CELICA-CLUB POLAND

Wszystko o Twoim ulubionym samochodzie

www.celica-club.org.pl
 


Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
AT180 RED+ST182 BLACK
Autor Wiadomość
Fryc85
Użytkownik



Pomógł: 46 razy
Posty: 2167
Skąd: Krosno
Wysłany: 07-10-17, 05:48   AT180 RED+ST182 BLACK

Nadeszła ta chwila aby po wielu latach zacząć mój temat:


Samochody:


*Toyota Celica V AT180 & ST182

Zacznę od mojej starej Sti:

Silnik:
*4A-FE-po remoncie chyba w 2013r
*przewody NGK
*chłodnica oleju z Cariny
*chłodnica wody z Gti
*LPG
*pierścienie NPR
*przeróbka Dash Pot-a

Przeniesienie napędu:
*seria+sprzęgło Aisin

Zawieszenie:
*amortyzatory KYB
*sprężyny OEM
*tuleje wachaczy poli na cały tył
*łaczniki+gumy stabilizatorów poli kpl

Hamulce:
*SWAP, hebli z bębnowych na tarczowe
*tarcze polift przód

Układ wydechowy:
*za kolektorem seria
*kolektor wydechowy rurowy od corolli ae101
*rozwiercony kat

Układ dolotowy:

*seria

Koła:
*felgi 15" AEZ Raver
*felgi zima Borbet 14"
*oponki lato Toyo+Yokohama
*oponki zima Nokian

Wnętrze:
*wyklejenia bagażnika kocem
*fotele Sti

Audio:
*Głośniki Blaupunkt w większości podjarane
*Sub własnej produkcji Bandpass
*Radyjko Clarion
*Wzmacniacz własnej produkcji
*Okablowanie

Body:
*polift
*przednie lampy Clear-glass + żarówki X-TEC
*cały nowy lakier
*lampy do jazdy dziennej hella
*klapa ze szwajcarskiego z rzadkim spojlerem+
doróbka wycieraczki i sprysku
*naba do maski
*hak holowniczy ORI
*elektryczne lusterka

Krótki opis/historia samochodu:

Auto kupione w 2005r w komisie.Cos lekko bite w prawy tył.Jak się okazało po czasie nie do końca dobrze naprawione.Auto służyło mi przez te wszystkie lata non stop bez żadnych nagłych niespodzianek.Nie będę się rozpisywał bo to 12 lat to już historia.Przez lata wiadomo sporo tematów robione.W 2013 szersza blacharka i mały remont silnika ze względu na pobór oleju.W 2014 LPG.Ostatnie lata mam młyn i nawet ją zbytnio nie myłem była to tu obita to tam.Robota malarzy spartaczona wyszło po 1.5 roku czasu itp.Nadszedł teraz czas na lekką poprawę tego auta.

Gti:

Silnik:
*3S-GE rev II -nie do końca znany stan
*osprzęt OEM

Przeniesienie napędu:
*seria

Zawieszenie:
*seria

Hamulce:
*seria Gti polift

Układ wydechowy:
*kolektor leży pod dachem i odcinek z sondą

Układ dolotowy:
*seria

Koła:
*2szt aluminiowe 14"+2szt stalowe 15"
*opony jakieś się znajdą


Wnętrze:

*seria
*fotele Gti
*klima

Audio:

*brak

Body:
*polift
*narrow body
*antena wysuwana
*spojler "z boczkami" bez stopu
*podgrzewane elektryczne lusterka i elektryczne szyby

Krótki opis/historia samochodu:

Gti to zakup pod blachę.Miała być przekładka budy a zrobiło się ,że będzie 2szt. Auto jest rozbebeszone,instalacja trochę pocięta ale te graty w większości od niej mam a resztę kompletuje.Blacha stała 3 lata nie jeżdżona.W klubie jestem chyba trzecim właścicielem.

Krótki opis planów zmian(bez kolejności):

AT180

*sprzęgło Exedy
*podmiana skrzyni
*elektryczne szyby
*klima
*wymiana przewodów hamulcowych
*wprasowanie tulei poli na przód
*poduszki do silnika z innej z przeróbką
*bieżąca rdza od spodu
*<strike>głośniki Magnat lub Hertz</strike>
*tuning wzmacniacza Sub
*lepsze wtryski LPG
*wymiana kloszy clear
*naprawa przetarcia w fotelach i luzu
*uporządkowanie instalacji

ST182

*sprawdzenie-reaktywacja silnika lub SWAP RevIII
*dalsze kompletowanie gratów-skrzynia półosie...
*naprawa instalacji
*reaktywacja klimy
*tuleje poli
*nowy wydech-podoba mi się u Padaj :-D
*głośniki jak w drugiej +SUB JBL+wzmak
*obszycie foteli
*przemalowanie na czarno z VI gen
*kierunki, lampy clear
*światła do jazdy dziennej
*radio jakiś bajer z wyswietlaczem
*internet
*felgi coś jak OZ Racing białe 16" i moze od VII
*kierownica od VII
*opony :roll: się okaże
*malowanie wszystkiego i naprawa
*wywalenie ABS? :roll:
*piaskowanie elementów lub całośc? :roll:
*wyklejenie bagażnika
*oczywiście regeneracja wszystkiego co potrzeba
*cynkowanie śrub
*wymiana przewodów hamulcowych paliwowych



.....Pojawienie się kiedyś na zlocie :-D


Zdjęcia:

*wkrótce ale raczej mało mam

CDN....

