Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Nie no ja bym w ogóle nie porównywał tych samochodów.
Przód napęd vs tył napęd
7,4 do setki vs 5,8 do setki
Rzędowa 4 vs Widlasta 6
Moment max 180Nm vs 350Nm
Nissana:
+ moment dostępny w pełnym zakresie obrotów
+ lepsze wygłuszenie i wyposażenie
+ dźwięk ryczącej V6
+ stabilny uślizg nadsterowny
Toyoty:
+ Spalanie
+ Koszty utrzymania
+ Można jeździć zimą i na mokrym
+ Lepsze prowadzenie w zakrętach
+ 4 miejsca + przestrzeń bagażowa
P.S. Jak coś to pytaj, bardzo ciężko o Ztke w dobrym stanie w PL.... Trzeba przygotować się na wydatek rzędu 40-50k minimum.
W razie czego na fb jest tajna grupa Z, mogę Cię zaprosić to się wszystkiego dowiesz i czasem oferty się tam pojawiają.
Przód napęd vs tył napęd
7,4 do setki vs 5,8 do setki
Rzędowa 4 vs Widlasta 6
Moment max 180Nm vs 350Nm
Nissana:
+ moment dostępny w pełnym zakresie obrotów
+ lepsze wygłuszenie i wyposażenie
+ dźwięk ryczącej V6
+ stabilny uślizg nadsterowny
Toyoty:
+ Spalanie
+ Koszty utrzymania
+ Można jeździć zimą i na mokrym
+ Lepsze prowadzenie w zakrętach
+ 4 miejsca + przestrzeń bagażowa
P.S. Jak coś to pytaj, bardzo ciężko o Ztke w dobrym stanie w PL.... Trzeba przygotować się na wydatek rzędu 40-50k minimum.
W razie czego na fb jest tajna grupa Z, mogę Cię zaprosić to się wszystkiego dowiesz i czasem oferty się tam pojawiają.
-
- Użytkownik
- Posty: 106
- Rejestracja: 30-08-12, 17:20
Dzięki za odpowiedź:)
fb nie mam, ale już będę wiedział kogo zapytać. Masz porównanie, bo dwoma samochodami jeździłeś, a ja na razie to tylko teoria gdzieś zaczytana na forach:P Mam nadzieje, że kiedyś dołączę do grona posiadaczy 350z ogłoszenia przeglądam co jakiś czas to w kółko te same szroty, w dobry stanie to tak jak mówisz 40-50tys. poliftowe z silnikiem HR to już w ogóle rzadkość, USA bardzo dużo, ale nie jest przekonany do USA, heble też mało która ma brembo. tak więc do kupna to sobie daje jakieś 2 lata, ale pracę domową już teraz wole odrobić i wiedzieć gdzie zajrzeć przy kupnie:) bo ta v6 to pięknie mruczy a celine szybko kupiłem, a teraz już bym wiedział na co patrzeć. Póki co będę ujeżdżał celine, ale już mi się znudziła, mało mocy:D
Będę się odzywał , powodzenia w projekcie:) czerwone najładniejsze!
fb nie mam, ale już będę wiedział kogo zapytać. Masz porównanie, bo dwoma samochodami jeździłeś, a ja na razie to tylko teoria gdzieś zaczytana na forach:P Mam nadzieje, że kiedyś dołączę do grona posiadaczy 350z ogłoszenia przeglądam co jakiś czas to w kółko te same szroty, w dobry stanie to tak jak mówisz 40-50tys. poliftowe z silnikiem HR to już w ogóle rzadkość, USA bardzo dużo, ale nie jest przekonany do USA, heble też mało która ma brembo. tak więc do kupna to sobie daje jakieś 2 lata, ale pracę domową już teraz wole odrobić i wiedzieć gdzie zajrzeć przy kupnie:) bo ta v6 to pięknie mruczy a celine szybko kupiłem, a teraz już bym wiedział na co patrzeć. Póki co będę ujeżdżał celine, ale już mi się znudziła, mało mocy:D
Będę się odzywał , powodzenia w projekcie:) czerwone najładniejsze!
