Celica Konop'a

Roczniki 2000-2005
Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 28-03-16, 17:03

Ja tez mialem idealnie spasowane. Z delikatnym luzem. Ale jede prog od drugiego tez miał kilka mm różnicy. Obawiam sie kolego ze może auto miales bite i nie trzymają Ci progi wymiarów teraz..?

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 28-03-16, 17:24

Ale jeżeli org nakładki pasują, to raczej bym obstawiał, że z tymi kupionymi jest problem. Obstawiam, że mogło leżeć w jakimś magazynie przyciśnięte innymi gratami i wygięły się.
Konopp - a jak je położysz na podłodze, to odstają dołem z podłoża?

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 28-03-16, 22:26

Bity nie był, tutaj bym się tego nie obawiał. Sprawdzałem. Kurde, mega dziwna sprawa... Ja to mam zawsze pecha do takich błachostek.
Jak je położę równo na podłodze to środkiem się lekko podnoszą. Tak na centymetr. Nie rozumiem czemu nie pasują bo nie wyglądają na jakieś powichrowane, poskręcane, pozgniatane... a ewidentnie brakuje mi tutaj 5mm żeby na spokojnie je założyć i się nie przejmować -.-

Skoczu, a jaki warsztat masz na myśli ? Bo nie wiem komu można zaufać. Na siłę to i ja je tu wcisnę. ALe nie wygląda to tak jak chcę.

Awatar użytkownika
Balbek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1031
Rejestracja: 18-01-11, 13:43

Postautor: Balbek » 31-03-16, 07:20

KonoP_41 pisze:Jak je położę równo na podłodze to środkiem się lekko podnoszą. Tak na centymetr.

No to masz odpowiedź czemu nie pasują. Moje leżą idealnie równo na podłodze.

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 31-03-16, 08:54

Moje też leżą idealnie na podłodze... Wskazuje to, że masz wygięte te nakładki i pewnie będzie problem z ich spasowaniem...

A co do zakładu - miałem na myśli zakłady, które zajmują się montażem body kits etc, może znajdą sposób na ich dopasowanie.

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 31-03-16, 09:03

Ułożyć je równo na jakiś blat lub metalowy profil poprzyciskać żeby się ułożyły prawidłowo i wygrzać opalarką - się wyprostują i będzie cacy, tylko nie przesadzić z temperaturą.
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 31-03-16, 09:03

Ułożyć je równo na jakiś blat lub metalowy profil poprzyciskać żeby się ułożyły prawidłowo i wygrzać opalarką - się wyprostują i będzie cacy, tylko nie przesadzić z temperaturą.
Po prostu Frugo

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 31-03-16, 10:19

A co do zakładu - miałem na myśli zakłady, które zajmują się montażem body kits etc

A istnieją takie w ogóle..??

Awatar użytkownika
Wykas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1196
Rejestracja: 03-06-09, 16:50

Postautor: Wykas » 31-03-16, 15:51

anticorr pisze:
A co do zakładu - miałem na myśli zakłady, które zajmują się montażem body kits etc

A istnieją takie w ogóle..??


Dobry blacharzo lakierniko majster powinien sobie z czymś takim dać radę.
[you] Sprzedam:
- Boczki drzwi premium
- tweetery
- ramka 2din
- sanki GT4, wał GT4 -porządki w garażu

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 31-03-16, 16:21

Sam mam taki zakład, który również montuje wszystkie laminaty etc, często to lakiernicy / blacharze... Czasem potrafią cuda zdziałać.

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 01-04-16, 07:29

Frugo - dzięki za tip'a.
Będę próbował w takim razie. Trzeba tylko opalarkę jakoś załatwić sobie :D
Jak nie podołam, to faktycznie podjadę do "majstrów" z prośbą o pomoc ^^

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 11-04-16, 19:25

Drobne dodatki. Opony - padł wybór na Falken ZIEX ZE914 - po 1500km mogę powiedzieć, że są naprawdę za tą cenę dobre. Trochę głośne, ale do zniesienia. Nie powiem też, że są świetne bo mają zbyt mały kołnież ochronny. Trzeba być czujnym jak ważka teraz :D Generalnie polecam każdemu, kto się zastanawiał nad nimi.

Obrazek

Obrazek

Wysoko! ale spoko. Zawias pewnie Excel-G + Vogtland. Ma ktoś może uwagi co do tego połączenia ?

Awatar użytkownika
Skoczu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1310
Rejestracja: 03-05-09, 17:22

Postautor: Skoczu » 11-04-16, 19:47

Zaczyna moją przypominac :) dobry setup.

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 11-04-16, 20:36

A jak walka z progami od Tsa?

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 11-04-16, 20:44

Skoczu, daleko mi do stanu, który prezentuje Twoj samochód. Choć na pierwszy rzut oka faktycznie podobne :D Chyba zrezygnuje ze spoilera żeby nie były identyczne...

Co do dokładek to będę walczył 29.04. bo wtedy mam przerwę na uczelni :D Jak los dopomoże to i zawieszenie wpadnie od razu ^^

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 16-04-16, 10:12

Przyszedł zawias. Narazie same amortyzatory, sprężyny jadą z Niemiec. O ile w ogóle przyjadą... Bo mam pewne perturbacje.

Obrazek

Do amorków dostałem też odboje i osłony. Myślicie, że warto je zakładać ? Teoretycznie Made in Germany.

Obrazek

Obrazek

Mam też pytanie do doświadczonych. Czy podejdzie mi ten amortyzator pod OEM górne mocowanie czy muszę kupić KYB ?

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1401
Rejestracja: 22-11-12, 07:26

Postautor: anticorr » 16-04-16, 10:36

KonoP_41 pisze:Mam też pytanie do doświadczonych. Czy podejdzie mi ten amortyzator pod OEM górne mocowanie czy muszę kupić KYB ?

Podejdzie normalnie, u mnie też siedziały te same amorki na OEm mocowaniu, i gwint też mam na oem mocowaniu tylko sobie łożyska zmieniłem dla pewności ;) Jasne że zakładaj, śwież guma to zawsze lepiej. A springi to jakie wpadną?
I w ogóle jaki powód wymiany amorków?

KonoP_41
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 99
Rejestracja: 02-03-14, 00:20

Postautor: KonoP_41 » 16-04-16, 10:54

Springi Vogtland'a. Amory wymieniam bo te latają od 2001 (a podczas badania SKP 75% sprawności :D ) i obawiałem się, że jak zmienię im zakres pracy sprężynami obiżajacymi to szlag je trafi zaraz. Stwierdziłem, że lepiej kupić nowy zestaw od razu.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1495
Rejestracja: 01-03-16, 16:59

Postautor: Cisiel » 16-04-16, 11:37

Wszystko pasuje Plug&PLay :wink: Dobry zakup, będziesz zadowolony :D

Awatar użytkownika
michalm320
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 316
Rejestracja: 01-06-11, 22:16

Postautor: michalm320 » 17-04-16, 23:52

Ja mam Vogtlandy założone na ori amorki. Założone przy przebiegu ok 230tys, zrobiłem już z 10tyś i jest git. Tzn pewnie z nowymi amorami będzie jeszcze bardziej git :) Poza tym sprężyny są super :)