Celica V 2.0 Gti - Babcia Celina Łyby
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
taniego szrotka w lpg na dojazdy a na lans zostaw celice Fajnie, że dbasz o nią
Co do dystansy z tyłu - trzeć będzie.... musiałbyś albo zawinąć ranty albo wsadzić gwint i skręcić go na beton można jeszcze pochylić koła... ale to zalatuje bezsensownym modem z hondy Dobra robota!
Co do dystansy z tyłu - trzeć będzie.... musiałbyś albo zawinąć ranty albo wsadzić gwint i skręcić go na beton można jeszcze pochylić koła... ale to zalatuje bezsensownym modem z hondy Dobra robota!
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- outatime
- Użytkownik
- Posty: 694
- Rejestracja: 18-03-09, 08:40
Łyba pisze:Kolejnym większym tematem było w końcu założenie upragnionych dystansów na tył. Siadły 23 mm. Koło zrównało się z budą i teraz jest obłędnie. Jednak przy szybkim braniu ostrych zakrętów, gdy buda się przechyla opona zaczęła obcierać o rant nadkola więc czeka mnie jeszcze wizyta na geometrii
Po co Ci te dystanse ?
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
- bryku
- Użytkownik
- Posty: 420
- Rejestracja: 23-05-12, 13:02
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
tam z tyłu pamiętam, że urwałem lewy oplot - był założony "na razie" seria gumowy, a co do rurek to już chyba część wymieniałem na miedź.. nie pamiętam tylko czy wszystkie oczyśćcie konserwację to się okaże ile do wymiany
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- grzegoslav
- Użytkownik
- Posty: 2776
- Rejestracja: 29-05-09, 23:08
Biedna celica.......
http://www.facebook.com/serwismobilnyme ... wej?ref=hl
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
http://images49.fotosik.pl/327/2ae78b088a26e16a.jpg
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZĘŚCI DO CELICY V GEN 1.6 ORAZ 2.0 !!!!!
- Łyba
- Użytkownik
- Posty: 269
- Rejestracja: 10-06-14, 10:57
Panowie cały czas nadchodzi mnie żeby jednak zamienić moja babcie na gt4. Większości z was ten samochód jest znany jako że jest odziedziczony po Bartek_asik. Pytanie do was gdybym zdecydował się na sprzedaż ile mógłbym za nią wołać? Celica w chwili obecnej nie ma żadnych usterek czy uszkodzeń, od dwóch lat jeżdżę nią bezawaryjnie.
- Łukasz K
- Użytkownik
- Posty: 946
- Rejestracja: 26-06-12, 19:33
Auto znacznie się pozmieniało od czasów posiadania w rękach Bartka. Ja osobiście znam ją od roku około 2005(czasy szkoły średniej) i pamiętam jak wyglądała po zakupie przez Bartka i w czasie późniejszym ile w nią serducha, czasu i dolarów włożył żeby doprowadzić do stanu w jakim była finalnie. To auto o ile dobrze pamiętam było myte i czyszczone co 300 kilometrów!!!
Po zdjęciach jakie wrzucałeś na forum mogę podejrzewać i się domyślać, że stan auta zmienił się i to znacznie niestety w tym gorszym kierunku.
Czytałem temat i narzekałeś na duży koszt utrzymania a należy pamiętać, że to tylko GTi. Schodząc na ziemię i twardo po niej stąpając, takie GT4 będzie w utrzymaniu droższe na pewno 2 jak nawet nie 3 razy więc dobrze się zastanów czy na pewno warto. Osobiście uważam, że do użytku codziennego lepiej zostawić ''babcię'' i zrobić ją jak trzeba aby wyglądała i jeździła jak u Bartka.
Po zdjęciach jakie wrzucałeś na forum mogę podejrzewać i się domyślać, że stan auta zmienił się i to znacznie niestety w tym gorszym kierunku.
Czytałem temat i narzekałeś na duży koszt utrzymania a należy pamiętać, że to tylko GTi. Schodząc na ziemię i twardo po niej stąpając, takie GT4 będzie w utrzymaniu droższe na pewno 2 jak nawet nie 3 razy więc dobrze się zastanów czy na pewno warto. Osobiście uważam, że do użytku codziennego lepiej zostawić ''babcię'' i zrobić ją jak trzeba aby wyglądała i jeździła jak u Bartka.
9-3 AERO SS
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
+1
w st185 trzeba wkładać gruby plik kasy, co miesiąc (chyba że auto to zabawka która stoi w garażu i wyjeżdża od czasu do czasu) Łukasz K, z tym 3 razy więcej wcale nie przesadza.
ST185 to stare, 25-letnie auto z napędem na 4 koła i z doładowaniem, tu już wszystko ma prawo się posypać, a jak posypie się silnik, to nie kupisz używki tak jak 3s-ge za 1000zł.
Do tego jak sprzedasz swoją (myślę max 8tys.), to na zakup st185 licz minimum jeszcze +20k,
(a nie jak proponowałeś mi kiedyś zamianę na Carlosa +5, czy tam 10tys. )
w st185 trzeba wkładać gruby plik kasy, co miesiąc (chyba że auto to zabawka która stoi w garażu i wyjeżdża od czasu do czasu) Łukasz K, z tym 3 razy więcej wcale nie przesadza.
ST185 to stare, 25-letnie auto z napędem na 4 koła i z doładowaniem, tu już wszystko ma prawo się posypać, a jak posypie się silnik, to nie kupisz używki tak jak 3s-ge za 1000zł.
Do tego jak sprzedasz swoją (myślę max 8tys.), to na zakup st185 licz minimum jeszcze +20k,
(a nie jak proponowałeś mi kiedyś zamianę na Carlosa +5, czy tam 10tys. )
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02