Rally Corolla E11 by DCG

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Rally Corolla E11 by DCG

Postautor: DCG » 21-02-17, 18:17

Początkowo tematu o mojej rolce miało tu nie być, ale w sumie niedługo będzie to bardziej Celica w budzie Corolli niż Corolla, to w sumie czemu nie :wink:
Nie jest to celica, więc wrzucam w Off-topa

Samochód:
*Toyota Corolla E11

Silnik:
*4A-FE

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
*Sprężyny EIBACH
*Poli by Pawciu

Hamulce:
*SWAP przednich z 255 na 277mm
*SWAP tylnych z bębnowych na tarczowe

Układ wydechowy:
*seria

Układ dolotowy:
*Airbox Simota

koła:
*OZ Crono 15'
*Opony R1R

Wnętrze:
*brak

Audio:
*za ciężkie

Body:
*Przedni zderzak Laminat
*Lotka replika WRC

Krótki opis/historia samochodu:
Po sprzedaży Carlosa zacząłem polować na auto z przeznaczeniem na rajdowanie, auto którego nie będzie mi szkoda katować i będzie dość tanie w eksploatacji, a że musiała to być Toyota, to padło na Corollę :-)
Auto zakupione zupełnie seryjne w 2015r. z konkretnym planem startów i rozbudowy.
Zaraz po zakupie zaplanowałem sobie że sezon 2016 przejeżdżę w klasie 3 z silnikiem 4a-fe, a na 2017 wskoczę w K4 + klatka
Sezon 2017 niedługo się zaczyna, więc auto jest w trakcie przebudowy...


Krótki opis planów zmian:
Plan przed rozpoczęciem sezonu 2017 to klatka, silnik 3S-GE + skrzynia E56
Sezon blisko, bo już 18 Marca startujemy w Monte Karlino
a na prawym Krzychu z Celica-Club, który jeździł ze mną przez większość sezonu 2016 :wink:

Zdjęcia:
Corolla po zakupie
Obrazek
Pod koniec sezonu 2016
Obrazek
Teraźniejszość:


Obrazek

Obrazek
Obrazek

Dawca:
Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:
https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 21-02-17, 19:21

DCG weź nie świruj i daj ten temat normalnie do działu "Nasze Auta" - to żaden off top taki projekt 8)

Przecież MR2 Jawora też jest normalnie tam w VII gen :P

Może warto dodać po prostu poddział w "Nasze Auta" "Inne projekty" i po sprawie. Przecież wiele różnych projektów się klubowo przewija - zawsze mi tkwi w głowie MR2 Mario :twisted:

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 21-02-17, 22:24

No Dejwid - będziemy sobie podbierać pomysły :twisted:

Ile to będzie ważyć tak mniej więcej z 3sge?
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 22-02-17, 09:32

bartek_asik pisze:Ile to będzie ważyć tak mniej więcej z 3sge?

z 4afe odchudziłem do 1040, z 3sge nie wiem, na pewno po swapie wjadę na wagę :)
Frugo pisze:DCG weź nie świruj i daj ten temat normalnie do działu "Nasze Auta" -

ok, poproszę moda o przeniesienie :)

wnętrze po malowaniu:
Obrazek

Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 27-02-17, 14:12

Skrzynia E56 po serwisie, wymianie łożysk, synchronizatorów, zmianie przełożenia głównego na krótkie 4,933. Robota wykonana przez http://www.gearbox-toyota.pl/
Obrazek
Jak będzie jeździć, okaże się za ok. miesiąc
silnik out
Obrazek
zastępca czeka
Obrazek
własny egzemplarz homologacji fia (jako ciekawostka - z rozszerzeniem do WRC)
Obrazek
pas przedni własnej roboty:
Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Frugo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2581
Rejestracja: 08-07-11, 00:17

Postautor: Frugo » 27-02-17, 17:43

Czas nastawić popcorn bo będzie na co patrzeć :-D

Obrazek

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 05-03-17, 19:38

fajna zabaweczkę będziesz miał/mieć :-)

wi fil kostet restauratoin gertribe???
430hp/580Nm
480hp/610Nm
6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 05-03-17, 22:17

Grzegorz pisze:wi fil kostet restauratoin gertribe???

ok. 2K :-)

komora obspawana i trochę podmalowana
Obrazek
silnik na swoim miejscu
Obrazek
czas na kabekologię
Ostatnio zmieniony 05-03-17, 22:22 przez DCG, łącznie zmieniany 1 raz.
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 05-03-17, 22:20