Sukcesywnie przy czasie będę uzupełniał na tą chwilę infrastruktura jeszcze nie jest do końca gotowa na przyjęcie auta.
Ostatnio zmieniony przez Fryc85 11-01-18, 19:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Fryc85
Użytkownik



Pomógł: 46 razy
Posty: 2167
Skąd: Krosno
Wysłany: 07-10-17, 13:11   Re: AT180 RED+ST182 BLACK

Zdjęcia:

2.0 jeszcze w Krakowie



















1.6 kiedyś





 
 
 
Fryc85
Użytkownik



Pomógł: 46 razy
Posty: 2167
Skąd: Krosno
Wysłany: 11-01-18, 20:00   

Cos napiszę zeby nie było ,że spoczałęm na laurach
Duże graty do 2.0 praktycznie się skompletowały i została posprzątana i wydzielona na nie kanciapa.







W miejscu przedniego zawiasu została zamontowana tymczasowa belka i z wielką trudnoscią w ulewnym deszczu auto zostało wciągnięte pomiedzy domami w stronę garażu.






Miało być rozebrane do reszty jeszcze w tym roku ale wieloetapowe pozbywanie się wilgoci z kanału nie zostało zakończone i uniemożliwiło pracę wieć kanał został zalepiony folią na zimę i mozna było wstawić szkielet.



Międzyczasie robi się przy STi

Kupują się graty





Nareszcie świeci jak należy (lewa stara a prawa nowa)



Wyprane fotele do Gti





No 1.6 teraz wygląda troszkę inaczej(może kiedyś uda się zrobić jakieś foto po myciu)





W Sti została skorygowana przepustnica bo z wolnymi obrotami nie szło wyczaić skąd jest problem a tu drugi raz w moich rekach zużyła się ośka i ma luz.

Wymieniona skrzynia i sprzęgło na Exedy.
W starej nie szło redukować na 3 bieg

Teraz jest skrzynia którą kupiłem z 10 lat temu z małym przebiegiem i niestety nie chodzi idealnie.
Biegi jakby się scieśniły i całe przesunęły w lewo ,że zanim się przyzwyczaiłem nie mogłem wrzucić 5 biegu.
Czasem jest stuknięcie(narazie nie chrupnięcie) z 2 na 3 a co dziwne jakbym nie próbował redukować na 3 bieg nic się na nim nie dzieje.

Może tym razem to kwestia korekcji na linkach może ktoś coś doradzić w tej kwestii?
  
 
 
 
outatime
Użytkownik



Posty: 671
Skąd: arreat summit
Wysłany: 11-01-18, 22:56   

Fryc85, czyli że robisz dwie jednocześnie ? STi i GTi ? :-D Gratulacje :)
_________________
what a ya gonna say now ? huh ? huh ?
 
 
 
KaroLGTR
Użytkownik


Posty: 62
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 11-01-18, 23:14   

Nie wiem czy to nie ta Celica którą zatrzymałem na Piłsudzkiego w Krośnie swoją czerowną ST-i.
Odezwij się kolego.
Kierowała pani z dzieckiem.
 
 
 
Fryc85
Użytkownik



Pomógł: 46 razy
Posty: 2167
Skąd: Krosno
Wysłany: 12-01-18, 11:33   

outatime napisał/a:
czyli że robisz dwie jednocześnie ? STi i GTi ?

Tak Sti ostatnie lata nic się nie robiło bo nie było czasu.Teraz powoli nadrabiam ale czas na to będzie tak naprawdę od wiosny.Parę jest tematów które chcę dołożyć w to auto i się realizują powoli.Auto generalnie jeździ cały czas odkąd jest w moich rękach.
Gti jak rozbebeszę do zera pewnie dużo czasu spędzi piaskowanie-blacharz-lakiernia
W przyszłym tygodniu silnik daję do sprawdzenia w jakim on jest stanie ten 2.0

KaroLGTR napisał/a:
Kierowała pani z dzieckiem.


Tak
Dziwne pytania macie do kobiet z dzieckiem :roll:
  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

CELICA-CLUB POLAND © 2003-2017
Wszystkie materiały zawarte na stronie oraz forum dyskusyjnym są własnością CELICA-CLUB POLAND oraz ich autorów. Kopiowanie ZABRONIONE.