Samochód:
Toyota Celica AT180 1992
Silnik:
4a-fe
olej Motul 6100 10w40
Przeniesienie napędu:
Seria
Zawieszenie:
Seria
Hamulce:
Seria
Układ wydechowy:
Seria (jest kat)
Układ dolotowy:
*seria
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota zakupiona z planem na projekt za małe pieniądze
Krótki opis planów zmian:
-Lakierowanie całego samochodu ze względu na fatalny stan i lakiery w sprayu
-Zawieszenie prawdopodobnie gwint
-Nowe felgi
-Na wnętrze na razie nie ma pomysłu
-Jakieś audio
-Większe hamulce (pytanie od czego można swapowac ? chodzi głównie o rozmiar aby tarcza nie wyglądała śmiesznie w 17 calowej feldze)
Parę zdjęć:
Mam tez kilka:
Gdzie znajdę o taki filtr paliwa
Jak ten filtr miał być podłączony ponieważ był już odłączony jak go kupiłem
Czy tu przychodzi czujnik temperatury powietrza dolotowego (w ta mala dziurkę)?
Myślę ze w następnym miesiącu pojawia się zdjęcia z lakierowania ponieważ materiał już jest tylko brak wolnego czasu odwleka termin, a jak ktoś by miał do tego prawy błotnik to chętnie odkupie
Toyota Celice AT180 by Corkis
- vegeta_84
- Użytkownik
- Posty: 978
- Rejestracja: 04-02-09, 20:12
Corkis pisze:-Większe hamulce (pytanie od czego można swapowac ? chodzi głównie o rozmiar aby tarcza nie wyglądała śmiesznie w 17 calowej feldze)
17" bym nie dawał, do STI 16" bo wszystko większe zabija te zdechłe 105 kucy o ile jeszcze tyle tam jest. Co do hamulców to w zupełności wystarczy zrobić swap hebli z GTI + tylny swap z bębnów na tarczo bębny też z GTI. Masz piasty na 5 śrub więc nie ma z tym problemu u Ciebie.
Corkis pisze:Gdzie znajdę o taki filtr paliwa
Dokładnie pod filtrem oparów który masz odpięty.
Corkis pisze:Czy tu przychodzi czujnik temperatury powietrza dolotowego (w ta mala dziurkę)?
Tak, tam powinien być przepływomierz.
Ps. budę masz po lifcie a zderzak przedni z przed liftu
-
- Użytkownik
- Posty: 409
- Rejestracja: 07-04-13, 18:15
Jak chcesz naprawde konkret heble za stosunkowo nieduzy hajs to proponuje przod z Avensis t25, sa dwukrotnie wieksze niz w STi, pasuja bez adapterow, plug-and-play. Tarcza to 295 mm. Oslone przeciwpylowa trzeba odgiac, zeby to weszlo, ale to nie problem. http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=343568 tu koles pokazuje co i jak, wrzucane akurat do VII, ale pasuja do V i VI tez Komplet zaciskow do regeneracji lata po alledrogo za 60 zl z przesylka (tyle dalem ja).
Pozdro!
Pozdro!
Toyota Celica V gen 1.6 4A-FE 1993
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
Fajna Celica V warto o nią zadbać
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
A zapytam, co mi tam - miałem podobny problem.
Sprawdzałeś/wymieniałeś świecie? Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało.
Co do swapu - ciężka robota, zwłaszcza, że to nie tylko kwestia wyjęcia/włożenia silnika, ale też zmiana mocowania silnika. No i jak wiadomo to też robota na inne sprawy jak układ hamulcowy itd.
Sprawdzałeś/wymieniałeś świecie? Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało.
Co do swapu - ciężka robota, zwłaszcza, że to nie tylko kwestia wyjęcia/włożenia silnika, ale też zmiana mocowania silnika. No i jak wiadomo to też robota na inne sprawy jak układ hamulcowy itd.
- RomanGT
- Użytkownik
- Posty: 487
- Rejestracja: 03-01-14, 19:46
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
RomanGT pisze:Pawlow pisze:Ja musiałem wymienić uszczelkę pokrywy zaworów (zestaw, czyli uszczelka + takie "ringi"), bo olej szedł na jedną świecę. Po wymianie uszczelek pokrywy zaworów i świec - wszystko grało.
No to kolejny do kolekcji który nam poziom klubowych auta zaniża
ja pierdziele, plaga jakaś, same szroty
st182 gtb