At 180 reaktywacja
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
At 180 reaktywacja
Samochód:
* Toyota Celica ST180
Silnik:
* 4A-FE
* Przewody NGK
Przeniesienie napędu:
* Seria
Zawieszenie:
* Amortyzatory Kayaba
* Sprężyny Seria
Hamulce:
* Seria
Układ wydechowy:
*Chyba seria/ inna pucha końcowa
Koła:
* Felgi 15
* Opony uniroyal rainsport 195/50/R15
Wnętrze:
* Seria
Body:
* Seria
A było to tak:
Celinę kupiłem 5 lat temu pod wpływem chwili. Często widziałem ja krążącą po moim mieście, wiec kiedy została wystawiona na sprzedaż długo się nie zastanawiałem. Mechanicznie i blacharsko nie była idealna ale pozwalała na normalce użytkowanie na co dzień. W aucie wymieniłem tarcze i klocki z przodu, komplet tulei w tylnym zawiasie, amortyzatory oraz rozrząd z pompą wody. Służyła mi dzielnie jako samochód na co dzień przez prawie trzy lata. We wrześniu 2014 roku zastała odstawiona z przebiegiem ok 390 tys. pod plandekę i tak spędziła pod nią ponad 2 lata.
Na dzień dzisiejszy:
W aucie została zrobiona blacharka kompletna blacharka:
* progi wewnętrzne i dodatkowe wzmocnienia,
* progi zewnętrzne,
* nadkola z tyłu po obu stronach,
* fragment podłogi bagażnika z zachowaniem oryginalnego wzoru przetłoczenia,
* fragment przednie podłużnicy,
* fartuchy z przodu z lewej i prawej strony,
* fragmenty podłogi pod nogami kierowcy i pasażera,
* i inne elementy które wymagały wymiany :twisted
Od paru dni trawaja prace nad przygotowaniem budy do lakierowania i zabezpieczenia podwazia. niestety prace posuwają się powoli i utknęły na etapie demontażu deski rozdzielczej .
* Toyota Celica ST180
Silnik:
* 4A-FE
* Przewody NGK
Przeniesienie napędu:
* Seria
Zawieszenie:
* Amortyzatory Kayaba
* Sprężyny Seria
Hamulce:
* Seria
Układ wydechowy:
*Chyba seria/ inna pucha końcowa
Koła:
* Felgi 15
* Opony uniroyal rainsport 195/50/R15
Wnętrze:
* Seria
Body:
* Seria
A było to tak:
Celinę kupiłem 5 lat temu pod wpływem chwili. Często widziałem ja krążącą po moim mieście, wiec kiedy została wystawiona na sprzedaż długo się nie zastanawiałem. Mechanicznie i blacharsko nie była idealna ale pozwalała na normalce użytkowanie na co dzień. W aucie wymieniłem tarcze i klocki z przodu, komplet tulei w tylnym zawiasie, amortyzatory oraz rozrząd z pompą wody. Służyła mi dzielnie jako samochód na co dzień przez prawie trzy lata. We wrześniu 2014 roku zastała odstawiona z przebiegiem ok 390 tys. pod plandekę i tak spędziła pod nią ponad 2 lata.
Na dzień dzisiejszy:
W aucie została zrobiona blacharka kompletna blacharka:
* progi wewnętrzne i dodatkowe wzmocnienia,
* progi zewnętrzne,
* nadkola z tyłu po obu stronach,
* fragment podłogi bagażnika z zachowaniem oryginalnego wzoru przetłoczenia,
* fragment przednie podłużnicy,
* fartuchy z przodu z lewej i prawej strony,
* fragmenty podłogi pod nogami kierowcy i pasażera,
* i inne elementy które wymagały wymiany :twisted
Od paru dni trawaja prace nad przygotowaniem budy do lakierowania i zabezpieczenia podwazia. niestety prace posuwają się powoli i utknęły na etapie demontażu deski rozdzielczej .
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
To co jest na zdjęciu to było zachlapane na czas innych prac, tak jak pisałem auto stało sporo u blacharza ( z tego co wiem lepszego w okolicy nie ma). Potem trochę czekała zanim zacząłem resztę prac. Po prostu wcześniej z pewnych względów nie było to możliwe a nie chciałem jej sprzedawac a potem szukać innej. Miejsca spawanie i podwozie zostanie dokładnie oczyszczone i dopiero pójdzie podkład itd
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
Czekam na fotki Polecam imgur.com - bo na fotosik padają zdjęcia i jest limit.
