Celica Purple Blast :) Pełna reaktywacja ! By Nedved
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
Witajcie!
Prace na turbo trwaja jeszcze tylko 24 dni i obieram samochód!!!
a tymczasem zamieszczam zdjęcia z dorabiania flansz pod turbo kolektor wydechowy i ssacy .
Kolektor jednak będę zmieniał na aluminiowy przez co praca przedłużyła się o kolejne 1.5 tyg...
postaram się niebawem coś jeszcze zamieścić .
Prace na turbo trwaja jeszcze tylko 24 dni i obieram samochód!!!
a tymczasem zamieszczam zdjęcia z dorabiania flansz pod turbo kolektor wydechowy i ssacy .
Kolektor jednak będę zmieniał na aluminiowy przez co praca przedłużyła się o kolejne 1.5 tyg...
postaram się niebawem coś jeszcze zamieścić .
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Asci pisze:Ładnie się dzieje. Jeden wkłada Koń-pressora drugi turbawke. Skąd wy bierzecie siano?
W dniu wypłaty już kasy nie ma bo idą przelewy na partsy - reszta miesiąca zęby w ścianę
Dobrze się dzieje !! Jestem ciekawy efektu ostatecznego. Wyczuwam ustawkę Kompressor vs Turbo. W sezonie trzeba się spotkać nie ma to tamto.
- Jerzu
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 17-04-16, 10:30
Cisiel pisze:Wyczuwam ustawkę Kompressor vs Turbo. W sezonie trzeba się spotkać nie ma to tamto.
Uhuhuh dajcie znać kiedy, chętnie wpadne popatrzec ;D
Sam jestem ciekaw efektu ostatecznego na turbawce, wydaje sie, ze kompressor lepiej wyciągnie ten silniczek od dołu, co jest efektem bardzo pożądanym. Jednak dobrze zestrojone turbo tez moze zrobić mega robote
btw. Chcemy wiecej fotek!!
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
Tak, składa mi to firma empire racing engineering z Warszawy . Dzisaj było zderzenie ze ścianą. Kolektor ssący nie pasuje pod czapkę ( jest za mala skala rozstawu śrub praktycznie się pokrywają) trzeba zrobić jeszcze jeden adapter a to się wiąże z kolejnym oczekiwaniem 2-3 tyg bo Tokarz nie ma czasu. No i niestety wymiana kolektora utknęła w martwym punkcie , poprostu nie chce czekać znowu tyle czasu a nie ma pewności czy coś jeszcze nie wyjdzie dodatkowo , dodam ze problem jest również w wielkości, niestety ale alternator również "przeszkadza" w montażu.. także już rozwiałem na pewno pytania osób które do mnie pisały w tej sprawie. Jeśli chodzi o koszty to cena jednego kpl adapteru wynosi 370zł a potrzebne są dwa. Tak czy siak prace ruszyły pełna para dzisiaj . chłopaki robili plany nowego wydechu i puszczenia rur od intercoolera i niestety dostałem przykrą wiadomość ze będę musiał pożegnać się z halogenami ponieważ lewy uchwyt hal całkowicie uniemożliwia poprowadzenie rur , a tak je polubiłem odkąd włożyłem chińskie Hidy hahah. ..
SWOJA DROGĄ MEGA POLECAM !!! JAKOŚ WYKONANIA 1 KLASA i 49zł
Chętnym podam linka gdzie zakupione
SWOJA DROGĄ MEGA POLECAM !!! JAKOŚ WYKONANIA 1 KLASA i 49zł
Chętnym podam linka gdzie zakupione
Ostatnio zmieniony 25-03-17, 21:55 przez pinnex, łącznie zmieniany 2 razy.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
anticorr
Hmmm... Empire porzadn firma.. a tu takie klocki wychodza, chyba w Celicy pierwszy raz turbo zakladaja w takim razie.. hmm... ssacy na milionie adapterów pojebal bym takie coś juz... Za ile wycenili Ci robote? Bo jak piszesz ze tokarz kur... za 3 tygodnie dorobi adapter to troche smiech dla mnie..
-
- Użytkownik
- Posty: 591
- Rejestracja: 04-04-10, 10:49
też myślałem że prostsze to będzie z tym kolektorem z 2zz, a na newcelica.org tak fajnie to wyglądało...
