ST162 by bartek_asik
- Wojtas
- Użytkownik
- Posty: 2591
- Rejestracja: 29-09-05, 16:23
- Pawciu
- Użytkownik
- Posty: 6803
- Rejestracja: 16-08-05, 11:27
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Wojtas pisze:iv ma zajebisty kształt
taaaaakk zawsze mi się marzyła "kanciasta" celica
Pawciu pisze:no, nawet jak stoi w krzakach przywalona oponami
bez kół w otoczeniu zwiędniętego bluszczu i rdzewiejącej stali ... Wojtku weź ją ogarnij.. proszę
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Przed świętami zdążyłem wyciąć otwór w dachu pod wlot, powykręcać wszystko do końca pod malowanie wnętrza, szlifowanko ręczne komory silnika i wnętrza, odtłuszczanie, malowanie... malowanie miejscami będzie trzeba poprawić (coś się pogryzło na masach uszczelniających) i pobawić się by dobrze zapyliło za rurami klatki Dopiero pierwsza warstwa. Przyszła nawet mała paczka do celi na święta, jest znów co robić w tym tygodniu Jutro po robocie garage
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Tak. Konserwacja ogarnieta. Zrobilem już poprawki malowania.. omal się nie udusilem. Pomieszczenie garażu jest za małe.. wyszło nie ma 100% idealnie... Ale kiedyś kolega mi powiedział ''to je rally'' wiec bez spiny Dziś wybebeszylem łożyska z piast i stare szpilki. Reszta przygotowana do piaskowania.
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Mały UP!
Choć ostatnio kiepsko z czasem, na dworze w minusie (w garażu mimo dogrzewania niewiele więcej) prace idą powoli ale do przodu
Co udało się zakupić:
- otuliny klatki bezpieczeństwa SABELT
- otuliny klatki bezpieczeństwa BSCI/IRP z homologacją FIA
- kierownica zamszowa RRS Veloce 350/0 mm (niczym nie odbiega jakością od OMP) + pokrowiec TRS
- wspomniane wcześniej dłuższe szpilki M12, radełko 14mm, skok gwintu 1,5, powierzchnia robocza 52mm, całość 74mm, twardość 10,9
- dodatkowy woltomierz cyfrowy
- dodatkowy wskaźnik cyfrowy temperatury zewnętrznej
- pompa hamulca ręcznego OBP 0,625
- dźwignia hamulca ręcznego OBP OBPHB0A3L - pion
- korektor siły hamowania OBP - dźwignia 0-60%
- chlapacze RRS 3mm (poliuretanowe)
- podstopnica pilota OMP
- gaśnica IRP 2kg - ABC z mocowaniem zgodnie z załącznikiem "J"
- elementy do wykonania konsoli (przełączniki, diody w oprawkach, etykieciarka, przycisk START, podstawy bezpieczników i przekaźników itp)
- pasek SABELT do holowania (polecam kupować oryginały, te chińskie to szmelc, pękną przy pierwszej próbie pociągnięcia )
- naba do kierownicy (rozstaw MOMO)
- filtr paliwa MANN
Co udało się zrobić:
- wykonane mocowanie do młotka, zamontowany w miejscu ręcznego
- przerobione mocowanie cewki z igniterem
- przerobione mocowanie filtra paliwa z st202 - filtr będzie łatwiej dostępny
- dorobione nowe mocowanie połączenia rurki z przewodem wysprzęglika
- zamontowano pompę hamulcową wraz z serwem (wszystko wyczyszczono i pomalowane co trzeba było)
- zamontowano pompę sprzęgła
- zamontowano zawór od ciepłej wody
- zamontowano panel ogrzewania wraz z linkami (przeczyszczone i przesmarowane)
- zamontowano odrestaurowany mechanizm wycieraczki
- zamontowano zbiornik z silniczkiem spryskiwaczy
- zamontowano linkę wyłącznika prądu na podszybiu
- odchudzono wiązkę deski oraz wiązkę lewego progu (lampy tył) - wprowadziłem też kilka innych przewodów
- położono przewody 35mm² do akumulatora w bagażniku
- odchudzono i pomalowano wybierak (dźwignia niestety była już ucięta..)
- wykonano płytę pod mocowanie hydraulicznego ręcznego i korektora, teraz odległości i kąty są idealne
- odwiercono wszystkie poukręcane śruby, porobiono nowe gwinty i nitonakrętki
- docięta deska - jeszcze nieskończona, po wykonaniu paneli pójdzie do flokowania
- wypiaskowane i pomalowane elementy przedniego zawieszenia oraz piasty
- osadzono nowe szpilki w piasty kół
- odchudziłem o około 3kg tylny pas (gra niewarta roboty, szybciej wyszło by zrobić nową z alu)
- zamontowano dawno temu odmalowane osłony wydechu ( 2 z 4 )
Co w najbliższym czasie mam zamiar zrobić?:
- dokończyć deskę - sporo roboty będzie z elektryką paneli
- pomocować luźno elementy zawieszenia
- podoginać i położyć przewody do paliwa i hamulców wewnątrz auta
- wykonać mocowania pod pasy
- okleić klatkę w newralgicznych miejscach folią
Co trzeba kupić w najbliższym czasie?
- przewody miedź do paliwa i układu hamulcowego
- kilka brakujących elementów do deski
- gwint
- stabilizatory
- pasy bezpieczeństwa
- zbiornik paliwa wraz z pompą
- akubox
Mam nadzieję, że czas i zdrowie pozwolą powalczyć w tym tygodniu troszkę z Celą
Kilka foto:
Choć ostatnio kiepsko z czasem, na dworze w minusie (w garażu mimo dogrzewania niewiele więcej) prace idą powoli ale do przodu
Co udało się zakupić:
- otuliny klatki bezpieczeństwa SABELT
- otuliny klatki bezpieczeństwa BSCI/IRP z homologacją FIA
- kierownica zamszowa RRS Veloce 350/0 mm (niczym nie odbiega jakością od OMP) + pokrowiec TRS
- wspomniane wcześniej dłuższe szpilki M12, radełko 14mm, skok gwintu 1,5, powierzchnia robocza 52mm, całość 74mm, twardość 10,9
- dodatkowy woltomierz cyfrowy
- dodatkowy wskaźnik cyfrowy temperatury zewnętrznej
- pompa hamulca ręcznego OBP 0,625
- dźwignia hamulca ręcznego OBP OBPHB0A3L - pion
- korektor siły hamowania OBP - dźwignia 0-60%
- chlapacze RRS 3mm (poliuretanowe)
- podstopnica pilota OMP
- gaśnica IRP 2kg - ABC z mocowaniem zgodnie z załącznikiem "J"
- elementy do wykonania konsoli (przełączniki, diody w oprawkach, etykieciarka, przycisk START, podstawy bezpieczników i przekaźników itp)
- pasek SABELT do holowania (polecam kupować oryginały, te chińskie to szmelc, pękną przy pierwszej próbie pociągnięcia )
- naba do kierownicy (rozstaw MOMO)
- filtr paliwa MANN
Co udało się zrobić:
- wykonane mocowanie do młotka, zamontowany w miejscu ręcznego
- przerobione mocowanie cewki z igniterem
- przerobione mocowanie filtra paliwa z st202 - filtr będzie łatwiej dostępny
- dorobione nowe mocowanie połączenia rurki z przewodem wysprzęglika
- zamontowano pompę hamulcową wraz z serwem (wszystko wyczyszczono i pomalowane co trzeba było)
- zamontowano pompę sprzęgła
- zamontowano zawór od ciepłej wody
- zamontowano panel ogrzewania wraz z linkami (przeczyszczone i przesmarowane)
- zamontowano odrestaurowany mechanizm wycieraczki
- zamontowano zbiornik z silniczkiem spryskiwaczy
- zamontowano linkę wyłącznika prądu na podszybiu
- odchudzono wiązkę deski oraz wiązkę lewego progu (lampy tył) - wprowadziłem też kilka innych przewodów
- położono przewody 35mm² do akumulatora w bagażniku
- odchudzono i pomalowano wybierak (dźwignia niestety była już ucięta..)
- wykonano płytę pod mocowanie hydraulicznego ręcznego i korektora, teraz odległości i kąty są idealne
- odwiercono wszystkie poukręcane śruby, porobiono nowe gwinty i nitonakrętki
- docięta deska - jeszcze nieskończona, po wykonaniu paneli pójdzie do flokowania
- wypiaskowane i pomalowane elementy przedniego zawieszenia oraz piasty
- osadzono nowe szpilki w piasty kół
- odchudziłem o około 3kg tylny pas (gra niewarta roboty, szybciej wyszło by zrobić nową z alu)
- zamontowano dawno temu odmalowane osłony wydechu ( 2 z 4 )
Co w najbliższym czasie mam zamiar zrobić?:
- dokończyć deskę - sporo roboty będzie z elektryką paneli
- pomocować luźno elementy zawieszenia
- podoginać i położyć przewody do paliwa i hamulców wewnątrz auta
- wykonać mocowania pod pasy
- okleić klatkę w newralgicznych miejscach folią
Co trzeba kupić w najbliższym czasie?
- przewody miedź do paliwa i układu hamulcowego
- kilka brakujących elementów do deski
- gwint
- stabilizatory
- pasy bezpieczeństwa
- zbiornik paliwa wraz z pompą
- akubox
Mam nadzieję, że czas i zdrowie pozwolą powalczyć w tym tygodniu troszkę z Celą
Kilka foto:
Ostatnio zmieniony 24-02-17, 22:17 przez bartek_asik, łącznie zmieniany 1 raz.
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
-
- Użytkownik
- Posty: 494
- Rejestracja: 09-10-10, 00:52
jestem wielkim fanem tego projektu, super oldschoolowa rajdoweczka. Wszystko jest super dopracowane. Bartek gdzie kupowałeś hydrołape i ile płaciłes?
