Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
-
- Nowy użytkownik
- Posty: 19
- Rejestracja: 22-04-17, 23:47
Orientuje się ktoś czy da się kupić gdzieś całe koło ze sprzęgłem do kompresora klimy z VI gen 2.0, niestety po numerach części prawie nic nie idzie znaleźć nawet całego kompresora, ale po numerach kompresora typie itp. jest tego troszkę w sieci i wyglądowo z kołami jest to samo. Zauważyłem, że w tym typie kompresora zmienia się praktycznie tylko ta płytka na 4 śruby z różnymi kombinacjami przyłączenia węży a to np. zawsze można przełożyć ze starego, co prawda sypło mi się koło bo po załączeniu klimy napierdziela i faluje jak złe strach z tym jeździć. Jeśli ktoś posiada info i jest w stanie rozwiać mój mętlik co do kompresora i koła kompresora był bym wdzięczny, bo idzie zdechnąć bez klimy
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
3S-GE rev 2 - o jakich wymiarach kupić uszczelkę kolektora wydechowego? Babka w sklepie nie może znaleźć, w ASO podają mi, że składa się z dwóch części i kosztuje 180 zł XD W auto land za jakieś 80 zł.
Aktualnie mam dolną uszczelkę i potrzebuję jeszcze tę "od strony głowicy".
Czy chodzi o tą uszczelkę?
Aktualnie mam dolną uszczelkę i potrzebuję jeszcze tę "od strony głowicy".
Czy chodzi o tą uszczelkę?
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
- Pawlow
- Użytkownik
- Posty: 397
- Rejestracja: 17-04-16, 23:26
Fryc85 pisze:Pawlow,
Jak widzisz ogolnie wygląd twojego kolektora to nie ma się nad czym zastanawiać.
Ale ja bym splanował kolektor jeśli już robisz to na tip top.Bo zapewne jest już trochę krzywy i ma spore wżery.Chyba że zdecydowałeś się na robiony?
Zacząłem się zastanawiać, bo sklepy zaczęły coś kręcić.
Póki co nie będę zbytnio kombinować i po prostu wymienię uszczelki kolektora (tylko ta dolna puszcza), ale jak zdejmę kolektor to lepiej wrzucić nowe, żeby nie robić dwa razy tego samego. Sam kolektor owinę bandażem termoizolacyjnym, a w przyszłości kto wie - może uzbiera się kasy na coś fajnego.
- ChrisTheSting
- Użytkownik
- Posty: 80
- Rejestracja: 22-11-16, 21:58
Pawlow pisze:Fryc85 pisze:Pawlow,
Jak widzisz ogolnie wygląd twojego kolektora to nie ma się nad czym zastanawiać.
Ale ja bym splanował kolektor jeśli już robisz to na tip top.Bo zapewne jest już trochę krzywy i ma spore wżery.Chyba że zdecydowałeś się na robiony?
Zacząłem się zastanawiać, bo sklepy zaczęły coś kręcić.
Póki co nie będę zbytnio kombinować i po prostu wymienię uszczelki kolektora (tylko ta dolna puszcza), ale jak zdejmę kolektor to lepiej wrzucić nowe, żeby nie robić dwa razy tego samego. Sam kolektor owinę bandażem termoizolacyjnym, a w przyszłości kto wie - może uzbiera się kasy na coś fajnego.
Na dole kolektora w 3SGE rev2 nie ma uszczelki tylko 2 osobne pierścienie
[ Dodano: 05-06-18, 21:37 ]
Witam. Czy ktoś posiada w ST182 przednie zaciski hamulcowe 4 tłoczkowe z ST205 ?
- ChrisTheSting
- Użytkownik
- Posty: 80
- Rejestracja: 22-11-16, 21:58
- Piotrek
- Klubowicz
- Posty: 3567
- Rejestracja: 21-05-07, 23:04
ChrisTheSting pisze:Potrzebuję dowiedzieć się jakie tarcze pod te zaciski i jakie adaptery i przewody hamulcowe
Ja robiłem na tarczach z ST205 stoczonych na 295 mm.
Przy takim swapie nie potrzeba adapterów, wystarczy splanować o bodajże 4 mm mocowania zacisków (płaszczyzna przylegająca do mocowań na zwrotnicach.
Wiem, że robi się to też na tarczach 295 z Imprezy WRX.
Jak dla mnie trochę kiepski swap.
Minusy:
- Mała średnica tarczy i szerokie zaciski = problemy z felgami niezależnie od rozmiaru.
Zaciski są szerokie i umiejscowione blisko osi koła. Większość felg haczy ramionami o zacisk
więc trzeba dać dłuższe szpilki i dystanse.
- Słaba dostępność zacisków i klocków oraz wysokie ceny.
- Pod tarcze trzeba dać dystanse (między piasty a tarcze żeby odsunąć tarcze od sworzni).
- Tarcze z ST205 mają centrowanie 55,1 mm a V 54,1 więc musimy dać pierścień o grubości 0,5mm lub blaszki - problematyczna sprawa.
Plusy:
Niech wypowiedzą się posiadacze takich swapów. Ja zrezygnowałem z montażu ze względu na listę minusów.
Odpuściłem ponieważ nie miałem zamiaru ładować dystansów. Nie chcę mieć na każdym kroku problemów pod tytułem "czy ten model felg wejdzie na hamulce"
Sprzedałem je Se7en'owi do ST185. Widać na tej focie, że w średnicy tarczy jest jeszcze sporo zapasu. Problem może być z założeniem 17, czy 18 bo zacisk zahaczy przy środku koła o ramiona.
Obecnie mam rozgrzebany swap na 330 mm na zaciskach z E38:
Jak widać tarcze 330 czyli większe, ET45 a mieści się to bez dystansów
- conrad_hopper
- Użytkownik
- Posty: 677
- Rejestracja: 17-04-12, 00:33
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 596
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
pablosss, wszystkie były wyprodukowane w Japonii. To co pisze w dowodzie a to co jest w rzeczywistości to często odbiega od siebie.
Po czym poznałeś że to amerykańska wersja?
Co do wypadania z liftu to można przecież włożyć skrzynie poliftową i już masz poliftowe przełożenia. Niedrogi koszt to już teraz.
Po czym poznałeś że to amerykańska wersja?
Co do wypadania z liftu to można przecież włożyć skrzynie poliftową i już masz poliftowe przełożenia. Niedrogi koszt to już teraz.
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
ksk33, z tego co wiem nie tylko w Japoni były produkowane. Wiem, że Amerykanka ponieważ nie ma kierunków w blotnikach, na manualną klime, czujnik zmierzchu, tempomat, szyber, nie ma przeciwmgielnych w tylnym zderzaku, elektrycznej regulacji reflektorów i takie tam
Przy wymianie sprzęgła zauważyłem, że jest zfrezowane koło zamachowe. Coś to daje?
Może jakiś posiadacz Amerykanki napisze ile ma KW w dowodzie?
Przy wymianie sprzęgła zauważyłem, że jest zfrezowane koło zamachowe. Coś to daje?
Może jakiś posiadacz Amerykanki napisze ile ma KW w dowodzie?
Celica VII GT - była
Celica VII GT-S
Celica VII GT-S