...nazwa pochodzi od łacińskiego słowa coelica znaczącego "niebiańska"
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
youngtimery noclegi bielsko
opony bielsko
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
anticorr
No tutaj to profi adapter jest.
http://matrixowners.com/index.php?/topi ... apter-kit/
http://matrixowners.com/index.php?/topi ... apter-kit/
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Ładny zakup Panie do mnie DET-3 w połowie Marca dotrze. Co do halogenów... Uchwyty nie przeszkadzają w prowadzeniu orurowania. Chyba nie chce im się kombinować lub nie mają na to czasu. U mnie zostaje i klima (gdzie dużo osób mówiło, że będę musiał ją wywalić) i halogeny zostają bez najmniejszych problemów. Jedynie co uchwyt od spodu trzeba troszkę przyciąć i wszystko klasa. Jak poowijam do końca aluminium bandażem to wstawię fotki u mnie w temacie jak to wygląda i jak mam prowadzoną rurę od Intercoolera.
- pinnex
- Użytkownik
- Posty: 82
- Rejestracja: 25-06-10, 08:30
Wrzucam kolejną porcje zdjęc )
Wszystko już idzie ku ukończeniu jeszcze około tygodnia i auto będzie gotowe.
Mała już odpaliła wszystko jest w porządku teraz leci na zestrojenie . jak tylko odbiorę to wstawie więcej zdjęć na razie mam tylko takie amatorskie jakie dostałem na za ciesz oka
aaa no i uwaga pochwale wam się albo nie pochwale (jak nie będzie dalo się zaprogramować) zakupem z Ali po 22 dolary kupiłem 2 kompletne kluczyki gotowe do wycinki i zaprogramowania(nawet baterie już maja ) , jak tylko odbiore samochód i uda mi się je ogarnąć i będą działać to napisze bo może się to okazać perfekcyjną tania alternatywą do lochania w stosunku do cholernie drogich kluczyków org z aso . Swoją droga z zew kluczyki wyglądają jak oryginał, nawet maja naklejki denso
Wszystko już idzie ku ukończeniu jeszcze około tygodnia i auto będzie gotowe.
Mała już odpaliła wszystko jest w porządku teraz leci na zestrojenie . jak tylko odbiorę to wstawie więcej zdjęć na razie mam tylko takie amatorskie jakie dostałem na za ciesz oka
aaa no i uwaga pochwale wam się albo nie pochwale (jak nie będzie dalo się zaprogramować) zakupem z Ali po 22 dolary kupiłem 2 kompletne kluczyki gotowe do wycinki i zaprogramowania(nawet baterie już maja ) , jak tylko odbiore samochód i uda mi się je ogarnąć i będą działać to napisze bo może się to okazać perfekcyjną tania alternatywą do lochania w stosunku do cholernie drogich kluczyków org z aso . Swoją droga z zew kluczyki wyglądają jak oryginał, nawet maja naklejki denso
- Asci
- Użytkownik
- Posty: 1032
- Rejestracja: 12-05-07, 00:38
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Asci pisze:pinnex, Ładne postępy. Tak nie bardzo się orientuję ale czy rury idące do intercoolera to nie łączy się na kolanka silikonowe? Można tak je spawać na sztywno?
Co do kluczyków to uważaj bo ludzie uskarżają się, że obudoway pękają w taki sposób, że grot sam grot zostaje w stacyjce
Jeśli chodzi o zakręty, to lepiej że nie są silikonowe. U mnie na przykład silikon, który łączy rurę z Ickiem jest z takim zgrubieniem na środku co pozwala na pracę orurowania - wszystkie zakręty powyżej 135 stopni i 90 stopni są z aluminium. Im mniej łączników silikonowych tym lepiej. Chodzi tylko o to, żeby całe orurowanie mogło lekko współpracować z silnikiem jak walisz do odciny
BTW. Jestem bardzo ciekawy mocy i momentu Trzymam kciuki za strojenie i od razu dawaj wykresy Panie I proszę pomaluj ten pas przedni...
- Balbek
- Użytkownik
- Posty: 1031
- Rejestracja: 18-01-11, 13:43