Celica RA61 Mark III 1982r. - renowacja
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 14-06-15, 17:47
Celica RA61 Mark III 1982r. - renowacja
Cześć forumowicze!
chciałbym zaprezentować mój aktualny projekt renowacji Celiny
Samochód:
Toyota Celica RA61 1982r.
Silnik:
seria 21R
Skrzynia:
5 biegów seria
Zawieszenie:
Seria
Hamulce:
Seria, przód tarcze, tył bębny
Układ wydechowy:
Seria
Układ dolotowy:
Seria
Koła:
aktualnie brak :] W malowaniu stalówki 14 cali + chromowane ringi
Wnętrze:
seria
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota została przywieziona do Polski w czerwcu 2015. Wcześniej od 1997 roku stała w stodole w Niemczech. Auto bez papierów i bez kluczyków. Silnik nie palił, stacyjka rozbita. Lekkie wgniotki na masce, lewym błotniku i dachu.
Planuję odrestaurować auto i zarejestrować na żółte blachy.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i rady, a także pomoc w zdobyciu części.
Aktualnie poszukuję listw progowych, gdyż moje zjadła rdza. Może ktoś z was ma takie na stanie lub zna magika, który je dosztukuje. Dodatkowo chlapacze przód i tył.
Link do zdjęć:
http://www.fotosik.pl/u/elfabito/album/1800820
Z biegiem prac będę uaktualniał album.
Pozdrawiam
elfabito
chciałbym zaprezentować mój aktualny projekt renowacji Celiny
Samochód:
Toyota Celica RA61 1982r.
Silnik:
seria 21R
Skrzynia:
5 biegów seria
Zawieszenie:
Seria
Hamulce:
Seria, przód tarcze, tył bębny
Układ wydechowy:
Seria
Układ dolotowy:
Seria
Koła:
aktualnie brak :] W malowaniu stalówki 14 cali + chromowane ringi
Wnętrze:
seria
Krótki opis/historia samochodu:
Toyota została przywieziona do Polski w czerwcu 2015. Wcześniej od 1997 roku stała w stodole w Niemczech. Auto bez papierów i bez kluczyków. Silnik nie palił, stacyjka rozbita. Lekkie wgniotki na masce, lewym błotniku i dachu.
Planuję odrestaurować auto i zarejestrować na żółte blachy.
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i rady, a także pomoc w zdobyciu części.
Aktualnie poszukuję listw progowych, gdyż moje zjadła rdza. Może ktoś z was ma takie na stanie lub zna magika, który je dosztukuje. Dodatkowo chlapacze przód i tył.
Link do zdjęć:
http://www.fotosik.pl/u/elfabito/album/1800820
Z biegiem prac będę uaktualniał album.
Pozdrawiam
elfabito
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
fajna Celica trochę pracy (kasy:P) i będzie fajne auto
Musiał bym kolegi spytać co miał kiedyś Celice Supre czy czegoś nie ma (części) i nie będzie pasować
Musiał bym kolegi spytać co miał kiedyś Celice Supre czy czegoś nie ma (części) i nie będzie pasować
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 14-06-15, 17:47
Lestat dzięki za podpowiedź.
Dzisiaj wymieniłem olej na Castrol Magnatec 5W40. Dałem nowe świece BERU, wyczyściłem kopułkę i przewody oraz założyłem nowy pasek klinowy.
Silnik pali, ale chodzi nierówno. Chyba konieczna jest regulacja zaworów i gaźnika. Przy dodawaniu gazu silnik lekko się dławi. Słuchać też nierówną pracę zaworów. Poniżej link do filmu.
http://patrz.pl/filmy/celica-ra61
lub
www.celica.ra61.patrz.pl
Dzisiaj wymieniłem olej na Castrol Magnatec 5W40. Dałem nowe świece BERU, wyczyściłem kopułkę i przewody oraz założyłem nowy pasek klinowy.
Silnik pali, ale chodzi nierówno. Chyba konieczna jest regulacja zaworów i gaźnika. Przy dodawaniu gazu silnik lekko się dławi. Słuchać też nierówną pracę zaworów. Poniżej link do filmu.
http://patrz.pl/filmy/celica-ra61
lub
www.celica.ra61.patrz.pl
- turman
- Użytkownik
- Posty: 573
- Rejestracja: 29-12-03, 10:37
Gratki zakupu.
