TOYOTA CELICA ST185
Rok produkcji: 1991
Moc seryjna: 255 KM
Moc obecna: nieznana
Przebieg nadwozia: 132 000 mil
Silnik: 2.0 turbo, 3S-GTE rev. 3 JDM, inntercooler chłodzony cieczą (ST205)
Skrzynia: 5 biegów E154F (ST205),
Napęd: 4WD + szpera (ST205) (50/50)
Wersja: Alltrac (rynek północno-amerykański)
Układ hamulcowy:
*przód zaciski 4 tłoczkowe (ST205) tarcza 345mm,
*tył zaciski 2 tłoczkowe (ST205) tarcza 315mm,
*klocki Ebc Yellow Stuff (lubią piszczeć)
Body:
*Wide Body,
*maska i zderzak Carlos Sainz Edition
*ori dokładki przedniego zderzaka z st202
*tylny spojler ze stopem
*dołożone kierunki w błotniki białe
*całość podwozia zakonserwowana
*białe kierunkowskazy w zderzaku
Wyposażenie:
*skórzana tapicerka,
*audio 10 głośników,
*radio 2DIN
*elektryczny szyberdach sterowany w dwóch płaszczyznach,
*elektryczne lusterka,
*elektryczne sterowanie fotela kierowcy (Lumbar)
Koła:
*Fox Wheels fx004 17" gold,
*opony BFgoodrich g-force (na jeszcze jeden sezon)
Modyfikacje:
*sprzęgło spiek,
*wydech 3" przelot z tłumikiem końcowym,
*downpipe
*zawieszenie - poliuretan,
*poliuretanowa poduszka dyfra
*auto obniżone o 40 mm (sprężyny Tein),
*MBC manual boost control - regulacja obecnie ustawione na 0,8 bara (seria), *akumulator przeniesiony do bagażnika,
*kierownica Lexus IS200,
*zegar doładowania,
*przyciemniane wszystkie szyby o 20%
Najwyższa pora żebym w końcu coś skrobnął na temat mojego auta. Na forum jestem od 2006 roku i w głowie zawsze miałem jedno z wielu marzeń. Mieć na własność Celicę z rajdowym rodowodem. Ponad 3 lata temu postanowiłem zmienić kierunek z Lexusów i V8 na Turbo 4WD. I o to w ten sposób w ręce wpadła mi sztuka z Wrocławia, a dokładnie Adriana (link do tematu: viewtopic.php?t=35938 )
Auto traktowane jest jako klasyczna zabawka i przejechało ledwo ponad 10k km w ciągu tych 3 lat. Złożyły też się na to moje wyjazdy za granicę oraz kilka usterek związanych ze swapem. Pod moją ręką dostała nowy zawias, swap i odrestaurowanie hebli z ST205, pomalowanych na nowo kilka elementów wraz z kołami i zaciskami, szyby zostały przyciemnione, lakier i wnętrze zostały obdarowane detalingiem i korektą lakieru, a tak po za tym to walka i naprawa prowizorek zrobionych przy swapie. Auto daje dużo radości z jazdy, przyciąga wzrok no i w PZU dodatkowa zniżka 70% na zabytek Niestety znowu wyjeżdżam za granicę i auto spędzi najbliższy rok w garażu, ale żeby nie było tego złego co by na dobre nie wyszło w tym czasie przejdzie całkowity restaurację tak żeby wyglądała jakby wyjechała z salonu. Zarówno na zewnątrz, pod maską jak i we wnętrzu. W podnoszenie mocy raczej nie będę się bawił. Tyle ode mnie
FILM Z MOJĄ ST185
https://youtu.be/JVCHWmA45Ss
Więcej fot na:
https://www.instagram.com/TRIP_HORIZONS/
FOTY
Prośba do moderatora żeby spojrzał na ten post: foty są dodane z darmowego hosta i osadzone używając BBCode ale ich nie wyświetla nie wiedzieć czemu
TOYOTA CELICA ST185 3S-GTE rev. 3 by MaClay
- MaClay
- Użytkownik
- Posty: 151
- Rejestracja: 01-02-06, 11:22