Tymek pisze:Jarke jeżeli twierdzisz, że nie ma 20- letnich celic bez stuków w zawieszeniu, uszkodzonego synchronizatora w skrzyni biegów, uszkodzonego wydechu, korodujących drzwi i palących na 4 cylindry to wybacz ale żyjesz na jakimś innym świecie albo mało widziałeś.
Oczywiście, że są. Na przykład moja lub kilku kolegów z forum, żeby daleko nie szukać.
...ale nie na otomoto.
Tymek pisze:A wmawianie, że to jest normalny stan dla celicy i twierdzenie ,że nowy właściciel kupił samochód w świetnym stanie to już jakaś porażka. Chyba, że Twoje auto też ma te wszystkie wady i myślisz, że tak ma być. W takim razie nie mam pytań.
Ps. Proszę Moderatora o skasowanie moich 2 przedostatnich postów, bo nie chcacy poszło 3 razy.
Oczywiście, że w momencie zakupu miało wszystkie te wady. Przecież nikt Ci nie sprzeda 20 letniego samochodu z przebiegiem 200k lub więcej w stanie jak z salonu za 10 tysięcy złotych. Zaskoczę Cię - kupisz GT4 za 40k PLN i nadal będzie miał jakąś gumę w zawiasie do zrobienia, jakiś nalot rdzy do poprawki albo zużyty synchronizator po przejechaniu 200k km, bo to auto które ma 20 lat i przejechało 200k km.
W aucie z kolejnej już ręki zawsze jest coś do zrobienia. Cała sztuka polega na tym, żeby po prostu kupić auto, które ma takich rzeczy jak najmniej. Nie wiem w jakim faktycznie stanie jest ta Celica, ale czytając to co napisał Shed to nie wydają się to ogromne wady. Nie wiem ile zapłacił za auto, ale jest w +/- takim stanie jak każda Celica w kwotach 8-15k którą oglądałem gdy szukałem swojej rok temu.
Shed pisze:Jak dla mnie jest okej bo wymienię to co do zrobienia i będę miał spokój.
To.
Także powodzenia z Celicą.