Do zlotu coraz to mniej czasu a mnie choroba dopadła i nie mogę grzebać przy celinie... trzeba brać urlop od czwartku i nadrobić...
W zeszły weekend wsadziliśmy skrzynię, nowe synchronizatory, łożyska, zainstalowana szpera - niestety ten model skrzyni nie da się tanio jak w przypadku e56 skrócić.. temat na jesień/zimę 2018
Skrzynia zalana olejem KAAZ'a GL-5 80W/90 LSD, gotowa do docierania w czwartek.
Przepłukałem też układ chłodzenia preparatem WURTH'a, został zalany nowy płyn. Przy okazji wpadły nowe przewody silikonowe SAMCO od ST205, pasują niemal idealnie, delikatnie trzeba było skrócić
Opanowałem też temat nisko biorącego hamulca, hamulce tak skuteczne, że trzeba hamować na slikach bo nowa zima nie ogarnia tego co się dzieje
Także czwartek, piątek - docieranie/układanie szpery, ustawienie siły hamowania, korekcja kierownicy, wymiana opasek na wężach chłodnicy, testy... a w sobotę nauka jazdy- pierwszy raz na torze i pierwsze km celicą... czyli kolejny debiut po ślubie
Po zlocie jak mi w końcu doślą wiązki plan jest na ogarnięcie do końca instalacji, zakup i instalacja 3 wskaźników (ciś. oleju, temp. oleju, temp. wody) oraz zbudowanie dolotu. Na montaż czeka też reszta body kitu z ST165...Mam nadzieję skończyć przed końcem marca i wystartować w SupeOES na Torze Poznań i w pucharze Young Timer Party
trochę foto poniżej