* Toyota Celica TA22 1600 coupe 1975r
Silnik:
* 2T
* pojedynczy gaźnik
* 105 KM / 116Nm czy coś takiego

Przeniesienie napędu:
* skrzynia manualna pięciobiegowa A50
Zawieszenie:
* jest

Hamulce:
* też są

Układ wydechowy:
* tego akurat nie ma


Układ dolotowy:
* oryginalny dolot z fabryki
Koła:
* w obecnej chwili są jakieś nawet niegłupie felgi ze zbyt dużymi oponami i tłustym dystansem, przez co nie da się skręcać za bardzo, choć to też nie problem, bo auto nie jeździ o własnych siłach na razie

Wnętrze:
* fotele przednie obszyte na nowo przez poprzedniego właściciela
* fotele tylne oryginalne, kilka miejsc pękniętych, bo ta tapicerka to jakiś skaj/plastik
* brak środkowego nawiewu
* kierownica nieoryginalna :/
Audio:
* radio Knutsson wsadzone na chama po wycięciu kawałka konsoli... :/
* głośniki tył Knutsson wsadzone na chama w półkę po jej pocięciu :/
* z przodu też miały być głośniki w drzwiach i też pocięta blacha po chamsku :/
Body:
* lusterka w drzwiach
* shortnose
* szyby przyciemnione piecowo

Historia samochodu:
Auto pochodzi z rynku szwedzkiego z 1975 roku. Kolo oryginalny niebieski majtkowy

Od 1995 roku auto wycofane z ruchu w Szwecji, dłubane przez właściciela, położony jako tako lakier w kolorze zielonym, reparaturki tylnych błotników, takie tam generalnie trochę odszczurzanie, trochę dewastowanie.
Pod koniec listopada auto przywiezione od handlarza spod Gostynia. Cena atrakcyjna, auto kompletne jeśli chodzi o chromy, klameczki, szyby, elementy wnętrza.
Z bajerów ma instalację pod spryskiwacze przednich lamp z oryginalnym włącznikiem

Do tego grzałka silnika pod 230V.
Opis planów:
- wizyta u blacharza i lakiernika - całościowo
- wizyta u tapicera - fotele tył, podsufitka, deska, półka, wykładzina, "słoneczniki"
- nowe przewody paliwowe, hamulcowe
- nowa chłodnica, węże wodne
- nowe lampy lub regeneracja starych
- regeneracja plastikowych chromów
- polerowanie stalowych chromów
- ogólne przejrzenie mechaniki, wymiana tego co potrzeba, zrobienie zawiasu bo jak wsiądę to auto przysiada

- auto ma być w stanie kolekcjonerskim

Zdjęcia:
Dzięki uprzejmości Roberta:
[video]http://www.youtube.com/watch?v=1CWxHva4BNo[/video]