CELICA-CLUB POLAND

Wszystko o Twoim ulubionym samochodzie

www.celica-club.org.pl
 

 Ogłoszenie 

W niedługim czasie będzie przeprowadzana aktualizacja forum.
Więcej informacji

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Autor Wiadomość
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 14-09-18, 06:23   

No to lecimy dalej z tematem. Jak to powiedział kolega anticorr w małym kółku duża moc :-D Teraz czas na przesiadkę z koła o średnicy 86mm na 74mm. Z elektro sprzęgła niestety trzeba zrezygnować no ale wszystkiego mieć nie można… W przyszłym tygodniu montaż. Strojenie pod koniec września i zobaczymy co będzie się działo :twisted:





 
 
Malinaaa.17
Nowy użytkownik



Posty: 7
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 14-09-18, 22:43   

Podziwiam za cierpliwość :D jest co obserwować :p
 
 
Konik86
Użytkownik


Pomógł: 3 razy
Posty: 153
Skąd: Złocławek
Wysłany: 21-09-18, 06:25   

Ciekaw jestem czasu 0-100 :) i nowej mocy przy tych parametrach. :)
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 24-09-18, 07:24   

No i kolejna pierdoła trafi do Toyoty. Udało się kupić tylną górną rozpórkę JDM accessory. Jestem ciekawy czy będzie odczuwalna jakaś różnica. Zaszkodzić na pewno nie zaszkodzi, najwyżej będę miał gdzie skarpetki rozwieszać :D





 
 
anticorr
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 1251
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 24-09-18, 13:53   

Dobrze sie sprawdza na wieszanie fibry i recznika po myciu auta. Swoja droga ty masz szary pokrowiec z tej skory, a ja mam czarny czyli co przedlift/polift hmm..?
_________________

 
 
Balbek
Użytkownik



Pomógł: 17 razy
Posty: 1031
Skąd: Płock
Wysłany: 24-09-18, 15:27   

Tez mam szary jak u Cisiela. Co do różnic to jakby plastiki z tyłu przestały treszczeć :p
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 25-09-18, 06:57   

anticorr, dokładnie tak, kondoniki wychodziły z tej skóry w wersjach przedliftowych i poliftowych :)

Balbek, po sezonie montuję :) mi już nic nie trzeszczy po wygłuszeniu całego bagażnika ale taki badyl nie zaszkodzi jeszcze :D
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 21-10-18, 14:23   

Kolejne nowinki :) Małe kółko kompresora zamontowane.

Było tak - 86mm:



Zamontowane kółko - 74mm. Zdecydowanie mniejsze od poprzedniego. Elektro-sprzęgło wyleciało. Kompresor na stałe, więc jakby nie było jest już po męsku :-D



Pasek musiał wlecieć o 20mm krótszy i finalnie siedzi DAYCO 6PK2285.



W piątek odbyło się strojenie i jest już finalnie zakończone. Niestety bez delikatnego fuck up'a się nie obyło :roll: To kółko pompuje już równe 0.5 bara. Na zdjęciach powyżej widać wąż od klimatyzacji przyczepiony trytką. Podczas strojenia z niego pociekło, pasek klinowy pięknie rozprowadził olej po komorze i sam zaczął się ślizgać... Stąd doładowanie spadło i wahało się między 0.35 - 0.42 bara. Teraz ogarnę komorę jak należy, kupię nowy pasek i cyk myk na hamownię zobaczyć co to z tego wyszło :mrgreen: Stay Tuned :twisted:
 
 
ksk33
Użytkownik



Pomógł: 5 razy
Posty: 250
Skąd: WLKP
Wysłany: 26-10-18, 18:00   

Pierwsza klasa, super to wygląda i jak ładnie spasowane. Który wąż Ci uszkodził pasek?
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 27-10-18, 12:20   

Poleciało z węża od klimy, który jest jeszcze nie podłączony... Ale już temat ogarnięty :D Wszystko porządnie wyczyszczone i odtłuszczone. Nowy pasek już na miejscu :D Jak będzie ładniejsza pogoda to testujemy :-D
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1210
Skąd: CIN
Wysłany: 31-10-18, 09:23   

W dniu wczorajszym odwiedziłem hamownię, żeby sprawdzić co te moje wszystkie wypociny dały... Już jestem bardzo zadowolony ale jest jedno ale........ Wychodzi na to, że to nie pociekło z węża klimy tylko z uszczelniacza samego kompresora stąd mniejsze doładowanie i rozbryzgany olej przekładniowy. Blow offy również wyrzucają resztki.
Ogólnie drzemie jeszcze zapas mocy. Sezon zakończyłem, trzeba zakasać rękawy i brać się do ostrej roboty. Na pierwszy ogień pójdzie demontaż całego układu, porządne otłuszczanie, mycie itd. Kompresor pojedzie do fachowca na wymianę uszczelnienia i zatankowanie nowego oleju przekładniowego. Diablica wróci jeszcze mocniejsza i szybsza :D Także cóż...DZIAŁAMY DALEJ :)

PS. Jakby kto pytał o moją cierpliwość... już dawno jej nie ma - cały czas jadę na tabletach uspokajających :eek:

Poniżej wykres z wczoraj jak to się prezentuje z uszkodzonym kompresorem. Jest już dobrze a będzie jeszcze lepiej :twisted:

 
 
anticorr
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 1251
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 31-10-18, 10:01   

Super ekstra wynik, FapFap bezawaryjności do końca a usterki zawszę sie zdążają.
_________________

 
 
greos39
Użytkownik



Pomógł: 12 razy
Posty: 527
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 31-10-18, 16:07   

Wy to się chyba z anticorr dogadaliście co do update'ów z tymi kompresorami :D
Myślałem że 193 KM i 226 Nm to już coś, a tu proszę, Diablicy rosną rogi :-D
 
 
Frugo
Klubowicz



Pomógł: 40 razy
Posty: 2560
Skąd: Toruń
Wysłany: 03-11-18, 09:02   

No panie, tak żeś tę lalaunię przycisnął, że się jej mokro zrobiło :-D 8) :twisted: :twisted:
_________________
Po prostu Frugo
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

CELICA-CLUB POLAND © 2003-2017
Wszystkie materiały zawarte na stronie oraz forum dyskusyjnym są własnością CELICA-CLUB POLAND oraz ich autorów. Kopiowanie ZABRONIONE.