Toyota Celice AT180 by Corkis

Roczniki 1990-1993
Corkis
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 07-04-16, 14:24

Toyota Celice AT180 by Corkis

Postautor: Corkis » 14-04-16, 14:30

Samochód:
Toyota Celica AT180 1992

Silnik:
4a-fe
olej Motul 6100 10w40

Przeniesienie napędu:
Seria

Zawieszenie:
Seria

Hamulce:
Seria

Układ wydechowy:
Seria (jest kat)

Układ dolotowy:
*seria

Krótki opis/historia samochodu:

Toyota zakupiona z planem na projekt za małe pieniądze

Krótki opis planów zmian:

-Lakierowanie całego samochodu ze względu na fatalny stan i lakiery w sprayu
-Zawieszenie prawdopodobnie gwint
-Nowe felgi
-Na wnętrze na razie nie ma pomysłu
-Jakieś audio
-Większe hamulce (pytanie od czego można swapowac ? chodzi głównie o rozmiar aby tarcza nie wyglądała śmiesznie w 17 calowej feldze)

Parę zdjęć:


Obrazek
Obrazek

Mam tez kilka:

Gdzie znajdę o taki filtr paliwa
Obrazek

Jak ten filtr miał być podłączony ponieważ był już odłączony jak go kupiłem :evil:
Obrazek

Czy tu przychodzi czujnik temperatury powietrza dolotowego (w ta mala dziurkę)?
Obrazek

Myślę ze w następnym miesiącu pojawia się zdjęcia z lakierowania ponieważ materiał już jest tylko brak wolnego czasu odwleka termin, a jak ktoś by miał do tego prawy błotnik to chętnie odkupie ;)

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 14-04-16, 14:48

Corkis pisze:-Większe hamulce (pytanie od czego można swapowac ? chodzi głównie o rozmiar aby tarcza nie wyglądała śmiesznie w 17 calowej feldze)


17" bym nie dawał, do STI 16" bo wszystko większe zabija te zdechłe 105 kucy o ile jeszcze tyle tam jest. Co do hamulców to w zupełności wystarczy zrobić swap hebli z GTI + tylny swap z bębnów na tarczo bębny też z GTI. Masz piasty na 5 śrub więc nie ma z tym problemu u Ciebie.

Corkis pisze:Gdzie znajdę o taki filtr paliwa


Dokładnie pod filtrem oparów który masz odpięty.

Corkis pisze:Czy tu przychodzi czujnik temperatury powietrza dolotowego (w ta mala dziurkę)?


Tak, tam powinien być przepływomierz.

Ps. budę masz po lifcie a zderzak przedni z przed liftu ;)
Obrazek
fanatyk V-gen

Dymass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 409
Rejestracja: 07-04-13, 18:15

Postautor: Dymass » 14-04-16, 20:56

Jak chcesz naprawde konkret heble za stosunkowo nieduzy hajs to proponuje przod z Avensis t25, sa dwukrotnie wieksze niz w STi, pasuja bez adapterow, plug-and-play. Tarcza to 295 mm. Oslone przeciwpylowa trzeba odgiac, zeby to weszlo, ale to nie problem. http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=343568 tu koles pokazuje co i jak, wrzucane akurat do VII, ale pasuja do V i VI tez :) Komplet zaciskow do regeneracji lata po alledrogo za 60 zl z przesylka (tyle dalem ja).

Pozdro!
Toyota Celica V gen 1.6 4A-FE 1993

Awatar użytkownika
CelT50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 237
Rejestracja: 22-03-12, 17:49

Postautor: CelT50 » 14-04-16, 21:46

Fajna Celica V warto o nią zadbać :-)

Awatar użytkownika
vegeta_84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 978
Rejestracja: 04-02-09, 20:12

Postautor: vegeta_84 » 15-04-16, 07:23

Dymass pisze:Komplet zaciskow do regeneracji lata po alledrogo za 60 zl z przesylka (tyle dalem ja).


Nawet za 9zł kompletna sztuka ;)
Obrazek

fanatyk V-gen

Corkis
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 7
Rejestracja: 07-04-16, 14:24

Postautor: Corkis » 03-07-16, 20:26

Niestety narazie plany zostały wstrzymane ponieważ walczę z celicia bo coś zaczęła przerywać tak jak by czegoś jej brakowało lub ja zalewalo. Grubo zastanawiam się nad swapem tylko jeszcze nie wiem na jaki silnik...

Awatar użytkownika
Pawlow
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 397
Rejestracja: 17-04-16, 23:26

Postautor: Pawlow » 07-07-16, 16:48

A zapytam, co mi tam - miałem podobny problem.

Sprawdzałeś/wymieniałeś świecie? Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. ;) Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało. ;)

Co do swapu - ciężka robota, zwłaszcza, że to nie tylko kwestia wyjęcia/włożenia silnika, ale też zmiana mocowania silnika. No i jak wiadomo to też robota na inne sprawy jak układ hamulcowy itd. ;)

Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 08-07-16, 20:15

Pawlow pisze:Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało.


No to kolejny do kolekcji który nam poziom klubowych auta zaniża :-D

Awatar użytkownika
budolf
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 4851
Rejestracja: 08-12-06, 23:31

Postautor: budolf » 08-07-16, 20:33

RomanGT pisze:
Pawlow pisze:Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało.


No to kolejny do kolekcji który nam poziom klubowych auta zaniża :-D

ja pierdziele, plaga jakaś, same szroty
st182 gtb