Celica VII TS by Se-BASS-tian
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Podobnie chce sobie zrobić komorę - czarny, niebieski i srebrny
Pięknie to wygląda
Pięknie to wygląda
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Kurcze wszystkie poprzednie fotki poszły się walić... Nie korzystajcie z fotosik.pl bo u mnie nie minęły nawet 2 lata i już nie ma fotek. Spróbuję sobie przypomnieć jakie fotki wcześniej wisiały w poprzednich postach, czy to był kicz czy sztos ale z grubsza uzupełnię Ale do rzeczy...
Kolejny progress... lakiernik dyryguje moim czasem bo zwleka już kolejny tydzień (w sumie już nawet miesiąc, bo ponad 4 tyg.) i ciągle przekłada mi ogarnięcie mojej Toyoty. Stwierdziłem że w międzyczasie zajmę się czymś innym co było w kolejce. No więc w tym tygodniu w końcu wymieniłem amortyzatory na KYB AGX + sprężyny Eibach Pro Kit + wszystkie OEM'owe odboje, gumy, osłony itp.
Wrażenia ? Czuję jakbym wsiadł do nowego auta . Poprzednie amorki miałem jeszcze o bardzo dobrej sprawności ponad 75% ale jak to auto się teraz prowadzi... Bajka. Puki co standardowo ustawiłem sobie "2" na sztywności amorka ale z tydzień polatam sobie na "3" i zobaczę która konfiguracja mi bardziej pasuje. Jest twardziej ale też bez przesady, jest nadal fajnie i komfortowo i przede wszystkim bardziej sportowo
Do całości założyłem również rozpórkę Staffa która też leżała na półce i czekała na swój moment. Autko fajnie siadło ale szczerze dopiero jak ta japa się zmniejszyła to wizerunek koła się uwypuklił, i.... koło sprawia wrażenie jeszcze bardziej schowanego.
Leżą u mnie dystanse H&R 15 mm ale chyba nie będę się tym bawił bo od razu dłuższe szpilki potrzebne itd. i po prostu przeciągnę temat do czasu zmiany felg. Mam faworyta i w sumie tym razem nie będę go trzymał w tajemnicy i zapytam czy waszym zdaniem siądzie do Celicy . Poniżej oczywiście foteczki
A tutaj felga która mi chodzi po głowie - Rota Titan:
Kolejny progress... lakiernik dyryguje moim czasem bo zwleka już kolejny tydzień (w sumie już nawet miesiąc, bo ponad 4 tyg.) i ciągle przekłada mi ogarnięcie mojej Toyoty. Stwierdziłem że w międzyczasie zajmę się czymś innym co było w kolejce. No więc w tym tygodniu w końcu wymieniłem amortyzatory na KYB AGX + sprężyny Eibach Pro Kit + wszystkie OEM'owe odboje, gumy, osłony itp.
Wrażenia ? Czuję jakbym wsiadł do nowego auta . Poprzednie amorki miałem jeszcze o bardzo dobrej sprawności ponad 75% ale jak to auto się teraz prowadzi... Bajka. Puki co standardowo ustawiłem sobie "2" na sztywności amorka ale z tydzień polatam sobie na "3" i zobaczę która konfiguracja mi bardziej pasuje. Jest twardziej ale też bez przesady, jest nadal fajnie i komfortowo i przede wszystkim bardziej sportowo
Do całości założyłem również rozpórkę Staffa która też leżała na półce i czekała na swój moment. Autko fajnie siadło ale szczerze dopiero jak ta japa się zmniejszyła to wizerunek koła się uwypuklił, i.... koło sprawia wrażenie jeszcze bardziej schowanego.
Leżą u mnie dystanse H&R 15 mm ale chyba nie będę się tym bawił bo od razu dłuższe szpilki potrzebne itd. i po prostu przeciągnę temat do czasu zmiany felg. Mam faworyta i w sumie tym razem nie będę go trzymał w tajemnicy i zapytam czy waszym zdaniem siądzie do Celicy . Poniżej oczywiście foteczki
A tutaj felga która mi chodzi po głowie - Rota Titan:
Ostatnio zmieniony 03-06-18, 12:54 przez Se-BASS-tian, łącznie zmieniany 4 razy.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Hej, hej ! Małe podsumowanie tego co ostatnio dzieje się z Toyotką
Dostałem już chyba odpowiedzi od większości przedstawicieli Rota w europie (mail poszedł do Anglii, Niemiec, Holandii, Polski i jeszcze kilku sklepów w danych krajach) w sprawie felg z powyższego zdjęcia i niestety od wszystkich otrzymywałem tą samą odpowiedź. Dla rozstawu 5x100 niestety na rynek europejski nie ma tego modelu w kolorze Hyper Black... Można zrealizować zamówienie indywidualne ale przy zakupie 5 zestawów felg (20). Dostępne są natomiast w kolorze Hyper Silver, Bronze, Flat Black. Już przez chwilę przeszło mi przez myśl czy nie wybrać JR11 ale kurcze chciałbym żeby ta Celka była unikatowa... Powiedzcie co sądzicie o kolorze Hyper Silver dla tego koloru autka ? Jest on dostępny nawet w Polsce więc długo bym nie czekał nawet na te fele. Jara mnie ten model jak nie wiem co ale nim się zdecyduję to chciałbym poznać wasze zdanie
Co z innych nowości... auto w końcu stoi u lakiernika. Ogarniam wyprawki + kawałek tylnej klapy tak że ten znaczek TS będzie już na właściwym miejscu + w końcu pomaluje się dokładka TRD
Kusi mnie jeszcze sprzedać te kilkomiesięczne Bridgestone i wybrać oponki o rozmiarze 215/40. Szykuje się spory update także stay tuned
Dostałem już chyba odpowiedzi od większości przedstawicieli Rota w europie (mail poszedł do Anglii, Niemiec, Holandii, Polski i jeszcze kilku sklepów w danych krajach) w sprawie felg z powyższego zdjęcia i niestety od wszystkich otrzymywałem tą samą odpowiedź. Dla rozstawu 5x100 niestety na rynek europejski nie ma tego modelu w kolorze Hyper Black... Można zrealizować zamówienie indywidualne ale przy zakupie 5 zestawów felg (20). Dostępne są natomiast w kolorze Hyper Silver, Bronze, Flat Black. Już przez chwilę przeszło mi przez myśl czy nie wybrać JR11 ale kurcze chciałbym żeby ta Celka była unikatowa... Powiedzcie co sądzicie o kolorze Hyper Silver dla tego koloru autka ? Jest on dostępny nawet w Polsce więc długo bym nie czekał nawet na te fele. Jara mnie ten model jak nie wiem co ale nim się zdecyduję to chciałbym poznać wasze zdanie
Co z innych nowości... auto w końcu stoi u lakiernika. Ogarniam wyprawki + kawałek tylnej klapy tak że ten znaczek TS będzie już na właściwym miejscu + w końcu pomaluje się dokładka TRD
Kusi mnie jeszcze sprzedać te kilkomiesięczne Bridgestone i wybrać oponki o rozmiarze 215/40. Szykuje się spory update także stay tuned
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Moje poprzednie felgi to właśnie były Roty w kolorze Hyper Black i szczerze powiem, że ginęły na aucie strasznie niestety... Widziałem i macałem na żywo kolor Hyper Silver i naprawdę wygląda to dobrze. Według mnie dobrze by ten kolor siadł na aucie - zdecydowanie lepiej jak czarne. Bierz te Silvery mówię Ci. Ja osobiście na pewno bym tak uczynił.
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Dzięki Cisiel, za kluczowe informacje bo tak naprawdę ciężko mi w ogóle podejmować decyzje na podstawie zdjęć, gdzie w większości w necie są one podpicowane i nie wiadomo jak to w realu wygląda. Tak, raczej zdecyduję się na ten Hyper Silver. Są dodatkowo w dwóch opcjach - szerokość 8J i 9J ale chyba wybiorę 4x8J. Szkoda że ET42 będę i tak musiał się posiłkować w przyszłości dystansami. Gdzieś widziałem też z ET35 może uda się gdzieś ugrać takie...
Tak BTW. masz gdzieś jakieś archiwalne foto swojej fury z tymi Rota Hyper Black ? Podesłałbyś na PW ?
Tak BTW. masz gdzieś jakieś archiwalne foto swojej fury z tymi Rota Hyper Black ? Podesłałbyś na PW ?
