Celica 2.0 GT by Frugo
- wirek gt
- Użytkownik
- Posty: 431
- Rejestracja: 04-05-08, 10:49
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
Podbijam.
Frugo, jeździsz już na tym zestawie? Czy zacisk SSS pasuje również na jarzmo GT i klocki GT czy tylko całość z SSS?
I czy zdecydowałeś się w końcu na felgi.
Pewnie już totalnie po terminie, ale dwutłoczki potrzebują też pompy z SSS.
Frugo, jeździsz już na tym zestawie? Czy zacisk SSS pasuje również na jarzmo GT i klocki GT czy tylko całość z SSS?
I czy zdecydowałeś się w końcu na felgi.
wirek gt pisze:To może ja podłącze się do tematu hamulców, jakiś czas jeżdżę na takim zestawie i szczerze mówiąc efekt jakoś du...y mi nie urywa mam takie odczucie jak by pompa nie miała wydajności, na oryginalnych zaciskach jakoś miałem lepsze wrażenie po hamowaniu
Pewnie już totalnie po terminie, ale dwutłoczki potrzebują też pompy z SSS.
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Jarke pisze:Podbijam.
Frugo, jeździsz już na tym zestawie? Czy zacisk SSS pasuje również na jarzmo GT i klocki GT czy tylko całość z SSS?
I czy zdecydowałeś się w końcu na felgi.wirek gt pisze:To może ja podłącze się do tematu hamulców, jakiś czas jeżdżę na takim zestawie i szczerze mówiąc efekt jakoś du...y mi nie urywa mam takie odczucie jak by pompa nie miała wydajności, na oryginalnych zaciskach jakoś miałem lepsze wrażenie po hamowaniu
Pewnie już totalnie po terminie, ale dwutłoczki potrzebują też pompy z SSS.
Ad. 1 - moja sytuacja prywatna nie pozwala mi wciąż na montaż zestawu - nie mam po prostu wystarczająco wolnego czasu, żeby się tym zająć do końca. Jarzmo zostaje od GT, zakłada się do niego wyłącznie zacisk dwu-tłoczkowy od SSS'a, bo inaczej nie pasuje.
Ad. 2 - bzdura - pompę od SSS lub GT4 (jest to samo) potrzeba do zacisków od GT4, cztero-tłoczkowych. Na dwu-tłoczkowe spokojnie starcza pompa z GT. Szukałbym bardziej przyczyny w niewłaściwie dobranych klockach/tarczy.
Wiele osób narzeka np., że TRW pylą i to się zgadza bo są miękkie, ale nie zawiodły mnie ani razu jak trzeba było kotwicę zarzucić przy hamowaniu mam zestaw TRW tarcza/klocki. Zobaczymy jak się ATE będzie sprawować, komplet klocki/tarcza ATE, bo takie kupiłem teraz.
- wirek gt
- Użytkownik
- Posty: 431
- Rejestracja: 04-05-08, 10:49
Szukałbym bardziej przyczyny w niewłaściwie dobranych klockach/tarczy
Nie do konca sie z tym zgodze , po zamontowaniu dwutlokow na tych samych tarczach i klockach mialem odczucie jak by pompa nie do konca dawala rade poprostu na jednym tloczku mialem lepsze odczucie w sensie ,,chyba '' lepiej hamowalo ale to moze moje oodczucie
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- pinek Tarnów
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 12-03-12, 19:58
Ale tu na mnie nakrzyczałes
Sorki tez za mój błąd
1. Skąd masz takie zaje fajne kierunki?
2. Tak do zaciskow SSS potrzebujemy jarzma z 2.0
3. Jak w końcu jest z tym serwem i pompą do dwutłoczka ?
U siebie mam dwutłoczka a serwo z pompą od 1.8 i chyba nie do końca jest tak jak byc powinno . Owszem chamuje ale pedał jakiś taki miekki jest . Może jeszcze całego układu dobrze nie odpowietrzyłem ale sam już nie wiem
Sorki tez za mój błąd
1. Skąd masz takie zaje fajne kierunki?
2. Tak do zaciskow SSS potrzebujemy jarzma z 2.0
3. Jak w końcu jest z tym serwem i pompą do dwutłoczka ?
U siebie mam dwutłoczka a serwo z pompą od 1.8 i chyba nie do końca jest tak jak byc powinno . Owszem chamuje ale pedał jakiś taki miekki jest . Może jeszcze całego układu dobrze nie odpowietrzyłem ale sam już nie wiem
Części do Celiki VI i VII gen
https://www.facebook.com/groups/291677700956604/
https://www.facebook.com/groups/291677700956604/
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
pinek Tarnów pisze:Ale tu na mnie nakrzyczałes
Sorki tez za mój błąd
1. Skąd masz takie zaje fajne kierunki?
2. Tak do zaciskow SSS potrzebujemy jarzma z 2.0
3. Jak w końcu jest z tym serwem i pompą do dwutłoczka ?
U siebie mam dwutłoczka a serwo z pompą od 1.8 i chyba nie do końca jest tak jak byc powinno . Owszem chamuje ale pedał jakiś taki miekki jest . Może jeszcze całego układu dobrze nie odpowietrzyłem ale sam już nie wiem
Nie nakrzyczałem
Ad. 1. - ebay
Ad. 2. - Tak
Ad. 2. - Pompa musi być od 2.0 lub od SSS = GT4. Od 1.8 ma mniejszą wydajność, nie wiem konkretnie ale może Ci brakować.
P.S. Co do moich zacisków dwu-tłoczkowych jestem mega wnerwiony bo koniec końców okazuje się, że są od Avensisa T22 - muszę się doszukać czy będą pasowały ale coś czuję, że nie
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
z Avensisa ponoć pasują do st202, chyba Markus ma w swojej AT200
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- pinek Tarnów
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 12-03-12, 19:58
Ad. 2. - Pompa musi być od 2.0 lub od SSS = GT4. Od 1.8 ma mniejszą wydajność, nie wiem konkretnie ale może Ci brakować.
P.S. Co do moich zacisków dwu-tłoczkowych jestem mega wnerwiony bo koniec końców okazuje się, że są od Avensisa T22 - muszę się doszukać czy będą pasowały ale coś czuję, że nie
To chyba będę musial pomyślec o zmianie pompy. Sama pompa wystarczy ?
Aleś Ty chłopie namieszał Swoją drogą nie wiedziałes co kupujesz ?
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
pinek Tarnów pisze:Ad. 2. - Pompa musi być od 2.0 lub od SSS = GT4. Od 1.8 ma mniejszą wydajność, nie wiem konkretnie ale może Ci brakować.
P.S. Co do moich zacisków dwu-tłoczkowych jestem mega wnerwiony bo koniec końców okazuje się, że są od Avensisa T22 - muszę się doszukać czy będą pasowały ale coś czuję, że nie
To chyba będę musial pomyślec o zmianie pompy. Sama pompa wystarczy ?
Aleś Ty chłopie namieszał Swoją drogą nie wiedziałes co kupujesz ?
Tak sama pompa powinna wystarczyć - ewentualnie nie wiem jak z ABSem Dopytaj np. Tomciusia, powinien być zorientowany w tej kwestii
Niestety byłem przekonany, że powinny pasować. Mam 2 rozwiązania. Muszą potwierdzić, że zacisk będzie pasować i zobaczyć co muszę kupić za klocki i tarcze lub po prostu zakupić ze 100% pewnością zacisk od SSS'a (w zasadzie drugie rozwiązanie już jest poniekąd realizowane ).
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- kordos555
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 27-02-10, 19:24
W przypadku szachowania zaciskami/jarzmami/tarczami/klockami GT<--->SSS zwróćcie uwagę na odsadzenie każdego elementu.
Już nie pamiętam jak to było u mnie, ale najprawdopodobniej zacisk z SSS, a jarzmo, tarcze i klocki z GT. Jak skończyłem klocki, to jeden mogłem wyjąć bez otwierania zacisku - było na tyle dużo miejsca, że jedynie łut szczęścia spowodował, iż nie wypadł w czasie jazdy.
Już nie pamiętam jak to było u mnie, ale najprawdopodobniej zacisk z SSS, a jarzmo, tarcze i klocki z GT. Jak skończyłem klocki, to jeden mogłem wyjąć bez otwierania zacisku - było na tyle dużo miejsca, że jedynie łut szczęścia spowodował, iż nie wypadł w czasie jazdy.
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
kordos555 pisze:W przypadku szachowania zaciskami/jarzmami/tarczami/klockami GT<--->SSS zwróćcie uwagę na odsadzenie każdego elementu.
Już nie pamiętam jak to było u mnie, ale najprawdopodobniej zacisk z SSS, a jarzmo, tarcze i klocki z GT. Jak skończyłem klocki, to jeden mogłem wyjąć bez otwierania zacisku - było na tyle dużo miejsca, że jedynie łut szczęścia spowodował, iż nie wypadł w czasie jazdy.
Tak tak tyle wiem, że tylko zacisk z SSS'a u mnie problem wylazł bo byłem przekonany, że mam zaciski właściwe a się okazało, że po numerach na nich są od Avensa T22. Ogólnie większość wymiarów jest identyczna z SSS z tą różnicą, że zacisk ma większą przestrzeń na tarczę. Pewnie bym coś wykombinował. Pewnie jakbym wziął tarcze od Avensa, to by pasowało ale już mi się nie chce babrać. Zaciski spokojnie sprzedam a zakupię właściwe.
Tym bardziej, że już mam tarcze i klocki takie jak trzeba.
I się wnerwiłem bo co prawda kupiłem za grosze i za półdarmo je zregenerowałem, ale miało pasować
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
Frugo pisze:To mnie dziś niemiła niespodzianka zastała w Celi.
Od tak sprawdziłem stan płynu od wspomagania bo mi ostatnio parę razy na mrozie zapiszczał pasek a tam pusto .
Ktoś coś ostatnio pisał o zestawie naprawczym z ASO ale zanim to nastąpi jaki ATF zalać? Nie chcę zamęczyć wspomagania.
Różowy, z półki średniej, nie ma co panikować, może wonsz ciśnieniowy puszcza, trza obadać.
Nie patrzyłeś jak ruszyłeś gdzie plama jest, namierzyłbyś wyciek od razu
st182 gtb
- Frugo
- Klubowicz
- Posty: 2581
- Rejestracja: 08-07-11, 00:17
Dolałem ATF 220 Mobila - Na szczęście hurtownia motoryzacyjna płot w płot z moim miejscem pracy.
Plam nie zostawiam. Już jestem ugadany na podnośnik z rabbit79, kupię jeszcze nowy pasek i się zobaczy dokładnie gdzie się poci.
Byle nie maglownica bo zmów worek koksu trzeba będzie zainwestować
Dolewka była dość niewielka więc całkiem pusto nie było.
Plam nie zostawiam. Już jestem ugadany na podnośnik z rabbit79, kupię jeszcze nowy pasek i się zobaczy dokładnie gdzie się poci.
Byle nie maglownica bo zmów worek koksu trzeba będzie zainwestować
Dolewka była dość niewielka więc całkiem pusto nie było.
- pinek Tarnów
- Użytkownik
- Posty: 201
- Rejestracja: 12-03-12, 19:58
Frugo pisze:To mnie dziś niemiła niespodzianka zastała w Celi.
Od tak sprawdziłem stan płynu od wspomagania bo mi ostatnio parę razy na mrozie zapiszczał pasek a tam pusto .
Ktoś coś ostatnio pisał o zestawie naprawczym z ASO ale zanim to nastąpi jaki ATF zalać? Nie chcę zamęczyć wspomagania.
Zestaw naprawczy koszt około 174 zł chyba płaciłem z rabatem. Jeśli to pompa. Tak czy siak warto wymienić bo róznica duża nie mówiąc o "laniu" Jak maglownica to ... napewno nie maglownica bo koszty wieksze