CELICA-CLUB POLAND

Wszystko o Twoim ulubionym samochodzie

www.celica-club.org.pl
 

 Ogłoszenie 

W niedługim czasie będzie przeprowadzana aktualizacja forum.
Więcej informacji

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Szybkie pytanie - jeszcze szybsza odpowiedź
Autor Wiadomość
pablosss
Użytkownik


Posty: 352
Skąd: DOA
Wysłany: 09-06-18, 21:12   

ksk33, z tego co wiem nie tylko w Japoni były produkowane. Wiem, że Amerykanka ponieważ nie ma kierunków w blotnikach, na manualną klime, czujnik zmierzchu, tempomat, szyber, nie ma przeciwmgielnych w tylnym zderzaku, elektrycznej regulacji reflektorów i takie tam :D
Przy wymianie sprzęgła zauważyłem, że jest zfrezowane koło zamachowe. Coś to daje?
Może jakiś posiadacz Amerykanki napisze ile ma KW w dowodzie?
_________________
Celica VII GT - była
Celica VII GT-S :)
 
 
ksk33
Użytkownik



Posty: 152
Skąd: WLKP
Wysłany: 09-06-18, 21:22   

pablosss, no to racja masz amerykańca. Jeszcze w przednich lampach na kierunkach nie było takich plastikowych wkładek w paseczki, licznik chyba z dwoma skalami. :D

A z tyłu masz bębny zamiast tarcz? :)

To tak zwane lekkie koło zamachowe, jest o tym na forum. Poczytaj :-D
 
 
pablosss
Użytkownik


Posty: 352
Skąd: DOA
Wysłany: 09-06-18, 21:27   

Z tyłu mam tarcze. Bębny miały chyba słabsze wersje. No i oryginalnie są światła do jazdy dziennej :D
Napisz coś więcej o tym kole zamachowym :lol: Nie mogę nic znaleźć.
_________________
Celica VII GT - była
Celica VII GT-S :)
 
 
ksk33
Użytkownik



Posty: 152
Skąd: WLKP
Wysłany: 09-06-18, 22:17   

pablosss, poczytaj sobie np w tym temacie http://www.celica-club.or...der=asc&start=0
 
 
Andrzej84
Użytkownik



Posty: 67
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-06-18, 21:39   Regulacja biegu jałowego 3SGE

Hej, jak wyregulowac bieg jałowy w VI Gen 3SGE? Widzę, że zaworek ma dwie śrubki, tuż przy przepustnicy, ale którą kręcić? Tą blizej ściany grodziowej? Mam 2k rpm na ciepłym i chcę obniżyć na 700.
 
 
ChrisTheSting
Użytkownik



Posty: 75
Skąd: Wrocław
Wysłany: 10-06-18, 21:58   Re: Regulacja biegu jałowego 3SGE

Andrzej84 napisał/a:
Hej, jak wyregulowac bieg jałowy w VI Gen 3SGE? Widzę, że zaworek ma dwie śrubki, tuż przy przepustnicy, ale którą kręcić? Tą blizej ściany grodziowej? Mam 2k rpm na ciepłym i chcę obniżyć na 700.


Tak nagle zrobiły się takie wysokie obroty? Sprawdź podciśnienia , bo to jest często przyczyną nierównych obrotów
 
 
pablosss
Użytkownik


Posty: 352
Skąd: DOA
Wysłany: 10-06-18, 23:42   

ksk33, dzięki. Czyli jednak mam odchudzone koło.
Może jakiś posiadacz Amerykanki VII gt-s napisać ile ma KW w dowodzie?
_________________
Celica VII GT - była
Celica VII GT-S :)
 
 
klexmix
Użytkownik



Posty: 455
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 11-06-18, 10:22   

Jeżeli ktoś z was ma opony o profilu 40 w swojej VII to poproszę o jakąś fotkę jak to wygląda na aucie. ;)
 
 
hube
Użytkownik



Posty: 385
Skąd: prawie centrum
Wysłany: 11-06-18, 14:35   

Wygląda tak :



 
 
greos39
Użytkownik


Posty: 441
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 11-06-18, 14:45   

To są OEM 17" na UK ? Jakie mają ET?
 
 
hube
Użytkownik



Posty: 385
Skąd: prawie centrum
Wysłany: 11-06-18, 15:03   

ET38
 
 
klexmix
Użytkownik



Posty: 455
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 11-06-18, 16:12   

No to teraz kto ma 45 :D
 
 
greos39
Użytkownik


Posty: 441
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 12-06-18, 11:30   

hube dziena :)
 
 
klexmix
Użytkownik



Posty: 455
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 12-06-18, 12:40   

hubę, ile masz obniżenia? Te felgi są 7J nie?
 
 
hube
Użytkownik



Posty: 385
Skąd: prawie centrum
Wysłany: 12-06-18, 13:38   

Nie pamiętam czy 7J. Obniżenie -30
 
 
Cisiel
Użytkownik



Posty: 1162
Skąd: CIN
Wysłany: 12-06-18, 14:05   

klexmix napisał/a:
No to teraz kto ma 45 :D


No u mnie profil 45 jest. Widziałeś na żywo przecież :D
 
 
ksk33
Użytkownik



Posty: 152
Skąd: WLKP
Wysłany: 13-06-18, 16:51   

klexmix napisał/a:
No to teraz kto ma 45 :D


Masz na 45


Gdzie kupić pasujący filtr paliwa?

Kupiłem i lipa, nie pasuje :|
 
 
Cuendae
Użytkownik


Posty: 32
Skąd: Warszawa
Wysłany: 14-06-18, 13:16   

Hejka.
Muszę wymienić tłumik tylni i przy okazji bym zrobił kata, który został wycięty kiedyś (ach ten CEPiK)
Co sądzicie o tym, żeby wstawić taki custom z dwoma rurami wydechowymi?

http://allegro.pl/komplet...46.html#thumb/1

Ewentualnie ma ktoś coś do polecenia? W miarę ekonomicznie/efektywnie :)
 
 
Prohouse
Nowy użytkownik



Posty: 9
Skąd: GCH
Wysłany: 14-06-18, 16:19   

Planuję zamontować zapinki maski (klasyczne - kołkowe) w VII gen. Czy ktoś kiedyś wykonywał taki zabieg ? Czy możecie podzielić się jakimiś dobrymi radami co do wywiercania otworów i na co najbardziej zwrócić uwagę ?
 
 
greos39
Użytkownik


Posty: 441
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 17-06-18, 09:10   

Wie ktoś jaki jest rozstaw otworów montażowych dla spoilera USDM i TRD ?
VII gen

[ Dodano: 20-06-18, 12:30 ]
Czy ktoś ma może przypadkiem rozebrane zegary od poliftowego TS'a, i chce wrzucić zdjęcie (dobrej jakości) tarczy, bądź jej skan ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

CELICA-CLUB POLAND © 2003-2017
Wszystkie materiały zawarte na stronie oraz forum dyskusyjnym są własnością CELICA-CLUB POLAND oraz ich autorów. Kopiowanie ZABRONIONE.