ZZT231
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Krótko
- Bez Brembo to nie hamuje,
- US są zwykle mocno bite i sciagane za czasów taniego dolara więc bezpieczniej EU,
- EU maksymalne wyposażenie US w standardzie.....
- DE potrafią łykać olej jak przedlifty Celicy,
- zwracaj uwagę na stan opon i hamulców - bo kupować komplet opon za 4 tysiaki + hamulce za kolejne parę to słaby biznes.....
- wnętrze mocno oddaje przebieg, przy 100 k nie mam nawet wytartej gałki,
- elektroniczna szpera potrafi zjadać opony - mechanicznej szukać trzeba,
- dwumasowe sprzęgło jest drogie w wymianie, po zamianie na jednomas masz spore wibracje na budzie;
- ASO słabo ogarniają te samochody więc przed sprzedażowy przegląd w ASO lepiej zamienić na jakiś poważny zakład,
- skrzynia przy wbijaniu biegów jest strasznie głośna nie należy się tym przejmować,
- jak już kupisz to nie czyść przepustnicy, bo spalisz komputer
- ciśnienie oleju na nagrzanym silniku powinno zawierać się w granicach 28-40 psi (idealnie 32)
- Bez Brembo to nie hamuje,
- US są zwykle mocno bite i sciagane za czasów taniego dolara więc bezpieczniej EU,
- EU maksymalne wyposażenie US w standardzie.....
- DE potrafią łykać olej jak przedlifty Celicy,
- zwracaj uwagę na stan opon i hamulców - bo kupować komplet opon za 4 tysiaki + hamulce za kolejne parę to słaby biznes.....
- wnętrze mocno oddaje przebieg, przy 100 k nie mam nawet wytartej gałki,
- elektroniczna szpera potrafi zjadać opony - mechanicznej szukać trzeba,
- dwumasowe sprzęgło jest drogie w wymianie, po zamianie na jednomas masz spore wibracje na budzie;
- ASO słabo ogarniają te samochody więc przed sprzedażowy przegląd w ASO lepiej zamienić na jakiś poważny zakład,
- skrzynia przy wbijaniu biegów jest strasznie głośna nie należy się tym przejmować,
- jak już kupisz to nie czyść przepustnicy, bo spalisz komputer
- ciśnienie oleju na nagrzanym silniku powinno zawierać się w granicach 28-40 psi (idealnie 32)
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Mała aktualizacja, musiałem wyprowadzić się na inny hosting....
W trakcie wrzucania sprężyn obniżających Vogtlanda -35mm okazało się, że amorki z tyłu klasyfikują się już do wymiany (na ścieżce były jeszcze w porządku niby).
Kupiłem monroe budżetowe, sprawdzimy w praniu.
Poza tym udało mi się zniszczyć oba łączniki stabilizatorów, takie skurczybyki zapieczone.
A więc :
Vogtlandy -35
Rozpóreczka od Górny sport 4+
W trakcie wrzucania sprężyn obniżających Vogtlanda -35mm okazało się, że amorki z tyłu klasyfikują się już do wymiany (na ścieżce były jeszcze w porządku niby).
Kupiłem monroe budżetowe, sprawdzimy w praniu.
Poza tym udało mi się zniszczyć oba łączniki stabilizatorów, takie skurczybyki zapieczone.
A więc :
Vogtlandy -35
Rozpóreczka od Górny sport 4+
Ostatnio zmieniony 06-08-18, 09:22 przez Konik86, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
A więc drobna aktualizacja. Na fb jest post.... ktoś we mnie uderzył na parkingu i uciekł.
Efekt :
Oto chyba ostatnia fota Celicy pokonującej zakręty w Triglavskim parku narodowym
Natomiast, dzwon jest najlepszym przyczynkiem do tunningu a Celica ma wyglądać na wiosnę tak:
P.S.
- Front Lip już płynie z GB
- Pakiet TRD od Celica Tunning już na miejscu
- Tylni szpojler czeka
Efekt :
Oto chyba ostatnia fota Celicy pokonującej zakręty w Triglavskim parku narodowym
Natomiast, dzwon jest najlepszym przyczynkiem do tunningu a Celica ma wyglądać na wiosnę tak:
P.S.
- Front Lip już płynie z GB
- Pakiet TRD od Celica Tunning już na miejscu
- Tylni szpojler czeka
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Po kilku miesiącach, prawie zakończył się pierwszy z 3 etapów przemiany Celicy.
Ze zmian - doszedł pakiet TRD, jako jedyny w Polsce montowany na gładko, przednia dokładka z wersji GT, maska z włókna węglowego z customowym wlotem oraz lotka od Carbon Culture.
Koncepcja więc się nieco zmieniła. Uroku powinny dopełnić 17"x8" Work Emotion Kai, które przypłynęły już z Japonii i właśnie kończą ostatni etap renowacji u Felgen Garage.
Ze zmian - doszedł pakiet TRD, jako jedyny w Polsce montowany na gładko, przednia dokładka z wersji GT, maska z włókna węglowego z customowym wlotem oraz lotka od Carbon Culture.
Koncepcja więc się nieco zmieniła. Uroku powinny dopełnić 17"x8" Work Emotion Kai, które przypłynęły już z Japonii i właśnie kończą ostatni etap renowacji u Felgen Garage.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Mnie tam osobiście podoba się jedna i druga wersja.
Uważam, że odrobina szaleństwa nie zaszkodzi a będzie inaczej niż klasycznie.
Jak felgi w końcu dojdą (5 miesięcy czekam) to Celica powinna się pojawić pierwszy raz oficjalnie w Tczewie na zakończenie sezonu.
Jak na razie najważniejsze, że żona bardzo zadowolona.
P.S. Nie wiem czy widać na zdjęciach ale Celica ze srebrnej stała się Celicą thundercloud gray. Zawsze mi się ten kolor podobał.
Uważam, że odrobina szaleństwa nie zaszkodzi a będzie inaczej niż klasycznie.
Jak felgi w końcu dojdą (5 miesięcy czekam) to Celica powinna się pojawić pierwszy raz oficjalnie w Tczewie na zakończenie sezonu.
Jak na razie najważniejsze, że żona bardzo zadowolona.
P.S. Nie wiem czy widać na zdjęciach ale Celica ze srebrnej stała się Celicą thundercloud gray. Zawsze mi się ten kolor podobał.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Cisiel pisze:Mam mieszane uczucia co do montażu pakietu na gładko
Na początku też nie wiedziałem co myśleć, zwłaszcza patrząc na listwy, ale zgranie dokładki ze zderzakiem mnie urzekło.
Do Tczewa zapraszamy, śmiało Na rozpoczęciu ekipa z Toyota Trójmiasto / Celica Trójmiasto pojawiła się w dość sporym gronie
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Po wielu miesiącach rozłąki nadszedł taki sentymentalny moment gdy cała rodzina znalazła się w komplecie. Nie mogłem się powstrzymać i pstryknąłem na szybko fotki lodówką, bo następny raz pewnie za kilka miesięcy dopiero.
Dziękuję za zaproszenie, postaram się być, którymś z aut w zależności od tego, które będzie w miarę poskładane .
Widzę kilka znajomych samochodów z Toyoty Trójmiasto.
Dziękuję za zaproszenie, postaram się być, którymś z aut w zależności od tego, które będzie w miarę poskładane .
Widzę kilka znajomych samochodów z Toyoty Trójmiasto.
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Re: Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003
Mostalgiczna jesień
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Thundercloud Gray Celica VVTi by Konik 2003
No i pieknie ale progi dalej mnie kują w oczy
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka