Jest jeszcze jedna linka obok gazu.
Jak będziesz wyciągał panel to na końcu linek przyczep jakiś kabel bo ciężko będzie ci włożyć te linki spowrotem.
Jak będziesz miał problem z tym to zadzwoń
692924669.
Pozdrawiam
Biała Dama by IvanDrago
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
Panowie pomocy !!! Zmieniając podświetlenie w liczniku coś cykło i wszystko zgasło
Czy w liczniku jest jakis bezpiecznik od podswietlenia ??
Podświetlenie nawiewu działa , licznik tez działa jedynie zgasło jego podświetlenie .
P.s. Edit
Sytuacja opanowane - musiałem polutować ścieżke na płytce z tyłu licznika i tada
Czy w liczniku jest jakis bezpiecznik od podswietlenia ??
Podświetlenie nawiewu działa , licznik tez działa jedynie zgasło jego podświetlenie .
P.s. Edit
Sytuacja opanowane - musiałem polutować ścieżke na płytce z tyłu licznika i tada
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
Idzie wiosna więc czas naprawić chłodnice wspomagania układu kierowniczego - moja przerdzewiała i się rozciekła. Na szczęście kolega z forum uk miał jedną na zbyciu - ponoć jakaś upgrade wersja . Po otrzymaniu przesyłki stwierdziłem że skoro chcę auto doprowadzić do stanu hmmm nowego, kolekcjonerskiego lub po prostu żeby oko cieszyło i dusze podczas jazdy to musiałem to troche odświeżyć .
Mam pytanie - korzystając z okazji chciałbym cały płyn wymienić w wspomaganiu i wyczytałem że trzeba spuścić płyn z maglownicy ??? jakieś porady wskazówki ?? - będę bardzo wdzięczny
Mam pytanie - korzystając z okazji chciałbym cały płyn wymienić w wspomaganiu i wyczytałem że trzeba spuścić płyn z maglownicy ??? jakieś porady wskazówki ?? - będę bardzo wdzięczny
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 23-09-16, 21:57
O, czerwona! Ciekawe jak będzie wyglądać po złożeniu. Co do płynu, to mogę dać taką wskazówkę, żebyś uważał na zbiorniczek oleju układu wspomagania. A właściwie na siateczkę w środku. U mnie była przebita. Przy zdejmowaniu rurek ze zbiorniczka dobrze podłożyć szmatkę, żeby olej nie wylał się na paski. Z pompy wspomagania byłoby dobrze też spuścić oliwę. Dostęp trochę gówniany, przydaje się kanał. Zbiorniczek dobrze jest np. benzynką ekstrakcyjną i wydmuchać z niego (ze wspomnianej siateczki pełniącej rolę filtra) paprochy, które nie wylezą, jak są tłuste.
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
Powolutku z porządkami do przodu - w miedzy czasie Celica dostała nowe amorki z tyłu , odpoje i osłony na amortyzatory bo stare już uległy biodegradacji.
P.S. Przeszukuję forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem . Może ktoś kto zagląda do mojego wątku akurat mi pomoże . Problem to zbyt duże spalanie - za bogata mieszanka paliwowa auto kopci na czarno. Gdzie zacząć szukać przyczyny .
Wykluczyłem już 5 wtrysk oraz jego przełącznik, czujniki temp też działają .
Jak widać na zdjęciach moja Celica nie ma EGR ani czego nie widać Zbiornika podciśnienia oraz jednego z zaworó do Acis - czy to może powodować aż tak drastyczne wzbogacenie mieszanki ?
Jakby ktoś szukał to te odboje pasują idealnie i kosztowały około 10 Funtów
P.S. Przeszukuję forum w poszukiwaniu odpowiedzi na mój problem . Może ktoś kto zagląda do mojego wątku akurat mi pomoże . Problem to zbyt duże spalanie - za bogata mieszanka paliwowa auto kopci na czarno. Gdzie zacząć szukać przyczyny .
Wykluczyłem już 5 wtrysk oraz jego przełącznik, czujniki temp też działają .
Jak widać na zdjęciach moja Celica nie ma EGR ani czego nie widać Zbiornika podciśnienia oraz jednego z zaworó do Acis - czy to może powodować aż tak drastyczne wzbogacenie mieszanki ?
Jakby ktoś szukał to te odboje pasują idealnie i kosztowały około 10 Funtów
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 23-09-16, 21:57
A wykluczyłeś już np. źle podpięte podciśnienia? Jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś już tam grzebał i podłączył później byle jak, a silnik będzie działał (nie do końca dobrze). Schematy są na forum. Na Twoim miejscu sprawdziłbym też sondę, u mnie ona była głównym winowajcą wysokiego zużycia paliwa. Też jest na forum jak ja sprawdzić. A jak nie, to mozolna diagnostyka, element po elemencie...
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
kitol pisze:A wykluczyłeś już np. źle podpięte podciśnienia? Jest duże prawdopodobieństwo, że ktoś już tam grzebał i podłączył później byle jak, a silnik będzie działał (nie do końca dobrze). Schematy są na forum. Na Twoim miejscu sprawdziłbym też sondę, u mnie ona była głównym winowajcą wysokiego zużycia paliwa. Też jest na forum jak ja sprawdzić. A jak nie, to mozolna diagnostyka, element po elemencie...
Jak ja przywiozłem paliła około 25/100 .
Pod maska znalazłem nie podpiete podciśnienia - wiec połdpiełem dwa wężyki bele jak - spalanie spadło do 20/100km.
Pare tygodni później poznałem tu ziomka z taką samą celicą i porównałęm jego podcisnienia z moim i zauważyłem że mam nadal źle podpięte więc kupiłem siliconowe wężyki , zciągłem schemat z forum i zaczełęm podpinac jak należy .
Po tej operacji spalanie spadło o kolejne 3 litry i utzrymuje sie na 17/100 przy czym sruba do regulacji mieszanki jest prawie skrecona do zera w kierunku L .
niestety śrubę jak i podciśnienia zrobiłem w tym samym czasie więc nie wiem co pomogło ale podczas tej operacji zauważyłem że brakuje mi jednego zaworu oraz pojemnika podciśnienia - ktoś to poprostu wywalił z auta
Od tamtej pory próbuje to dostać gdzieś na aukcjach lub szrocie - w piatek wychaczyłem te części na ebay i czekam na przesyłke. W weekand sprawdziłem wtryski na rezystancję .
Wszystkie 4 pokazują 15,7 ohma czyli są chyba ok , 5 wtrysk pokazywał 4,5 ohma a czujnik zimnego startu 75 . Temperatura wody 1,2kohma a po rozgrzaniu auta 270 ohm.
Mój model nie ma sondy lambda fabrycznie natomiast w manualu wszystkie maja EGR a w mojej go też nie ma . Nie wiem czy ktoś usuną czy nie było fabrycznie - nie wiem jak to spradzić . Szukam w necie zdjęć silników ale zazwyczaj są same tuningowane albo tak złej jakości że nic nie widać Sory za wypracowanie
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
rafał 1 pisze:Współczuję Ci.
Męczysz się z Celinką .
Aż szkoda patrzeć.
mam pytanie a gdzie znajduje się ta śruba do regulacji mieszanki
Heh dzięki - to raczej wyzwanie niż męczarnia bo kocham samochody .
Sruba jest przy grodzi silnika koło Cewki zapłonowej ale bez aparatury do mierzenia spalin zwłaszcza co2 nie kręć nią możesz zakatować silnik.
- Ivandrago
- Użytkownik
- Posty: 36
- Rejestracja: 19-08-17, 10:37
Re: Biała Dama by IvanDrago
Witam. Dziś celica oblała przegląd . Na szczęście nic poważnego. Osłona gumowa na maglownicy i jedna z gum w tylnim zawieszeniu. Czy ktoś zna numery tych gum co siedzą w tych 4 wahaczach? Gumki nr4 z obrazka . będę wdzięczny za każdą pomóc.
A druga sprawa - stukanie w silniku po 3 miesiacach postoju sie znacznie nasiliło - w sumie to zauważyłem to po odebraniu auta z stacji diagnostycznej. Ktos może utwierdzić mnie w przypuszczeniach ???
Zawory ? Panewka ? trzpień tłoka ? przeskoczył rozrząd o ząbek ?
A druga sprawa - stukanie w silniku po 3 miesiacach postoju sie znacznie nasiliło - w sumie to zauważyłem to po odebraniu auta z stacji diagnostycznej. Ktos może utwierdzić mnie w przypuszczeniach ???
Zawory ? Panewka ? trzpień tłoka ? przeskoczył rozrząd o ząbek ?
-
- Użytkownik
- Posty: 61
- Rejestracja: 16-10-13, 19:49
Re: Biała Dama by IvanDrago
panewka