[zakup grupowy] uszczelka insulacyjna pod kolektor ssący 2zz
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
[zakup grupowy] uszczelka insulacyjna pod kolektor ssący 2zz
zbieram chętnych na taką uszczelkę jaką opisałem w tym poście
viewtopic.php?p=466829#466829
projekt w cadzie już zrobiłem, pozostaje dogadac sie cenowo za material i cięcie
cena na razie trudno oszacowac ale obstawiam okolice 70-80zl
1.jaworjawor
2.Agryk
3.Exonios
4.anticorr
viewtopic.php?p=466829#466829
projekt w cadzie już zrobiłem, pozostaje dogadac sie cenowo za material i cięcie
cena na razie trudno oszacowac ale obstawiam okolice 70-80zl
1.jaworjawor
2.Agryk
3.Exonios
4.anticorr
- Alex7
- Użytkownik
- Posty: 89
- Rejestracja: 18-07-14, 15:41
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
tia, masz racje gdzieś przeczytałem ten termin i tak mi się utarło, że każdy będzie od razu wiedział o co chodzi. Troche pw dostaje z różnymi pytaniami, m.in. co daje taka uszczelka więc może tu odpowiem - uszczelka ma za zadania odizolować termicznie aluminiowy kolektor od gorącej głowicy i w efekcie obniżyć temperaturą powietrza dolotowego. W 2zz szzcególnie łatwo zauważyć, że w gorący dzień podczas jeżdżenia po mieście w korkach itp silnik zdecydowanie słabnie, jest to właśnie spowodowane ciepłem pod maską co w efekcie daje mniej tlenu i słabszą mieszankę. Proponuję podczas takiego ciepłego dnia spróbować dotknąć kolektora ręką - można się poparzyć. Taka uszczeleczka wyrażnie obniża temperature kolektora i po zamontowaniu jej kolektor w uplany dzien jest po prostu ciepły tak jak wszystko pod maską.
są różne opinie ile tak naprawde daje taka uszczelka, niektorzy piszą że nic, inni że ułamki km niewarte zachodu, są też wykresy pokazujące różnice nawet 5km czy 2%. Tak czy inaczej cosworth nie robiłby tych uszczelek do evo, sti, gtr czy 2zz za gruby hajs gdyby to nie działało Miałem uszczelke coswortha w corolli i bylem bardzo zadowolony, od kiedy ja załozyłem nie zauważyłem juz więcej puchnięcia auta w gorący dzien. Fajna modyfikacja szczegolnie w połączeniu z filtrem stożkowym, który jest odizolowany termicznie i ma nadmuch powietrza z zewnątrz, ale z seryjnym doolotem też powinna być odczuwalna poprawa. Dodatkowo robię uszczelkę pod przepustnicę, bo przepustnica a właściwie silniczek krokowy jest podgrzewany obiegiem wody, który grzeję całą przepustnicę i potem w efekcie kolektor. Ja w swoich 2zz zawsze odlączałem to grzanie i polecam tak zrobić, jest ono przewidziane na eksploatacje w srogich mrozach aby silniczek nie zamarzł. Osobiście przez 5 lat eksploatowania 2zz w różnych autach ine spotkałem się z takim zjawiskiem a wiec polecam odłączyć grzanie przepustnicy bo nie ma to żadnych przykrych konsekwencji a obniża temperature w dolocie
wracając do zakupu - załatwiłem dzisiaj arkusz tego materiału 100x50cm, także starczy na całkiem sporo uszczelek. Na jutro jestem umówiony na odbiór pierwszego prototypu wycinanego frezarką ktory potem przymierze do swojej glowicy. Gdyby byli chętni na takie same uszczelki do innych aut, np 3sge nie ma problemu - potrzebuję tylko oryginalną na wzór żeby zrobić projekt w cadzie i możemy też takie zrobić. Jest tylko jedno ale - do uszczelki będzie jeszcze potrzebny uszczelniacz, bo jest ona tak twarda że nie układa się się do mikronierówności i nie odkształca się - cosworth dorzuca klej hylomar, taki jak ten
http://allegro.pl/hylomar-plynna-uszcze ... 10388.html
tubka 25zł
