w każdym aucie na fabrycznych kołach licznik zaniża
195/55/16 - ujdzie
205/55/16 - kicha
plewus pisze:Wg wskazań licznika i porównania ich do prędkości via GPS
w każdym aucie na fabrycznych kołach licznik zaniża
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally