ST 202 by Makac

Roczniki 1994-1999
Awatar użytkownika
RomanGT
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 487
Rejestracja: 03-01-14, 19:46

Postautor: RomanGT » 24-02-15, 12:42

mmakac77 pisze:Planuję coś zrobić, żeby drzwi ładnie się domykały. Przy zamku najprawdopodobniej.


groohaa1 pisze:Jeżeli przedtem zamykały się idealnie, to znaczy ze teraz tez tak powinny.


Nie zamykały się, czytamy :!:

RomanGT pisze:mogą delikatnie opaść


Napisałem że opadły - więc zgodnie z logiką trzeba grzebać przy zawiasach jak nie pomogło na zamkach ;)

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 26-02-15, 09:48

ok dzięki :) jak będę miał trochę czasu, to się za to zabiorę.

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 06-03-15, 22:21

Drzwi jeszcze nie poprawiłem,
za to jutro spróbuję wymienić drążki kierownicze oraz zwrotnice z tyłu.

Jak zrobi się cieplej, to wyciągnę fotele, zmienię fotel kierowcy, bo już mam "nowy" w stanie idealnym i tapicerka będzie po umyciu jak nowa :)

Awatar użytkownika
Makabra
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 3232
Rejestracja: 04-03-10, 08:02

Postautor: Makabra » 07-03-15, 00:44

mmakac77 pisze:Dokładnie, trzeba mocniej trzasnąć, bo jak delikatnie się zamyka, to wtedy się obijają o zamek.


Tez tak mialem od strony kierowcy. Zakupilem zamek z anglika czyli z drzwi pasazera, ktore wiadomo mniej otwierane jak od kierowcy, wiec lepiej sie zamykaja :-D

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 20-03-15, 08:15

Mam jeszcze jedno pytanie. Znacie może kogoś, kto ma śruby od zawieszenia z tyłu(zwrotnice te sprawy)? Za tydzień mechanik zrobi mi kilka rzeczy i będę potrzebował śruby, a a Aso ceny są z kosmosu...

Awatar użytkownika
rider016
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 661
Rejestracja: 03-05-12, 20:15

Postautor: rider016 » 20-03-15, 08:25

Tomciuś
AT180

Awatar użytkownika
conrad_hopper
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 677
Rejestracja: 17-04-12, 00:33

Postautor: conrad_hopper » 20-03-15, 16:23

mmakac77 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie. Znacie może kogoś, kto ma śruby od zawieszenia z tyłu(zwrotnice te sprawy)? Za tydzień mechanik zrobi mi kilka rzeczy i będę potrzebował śruby, a a Aso ceny są z kosmosu...

ja mam :)
electric vehicles technician, hobby: ST162, ST205 :wink:

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 22-01-16, 13:21

Sporo się zmieniło od ostatniego czasu. Poduszki wymienione, jednak coś cały czas "szarpie" drążkiem zmiany biegów, możliwe to, że sprzęgło już się skończyło? (Kacper wymieniał je chyba dwa lata temu, a ani on, ani ja staraliśmy się nie palić kapcia)

Poza tym mam lekki problem z elektryką, a mianowicie wymieniłem ostatnio żarówki panelu środkowego (tego od ogrzewania), ponieważ już żadna się nie paliła. Niestety minął tydzień, a żarówki znowu przestały działać(chyba się spaliły). Wie ktoś może, na jakiej zasadzie doprowadzany jest prąd do nich?
Wymieniając je nie wymieniłem jednej, ponieważ były drogie i stwierdziłem, że jest niepotrzebna(od ogrzewania tylnej szyby)
Czy powodem tego może być np. źle działający układ ABS? Mam problem z zębatkami od ABS-u i serwo od niego często "buczy", czyli chyba pobiera za dużo prądu. Czy może to być coś innego?

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 22-01-16, 13:30

Jeszcze mam pytanie, bo ostatnio przestał mi działać spryskiwacz z przodu i z tyłu, czy jest jeden silniczek od tego, czy dwa? Wycieraczki działają, więc to nie bezpiecznik.

thomas-cs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: 09-01-12, 06:11

Postautor: thomas-cs » 22-01-16, 13:52

Pompka jest jedna (chyba że masz spryskiwacze lamp przednich to wtedy są 2 pompki.
Co do lampki i abs. Jedno z drugim nie ma nic wspólnego. Ale jedna nie działająca żarówka może mieć wpływ na przepalanie się kolejnych. Nie wiem jak jest to rozwiązane tutaj, ale może być tak że przez to że jedna się nie pali płynie większy prąd przez kolejne i dlatego się tak szybko przepalają. Druga sprawa przed wymianą sprawdziłbym napięcie w instalacji, może kończy się alternator/regulator napięcia i dlatego dzieją się dziwne rzeczy.


EDIT:
Sprawdziłem w dokumentacji, popielniczka, szyba i ogrzewanie są na jednym obwodzie. Dlatego radziłbym wymienić wszystkie razem żaróweczki :)
AT200 Srebrny Bobik

Awatar użytkownika
mmakac77
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 14
Rejestracja: 05-09-14, 02:31

Postautor: mmakac77 » 23-01-16, 03:59

Ok, dzięki, ze spryskiwaczem sprawa rozwiązana, bo po prostu zamarzł na 4 spusty, ale już działa.

A z tymi żarówkami to kiepsko, bo płacić 100zl za kilka żarówek to lekka przesada.
Niedługo będę miał co sprawdzać :-)

thomas-cs
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 448
Rejestracja: 09-01-12, 06:11

Postautor: thomas-cs » 23-01-16, 08:16

to kup żarówki w elektronicznym a nie w ASO :P
AT200 Srebrny Bobik

kacp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 51
Rejestracja: 02-02-12, 10:36

Postautor: kacp » 01-02-17, 18:37

Matko to już ponad dwa lata! No pokaż jakieś zdjęcia w końcu :)