u mnie zdał całkowicie egzamin, raz zamontowana uszczelka i świety spokoj, nie to co te gównaine plastikowe hondaty, ktore się odkształcają i trzeba je co jakiś czas dokręcać bo wyskakuje błąd p410 - lewe powietrze w dolocie. Na pewno nadadzą się jeszcze jakieś inne kleje/uszczelniacze i na pewno nikomu nie jest potrzebna taka duża tubka, w wolnej chwile poszukam jakichś tańszych/mniejszych alternatyw
[ Dodano: 28-05-15, 20:20 ]
Odebralem dzisiaj prototypy, wyszły świetnie. Uszczelke kolektora musze w jednym miejscu przesunąć otwór śruby o 0,3mm, naniose poprawkę na projekt a sobie wezme ten prototyp. Znam juz jakies ceny, biorąc pod uwge koszt materiału + robocizne cena wychodzi 75zł za uszczelke kolektora i 55zł za uszczelke przepustnicy. Materialu starczy na 13szt. kolektora i 8 szt. przepustnicy, z tym że robię też osobną listę na forum corolli clubu - została wolna 1 uszczelka przepustnicy i 5 szt. uszczelki kolektora. Czas realizacji to przyszły tydzień, wysyłka jeszcze się nie orientowalem dokładnie ale obstawiam okolice 12-15zł kurierem, +3zł jeśli paczka pobraniowa
fotki
uszczelka świeżo po wycięciu + spasowanie na głowicy - jest dokładnie tak samo jak uszczelka oem, czyli pozostawia trochę pola do popisu komuś kto chce się bawić w porting kanałów glowicy i kolektorów (np mnie )
na flanszy kolektora
i uszczelka przepustnicy - kolektory celicy i corolli się trochę różnią ale uszczelka jest uniwersalna pasuje do obydwóch
uszczelka kolektora:
1.Agryk
2.Exonios
3.anticorr
4.Głodny1992
uszczelka przepustnicy:
1.Exonios
2.anticorr
3.Głodny1992
[ Dodano: 12-06-15, 16:29 ]
w poniedziałek rano jestem umówiony na odbiór wszystkich uszczelek, a we wtorek przyjeżdża do Szeszkina corolla ts na wymianę uszczelki - chłopak założył wcześniej białą teflonową uszczelkę a ta się odkształciła powodując błąd silnika (lewe powietrze), także może zrobię małą fotorelację jak zmienić uszczelkę na aucie oraz jak wygląda uszczelka teflonowa po kilku tysiacach km jak odbiorę i bede je mial fizycznie w rękach odezwe się do wszystkich na pw w sprawie wysyłek i rozliczenia
są różne opinie ile tak naprawde daje taka uszczelka, niektorzy piszą że nic, inni że ułamki km niewarte zachodu, są też wykresy pokazujące różnice nawet 5km czy 2%. Tak czy inaczej cosworth nie robiłby tych uszczelek do evo, sti, gtr czy 2zz za gruby hajs gdyby to nie działało Miałem uszczelke coswortha w corolli i bylem bardzo zadowolony, od kiedy ja załozyłem nie zauważyłem juz więcej puchnięcia auta w gorący dzien. Fajna modyfikacja szczegolnie w połączeniu z filtrem stożkowym, który jest odizolowany termicznie i ma nadmuch powietrza z zewnątrz, ale z seryjnym doolotem też powinna być odczuwalna poprawa. Dodatkowo robię uszczelkę pod przepustnicę, bo przepustnica a właściwie silniczek krokowy jest podgrzewany obiegiem wody, który grzeję całą przepustnicę i potem w efekcie kolektor. Ja w swoich 2zz zawsze odlączałem to grzanie i polecam tak zrobić, jest ono przewidziane na eksploatacje w srogich mrozach aby silniczek nie zamarzł. Osobiście przez 5 lat eksploatowania 2zz w różnych autach ine spotkałem się z takim zjawiskiem a wiec polecam odłączyć grzanie przepustnicy bo nie ma to żadnych przykrych konsekwencji a obniża temperature w dolocie
wracając do zakupu - załatwiłem dzisiaj arkusz tego materiału 100x50cm, także starczy na całkiem sporo uszczelek. Na jutro jestem umówiony na odbiór pierwszego prototypu wycinanego frezarką ktory potem przymierze do swojej glowicy. Gdyby byli chętni na takie same uszczelki do innych aut, np 3sge nie ma problemu - potrzebuję tylko oryginalną na wzór żeby zrobić projekt w cadzie i możemy też takie zrobić. Jest tylko jedno ale - do uszczelki będzie jeszcze potrzebny uszczelniacz, bo jest ona tak twarda że nie układa się się do mikronierówności i nie odkształca się - cosworth dorzuca klej hylomar, taki jak ten
http://allegro.pl/hylomar-plynna-uszcze ... 10388.html
tubka 25zł
u mnie zdał całkowicie egzamin, raz zamontowana uszczelka i świety spokoj, nie to co te gównaine plastikowe hondaty, ktore się odkształcają i trzeba je co jakiś czas dokręcać bo wyskakuje błąd p410 - lewe powietrze w dolocie. Na pewno nadadzą się jeszcze jakieś inne kleje/uszczelniacze i na pewno nikomu nie jest potrzebna taka duża tubka, w wolnej chwile poszukam jakichś tańszych/mniejszych alternatyw
[ Dodano: 28-05-15, 20:20 ]
Odebralem dzisiaj prototypy, wyszły świetnie. Uszczelke kolektora musze w jednym miejscu przesunąć otwór śruby o 0,3mm, naniose poprawkę na projekt a sobie wezme ten prototyp. Znam juz jakies ceny, biorąc pod uwge koszt materiału + robocizne cena wychodzi 75zł za uszczelke kolektora i 55zł za uszczelke przepustnicy. Materialu starczy na 13szt. kolektora i 8 szt. przepustnicy, z tym że robię też osobną listę na forum corolli clubu - została wolna 1 uszczelka przepustnicy i 5 szt. uszczelki kolektora. Czas realizacji to przyszły tydzień, wysyłka jeszcze się nie orientowalem dokładnie ale obstawiam okolice 12-15zł kurierem, +3zł jeśli paczka pobraniowa
fotki
uszczelka świeżo po wycięciu + spasowanie na głowicy - jest dokładnie tak samo jak uszczelka oem, czyli pozostawia trochę pola do popisu komuś kto chce się bawić w porting kanałów glowicy i kolektorów (np mnie )
na flanszy kolektora
i uszczelka przepustnicy - kolektory celicy i corolli się trochę różnią ale uszczelka jest uniwersalna pasuje do obydwóch
uszczelka kolektora:
1.Agryk
2.Exonios
3.anticorr
4.Głodny1992
uszczelka przepustnicy:
1.Exonios
2.anticorr
3.Głodny1992
[ Dodano: 12-06-15, 16:29 ]
w poniedziałek rano jestem umówiony na odbiór wszystkich uszczelek, a we wtorek przyjeżdża do Szeszkina corolla ts na wymianę uszczelki - chłopak założył wcześniej białą teflonową uszczelkę a ta się odkształciła powodując błąd silnika (lewe powietrze), także może zrobię małą fotorelację jak zmienić uszczelkę na aucie oraz jak wygląda uszczelka teflonowa po kilku tysiacach km jak odbiorę i bede je mial fizycznie w rękach odezwe się do wszystkich na pw w sprawie wysyłek i rozliczenia
zzw30 mr2 2zzge swap
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
https://www.youtube.com/watch?v=4dKkWxK36T4
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
Pierwszy komplet uszczelek zamontowany. Poniżej mini foto-relacja z zabawy, przy okazji kilka fotek jak wygląda plastikowa/teflonowa uszczelka po kilku tys. km. Roboty z wymianą uszczelki jest ok 3-4 godziny, powinien sobie poradzic z tym każdy ktoś chociaż trochę robi przy swoim aucie, nic skomplikowanego jedynie odkręcanie śrubek i odpinanie wtyczek od czujników. Tutaj dobrze rozpisana instrukcja (do kroku 21)
http://www.newcelica.org/...miter/index.htm
którą polecam dokładnie przestudiować przed zabraniem się do roboty.
Do dzieła:
-sciagamy plastikowa osłone silnika, odpinamy wtyczki wtryskiwaczy, ściągamy dolot, odpinamy wtyczki od czujników przepustnicy, ogółem wszystko co blokuje nam dostęp do 5 śrub/nakrętek trzymających kolektor do glowicy
-pierwszy problem jaki napotykamy to dostęp do skrajnej lewej śruby. Dostęp do niej a także sam kolektor blokuje nam zawor sterujący vvti. A żeby dostać się do zaworu musimy odkręcić rurkę spływu oleju z pokrywy zaworów. Najpierw odkręcamy 2 nakretki, potem wykręcamy szpilki, rurkę możemy "odgiąć" bo na dole jest połączona z gumowym wężem.
przeszkadzać także będzie gorne mocowanie alternatora i bagnet oleju, odkręcamy.
odkręcamy jedną śrubkę trzymającą zawór i delikatnie go wysuwamy, może poleciec trochę oleju. Śruba poniżej zaworu chowa za sobą filtr od układu vvti, warto przy okazji tam zerknąć i wyczyścić ten fltr w benzynie (drugi taki filtr jest w układzie vvl czyli od lifta, ale to inna historia). Teraz mamy dostęp do 5 śrub/nakrętek przy flanszy kolektora. Nie odkręcamy ich jeszcze, bierzemy się tym razem za przepustnicę. Odpinamy linkę gazu, odłączamy czujniki, odpinamy dwie rurki z wodą służące do podgrzewania przepustnicy, może polecieć trochę płynu chlodniczego. Warto w tym momencie zamknąć obieg wody i odlączyć to grzanie, bo przecież zależy nam na jak najzimniejszym dolocie - możemy jedną z rurek (dluższą) zamontować aby woda płynęła dalej tak jak jest obieg wody ale omijała przepustnicę (czyli od metalowej rury do bloku zamiast przepustnicy), a krotszą rurką zaślepić oba końce w przepustnicy. Ściągamy przepustnicę, naszym oczom ukazuje się trójkątna blacha z 3 dziurkami mocująca kolektor. Odkręcamy tą blachę, bo jeden z otworów będziemy musieli rozpiłować w jednym kierunku, bo odsuwamy kolektor do przodu o grubość uszczelki (3mm).
Należy pamiętać także o jednej, schowanej śrubie mocującej kolektor do bloku silnika. Poniżej zdjęcia silnika bez kolektora oraz sam kolektor aby naświetlić mniej więcej gdzie ta śruba się znajduje
żeby ją odkręcić przydatna będzie treszczotka z przedlużką. Po jej odkręceniu możemy odkręcać śruby/nakrętki z głównej flanszy kolektora i ściągać dziada
Możemy teraz montowąc nową podkładke. Co ważne - jest to bardzo twardy materiał także wymaga dodatkowego uszczelnienia! Cosworth do swoich uszczelek dorzuca klej Hylomar racing formula, ale sprawdzi się także każdy czarny silikon do silników. Poniżej kilka linków nadających się produktów
http://allegro.pl/wurth-s...5370663353.html
http://e-kleje.pl/uszczel...0266429687.html
http://allegro.pl/hylomar...5444403297.html
Smarujemy cieniutką warstwę z obu stron uszczelki, jeśli instrukcja kleju tak podaje to trzeba odczekać chwilę aż klej trochę odparuje, czytamy instrukcje kleju
I prawie gotowe pozostaje tylko skręcić wszystko do kupy, czyli postępujemy jak wcześniej tylko w odwrotnej kolejności. Moment dokręcenia 9,5Nm
Uszczelka ma 3mm grubości i to jest maksimum, jaki można dać ze względu na krotkie gwinty niektórych szpilek. Dla nadgorliwych polecam opcje wykręcenia szpilek i kupienia swoich, dluższych śrub. Śruby potrzebne to M8 (gwint metryczny), długości 90mm, 40mm i 3 sztuki 30mm.
Uwaga wkręcając śruby nie przesadzamy z momentem, głowica jest aluminiowa, łatwo przesadzić i zepsuć otwór w głowicy, nikomu tego nie życzę.
Na deser zdjęcia starej uszczelki kolegi z forum, ktora powodowała błąd silnika (lewe powietrze w ukladzie dolotowym) i odpowiadał za niestabilne obroty jałowe i spadek mocy. Na fotkach widać jak odkształciła się po czasie i w paru miejscach nawet blokowała przepły powietrza
[ Dodano: 17-06-15, 21:20 ]
kolejny 2zz zlożony na kompozytowej uszczelce, Szeszkin podesłał mi kilka fotek które również pomogą przy montażu. Widać inny pomysł na trójkątne, boczne mocowanie oraz fotka od przodu silnika gdzie szukać tej dolnej śruby mocującej kolektor
[ Dodano: 20-06-15, 11:04 ]
Uszczeleczki odebrane i gotowe do wysyłki!
Tak jak pisałem wcześniej cena to 75 za uszczelke kolektora, 55 za uszczelkę przepustnicy. Wysyłka kurierem KEX to 13, pobraniowo 18, kazdy ma wybór Proszę każdego kto się wpisał na listę o PW z adresem dostawy (nie zapomnijcie dodać nr telefonu dla kuriera, zaznaczę opcje żeby kurier zadzwonił przed dostawą) i informacją czy wysyłać pobraniowo czy czekać na przelew. Dane do przelewu prześle kazdemu w PW
uszczelka kolektora:
1.Agryk
2.Exonios
3.anticorr
4.Głodny1992
uszczelka przepustnicy:
1.Exonios
2.anticorr
3.Głodny1992
4. Agryk
ps: został mi 1 ostatni komplet jakby ktoś jeszcze chciał[/b]
[ Dodano: 22-06-15, 21:55 ]
paczki spakowane i nadane, jutro kurier odbiera. Kurier ma do każdego dzwonić przed dostawą
http://www.newcelica.org/...miter/index.htm
którą polecam dokładnie przestudiować przed zabraniem się do roboty.
Do dzieła:
-sciagamy plastikowa osłone silnika, odpinamy wtyczki wtryskiwaczy, ściągamy dolot, odpinamy wtyczki od czujników przepustnicy, ogółem wszystko co blokuje nam dostęp do 5 śrub/nakrętek trzymających kolektor do glowicy
-pierwszy problem jaki napotykamy to dostęp do skrajnej lewej śruby. Dostęp do niej a także sam kolektor blokuje nam zawor sterujący vvti. A żeby dostać się do zaworu musimy odkręcić rurkę spływu oleju z pokrywy zaworów. Najpierw odkręcamy 2 nakretki, potem wykręcamy szpilki, rurkę możemy "odgiąć" bo na dole jest połączona z gumowym wężem.
przeszkadzać także będzie gorne mocowanie alternatora i bagnet oleju, odkręcamy.
odkręcamy jedną śrubkę trzymającą zawór i delikatnie go wysuwamy, może poleciec trochę oleju. Śruba poniżej zaworu chowa za sobą filtr od układu vvti, warto przy okazji tam zerknąć i wyczyścić ten fltr w benzynie (drugi taki filtr jest w układzie vvl czyli od lifta, ale to inna historia). Teraz mamy dostęp do 5 śrub/nakrętek przy flanszy kolektora. Nie odkręcamy ich jeszcze, bierzemy się tym razem za przepustnicę. Odpinamy linkę gazu, odłączamy czujniki, odpinamy dwie rurki z wodą służące do podgrzewania przepustnicy, może polecieć trochę płynu chlodniczego. Warto w tym momencie zamknąć obieg wody i odlączyć to grzanie, bo przecież zależy nam na jak najzimniejszym dolocie - możemy jedną z rurek (dluższą) zamontować aby woda płynęła dalej tak jak jest obieg wody ale omijała przepustnicę (czyli od metalowej rury do bloku zamiast przepustnicy), a krotszą rurką zaślepić oba końce w przepustnicy. Ściągamy przepustnicę, naszym oczom ukazuje się trójkątna blacha z 3 dziurkami mocująca kolektor. Odkręcamy tą blachę, bo jeden z otworów będziemy musieli rozpiłować w jednym kierunku, bo odsuwamy kolektor do przodu o grubość uszczelki (3mm).
Należy pamiętać także o jednej, schowanej śrubie mocującej kolektor do bloku silnika. Poniżej zdjęcia silnika bez kolektora oraz sam kolektor aby naświetlić mniej więcej gdzie ta śruba się znajduje
żeby ją odkręcić przydatna będzie treszczotka z przedlużką. Po jej odkręceniu możemy odkręcać śruby/nakrętki z głównej flanszy kolektora i ściągać dziada
Możemy teraz montowąc nową podkładke. Co ważne - jest to bardzo twardy materiał także wymaga dodatkowego uszczelnienia! Cosworth do swoich uszczelek dorzuca klej Hylomar racing formula, ale sprawdzi się także każdy czarny silikon do silników. Poniżej kilka linków nadających się produktów
http://allegro.pl/wurth-s...5370663353.html
http://e-kleje.pl/uszczel...0266429687.html
http://allegro.pl/hylomar...5444403297.html
Smarujemy cieniutką warstwę z obu stron uszczelki, jeśli instrukcja kleju tak podaje to trzeba odczekać chwilę aż klej trochę odparuje, czytamy instrukcje kleju
I prawie gotowe pozostaje tylko skręcić wszystko do kupy, czyli postępujemy jak wcześniej tylko w odwrotnej kolejności. Moment dokręcenia 9,5Nm
Uszczelka ma 3mm grubości i to jest maksimum, jaki można dać ze względu na krotkie gwinty niektórych szpilek. Dla nadgorliwych polecam opcje wykręcenia szpilek i kupienia swoich, dluższych śrub. Śruby potrzebne to M8 (gwint metryczny), długości 90mm, 40mm i 3 sztuki 30mm.