8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 10-03-17, 13:40

Z tą krótką skrzynią to zacny pomysł. Musimy kiedyś obgadać temat.
Ciekawe tylko czy 4age nie jest lżejszy, bo wtedy podkręcić go trochę i można by lać i 1,6 klasę i 2,0 klasę a i generalkę z turbo włącznie - jakby popracował trochę nad budą...
Tylko pewnie sam motor cenowo zabija a zwłaszcza jego tuning, hmm?
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 10-03-17, 14:08

KRYSO pisze:Z tą krótką skrzynią to zacny pomysł. Musimy kiedyś obgadać temat.

koniecznie :absolute: a najlepiej pojeździł bym na jakimś zlocie i porównał się z zwykłymi st202
KRYSO pisze:Ciekawe tylko czy 4age nie jest lżejszy, bo wtedy podkręcić go trochę i można by lać i 1,6 klasę i 2,0 klasę a i generalkę z turbo włącznie - jakby popracował trochę nad budą...
Tylko pewnie sam motor cenowo zabija a zwłaszcza jego tuning, hmm?

jest tak jak mówisz, tym bardziej że sam silnik 3sge z skrzynią wyszedł mnie tak naprawdę gorsze. Druga sprawa, to chciałem koniecznie wskoczyć w klasę 2.0

btw. Corolla już gada, w weekend powinna już trochę pojeździć :-)

Obrazek
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 23-03-17, 14:35

Jak postepy ''żabcia" przetestowana :-D
430hp/580Nm

480hp/610Nm

6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 27-03-17, 12:10

Tak, poskładana i już jeździ, nawet całkiem fajnie jeździ :)
więcej zdjęć i kilka on-boardów na mojej stronie FB:
https://www.facebook.com/DCG.Rally/

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio zmieniony 30-03-17, 17:00 przez DCG, łącznie zmieniany 1 raz.
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Grzegorz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2039
Rejestracja: 06-01-04, 18:26

Postautor: Grzegorz » 27-03-17, 13:58

Pieknie panie pięknie!!!

:airborne:
430hp/580Nm

480hp/610Nm

6xxhp/6xxNm in progres

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 28-03-17, 05:32

Pozazdrościć 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
KRYSO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 4503
Rejestracja: 15-05-06, 17:35

Postautor: KRYSO » 29-03-17, 21:49

Dawid, te czerwone otuliny na klatce - to niepalne są!?
Bo upierdliwy technik na BK może Cię kiedyś poprosić o test z zapalniczką... :eek: :roll: ;)
[center]JEDZIEMY[/center]

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 30-03-17, 07:32

KRYSO pisze:Dawid, te czerwone otuliny na klatce - to niepalne są!?

no właśnie pewnie nie są, założyłem je na szybkiego jako "otuliny warsztatowe" przy swapie, żeby nie zniszczyć klatki. Nie zdążyłem z właściwymi i zostały na Monte (na szczęście przeszły).
Teraz po rajdzie jestem w trakcie poprawek wnętrza, otuliny wlecą pewnie carbonowe
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 30-03-17, 12:21

Na ochronki taniej wyjdzie od carbobu folia lub cienka otulina sabelt'a. Na otuline miejsc głowy polecam niepalne BSCI z homo FIA jednak trzeba pamiętać, że są grube i może być ciasno w kasku :wink:
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Awatar użytkownika
DCG
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 5383
Rejestracja: 30-11-06, 21:02

Postautor: DCG » 30-03-17, 16:59

w okolicach głowy mam już homologowanego schroth'a.
na krzyż w drzwiach zależy mi właśnie na czymś cienkim, żeby miejsca nie zabierało.
Rozważałem też zwykłą czarną folię na górnej części, a coś miękkiego tylko przy samej podłodze, na rurze pionowej
KRYSO, sama folia przejdzie BK? czy musi być otulina?
Historia mojego rajdowania i budowy rajdówki:

https://www.facebook.com/DCG.Rally

Awatar użytkownika
Wojtas
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 2591
Rejestracja: 29-09-05, 16:23

Postautor: Wojtas » 30-03-17, 23:35

na krzyz kup sobie nakladki carbonowe
na gore mus byc homologowane.
TUNING, HAMOWNIA 4x4, STROJENIE, MECHANIKA WWW.GT4.COM.PL
https://www.facebook.com/gt4service