BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Pamietniczku, pamietniczku.. nie mam zadnej miejscówki zeby na spokojnie wrzucać postęp prac przy Celicy, wiec nie obrazcie sie że będę spamowal w moim temacie co jakis czas zeby sobie chronologicznie dokumentowac prace przy aucie😀
18.11.2017r
Ostatni wyjazd w trase zapakowany gratami po dach do garażu u rodziców 😀
I pierwszy etap, porządki na półkach i rozbieranie po kolei a w miedzyczasie weryfikowanie co z czym i do czego icco będzie trzeba przerobić
Pierwsza rzecz do przeróbki to mocowanie linki gazu
To tyle z soboty😉
18.11.2017r
Ostatni wyjazd w trase zapakowany gratami po dach do garażu u rodziców 😀
I pierwszy etap, porządki na półkach i rozbieranie po kolei a w miedzyczasie weryfikowanie co z czym i do czego icco będzie trzeba przerobić
Pierwsza rzecz do przeróbki to mocowanie linki gazu
To tyle z soboty😉
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Z dziennika pokladowego 2.12.2017
Lecę dalej z tematem, na pierwszy rzut wiekszosc rzeczy które mialy byc na połysk w komorze silnika po wyskladaniu wszystkiego już jest odebrana
Odebrałem tez wtryski 540ccm z RX8 ze sprawdzenia wydajności, rozpylenia i ewentialnej korekcji dawkowania, różnica dawkowania wynosi 0,1%
Na foto porownanie żółte to Celica niebieski RX8
Kolejna rzecz to w sumie najbardziej pracochlonna jak na razie wymiany lapy silnik dostosowana pod mocowanie kompresora..
Wstepne próby, przymiarki montażowe kompresora i uff.. wszystko pasuje jak trzeba i co najważniejsze bo tego sie obawialem maska zamyka sie swobodnie i jest 1cm luzu jeszcze
Pasowanie alterantora z kompresorem klimatyzacji.. i tutaj pierwszy gorszy problem poniewaz mam opcje dwie, albo wywalam klime i juz można wszystko skrecac bo miesci sie alternator i pasek od Lotusa pasuje na długość. I druga opcja, przerabiam mocowanie przewodow od klimatyzacji które blokują mi alterantor, dobieram nowy dluzszy pasek i mam i udaje sie zostawić klime.. Wybralem drugą opcje rzecz jasna😀
Wiec jestem teraz w trakcie zakupu jeszcze jednego kpl uzywanych przewodow od klimy i oddaje do zakladu ktory mi przerobi wyjscia rurek w inna strone i trochę przedłuży węże.
Kolejne pasowanie alternatora bez klizmy czy wszystko sie zgrywa jak powinno i zakladanie kontrolnie paska czy wszystko jest w lini
Na koniec popasowalem osłony silnika zeby zobaczyc czy wszystko pasuje bo oddaje je na nowo w hydrografike i tylko gorna oslone przytne zeby ładnie się schodzila z linia kompresora reszta pasuje bez problemu.
To tyle z dnia drugiego, mysle ze jak już pokonam bariere klimatyzacja i wszystko siądzie to bedziemjuz docelowe skladanie do kupy.
A i żeby nie bylo ze napis na kompresorze na odwrót będę mial..😀
Lecę dalej z tematem, na pierwszy rzut wiekszosc rzeczy które mialy byc na połysk w komorze silnika po wyskladaniu wszystkiego już jest odebrana
Odebrałem tez wtryski 540ccm z RX8 ze sprawdzenia wydajności, rozpylenia i ewentialnej korekcji dawkowania, różnica dawkowania wynosi 0,1%
Na foto porownanie żółte to Celica niebieski RX8
Kolejna rzecz to w sumie najbardziej pracochlonna jak na razie wymiany lapy silnik dostosowana pod mocowanie kompresora..
Wstepne próby, przymiarki montażowe kompresora i uff.. wszystko pasuje jak trzeba i co najważniejsze bo tego sie obawialem maska zamyka sie swobodnie i jest 1cm luzu jeszcze
Pasowanie alterantora z kompresorem klimatyzacji.. i tutaj pierwszy gorszy problem poniewaz mam opcje dwie, albo wywalam klime i juz można wszystko skrecac bo miesci sie alternator i pasek od Lotusa pasuje na długość. I druga opcja, przerabiam mocowanie przewodow od klimatyzacji które blokują mi alterantor, dobieram nowy dluzszy pasek i mam i udaje sie zostawić klime.. Wybralem drugą opcje rzecz jasna😀
Wiec jestem teraz w trakcie zakupu jeszcze jednego kpl uzywanych przewodow od klimy i oddaje do zakladu ktory mi przerobi wyjscia rurek w inna strone i trochę przedłuży węże.
Kolejne pasowanie alternatora bez klizmy czy wszystko sie zgrywa jak powinno i zakladanie kontrolnie paska czy wszystko jest w lini
Na koniec popasowalem osłony silnika zeby zobaczyc czy wszystko pasuje bo oddaje je na nowo w hydrografike i tylko gorna oslone przytne zeby ładnie się schodzila z linia kompresora reszta pasuje bez problemu.
To tyle z dnia drugiego, mysle ze jak już pokonam bariere klimatyzacja i wszystko siądzie to bedziemjuz docelowe skladanie do kupy.
A i żeby nie bylo ze napis na kompresorze na odwrót będę mial..😀
Ostatnio zmieniony 05-12-17, 08:28 przez anticorr, łącznie zmieniany 1 raz.
- Krzychu
- Użytkownik
- Posty: 1413
- Rejestracja: 07-07-09, 19:46
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
- budolf
- Użytkownik
- Posty: 4851
- Rejestracja: 08-12-06, 23:31
-
- Użytkownik
- Posty: 99
- Rejestracja: 26-09-16, 12:57
Powiedz mi Anticor jak to zrobiłeś bo też mam rozpórkę Staffa , że ci nie wadzi o klamry od akumulatora i nie ma zwary , zaizolowałeś taśmą .
Bo ja moją obróciłem jedną klamrę w bok ale wadzi mi i ociera o osłonę silnika . A od razu do tego kolejne pytanie jeśli taśmy użyłeś to jakiej ? Znalazłem w necie izolującą taśmę Tessa odporną na wysokie temperatury do silników i nie wiem czy jej nie użyć , czy masz jakieś lepsze rozwiązanie ?
Bo ja moją obróciłem jedną klamrę w bok ale wadzi mi i ociera o osłonę silnika . A od razu do tego kolejne pytanie jeśli taśmy użyłeś to jakiej ? Znalazłem w necie izolującą taśmę Tessa odporną na wysokie temperatury do silników i nie wiem czy jej nie użyć , czy masz jakieś lepsze rozwiązanie ?