Uwaga wkręcając śruby nie przesadzamy z momentem, głowica jest aluminiowa, łatwo przesadzić i zepsuć otwór w głowicy, nikomu tego nie życzę.
Na deser zdjęcia starej uszczelki kolegi z forum, ktora powodowała błąd silnika (lewe powietrze w ukladzie dolotowym) i odpowiadał za niestabilne obroty jałowe i spadek mocy. Na fotkach widać jak odkształciła się po czasie i w paru miejscach nawet blokowała przepły powietrza
[ Dodano: 17-06-15, 21:20 ]
kolejny 2zz zlożony na kompozytowej uszczelce, Szeszkin podesłał mi kilka fotek które również pomogą przy montażu. Widać inny pomysł na trójkątne, boczne mocowanie oraz fotka od przodu silnika gdzie szukać tej dolnej śruby mocującej kolektor
[ Dodano: 20-06-15, 11:04 ]
Uszczeleczki odebrane i gotowe do wysyłki!
Tak jak pisałem wcześniej cena to 75 za uszczelke kolektora, 55 za uszczelkę przepustnicy. Wysyłka kurierem KEX to 13, pobraniowo 18, kazdy ma wybór Proszę każdego kto się wpisał na listę o PW z adresem dostawy (nie zapomnijcie dodać nr telefonu dla kuriera, zaznaczę opcje żeby kurier zadzwonił przed dostawą) i informacją czy wysyłać pobraniowo czy czekać na przelew. Dane do przelewu prześle kazdemu w PW
uszczelka kolektora:
1.Agryk
2.Exonios
3.anticorr
4.Głodny1992
uszczelka przepustnicy:
1.Exonios
2.anticorr
3.Głodny1992
4. Agryk
ps: został mi 1 ostatni komplet jakby ktoś jeszcze chciał[/b]
[ Dodano: 22-06-15, 21:55 ]
paczki spakowane i nadane, jutro kurier odbiera. Kurier ma do każdego dzwonić przed dostawą
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
Fira, niestety nie mam już żadnych, wszystkie uszczelki wysłane i materiał też wykorzystane w 100% ale jeśli ci sie nie spieszy to bede cie miał na uwadze, bo mam kilku chętnych na uszczelki do innych silników więc jak zorganzuje kolejna edycje to wytne tez komplet do 2zz
Nikt się nie chwali że paczka dotarla? Widzę po stronie kuriera że wszyscy odebrali
Nikt się nie chwali że paczka dotarla? Widzę po stronie kuriera że wszyscy odebrali
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
- Glodny1992
- Użytkownik
- Posty: 196
- Rejestracja: 03-06-11, 00:17
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36
uszczelki gotowe
Na tą chwilę mam luźne 17 szt. pod kolektor i 5 sztuk pod przepustnice, z tym że tych drugich jeszcze trochę dojdzie bo operator frezarki jeszcze nie wykorzystał całego materiału. Mam prośbę - ze względu na to, że minęło duzo czasu od otworzenia listy (przepraszam że tak długo to trwało) proszę chętnych o wpisanie się na nową listę a następnie wysłanie mi na PW adres do siebie (wraz z numerem telefonu dla kuriera), będe wysylał paczki pobraniowe kurierem. Ceny podobne jak wcześniej, czyli 75zl za uszczelkę kolektora, 50 za przepustnicy, wysyłka 16zl.
Na tą chwilę mam luźne 17 szt. pod kolektor i 5 sztuk pod przepustnice, z tym że tych drugich jeszcze trochę dojdzie bo operator frezarki jeszcze nie wykorzystał całego materiału. Mam prośbę - ze względu na to, że minęło duzo czasu od otworzenia listy (przepraszam że tak długo to trwało) proszę chętnych o wpisanie się na nową listę a następnie wysłanie mi na PW adres do siebie (wraz z numerem telefonu dla kuriera), będe wysylał paczki pobraniowe kurierem. Ceny podobne jak wcześniej, czyli 75zl za uszczelkę kolektora, 50 za przepustnicy, wysyłka 16zl.
-
- Użytkownik
- Posty: 195
- Rejestracja: 08-11-10, 12:36