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Pora podsumować to co działo się z autem przez ostatni czas . Jakoś pod koniec czerwca w końcu odebrałem auto od lakiernika. Robionych było kilka drobnych wyprawek + w końcu pomalowana została tylna dokładka zderzaka TRD. Autko składałem drobnymi kroczkami, z reguły w weekendy. W poprzedni weekend starczyło nawet czasu żeby pobawić się w detailera i wykorzystać kupiony wór kosmetyków żeby doprowadzić lakier do fajnego stanu
Auto w końcu doczekało się poprawy tyłka:
1) Założenie tylnej dokładki TRD
2) Wywalenie ramki rejestracji z kamerką i w zamian założenie kamerki która dyskretnie znajduje się pod blendą + klubowa ramka rejestracji
3) Czerwony napis CELICA. Tutaj od razu odradzam kupna tych żelowych. Kupiłem takie, przykleiłem, podgrzałem tak jak sprzedawca nakazał i po powrocie autostradą z Wrocławia (~180 km/h) wróciłem bez jednej literki . Poza tym czerwień mi nie pasowała więc dobrze że się tak stało . Obecna jest bardziej bordowa i komponuje się z emblematami
4) Znaczek TS w końcu trafił na swoje fabryczne miejsce. Uff w końcu się nie gryzie na tej klapie z całością.
Od razu spodobała mi się boczna sylwetka auta. Dzięki tylnej dokładce auto sprawia wrażenie bardziej obniżonego. Dodatkowo fajnie wyrównała się dolna linia auta.
To co pozostało do zrobienia to na pewno wysunięcie końcówki tłumika. Zastanawiam się tylko czy wysunąć oryginalną czy dać bardziej mięsistą końcówkę typu Apexi N1. W przyszłym roku pewnie będę chciał założyć jakiś Magnaflow i nie wiem czy już teraz coś działać czy czekać i zrobić to w przyszłym roku...
Sporo też ostatnio przesiedziałem na przeglądaniu zdjęć Celic z wlotami powietrza M-Sport i stwierdziłem że też się o niego pokuszę. Będzie to zwieńczeniem mojej pracy nad body tego auta w tym roku. Wlot jest już w drodze tak więc mam nadzieje że tym razem lakiernik to szybko machnie i jeszcze w te wakacje będzie siedzieć na masce
Zamierzam również w najbliższym czasie wystawić obecne felgi i opony na sprzedaż. Po głowie chodzą cały czas Roty + te same opony ale o niższym profilu
Poniżej foto:
Auto w końcu doczekało się poprawy tyłka:
1) Założenie tylnej dokładki TRD
2) Wywalenie ramki rejestracji z kamerką i w zamian założenie kamerki która dyskretnie znajduje się pod blendą + klubowa ramka rejestracji
3) Czerwony napis CELICA. Tutaj od razu odradzam kupna tych żelowych. Kupiłem takie, przykleiłem, podgrzałem tak jak sprzedawca nakazał i po powrocie autostradą z Wrocławia (~180 km/h) wróciłem bez jednej literki . Poza tym czerwień mi nie pasowała więc dobrze że się tak stało . Obecna jest bardziej bordowa i komponuje się z emblematami
4) Znaczek TS w końcu trafił na swoje fabryczne miejsce. Uff w końcu się nie gryzie na tej klapie z całością.
Od razu spodobała mi się boczna sylwetka auta. Dzięki tylnej dokładce auto sprawia wrażenie bardziej obniżonego. Dodatkowo fajnie wyrównała się dolna linia auta.
To co pozostało do zrobienia to na pewno wysunięcie końcówki tłumika. Zastanawiam się tylko czy wysunąć oryginalną czy dać bardziej mięsistą końcówkę typu Apexi N1. W przyszłym roku pewnie będę chciał założyć jakiś Magnaflow i nie wiem czy już teraz coś działać czy czekać i zrobić to w przyszłym roku...