Odpalałeś silnik i obadałeś go chociaż trochę? -kompresja na cylindrach.
Bo to podstawa w tak wiekowym sprzęcie.
Nalać syntetyka/pół łatwo potem ma się tylko dużo dodatkowej niepotrzebnej pracy.
Patrz kolega baton i jego jazdy z wlewką nowego przekładniowego do mostu w Celinie II.
Na oko dramatu z blachą nie widzę, zapewne stała w suchej stodółce
Odpalałeś silnik i obadałeś go chociaż trochę? -kompresja na cylindrach.
Bo to podstawa w tak wiekowym sprzęcie.
Nalać syntetyka/pół łatwo potem ma się tylko dużo dodatkowej niepotrzebnej pracy.
Patrz kolega baton i jego jazdy z wlewką nowego przekładniowego do mostu w Celinie II.
Na oko dramatu z blachą nie widzę, zapewne stała w suchej stodółce
I love Celica's !!! And I love my girls
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 in progress 2T-B engine reconstruction
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 2nd daily car "babcia" i ciągle "się robi się"
Celica CP ST TA40 1,6 (2T-B) II gen. 1980 RIP - dismantled for parts
Celica LB XT RA40 2,0 (18R) II gen. 1979 RIP - dismantled for parts
Celica CP GT RA63 2,0 (18R-G) III gen. 1982 in slow progress 18R-G engine reconstructed RIP - dismanted for parts
Celica CP ST TA60 1,6 (2T-B) III gen. 1983 daily car
Celica Supra L MA61L MkII 2,8i (5M-GE) II gen. 1982 in very, very slow progress
Previa TCR10 MkI 2,4i (2TZ-FE) I gen. 1990 family car
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 14-06-15, 17:47
Witam wszystkich,
po długiej batalii z silnikiem i jego podzespołami - renowacja gaźnika, regulacja zaworów, ustawienie zapłonu, wymiana przewodów etc., przyszedł czas na blacharkę. Ogólnie auto nie jest w złym stanie, niestety po dokładnych oględzinach okazało się, że pod uszczelką klapy bagażnika są dwa ogromne ogniska rdzy, które muszę zwalczyć. W przyszłym tygodniu będę usuwał rdzę i spawał blacharkę. Wrzucę kilka fotek z prac.
Ostatecznie stwierdziłem, że zamiast bawić się w "paćkanie" auta w kilku miejscach pomaluje je w całości. Poniżej kilka zdjęć.
P.S. Udało mi się zdobyć felgi Atiwe 15 cali które kolega doprowadził do ładnego stanu.
po długiej batalii z silnikiem i jego podzespołami - renowacja gaźnika, regulacja zaworów, ustawienie zapłonu, wymiana przewodów etc., przyszedł czas na blacharkę. Ogólnie auto nie jest w złym stanie, niestety po dokładnych oględzinach okazało się, że pod uszczelką klapy bagażnika są dwa ogromne ogniska rdzy, które muszę zwalczyć. W przyszłym tygodniu będę usuwał rdzę i spawał blacharkę. Wrzucę kilka fotek z prac.
Ostatecznie stwierdziłem, że zamiast bawić się w "paćkanie" auta w kilku miejscach pomaluje je w całości. Poniżej kilka zdjęć.
P.S. Udało mi się zdobyć felgi Atiwe 15 cali które kolega doprowadził do ładnego stanu.
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 14-06-15, 17:47
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
super celica Gratki za uratowanie celicy
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 14
- Rejestracja: 14-06-15, 17:47
Do auta nie mam żadnych papierów. Kupione zostało od Niemca bez małego i dużego Briefu. Według informacji z wydziału komunikacji w Gorzowie, jedyna opcja aby to zarejestrować to żółte blachy.
Poza tym rejestracja na żółte blachy nie ogranicza w żaden sposób moich praw. Auto mogę sprzedać komukolwiek i gdziekolwiek. Jeżeli zaś chodzi o zmiany techniczne quasi "ulepszenia" pojazdu, takie mnie nie interesują.
Poza tym rejestracja na żółte blachy nie ogranicza w żaden sposób moich praw. Auto mogę sprzedać komukolwiek i gdziekolwiek. Jeżeli zaś chodzi o zmiany techniczne quasi "ulepszenia" pojazdu, takie mnie nie interesują.