Celica VII Burbo by Jerzu
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Celica VII Burbo by Jerzu
Nadszedł czas, żeby mazda poszła na spa, a dla mnie czas na następne auto...
Długo biłem się z myślami co kupić... Moje serce skierowane ku japońskiej motoryzacji, spowodowało, że postanowiłem spełnić jedno z jakiś tam marzeń i kupić sobie Celice.
Tak więc przedstawiam:
Samochód:
*Toyota Celica VII
Silnik:
*1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Seria - przeszłosć
*zawieszenie gwintowane
Hamulce:
*Przód tarcze nacinane + nawiercane
Układ wydechowy:
*zmieniony końcowy na podwójny
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*felgi 16", oryginalne z VIIgen (zima)
*felgi 17", MOMO (lato)
Wnętrze:
*gałka podświetlana (niestety po poprzednim właścicielu) - prawie wywalona
*gałka replika TRD od Toyoty GT86 - czeka na montaż
*kierownica seria
Audio:
-Sub custom ze skrzyni alpharda na głośniku kenwooda
-Radyjko Kenwood USB - przewedrowała do Celica 500+(polecam na FB)
-Wleciała stacja multimedialna GMS i póki co jestem bardzo zadowolony
-Wytłumienie drzwi matami
-Wzmacniacz Helix
Body:
*przednie lampy nowe + żarówki Osram NightBreaker Unlimited
*dokładki zderzaka
*dokładki progów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto zakupione parę miesięcy temu, ładne, ale do dopieszczenia. Ze wszystkich "ulepów" na różnych portalach, to wydawało się dobrą bazą do dalszej jazdy. Właściciel lubował się w "Ledach", ale powoli doprowadzam je do stanu zadowalającego.
Krótki opis planów zmian:
* wymiana gałki od biegów na ORI lub TRD - almost done
* zmiana zawiechy - done
* lakierowanko felg - wybrany kolor, umówiony termin
* przeróbka audio - in progress
* odświeżenie lakieru - in progress umówiony na termin, firma wybrana
* ... w trakcie wyjdzie i niech to będzie już niespodzianką
Zdjęcia:
Na razie trzy fotki - jak uda się ogarnąć jakąś sesje, to wrzucę więcej
Długo biłem się z myślami co kupić... Moje serce skierowane ku japońskiej motoryzacji, spowodowało, że postanowiłem spełnić jedno z jakiś tam marzeń i kupić sobie Celice.
Tak więc przedstawiam:
Samochód:
*Toyota Celica VII
Silnik:
*1ZZ-FE
Przeniesienie napędu:
*seria
Zawieszenie:
*Seria - przeszłosć
*zawieszenie gwintowane
Hamulce:
*Przód tarcze nacinane + nawiercane
Układ wydechowy:
*zmieniony końcowy na podwójny
Układ dolotowy:
*seria
koła:
*felgi 16", oryginalne z VIIgen (zima)
*felgi 17", MOMO (lato)
Wnętrze:
*gałka podświetlana (niestety po poprzednim właścicielu) - prawie wywalona
*gałka replika TRD od Toyoty GT86 - czeka na montaż
*kierownica seria
Audio:
-Sub custom ze skrzyni alpharda na głośniku kenwooda
-Radyjko Kenwood USB - przewedrowała do Celica 500+(polecam na FB)
-Wleciała stacja multimedialna GMS i póki co jestem bardzo zadowolony
-Wytłumienie drzwi matami
-Wzmacniacz Helix
Body:
*przednie lampy nowe + żarówki Osram NightBreaker Unlimited
*dokładki zderzaka
*dokładki progów
Krótki opis/historia samochodu:
Auto zakupione parę miesięcy temu, ładne, ale do dopieszczenia. Ze wszystkich "ulepów" na różnych portalach, to wydawało się dobrą bazą do dalszej jazdy. Właściciel lubował się w "Ledach", ale powoli doprowadzam je do stanu zadowalającego.
Krótki opis planów zmian:
* wymiana gałki od biegów na ORI lub TRD - almost done
* zmiana zawiechy - done
* lakierowanko felg - wybrany kolor, umówiony termin
* przeróbka audio - in progress
* odświeżenie lakieru - in progress umówiony na termin, firma wybrana
* ... w trakcie wyjdzie i niech to będzie już niespodzianką
Zdjęcia:
Na razie trzy fotki - jak uda się ogarnąć jakąś sesje, to wrzucę więcej
Ostatnio zmieniony 19-04-20, 09:36 przez Jerzu, łącznie zmieniany 5 razy.
- MatiM
- Użytkownik
- Posty: 70
- Rejestracja: 10-06-13, 10:38
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Plant oczywiście są. Auto już chwilę u mnie jest(parę miesięcy), ale w zasadzie tylko części eksploatacyjne poszły w ruch, przez totalny brak czasu i miejsca, żeby pogrzebać przy aucie. Niestety są zamontowane ledy, które idą w odstrzał.
Na peawno wlecą albo springi eibacha albo gwincior (co bardziej preferuje), Do tego fele i na zime i na lato do malowania.
Z audio... Chciałem wywalić skrzynie, bo głośniki w środku, które też zostały zmienione na troszkę wyższej klasy, dają radę bez skrzyni, a chętnie bym polatał jeszcze po jakimś obiekcie, wiec skrzynia w bagażniku nie jest mi mile widziana + dodanie stacji multimedialnej)
Dodatkowo przed zimą chcę zrobić cały lakier(jest parę mankamentów) + za dwa tygodnie jadę na oklejanie szyb(tak plany urlopowe się zgadzają).
Planów jest wiele, z wykonaniem zobaczymy jak to sie rozłoży w czasie, bo wiadomo trochę trzeba włożyc serca i pracy, a nie wszystko na raz.
Jakieś rady? Pomysły?
Na peawno wlecą albo springi eibacha albo gwincior (co bardziej preferuje), Do tego fele i na zime i na lato do malowania.
Z audio... Chciałem wywalić skrzynie, bo głośniki w środku, które też zostały zmienione na troszkę wyższej klasy, dają radę bez skrzyni, a chętnie bym polatał jeszcze po jakimś obiekcie, wiec skrzynia w bagażniku nie jest mi mile widziana + dodanie stacji multimedialnej)
Dodatkowo przed zimą chcę zrobić cały lakier(jest parę mankamentów) + za dwa tygodnie jadę na oklejanie szyb(tak plany urlopowe się zgadzają).
Planów jest wiele, z wykonaniem zobaczymy jak to sie rozłoży w czasie, bo wiadomo trochę trzeba włożyc serca i pracy, a nie wszystko na raz.
Jakieś rady? Pomysły?
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Wleciały ciemne szybki na tył w ITK Design koło Kalisza i polecam serdecznie. Do tego poli od Pawcia na przód. Zamontowany został dodatkowy wskaźnik - temperatury oleju.
Celica pojechała i wróciła z Chorwacji dwa tygodnie temu
Mam problem z krokowcem, ale już leci nowy od Tomka z Łodzi.
Powoli do przodu... Na ten moment dokupiona została druga celica V generacji, nad która też pracuje, więc staram się wszystko pogodzić
Wczoraj przyszła do mnie paczka od Bartka, więc niebawem wlecą nowe podkładki pod tablice ;D
Fotki dodam na dniach, na razie nie miałem kiedy, ale może na jutro coś ogarnę.
Celica pojechała i wróciła z Chorwacji dwa tygodnie temu
Mam problem z krokowcem, ale już leci nowy od Tomka z Łodzi.
Powoli do przodu... Na ten moment dokupiona została druga celica V generacji, nad która też pracuje, więc staram się wszystko pogodzić
Wczoraj przyszła do mnie paczka od Bartka, więc niebawem wlecą nowe podkładki pod tablice ;D
Fotki dodam na dniach, na razie nie miałem kiedy, ale może na jutro coś ogarnę.
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Kolejny post, ale cóż... dzieje się, więc dodaje
Tydzień temu wleciało radio 2-din GMS-a, Do tego przyleciały do mnie zaciski od TS-a + wadliwy zacisk z tyłu, zostanie wymieniony, na działający (przyleciał z zaciskami od TS-a
Krokowiec od Tomciusia zamontowany z całą przepustnicą - jest bajka.
Podkładki pod tablice leżą elegancko, a póki co Celica czeka i odpoczywa przez nie ciekawą sytuacje, która mnie spotkała
W niedługim czasie wizyta u lakiernika + detaling (obcierki parkingowe, jeszcze po poprzednim właścicielu)
Zamówiony już kolejny raz za mojej kadencji w tym aucie olej Millers z nano technologią
Tuba helixa przy sprzedaży innej osobie wyzionęła ducha, ale do mnie wpadło coś troszkę mniejszego, ale dwu cewkowego - a mianowicie głośnik Kenwood-a.
Jak dobrze pójdzie to BumBleBee po 1 listopada przywiezie mi nowy spoiler ( mój jest pęknięty ).
To na tyle z dzisiaj
Tydzień temu wleciało radio 2-din GMS-a, Do tego przyleciały do mnie zaciski od TS-a + wadliwy zacisk z tyłu, zostanie wymieniony, na działający (przyleciał z zaciskami od TS-a
Krokowiec od Tomciusia zamontowany z całą przepustnicą - jest bajka.
Podkładki pod tablice leżą elegancko, a póki co Celica czeka i odpoczywa przez nie ciekawą sytuacje, która mnie spotkała
W niedługim czasie wizyta u lakiernika + detaling (obcierki parkingowe, jeszcze po poprzednim właścicielu)
Zamówiony już kolejny raz za mojej kadencji w tym aucie olej Millers z nano technologią
Tuba helixa przy sprzedaży innej osobie wyzionęła ducha, ale do mnie wpadło coś troszkę mniejszego, ale dwu cewkowego - a mianowicie głośnik Kenwood-a.
Jak dobrze pójdzie to BumBleBee po 1 listopada przywiezie mi nowy spoiler ( mój jest pęknięty ).
To na tyle z dzisiaj
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Kolejne zmiany, ramki zegara w carbonie i przycisk ustawiania lusterek w carbonie.
Dodatkowo poprawione oswietlenie konsoli - jest pomarańczowe, jak reszta podświetlenia
Dodatkowo tunel środkowy czeka na hydrografike.
W pokoju leży już nowy spoiler, który zastąpi obecny, gdyż mój był lekko pęknięty.
Felgi jadą na renowacje i malowanie proszkowe.
Póki co nie dużo, ale powoli do przodu
Fanty oczywiście od Anticorr... Pewnie nie ostatnie ;D
Dodatkowo poprawione oswietlenie konsoli - jest pomarańczowe, jak reszta podświetlenia
Dodatkowo tunel środkowy czeka na hydrografike.
W pokoju leży już nowy spoiler, który zastąpi obecny, gdyż mój był lekko pęknięty.
Felgi jadą na renowacje i malowanie proszkowe.
Póki co nie dużo, ale powoli do przodu
Fanty oczywiście od Anticorr... Pewnie nie ostatnie ;D
Ostatnio zmieniony 30-12-16, 16:06 przez Jerzu, łącznie zmieniany 2 razy.
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Kolejny post...
Tak się stało, że kolega Anticorr mnie podpuscił, żebym sie pochwalił, nie ma czym, bo sporo pracy przede mną, ale niech będzie ;D
Chronologicznie
- wleciały kolejne fanty w hydrografice - tunel środkowy, niestety bez zdjęć, bo jest do poprawy, ale coś się ruszyło i wygląda o wiele lepiej, niż plastidip, który miałem po poprzednim właścicielu.
- Felgi na lato się "renowują" w zaprzyjaźnionym serwisie w Kaliszu Łatka - renowacja felg - polecam z całego serca, nie jedne koła tam robiłem i dla mnie mistrzostwo świata. Plan był, by na sezon zmienić koła na JR-y, ale a) kasa b) nietuzinkowosć moich MOMO sprawiły, że zostałem, przy nich jeszcze na teraz
- Jeden ze standardowych modów w przedlifcie - wleciały z tyłu lampy polift, dla mnie robią mega robote i wygląda tyłeczek o wiele młodziej, po prostu mistrzostwo świata.
- Jeden z kolejnych modów (a było ich troche, ale już nie wszystko pamietam) to oczywiście pozbycie się lęku wysokości w moim aucie, wleciał gwint od kolegi Anticorr, mianowicie - TA Technix w mega stanie - pierscienie kręcą sie bez problemu, całosć otrzymałem wyczyszczone w stanie idealnym, wiec kolejny raz bardzo zadowolony z transakcji z Anticorrem. Przejezdziłem już na gwincie 300+ km i jest mega.
Zdjęcie zrobione na balonowych zimówkach, zaraz przed założeniem drugiego kompletu, który posiadałem na takie wypadki jak gwint - w rozmiarze 195/45 (niestety brak zdjęcia bo auto jeszcze brudniejsze niż na udostępnionym foto;P)
Na koniec dodam, że zakładanie samemu gwintu, bez niczyjej pomocy w VII to jest katorga, ale jakoś się udało (tylne amory pomógł mi wyjąć dobry kumpel, bo samemu sie zajezdzalem, przez blokowanie sie amora w kielichu).
Zdjęcie poglądowe na zimie z balonowym kołem, bez spasów, pasów, masów, srasów, dystansów i innych takich ;P
Dodam, że lecą do mnie pocztą kolejne fanty, także stay tuned
Tak się stało, że kolega Anticorr mnie podpuscił, żebym sie pochwalił, nie ma czym, bo sporo pracy przede mną, ale niech będzie ;D
Chronologicznie
- wleciały kolejne fanty w hydrografice - tunel środkowy, niestety bez zdjęć, bo jest do poprawy, ale coś się ruszyło i wygląda o wiele lepiej, niż plastidip, który miałem po poprzednim właścicielu.
- Felgi na lato się "renowują" w zaprzyjaźnionym serwisie w Kaliszu Łatka - renowacja felg - polecam z całego serca, nie jedne koła tam robiłem i dla mnie mistrzostwo świata. Plan był, by na sezon zmienić koła na JR-y, ale a) kasa b) nietuzinkowosć moich MOMO sprawiły, że zostałem, przy nich jeszcze na teraz
- Jeden ze standardowych modów w przedlifcie - wleciały z tyłu lampy polift, dla mnie robią mega robote i wygląda tyłeczek o wiele młodziej, po prostu mistrzostwo świata.
- Jeden z kolejnych modów (a było ich troche, ale już nie wszystko pamietam) to oczywiście pozbycie się lęku wysokości w moim aucie, wleciał gwint od kolegi Anticorr, mianowicie - TA Technix w mega stanie - pierscienie kręcą sie bez problemu, całosć otrzymałem wyczyszczone w stanie idealnym, wiec kolejny raz bardzo zadowolony z transakcji z Anticorrem. Przejezdziłem już na gwincie 300+ km i jest mega.
Zdjęcie zrobione na balonowych zimówkach, zaraz przed założeniem drugiego kompletu, który posiadałem na takie wypadki jak gwint - w rozmiarze 195/45 (niestety brak zdjęcia bo auto jeszcze brudniejsze niż na udostępnionym foto;P)
Na koniec dodam, że zakładanie samemu gwintu, bez niczyjej pomocy w VII to jest katorga, ale jakoś się udało (tylne amory pomógł mi wyjąć dobry kumpel, bo samemu sie zajezdzalem, przez blokowanie sie amora w kielichu).
Zdjęcie poglądowe na zimie z balonowym kołem, bez spasów, pasów, masów, srasów, dystansów i innych takich ;P
Dodam, że lecą do mnie pocztą kolejne fanty, także stay tuned
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- michalm320
- Użytkownik
- Posty: 316
- Rejestracja: 01-06-11, 22:16
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Dzięki za miłe słowa
Dzisiaj wieczorem lub jutro rano jadę znów do Kalisza dalej walczyć z zawieszeniem, chce przyłożyć letnią rolkę i ustawić pod nią już zawias ostatecznie.
Dalej plan jest na chwilową jazdę na tej rolce w czasie kiedy w końcu wymyśle na jaki kolor lakieruje...
O! Może ktoś z Was podpowie na jaki kolor dać felgę?
Zastanawiam się między czymś stonowanym, a'la grafit, który teraz jest lub w ogóle poszaleć z różnymi odcieniami/barwami bardziej "krzykliwymi".
Wciąż czekam na paczki, ale to pewnie jeszcze lekko z 2 tygodnie zejdzie
W okolicach maja auto jedzie na porządny detaling i zrobienie małej obcierki, mam zaufaną osobę, która robiła mi już nie jednego japońca i doskonale wie jak zaopiekować się tym lakierem.
kilka rzeczy czeka na montaż, ale brak czasu powoduje, że niestety graty leżą i póki co nabierają mocy urzędowej ;D
Pozdro!
Dzisiaj wieczorem lub jutro rano jadę znów do Kalisza dalej walczyć z zawieszeniem, chce przyłożyć letnią rolkę i ustawić pod nią już zawias ostatecznie.
Dalej plan jest na chwilową jazdę na tej rolce w czasie kiedy w końcu wymyśle na jaki kolor lakieruje...
O! Może ktoś z Was podpowie na jaki kolor dać felgę?
Zastanawiam się między czymś stonowanym, a'la grafit, który teraz jest lub w ogóle poszaleć z różnymi odcieniami/barwami bardziej "krzykliwymi".
Wciąż czekam na paczki, ale to pewnie jeszcze lekko z 2 tygodnie zejdzie
W okolicach maja auto jedzie na porządny detaling i zrobienie małej obcierki, mam zaufaną osobę, która robiła mi już nie jednego japońca i doskonale wie jak zaopiekować się tym lakierem.
kilka rzeczy czeka na montaż, ale brak czasu powoduje, że niestety graty leżą i póki co nabierają mocy urzędowej ;D
Pozdro!
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Wpadła letnia felga jeszcze przed malowaniem, jak zapowiadałem, wyregulowałem pod nią zawieche i ustawiłem negatyw z przodu na śrubach camber eibacha również od kolegi Anticorr, przejechałem już na tym setupie 300km i jestem mega zadowolony, konieczne jednak będa dystanse (na pewno tył, przód delikatnie wypchnąć). Kolor felgi tez juz wybrany, także stay tuned
Udało się w dniu dzisiejszym zaklepać detaling, także będzie pełna korekta lakieru.
To nie koniec modów z body w tym roku, mam swoja wizję, partsy lecą, tylko znaleźć czas na montaż a to niestety największa przeszkoda...
Trochę brudas, ale łapcie ;P
Udało się w dniu dzisiejszym zaklepać detaling, także będzie pełna korekta lakieru.
To nie koniec modów z body w tym roku, mam swoja wizję, partsy lecą, tylko znaleźć czas na montaż a to niestety największa przeszkoda...
Trochę brudas, ale łapcie ;P