Sporo też ostatnio przesiedziałem na przeglądaniu zdjęć Celic z wlotami powietrza M-Sport i stwierdziłem że też się o niego pokuszę. Będzie to zwieńczeniem mojej pracy nad body tego auta w tym roku. Wlot jest już w drodze tak więc mam nadzieje że tym razem lakiernik to szybko machnie i jeszcze w te wakacje będzie siedzieć na masce
Zamierzam również w najbliższym czasie wystawić obecne felgi i opony na sprzedaż. Po głowie chodzą cały czas Roty + te same opony ale o niższym profilu
Poniżej foto:
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Mamy słoneczny początek sierpnia. Pogoda sprzyja żeby sobie coś delikatnego pomodzić przy aucie. Przed tygodniem byłem na Japfeście i zainspirowałem się kilkoma modami chłopaków którzy ustawili się tam swoimi VII. Fajnie było niektóre osoby poznać osobiście, fury na żywo robią jeszcze większą robotę niż na fotach.
Tak więc wróciłem do domu i pomyślałem że dodam kilka elementów również u siebie
1) Przyciemnienie lamp przeciwmgielnych folią do lamp Oracal. Zakupiłem dwa stopnie przyciemnienia. Po pierwszym miałem tylko delikatnie zmieniony odcień, przy drugim już było to mocno widoczne i tak zostawiłem.
2) Niebieski Tow Hook Benen
Dotarł również wlot powietrza M-Sport. Już poczyniłem pierwsze przymiarki, wszystko pasuje idealnie. Nic tylko polakierować i zakładać
Poniżej kilka fot:
Tak więc wróciłem do domu i pomyślałem że dodam kilka elementów również u siebie
1) Przyciemnienie lamp przeciwmgielnych folią do lamp Oracal. Zakupiłem dwa stopnie przyciemnienia. Po pierwszym miałem tylko delikatnie zmieniony odcień, przy drugim już było to mocno widoczne i tak zostawiłem.
2) Niebieski Tow Hook Benen
Dotarł również wlot powietrza M-Sport. Już poczyniłem pierwsze przymiarki, wszystko pasuje idealnie. Nic tylko polakierować i zakładać
Poniżej kilka fot:
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Cisiel, też mam taką nadzieję, że za rok zjawię się tam już jako uczestnik . Do tego czasu na pewno w aucie coś się zmieni więc można będzie wysyłać zgłoszenie, a przede wszystkim zrobić lepsze fotki .
Co do tego co aktualnie się dzieje z autem... no nie zawsze bywa kolorowo... wracając z nad morza auto po raz pierwszy zawiodło. Zerwał się pasek osprzętu silnika co nie pozwoliło na dalszą jazdę. Gdzieś w okolicy Wałcza musiałem wołać lawetę i wrócić na niej do domu (gdyby była wcześniejsza godzina to kombinowałbym z paskiem na miejscu bo montaż okazał się łatwy, jednak zbliżał się wieczór i jedyna opcja jaka wchodziła w grę to laweta). Napisałem że auto zawiodło ale tak naprawdę to chyba trochę ja zawiodłem, jakoś wcześniej nie interesowałem się stanem paska, być może już wcześniej wołał o pomoc, o wymianę.
Dzisiaj autko dostało nowy pasek Contitech'a, wszystko działa bez zarzutu. Mam nadzieję że tamta sytuacja nie wpłynęła jakoś na kondycję silnika. Dodatkowo założyłem blaszki na zatrzaski drzwi bo już trochę sobie leżały i jakoś nie miałem czasu ich przykleić a to przecież tylko 5 min roboty
FOTO:
Co do tego co aktualnie się dzieje z autem... no nie zawsze bywa kolorowo... wracając z nad morza auto po raz pierwszy zawiodło. Zerwał się pasek osprzętu silnika co nie pozwoliło na dalszą jazdę. Gdzieś w okolicy Wałcza musiałem wołać lawetę i wrócić na niej do domu (gdyby była wcześniejsza godzina to kombinowałbym z paskiem na miejscu bo montaż okazał się łatwy, jednak zbliżał się wieczór i jedyna opcja jaka wchodziła w grę to laweta). Napisałem że auto zawiodło ale tak naprawdę to chyba trochę ja zawiodłem, jakoś wcześniej nie interesowałem się stanem paska, być może już wcześniej wołał o pomoc, o wymianę.
Dzisiaj autko dostało nowy pasek Contitech'a, wszystko działa bez zarzutu. Mam nadzieję że tamta sytuacja nie wpłynęła jakoś na kondycję silnika. Dodatkowo założyłem blaszki na zatrzaski drzwi bo już trochę sobie leżały i jakoś nie miałem czasu ich przykleić a to przecież tylko 5 min roboty
FOTO: