Celica TS TRD by Domel
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 26-09-16, 12:57
Celica TS TRD by Domel
Samochód
*Toyota Celica T23
Silnik
2ZZ-GE VVTL-i 192 KM
-kompletny remont jednostki
-nowy rozrząd i łańcuch OEM
- obrabiana i szlifowana głowica
nowa popa wody OEM
-nowa pompa oleju OEM
-sprzęgło Competition Clutch stage 2
-nowe panewki OEM
-olej Motul 8100 X-CESS 5w40
Zawieszenie:
*Gwintowane
* Rozpórka kielichów Staffa
Hamulce:
Przód :
Swap zacisków i jarzm od Avensisa 295 mm
tarcze nawiercane i klocki Zimermann
tył
fabryczne tarczo bębny
Układ wydechowy:
Założona jest Japońska Invidia
Układ dolotowy:
filtr powietrza K&N
koła:
Lato
felgi Barracuda Voltec 6 R18
opona Uniroyal Rainsport 3 225/35/R18
Zima
OEM felgi 16
Wnętrze:
W trakcie zmian
- obecnie wymieniona tylna kanapa na lepszą w dobrym stanie bez dziur
- oraz boczki drzwi ze skórą
- pokryty karbonem kokpit oraz ramki zegarów
-wymienione podświetlenie kokpitu na niebieskie
Audio:
-Pioneer
Body:
progi TRD OEM
spoiler TRD OEM
wlot M sport Karbon od Rays
przód zderzak TRD OEM , obrysówki JDM OEM , światła przeciwmgielne OEM tęczówki
tył zderzak USD z listwa w karbonie , dokładka tylnego zderzaka TRD OEM
hak holowniczy EPMAN
klapka wlewu paliwa Fuel Sports lid OEM Toyota
korek nakładka TRD
Krótki opis/historia samochodu:
Auto zakupione Wrzesień 2016
W aucie było zawieszenie gwintowane , oraz tłumik invidia, tył lapmy przedlift , a reszta tak jak powinna być poliftowa
Auto przez cały czas przechodzi modyfikacje . założony został oryginalny pakiet TRD
Krótki opis planów zmian:
Auto kupione jako zwykły poliftowy TS , zmiana na TRD
Zdjęcia z dnia zakupu :
*Toyota Celica T23
Silnik
2ZZ-GE VVTL-i 192 KM
-kompletny remont jednostki
-nowy rozrząd i łańcuch OEM
- obrabiana i szlifowana głowica
nowa popa wody OEM
-nowa pompa oleju OEM
-sprzęgło Competition Clutch stage 2
-nowe panewki OEM
-olej Motul 8100 X-CESS 5w40
Zawieszenie:
*Gwintowane
* Rozpórka kielichów Staffa
Hamulce:
Przód :
Swap zacisków i jarzm od Avensisa 295 mm
tarcze nawiercane i klocki Zimermann
tył
fabryczne tarczo bębny
Układ wydechowy:
Założona jest Japońska Invidia
Układ dolotowy:
filtr powietrza K&N
koła:
Lato
felgi Barracuda Voltec 6 R18
opona Uniroyal Rainsport 3 225/35/R18
Zima
OEM felgi 16
Wnętrze:
W trakcie zmian
- obecnie wymieniona tylna kanapa na lepszą w dobrym stanie bez dziur
- oraz boczki drzwi ze skórą
- pokryty karbonem kokpit oraz ramki zegarów
-wymienione podświetlenie kokpitu na niebieskie
Audio:
-Pioneer
Body:
progi TRD OEM
spoiler TRD OEM
wlot M sport Karbon od Rays
przód zderzak TRD OEM , obrysówki JDM OEM , światła przeciwmgielne OEM tęczówki
tył zderzak USD z listwa w karbonie , dokładka tylnego zderzaka TRD OEM
hak holowniczy EPMAN
klapka wlewu paliwa Fuel Sports lid OEM Toyota
korek nakładka TRD
Krótki opis/historia samochodu:
Auto zakupione Wrzesień 2016
W aucie było zawieszenie gwintowane , oraz tłumik invidia, tył lapmy przedlift , a reszta tak jak powinna być poliftowa
Auto przez cały czas przechodzi modyfikacje . założony został oryginalny pakiet TRD
Krótki opis planów zmian:
Auto kupione jako zwykły poliftowy TS , zmiana na TRD
Zdjęcia z dnia zakupu :
Ostatnio zmieniony 06-08-19, 23:14 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 28 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 26-09-16, 12:57
- volumemusic7
- Użytkownik
- Posty: 238
- Rejestracja: 30-06-14, 23:39
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Dopasuj pierwszy post do szablonu obowiązującego w dziale "Nasze auta"
Link do szablonu: viewtopic.php?t=25725
Ładna jest, dbaj o nią
Link do szablonu: viewtopic.php?t=25725
Ładna jest, dbaj o nią
Po prostu Frugo
-
- Użytkownik
- Posty: 591
- Rejestracja: 04-04-10, 10:49
Re: Celica TS 2004 BLUE MOON by Domel
przDOMEL pisze:W przyszłości planuje założenie body kita TRD .... spoiler , progi , zderzaki .....
Tak jak kolega wyżej napisał - powodzenia życzę, ja kompletowałem swój prawie 6 lat. Jeszcze progi, dokładka tylna czy spoiler są do dostania, ale zderzak przedni to już wogóle. Pozostaje jeszcze litwa ale to są laminaty i z przesyłką do PL wychodzi sporo...
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 26-09-16, 12:57
No handlarzyne to ja powiesić powinienem i tego mojego rzeczoznawce samochodowego za jajca tez obok .
Ale co tam trzeba przeboleć nie poddawać sie i działać , kocham celiki i bede o moją Celinę walczył hahaha .
Tak więc zaczynam od najważniejszego , a mianowicie silnika i tu będę prosił o rady .
Byłem na hamowni :
http://s6.ifotos.pl/img/geko-001j_qnwxxph.jpg
oczywiście w opisie jest bład pan myślał , że to 2.0 silnik a nie 1.8
i jak widać mocy nie ma tyle ile powinno być.
Pan w GEKO powiedział , że przy drugiej fazie rozrządu jest coś nie tak , za późno zaskakuje , dzwoniłem do toyoty powinien skok być przy 5500 obrotów , a jak widać na wykresie i podczas jazy dopiero 6400 zaskakuje
usłyszałem , że łańcuch wyciągnięty może być , ale to by wyskoczył błąd w kompie , podłączyłem pod kompa auto , wszystko pokazuje ,że jest cacy
Potem drugi znawca mówił , że może krzywki na głowicy do wymiany , naprawa w toyotce u FITZA 4000 zł okolo .
Miał ktoś może podobny problem , wie jak temu zaradzić czy nowe głowice trzeba wkładać.
W serwisie powiedzieli ze chca 300 zł za diagnozę problemu
Jak nie wynajdę jakiegoś warsztatu co pomożę z wykryciem błędu a potem naprawą to pojadę do nich na diagnozę , ale naprawę dokonam gdzie indziej
Wymieniłem filtr powietrza , filtr oleju i zalałem motor olejem Mobil 1 Peek Life 5w50 Rally Formula może być czy lepiej 5 w40 zalać??
Pomoże ktoś ?? Wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc , każda drobna informacja przybliży mnie do rozwiązania problemu
Ale co tam trzeba przeboleć nie poddawać sie i działać , kocham celiki i bede o moją Celinę walczył hahaha .
Tak więc zaczynam od najważniejszego , a mianowicie silnika i tu będę prosił o rady .
Byłem na hamowni :
http://s6.ifotos.pl/img/geko-001j_qnwxxph.jpg
oczywiście w opisie jest bład pan myślał , że to 2.0 silnik a nie 1.8
i jak widać mocy nie ma tyle ile powinno być.
Pan w GEKO powiedział , że przy drugiej fazie rozrządu jest coś nie tak , za późno zaskakuje , dzwoniłem do toyoty powinien skok być przy 5500 obrotów , a jak widać na wykresie i podczas jazy dopiero 6400 zaskakuje
usłyszałem , że łańcuch wyciągnięty może być , ale to by wyskoczył błąd w kompie , podłączyłem pod kompa auto , wszystko pokazuje ,że jest cacy
Potem drugi znawca mówił , że może krzywki na głowicy do wymiany , naprawa w toyotce u FITZA 4000 zł okolo .
Miał ktoś może podobny problem , wie jak temu zaradzić czy nowe głowice trzeba wkładać.
W serwisie powiedzieli ze chca 300 zł za diagnozę problemu
Jak nie wynajdę jakiegoś warsztatu co pomożę z wykryciem błędu a potem naprawą to pojadę do nich na diagnozę , ale naprawę dokonam gdzie indziej
Wymieniłem filtr powietrza , filtr oleju i zalałem motor olejem Mobil 1 Peek Life 5w50 Rally Formula może być czy lepiej 5 w40 zalać??
Pomoże ktoś ?? Wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc , każda drobna informacja przybliży mnie do rozwiązania problemu
Ostatnio zmieniony 11-02-19, 14:06 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 3 razy.
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
przDOMEL pisze:No handlarzyne to ja powiesić powinienem i tego mojego rzeczoznawce samochodowego za jajca tez obok .
Ale co tam trzeba przeboleć nie poddawać sie i działać , kocham celiki i bede o moją suke walczył hahaha .
Tak więc zaczynam od najważniejszego , a mianowicie silnika i tu będę prosił o rady .
Byłem na hamowni :
http://ifotos.pl/z/axahqpn
oczywiście w opisie jest bład pan myślał , że to 2.0 silnik a nie 1.8
i jak widać mocy nie ma tyle ile powinno być.
Pan w GEKO powiedział , że przy drugiej fazie rozrządu jest coś nie tak , za późno zaskakuje , dzwoniłem do toyoty powinien skok być przy 5500 obrotów , a jak widać na wykresie i podczas jazy dopiero 6400 zaskakuje
usłyszałem , że łańcuch wyciągnięty może być , ale to by wyskoczył błąd w kompie , podłączyłem pod kompa auto , wszystko pokazuje ,że jest cacy
Potem drugi znawca mówił , że może krzywki na głowicy do wymiany , naprawa w toyotce u FITZA 4000 zł okolo .
Miał ktoś może podobny problem , wie jak temu zaradzić czy nowe głowice trzeba wkładać.
W serwisie powiedzieli ze chca 300 zł za diagnozę problemu
Jak nie wynajdę jakiegoś warsztatu co pomożę z wykryciem błędu a potem naprawą to pojadę do nich na diagnozę , ale naprawę dokonam gdzie indziej
Wymieniłem filtr powietrza , filtr oleju i zalałem motor olejem Mobil 1 Peek Life 5w50 Rally Formula może być czy lepiej 5 w40 zalać??
Pomoże ktoś ?? Wielkie dzięki z góry za wszelką pomoc , każda drobna informacja przybliży mnie do rozwiązania problemu
na moje oko jest git, kogo za co chcesz wieszać?
st182 gtb
-
- Użytkownik
- Posty: 49
- Rejestracja: 12-09-10, 16:14
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Sprawdź kolego najpierw sobie kompresję na cylindrach bo może tam Ci uciekają te konie.. A tak to podejrzane brak aż 20 KM i 12 NM,Sprawdź filterki i zawory OCV VVTL i VVTi- i wyczyść. A tak to obejrzyj jak mocno masz wytarte krzywki na wałku rozrządu, mogą też być rockery wytarty. Lift się powinien załączać przy 6200 czyli dobrze masz i odcinka też jest dobra. A w czasie jazdy jak włącza Ci się lift to czuć elegancko że ciągnie aż do końca czy przerywa coś albo szarpie..? Liftboltsy sprawdzałeś w jakim są stanie?
- El_Chudinho
- Użytkownik
- Posty: 175
- Rejestracja: 15-03-08, 21:59
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 26-09-16, 12:57
Dziękuję wam za podpowiedzi jak zawsze na was można liczyć , na pewno sprawdzę kompresje , już rozmawiałem z mechanikiem mam podstawić auto posprawdza mi to wszystko. Biorę się do działania , zdam relacje po zabiegach
A tu kilka fotek ze środka
A tu kilka fotek ze środka
Ostatnio zmieniony 18-11-16, 10:10 przez przDOMEL, łącznie zmieniany 5 razy.