Jeżeli jesteś nowy na forum Tutaj możesz się przywitać

Forum Ogólne na temat Toyoty Celica
Przemkoss
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 28-05-18, 15:02

Postautor: Przemkoss » 13-07-18, 10:42

Witam wszystkich, od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem czarnej V gen 2.0 GTi :D
Pozdrawiam!!!

Ketrab
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03-07-18, 00:06

Postautor: Ketrab » 16-07-18, 00:28

Witam Bardzo Wszystkich Posiadaczy, Entuzjastów, Maniaków i Ekspertów w temacie Celica :-D :) !!!

Jestem tu nowy i zielony. To pierwsze forum na jakim się udzielam w moim życiu. Więc na pewno coś popiernicze w umiejscawianiu postów i pytań, ale...

Jestem posiadaczem i szczęśliwym użytkownikiem lekko zpersonalizowanej Celinki VII gen. T-Sport.z 2001
Tak, mam mase pytań :D
A jak patrze na do tej pory poruszane zagadnienia, które mnie interesują (poprzez opcję SZUKAJ) to nie zawsze potrafie odnależć jednoznaczną i konkretną odpowiedz na moje pytania.
np.
- zaufany, doświadczony i żetelny mechanik/ekspert/blacharz/lakiernik w okolicy Krakowa, gdzie, co, jak ?
- gdzie i jak najlepiej zachipować Celine VII-ke ? (tak, najlepiej z okolic Krakowa)
- co dziwnego stuka w zawieszeniu mojej Celiny (bo niby już wszystko przejżałem i wymieniłem newralgiczne elementy)

Czy ktoś może mnie dobrze doinformować ?

Pozdrówy,
Bartek

P.S.
Nie, nie jestem z okolic Krakowa :-D

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 884
Rejestracja: 05-12-15, 20:18

Postautor: klexmix » 16-07-18, 21:31

Ketrab pisze:- gdzie i jak najlepiej zachipować Celine VII-ke ? (tak, najlepiej z okolic Krakowa)

Co rozumiesz poprzez pojęcie "zachipować"?

Awatar użytkownika
greos39
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1110
Rejestracja: 09-06-16, 12:57

Postautor: greos39 » 16-07-18, 21:47

klexmix pisze:
Ketrab pisze:- gdzie i jak najlepiej zachipować Celine VII-ke ? (tak, najlepiej z okolic Krakowa)

Co rozumiesz poprzez pojęcie "zachipować"?


Koledze pewnie się marzy przyrost mocy jak w Gulfie w gnoju :D

veevoir
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 176
Rejestracja: 28-07-17, 11:17

Postautor: veevoir » 17-07-18, 15:05

greos39 pisze:
klexmix pisze:
Ketrab pisze:- gdzie i jak najlepiej zachipować Celine VII-ke ? (tak, najlepiej z okolic Krakowa)

Co rozumiesz poprzez pojęcie "zachipować"?


Koledze pewnie się marzy przyrost mocy jak w Gulfie w gnoju :D


Da się przecież. Krok 1: Dołóż turbo do VII. Krok 2: Chipuj do woli!


A tak serio Ketrab - VII jest porządnym wolnym ssakiem (NA), więc nie ma żadnego chipowania. Wzrost mocy najlepszy uzyskuje się dostawiając turbo lub kompresor, tylko tu już hajsy się dzieją. Ale opłaca się to bardziej niż tuningowanie NA, bo ostre wałki lekkie koła etc. swoje kosztują,a finalnie za ten sam hajs dużo więcej mocy jest z dołożenia dmuchawki.[/b]

Ketrab
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03-07-18, 00:06

Postautor: Ketrab » 17-07-18, 23:20

No nareszcie !!! :D
Jakieś reakcje, jakaś polemika, troche pitolenia ale i żetelne info z konkretnie doświadczonych muzgownic (mam nadzieje). Chociaż już pomału traciłem nadzieje na życie na tej stronie. Ale ale...
... to co mi się marzy, to przekracza mozliwości tego forum...
wracając do tematu Celiny,
z tym chipowaniem to miałem na mysli "grzebanie" w elektronice, oprogramowaniu, może mapach zapłonu. Tak co by Celinka skoczniejsza była. Turbin ani innych dmuchawek jeszcze nie ma.
- A ile takowa opcyja kosztuje ?
Nie o górną półke cenową mi chodzi. Może być nawet takie lekko przechodzone, od nie zrytego uzytkownika ;)
Dzieki tej zacnej stronce, trafiłeł na GodulaMotoSport. Tam oferują wymiane oprogramowania dla silników wolnossących/bezturbowych.
- Jakie to daje efekty w praktyce ?

Mój zdziczały choć lekko nieśmiały zamysł, łączył się z :
- otwartm/stożkowym filtrem powietrza (takim do 250 KM)
- kolektorem wydechu 4 w 2 w 1, spagetti od DC Sports
- otwartm/pół wydechu w karbonie
- sprzęgle Competition Clutch do 300KM
- oraz grzebaniu w oprogramowaniu/chipie
Pewnie mi się za wiele wydaje i zaraz mnie tu żeśko sprostujecie (po to tu to wypisuje), ale jakie to przyniesie efekty ?
Ogólnie czeka mnie teraz wymiana silnika. Ponieważ po ostatnim zagotowaniu, wymieniłem z ziomkiem pierścionki na tłokach na niby lepsze ( :D :D :D :D ) i zaorałem tym tą magiczną powłoke na cylindrach. Nio i Celinka zaczeła chlać gozej niż nie jeden punkowiec w okresie osiemnastych urodzin. A słyszałem że takowa regeneracja jest już nie opłacalna. No a głowica jest już po jednej regeneracji. I szukam nowego pieca. Więc jak juz ją wybebesze, to pozakładam wszystkie nowe zabawki i będziemy obydwoje szczęśliwsi.

Mądre głowy, ratujcie oceanem wiedzy !!!!

Awatar użytkownika
Suseł
Miłośnik
Miłośnik
Posty: 2591
Rejestracja: 01-01-08, 19:36

Postautor: Suseł » 18-07-18, 00:41

Dobrze policzony i odseparowany dolot + bardzo mądrze zrobiony wydech + SA ECU (np. EMU) + strojenie da Ci może z 15 koni. Zabawa nieopłacalna kasowo.
Jeśli chcesz więcej mocy to jedynie kompresor/turbo.
"If in doubt, flat out."
Colin McRae 1968-2007

Celica TA40A 1979 - sold
Celica TA40B 1980 - sold

Merc CL500 - for sale
Merc A150 - daily

Awatar użytkownika
hube
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1047
Rejestracja: 09-10-16, 08:33

Postautor: hube » 18-07-18, 18:22

Turbo do TS'a około 16-18 tys. + przygotowanie silnika (sprawdzeni pierścieni i wałków, panewki ACL itd)
Ale na początek musisz znaleźć silnik, który też kosztuje swoje tak gdzieś 6 tys. + montaż. A jak z ziomkiem wymieniałeś pierścienie to może lepiej żeby ktoś ci te silnik wstawił kto ogarnia te auta.
Ja się tam za bardzo nie znam ale jak myślisz o filtrze do 250KM czy sprzęgle do 300KM no to właśnie pod turbo bo do NA to wstawiać to przerost formy nad treścią...
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."

Fraglezz
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 5
Rejestracja: 21-07-18, 17:12

Postautor: Fraglezz » 07-08-18, 01:09

Witam wszystkich, w ostatnim czasie stałem się dumnym posiadaczem st162 :D . Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
bartek_asik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6237
Rejestracja: 10-11-06, 10:48

Postautor: bartek_asik » 07-08-18, 05:10

No cześć! Jednak kupiona, super! Życzę cierpliwości i szczęścia w szukaniu części! Jakby co to mam sporo wnętrza do odsprzedania 8)
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?

"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"

Ketrab
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 6
Rejestracja: 03-07-18, 00:06

Postautor: Ketrab » 07-08-18, 14:03

Bardzo dziękuje Wszystkim zaangażowanym, za odpowiedzi na moje pytania :)

Awatar użytkownika
elvitos
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 845
Rejestracja: 28-07-04, 00:31

Postautor: elvitos » 25-08-18, 01:01

Dziś się zorientowałem, że minęło ponad 14 :o lat odkąd zostałem zalozycielem tego wątku i odkąd jeżdżę Celicami :).
Więc.. witam wszystkich nieprzywitanych
ST205 WRC
ST202

BlackOwen
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 3
Rejestracja: 20-08-18, 00:41

Postautor: BlackOwen » 28-08-18, 00:32

Hej, cześć i czołem
Jako świeżak zaczynający przygodę z marką Toyota acz kolwiek przesiadłem się z Hondy - jestem jak narazie mile zaskoczony swoją pierwszą Celica VI.

Pozdrawiam, niebawem ukaże swoje cacko na forum 💪

MAD_DOGG
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 29-01-18, 13:21

Postautor: MAD_DOGG » 05-09-18, 13:25

Cześć. Zarejestrowałem się na początku roku, ale wymarzoną Celikę kupiłem dopiero teraz. Po długich poszukiwaniach stałem się wreszcie (szczęśliwym) posiadaczem czerwonej V GTi.

Awatar użytkownika
CelT50
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 237
Rejestracja: 22-03-12, 17:49

Postautor: CelT50 » 05-09-18, 20:27

MAD_DOGG pisze:Cześć. Zarejestrowałem się na początku roku, ale wymarzoną Celikę kupiłem dopiero teraz. Po długich poszukiwaniach stałem się wreszcie (szczęśliwym) posiadaczem czerwonej V GTi.

Super :) to witamy w grupie V-tek

Awatar użytkownika
Malinaaa.17
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 101
Rejestracja: 12-09-18, 11:25

Postautor: Malinaaa.17 » 12-09-18, 11:33

Witam wszystkich :D
Przygode z celicą zacząlem rok temu na forum jestem od dziś :D
Posiadam VII gen polift 2003 r 143km :) :-D
Nie ktore osoby powinny mnie znać z grupy na facebooku :)

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 593
Rejestracja: 15-06-17, 14:05

Postautor: ksk33 » 12-09-18, 13:58

Siemanko :D

Awatar użytkownika
cams
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 41
Rejestracja: 25-10-17, 21:02

Postautor: cams » 14-09-18, 21:09

Siemacie,
Celice mam od roku, na FB coś tam się pisze a tutaj mniej aktywny :)
Obiecuję poprawę ! :D
Witam się z T23 GTS
Toyota CELICA ZZT231 GT-S '02
Toyota CELICA ST202 '97 HKS Edition

zibi69
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 2
Rejestracja: 14-09-18, 22:26

Postautor: zibi69 » 14-09-18, 22:45

Witam wszystkich klubowiczów, Miłośników Celinec. Dosiadam Celice GT VI gen z 1994 r. i jestem szczęśliwy.

Awatar użytkownika
Bart
Nowy użytkownik
Nowy użytkownik
Posty: 1
Rejestracja: 16-09-18, 11:41

Postautor: Bart » 16-09-18, 12:29

Witam, od dwóch miesięcy posiadam Celice VII 2003r 143hp i cieszę się, że znalazłem taką społeczność. Pozdrawiam wszystkich.