Celica 2.0 GT Florek
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
zamek maski - wypiaskowany, polakierowany oraz zabezpieczony smarem, a dzisiaj uzupełniony o brakującą sprężynę, która uległa zniszczeniu podczas rozbierania do piaskowania
To jeszcze nie koniec na dzisiaj pracy, ponieważ kolega oddał mi 1/3 pudełka farby do malowania skóry. Nie wystarczy mi to na kierownicę, ale postanowiłem odnowić skórzaną gałkę zmiany biegów oraz mieszek drążka zmiany biegów (bo są w takim stanie, że malowanie bardzo pomoże - nie wymagają obszycia na tą chwilę, jednak odświeżenia na pewno). Całość pomalowana pierwszy raz i dosycha, pomaluję drugi raz i pokażę jak wyszło.
To jeszcze nie koniec na dzisiaj pracy, ponieważ kolega oddał mi 1/3 pudełka farby do malowania skóry. Nie wystarczy mi to na kierownicę, ale postanowiłem odnowić skórzaną gałkę zmiany biegów oraz mieszek drążka zmiany biegów (bo są w takim stanie, że malowanie bardzo pomoże - nie wymagają obszycia na tą chwilę, jednak odświeżenia na pewno). Całość pomalowana pierwszy raz i dosycha, pomaluję drugi raz i pokażę jak wyszło.
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
dzisiaj przed założeniem pomalowanego mieszka oraz gałki postanowiłem wymienić spaloną żarówkę oświetlenia gniazda zapalniczki:
po montażu wyszło tak:
a jakiś czas temu dorobiłem kluczyk (oryginał umielił się), na razie Silca na szybko
Tym dorobionym mogę poza zamkami w drzwiach i stacyjką, zamykać i otwierać również bagażnik oraz schowek (stary musiał być tak wyrobiony, że schowka i bagażnika nie dało nim rady zamknąć/otworzyć)
po montażu wyszło tak:
a jakiś czas temu dorobiłem kluczyk (oryginał umielił się), na razie Silca na szybko
Tym dorobionym mogę poza zamkami w drzwiach i stacyjką, zamykać i otwierać również bagażnik oraz schowek (stary musiał być tak wyrobiony, że schowka i bagażnika nie dało nim rady zamknąć/otworzyć)
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
dzisiaj uporałem się z sondą po raz kolejny - ponad miesiąc temu zakupiłem sondę Bosch, niestety grzałka spaliła się, nie wiem czy był to wadliwy towar, czy co, ale wiem, że sondę kupiłem niewłaściwą, zasugerowałem się opisem, że do ST202. Teraz postawiłem na używkę, w czwartek odebrałem paczkę i dzisiaj zamontowałem, oto i ona:
Auto zresetowane, pojeżdżone, dostrojone, bardzo dobrze chodzi, nie ma już błędu sondy i żadnego innego.
Miałem jeszcze stuki w przednim zawieszeniu, przy dodawaniu gazu na zakręcie (inne niż przegub) bo po prostu stukot i uczucie jak by coś się przesuwało zanim pójdzie przełożenie na koło - przyczyna prosta i błaha - niedokręcony przedni wahacz, drugi zluzowany mniej, oba dokręciłem dość mocno więc teraz jest sztywno i stabilnie, jak na poliuretan przystało (wiele razy odkręcałem ostatnio wahacze, przy mrozach nawet, stąd może nie dokręciłem bo i czucie podczas mrozów było gorsze - robiłem na dworze), nie mniej teraz jest już tak jak należy
Auto zresetowane, pojeżdżone, dostrojone, bardzo dobrze chodzi, nie ma już błędu sondy i żadnego innego.
Miałem jeszcze stuki w przednim zawieszeniu, przy dodawaniu gazu na zakręcie (inne niż przegub) bo po prostu stukot i uczucie jak by coś się przesuwało zanim pójdzie przełożenie na koło - przyczyna prosta i błaha - niedokręcony przedni wahacz, drugi zluzowany mniej, oba dokręciłem dość mocno więc teraz jest sztywno i stabilnie, jak na poliuretan przystało (wiele razy odkręcałem ostatnio wahacze, przy mrozach nawet, stąd może nie dokręciłem bo i czucie podczas mrozów było gorsze - robiłem na dworze), nie mniej teraz jest już tak jak należy
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Markus_ST
- Użytkownik
- Posty: 826
- Rejestracja: 01-08-09, 17:01
Gratuluję efektów ciężkiej pracy przy Celice, widać że dopieszczasz jak możesz i dbasz o najmniejsze szczegóły:) Dużo zrobiłeś kilometrów po regeneracji SSS-a? Jak się sprawuje? Moja GT też miała fabrycznie SSS-a, ale wyleciał po dwóch miesiącach, na jego miejsce wrzuciłem pojedynczego Mcphersona i nie żałuję:)
AT200 94' 05.2008 - 09.2012 Sold
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
W210 C180 96' 03.2013 - 12.2013 Sold
Leon 03' 12.2013 - 04.2015 Sold
ST202 98' 07.15 - 09.16 Sold
Focus MK1 01' 09.16 - 08.17 Sold
ST202 95' Now:)
-
- Użytkownik
- Posty: 469
- Rejestracja: 30-05-17, 14:21
dziękuję od regeneracji SSS już około 7 tysięcy i jest ok, poluzował się wahacz przedni, ale dokręciłem i jest ok, twardo bardziej, ale nic nie puka i nie stuka. Ta celina to nic, dzisiaj może założę temat tej co zakupiłem to będzie wyzwanie, mimo tego że buda zdrowa to auto mega zapuszczone ale nie na SSSie więc mam większe pole do popisu z zawieszeniem nie wiem nawet czy ukończę nowy projekt w dwa lata