Komunikat
Strona została uznana przez użytkowników lub administratora za zawierającą treści przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich. Decydując się na zapoznanie z treścią tej strony, czynisz to na własną odpowiedzialność.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
Co do koloru to zmiany nie będzie zostaje czarny jak z fabryki, niestety podkład zamiast szarego jest porostu biały - nie wiem czemu. Co do opon to na takich ja kupiłem na ta chwile nie wiem jeszcze ja jakiś felgach i opanach bedzie stała docelowo, a z tego co pamiętam to wyszła na 175/80/13R. Mam nadzieje ze ten biały kolor podkładu to jakaś nieszczęśliwa pomyłka i reszta juz będzie taka jak powinna być
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
Parę dni temu udało się dokończyć środek auta
Teraz trzeba zabrać się za spód auta. (Nie wiem tylko na jaka konserwacje się zdecydować. co bedzie lepszym zabezpieczeniem Dinitrol 447 Protect Super czy DINITROL 4941?)
Udało się już trochę zerwać starą konserwacje z podwozia ( co prawda podobno jak sie trzyma i wygląda ładnie to nie powinno sie ruszać - ja zerwałem i uważam ze dobrze zrobiłem). Pod zeskrobaniu masy okazało sie ze były pod nią początki rdzy w kilku miejscach
Teraz trzeba zabrać się za spód auta. (Nie wiem tylko na jaka konserwacje się zdecydować. co bedzie lepszym zabezpieczeniem Dinitrol 447 Protect Super czy DINITROL 4941?)
Udało się już trochę zerwać starą konserwacje z podwozia ( co prawda podobno jak sie trzyma i wygląda ładnie to nie powinno sie ruszać - ja zerwałem i uważam ze dobrze zrobiłem). Pod zeskrobaniu masy okazało sie ze były pod nią początki rdzy w kilku miejscach
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
Minęło ponad pół roku i celica nabrała już jako takiego wyglądu Niestety straciłem wszystkie fotki z przebiegu prac remontowych wiec w dużym skrócie napisze co zostało zrobione. Została usunięta ruda zaraza( podwozie zostało wypiaskowane, i zabezpieczone ), auto zostało polakierowane na oryginalny czarny kolor
Na zdjęciu lakier szału nie robi ale to wina kalkulatora mojego. Na żywo wygląda całkiem fajnie tylko wydaje mi się , że jakoś tył za wysoko stoi
Na zdjęciu lakier szału nie robi ale to wina kalkulatora mojego. Na żywo wygląda całkiem fajnie tylko wydaje mi się , że jakoś tył za wysoko stoi
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
Dłubania przy takim aucie jest naprawdę bardzo bardzo dużo ja dopiero ogarnąłem temat blacharski, lakierniczy i częściowo mechaniczny (celinka ma bardzo wysokie obroty na starcie ) w planach mam jeszcze ogarniecie wnętrza ponieważ plastiki są bardzo mocno zniszczone ( podrapane) i na razie nie bardzo wiem co z nim zrobić
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 23-09-16, 21:57
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46
Zgadam się - buda to podstawa. Ja osobiście mam obawy czy nie przegięte trochę było z usztywnieniem auta, ponieważ auto jest niesamowicie sztywne... chyba za sztywne O tuningach to nawet nie myślę bo 4A-FE to chyba nie ma dużego pola do popisu:(
Ale nie ukrywam, że marzy mi się kolektor wydechowy z nierdzewki
Ale nie ukrywam, że marzy mi się kolektor wydechowy z nierdzewki
- CelT50
- Użytkownik
- Posty: 237
- Rejestracja: 22-03-12, 17:49
kicer233 pisze: w planach mam jeszcze ogarniecie wnętrza ponieważ plastiki są bardzo mocno zniszczone ( podrapane) i na razie nie bardzo wiem co z nim zrobić
Są preparaty które natryskujesz i plastiki są jak nowe. Mój znajomy tak robił regenerację "plastików" w Alfie 164 QV i efekt widziałem osobiście ... rewelacja. Mogę zapytać co zastosował i podpowiem. Celinka to wdzięczne autko. Powodzenia w pracach życzę.
Ostatnio zmieniony 07-11-17, 19:16 przez CelT50, łącznie zmieniany 1 raz.
CelT50 >> Celica V 2,0 GTI
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
Moja Celica kiedyś http://www.digart.pl/zoom/7181828/Czas_jechac_.html
Moja Celica potem http://www.digart.pl/zoom/7389515/Cel.html
Celica dziś http://www.digart.pl/zoom/7666627/Cel_V.html
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 13
- Rejestracja: 15-03-12, 10:46