E11 wagon luna 1.6 - Daily
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
JZS147 - daily
E11 terra 3D 1.4 - rally
ST182 3sgte rev3 - na weekendy
RA40 - classic
https://www.facebook.com/Toyota-SOPOT-1099780696785030/
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Dzięki
Xmorf dał mi namiar na sklep www.ra-ce.pl
sprawdziłem, że firma ma magazyn w Poznaniu, niestety to tylko sprzedaż internetowa.. ale po rozmowie telefonicznej byłem już umówiony wieczorem na odwiedziny Okazało się, że firmą zajmuje się koleś z dawnych OS'ów Towar oryginalny, można pomacać, ceny jak dla mnie dobre no i FV
Szeroki asortyment, spoko doradztwo
mój rękaw: http://rally-performance.pl/p/139/9402/ ... lcowy.html
przymierzałem jeszcze ten: http://rally-performance.pl/p/139/9860/ ... lcowy.html
jednak nie szło uzyskać kąta prostego... posiadał jednak unibal na dźwigni pompy
nagrzałem się na ten rękaw, ale u mnie nie leżałby dobrze (złą wysokość i kąt - ale wykonanie bomba!)
http://rally-performance.pl/p/139/9851/ ... lcowy.html
Zastanawiałem się nad SHIFT-R i RRS ale pierwszy mi odradzono a RRS'y miałem w ręku i przy OBP nie ma co porównywać
Xmorf dał mi namiar na sklep www.ra-ce.pl
sprawdziłem, że firma ma magazyn w Poznaniu, niestety to tylko sprzedaż internetowa.. ale po rozmowie telefonicznej byłem już umówiony wieczorem na odwiedziny Okazało się, że firmą zajmuje się koleś z dawnych OS'ów Towar oryginalny, można pomacać, ceny jak dla mnie dobre no i FV
Szeroki asortyment, spoko doradztwo
mój rękaw: http://rally-performance.pl/p/139/9402/ ... lcowy.html
przymierzałem jeszcze ten: http://rally-performance.pl/p/139/9860/ ... lcowy.html
jednak nie szło uzyskać kąta prostego... posiadał jednak unibal na dźwigni pompy
nagrzałem się na ten rękaw, ale u mnie nie leżałby dobrze (złą wysokość i kąt - ale wykonanie bomba!)
http://rally-performance.pl/p/139/9851/ ... lcowy.html
Zastanawiałem się nad SHIFT-R i RRS ale pierwszy mi odradzono a RRS'y miałem w ręku i przy OBP nie ma co porównywać
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
Dobry temat, może coś podpatrzę i wykorzystam do rolki
jak będziesz szukał, to szukaj na allegro akuboxy do łodzi
we wszystkich shopach z gratami rajdowymi sprzedają takie same za podwójną cenę.
btw. może wyrobisz się z celicą do czerwca i zobaczymy się na starcie Rajdu Ziemi Wałeckiej?
bartek_asik pisze:- akubox
jak będziesz szukał, to szukaj na allegro akuboxy do łodzi
we wszystkich shopach z gratami rajdowymi sprzedają takie same za podwójną cenę.
btw. może wyrobisz się z celicą do czerwca i zobaczymy się na starcie Rajdu Ziemi Wałeckiej?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally
https://www.facebook.com/DCG.Rally
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Frugo pisze:Sporo za tobą i sporo przed tobą
nooooo
Frugo pisze:ale przynajmniej jest na co popatrzeć i podziwiać
DCG pisze:Dobry temat,
Dzięki Panowie
Co do akuboxów - wiem Dawid, 49zł do łodzi a ponad 100 zł "rajdowy" problem z tym, że żaden tak naprawdę "rajdowy" nie jest... nie posiadają mocowań wewnątrz, niby obudowa ma docisnąć.. ale co przy np. dachu? pasek utrzyma... hmmm... kupię bo co mam zrobić, ale na pewno będę rzeźbił mocowania Najpierw muszę pomyśleć jakie aku zamontować by dobrać boxa. Dziś przyszły klemy pod 35mm (fiat/iveco) oraz bezpiecznik z obudową MegaVal 250A.
DCG pisze:btw. może wyrobisz się z celicą do czerwca i zobaczymy się na starcie Rajdu Ziemi Wałeckiej?
było by wybornie Jak na razie topię każde $$ w celicę, muszę jeszcze kupić w krótkim czasie gwint i zamówić staby by postawić ją na koła... 5-6tys pęknie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- DCG
- Użytkownik
- Posty: 5383
- Rejestracja: 30-11-06, 21:02
- Zewus
- Użytkownik
- Posty: 3062
- Rejestracja: 13-03-09, 16:46
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
No właśnie myślałem nad takim rozwiązaniem
Co do wymiarów... hmmm warto poszukać w takim razie
Co do wymiarów... hmmm warto poszukać w takim razie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Widziałem problem w Twoim temacie Łap:
http://allegro.pl/dlugie-szpilki-ford-h ... NTk4NDE%3D
Frez jest nieco ciaśniejszy od oryginału także praska konieczna i trzymają jak głupie
http://allegro.pl/dlugie-szpilki-ford-h ... NTk4NDE%3D
Frez jest nieco ciaśniejszy od oryginału także praska konieczna i trzymają jak głupie
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48