Blue T23
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Od ostatniego update'a ruszyłem trochę temat tarcz zegarów. OEM tarcza mi się podoba, ale chciałem ją trochę odświeżyć i dostosować do mojej wizji.
Zrobiłem kilka projektów, kilka z nich wydrukowałem.
Ostateczny produkt zaprezentuję już w aucie
Coś tam grzebałem też przy halogenach, ponieważ chcę wrzucić Focusowe.
Przymiarki były,a mocowania przygotowane do spawania.
Ruszyłem też temat lusterek, o którym wspominałem na początku swojego tematu.
Niestety tylko jedna sztuka w wersji testowej, bo na drugą nie mam czasu.
Trochę krucho z czasem obecnie, dlatego zarówno spoiler, tarcze, halogeny, jak i lusterka sobie jeszcze poczekają.
Tym bardziej że zbliżył się limit 10k km na jednym oleju, więc powyższe schodzi na drugi plan.
Planowo wleci Knecht OC217 i Motul X-CESS 5W40.
Z najświeższych Celicowych dokonań, to wraz Fraglezz daliśmy nadzieję pewnej T16.
Szczere podziękowania za sprawdzenie Celi na miejscu, oraz wsparcie merytoryczne dla -Lee- oraz bartek_asik.
Zrobiłem kilka projektów, kilka z nich wydrukowałem.
Ostateczny produkt zaprezentuję już w aucie
Coś tam grzebałem też przy halogenach, ponieważ chcę wrzucić Focusowe.
Przymiarki były,a mocowania przygotowane do spawania.
Ruszyłem też temat lusterek, o którym wspominałem na początku swojego tematu.
Niestety tylko jedna sztuka w wersji testowej, bo na drugą nie mam czasu.
Trochę krucho z czasem obecnie, dlatego zarówno spoiler, tarcze, halogeny, jak i lusterka sobie jeszcze poczekają.
Tym bardziej że zbliżył się limit 10k km na jednym oleju, więc powyższe schodzi na drugi plan.
Planowo wleci Knecht OC217 i Motul X-CESS 5W40.
Z najświeższych Celicowych dokonań, to wraz Fraglezz daliśmy nadzieję pewnej T16.
Szczere podziękowania za sprawdzenie Celi na miejscu, oraz wsparcie merytoryczne dla -Lee- oraz bartek_asik.
Ostatnio zmieniony 03-11-19, 21:25 przez greos39, łącznie zmieniany 4 razy.
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Fajnie, że poszedłeś w szpojler USDM, bo jak dla mnie TRD jest strasznie wulgarny jak na prawie 200 koni.
Dużo zabawy z elektroniką na +.
Lusterka mega oryginalny mod probsuje +.
Będziesz na zakończeniu sezonu JDM w Tczewie?
P.S. Moim zdaniem felgi z TS zdecydowanie lepiej pasują do Celi niż z GT86.
Dużo zabawy z elektroniką na +.
Lusterka mega oryginalny mod probsuje +.
Będziesz na zakończeniu sezonu JDM w Tczewie?
P.S. Moim zdaniem felgi z TS zdecydowanie lepiej pasują do Celi niż z GT86.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Konik86 pisze:Będziesz na zakończeniu sezonu JDM w Tczewie?
Jeżeli nie wyskoczy nic niespodziewanego, to oczywiście że będę
Jak dobrze pójdzie to wleci swap z Avki, bo hamulce muszę ogarnąć tak czy siak, a przyszły mi zaciski, więc będę się z tym bawił.
Konik86 pisze:Moim zdaniem felgi z TS zdecydowanie lepiej pasują do Celi niż z GT86.
Jeszcze nad OEM 17" Blue/Red Edition się zastanawiam, ale nie mam skąd pożyczyć na przymiarkę :/
Ostatnio trochę czasu spędziłem przy IV ziomka, ale moja grzecznie czekała na swoją kolej.
Przy okazji zakupów do ST162, wleciało trochę gratów do VII, które w większości od razu znalazły się na pokładzie.
Wleciał komplet nowych filtrów, nowy olej w silniku i skrzyni, OEM subwoofer, rozpóreczka Staffa oraz nowy prototyp tarcz.
Przed serwisem Celcia z przójaciółkami popozowała chwilkę, na dachu gdańskiej Metropolii
Ostatnio zmieniony 28-08-18, 18:18 przez greos39, łącznie zmieniany 3 razy.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Korzystając z faktu że miałem rozebrany cały środek (zabawy z elektryką - pozdrawiam ksk33) powróciłem do tematu oświetlenia i zegarów.
Wymieniłem LEDy w LCD klimy na mocniejsze, oraz przetestowałem kolejny prototyp swoich tarcz.
W ubiegłym tygodniu zabrałem się też za przewody, zbiornik odmy i ogólny porządek pod maską.
Wymieniłem oryginalne przewody na zbrojone silikonowe, osłonę linki gazu ubrałem w oplot, wyczyściłem też kolektor dolotowy i dodałem mały detal w postaci korka pod kolor
Finalny efekt uwieczniono na JDM Day'u w Tczewie - Zakończeniu sezonu.
Na zlocie pojawiliśmy się częścią ekipy Celica Trójmiasto / Toyota Trójmiasto.
Update w swoim temacie robię nie przez przypadek właśnie dzisiaj.
Dokładnie rok temu kupiłem swoją Celinkę, marzenie z dzieciństwa spełnione po latach.
Cudownie mi się nią jeździ i mam nadzieję że w przyszłości jej się odwdzięczę fajnymi dodatkami.
Trochę się zmieniło przez ten rok, dostała trochę nowych gratów, coś tam zmieniłem pod swoje widzimisię, coś tam naprawiłem.
Myślę że poniższe zestawienie będzie spoko podsumowaniem tego roku.
Wymieniłem LEDy w LCD klimy na mocniejsze, oraz przetestowałem kolejny prototyp swoich tarcz.
W ubiegłym tygodniu zabrałem się też za przewody, zbiornik odmy i ogólny porządek pod maską.
Wymieniłem oryginalne przewody na zbrojone silikonowe, osłonę linki gazu ubrałem w oplot, wyczyściłem też kolektor dolotowy i dodałem mały detal w postaci korka pod kolor
Finalny efekt uwieczniono na JDM Day'u w Tczewie - Zakończeniu sezonu.
Na zlocie pojawiliśmy się częścią ekipy Celica Trójmiasto / Toyota Trójmiasto.
Update w swoim temacie robię nie przez przypadek właśnie dzisiaj.
Dokładnie rok temu kupiłem swoją Celinkę, marzenie z dzieciństwa spełnione po latach.
Cudownie mi się nią jeździ i mam nadzieję że w przyszłości jej się odwdzięczę fajnymi dodatkami.
Trochę się zmieniło przez ten rok, dostała trochę nowych gratów, coś tam zmieniłem pod swoje widzimisię, coś tam naprawiłem.
Myślę że poniższe zestawienie będzie spoko podsumowaniem tego roku.
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1047
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Moim skromnym zdaniem w tym wypadku nie ma sensu. Jeśli byłoby turbo to może tak ale i tak olej jest najczęściej zasysany gdy często jeździmy na upalanie czyli dajemy porządnie w palnik. Odma "odpowietrza" głowicę i przy okazji może zasysać zawiesiny oleju wiec zbiornik powoduje że ta zawiesina w postaci kropelek osadza się na ściankach a do dolotu leci samo powietrze. Przy wolnossącym jak napisał anticorr nie ma to sensu. Z reszta koledzy mają kompresory zamontowane o zbiorniczki więc mogą się wypowiedzieć czy dużo oleju w nich znajdują.
hube
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Dokładnie, w wolnossaku oct nie ma większego sensu. No ale jak już jest to na pewno nie zaszkodzi
Ja osobiście po 7 miesiącach od założenia oct wylałem z niego tak 1/3 płynu (zawiesina jak to ładnie ujął kolega hube). Zawsze lepiej jak to idzie w oct niż z powrotem do silnika. Także mimo wszystko zdecydowanie swoją rolę spełnia oct w doładowanych silnikach
Ja osobiście po 7 miesiącach od założenia oct wylałem z niego tak 1/3 płynu (zawiesina jak to ładnie ujął kolega hube). Zawsze lepiej jak to idzie w oct niż z powrotem do silnika. Także mimo wszystko zdecydowanie swoją rolę spełnia oct w doładowanych silnikach
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Panowie nie będę się z wami kłócił, zdaję sobie sprawę że OCT idzie w parze z doładowanymi silnikami i że w wolnossakach nie jest on tak istotny.
hube wyjaśnił do czego on służy, ale odpowiadając Se-BASS-tian chciałbym coś dodać. Na pewnym forum przeczytałem że w silnikach typu 2ZZ-GE, czy B18C6 można się pokusić o OCT, bo może coś tam wyłapać przy lifcie, a nie wpłynie negatywnie na motor.
Chcę dla Celki jak najlepiej, więc podjąłem decyzję o montażu, tak jak Cisiel wspomniał, jak już jest to nie zaszkodzi.
OCT ma też pełnić funkcję przypominajki co chcę dorzucić Celince.
Porządek pod maską jest, w zimę postaram się ogarnąć co nieco pod autem, lub w środku.
hube wyjaśnił do czego on służy, ale odpowiadając Se-BASS-tian chciałbym coś dodać. Na pewnym forum przeczytałem że w silnikach typu 2ZZ-GE, czy B18C6 można się pokusić o OCT, bo może coś tam wyłapać przy lifcie, a nie wpłynie negatywnie na motor.
Chcę dla Celki jak najlepiej, więc podjąłem decyzję o montażu, tak jak Cisiel wspomniał, jak już jest to nie zaszkodzi.
OCT ma też pełnić funkcję przypominajki co chcę dorzucić Celince.
Porządek pod maską jest, w zimę postaram się ogarnąć co nieco pod autem, lub w środku.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
ksk33 wiązkę mam pod deską i środkiem, czeka na swój czas. Dawaj na zlot to się zerknie tam
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Mały update
Na święta wleciały zimówki z alusami 16, które pewnie skończą jako letnie bo mają mniejsze ET niż OEM.
Po zmianie bucików zapomniałem schować Celkę i rano mnie zastał taki obrazek...
Na dalszy rozwój wypadków czeka też spoiler i springi -30 MTS od Malinaaa.17.
Miałem zakładać i jedno, i drugie, ale się wstrzymałem, bo dzięki mojemu przyjacielowi powyższy zestaw może zostać zastąpiony przez TRD i Eibachy.
Jak będzie temat bliższy realizacji to sprawdzę jak się trzymają amory - jak będzie lipa to wleci zestaw KYB.
Czekając na paczki z kraju i z Anglii, ogarnąłem nowe uchwyty halogenów z Focusa i zrobiłem trzeci prototyp swojej tarczy (mam nadzieję że czwarty będzie już finalnym produktem).
Po świętach chcę wymienić silikony pod maską i zakończyć przygody z elektryką oraz halogenami
Co prawda Celka miała zimować, ale obowiązki ją wyciągnęły na drogę - obecnie wypucowana i nawoskowana, czeka w garażu na kolejny wypad.
Jako że jutro wigilia, to życzę wszystkim wesołych świąt, a dodatkowo powodzenia w projektach, hajsu na mody, bezawaryjności i szerokości
Na święta wleciały zimówki z alusami 16, które pewnie skończą jako letnie bo mają mniejsze ET niż OEM.
Po zmianie bucików zapomniałem schować Celkę i rano mnie zastał taki obrazek...
Na dalszy rozwój wypadków czeka też spoiler i springi -30 MTS od Malinaaa.17.
Miałem zakładać i jedno, i drugie, ale się wstrzymałem, bo dzięki mojemu przyjacielowi powyższy zestaw może zostać zastąpiony przez TRD i Eibachy.
Jak będzie temat bliższy realizacji to sprawdzę jak się trzymają amory - jak będzie lipa to wleci zestaw KYB.
Czekając na paczki z kraju i z Anglii, ogarnąłem nowe uchwyty halogenów z Focusa i zrobiłem trzeci prototyp swojej tarczy (mam nadzieję że czwarty będzie już finalnym produktem).
Po świętach chcę wymienić silikony pod maską i zakończyć przygody z elektryką oraz halogenami
Co prawda Celka miała zimować, ale obowiązki ją wyciągnęły na drogę - obecnie wypucowana i nawoskowana, czeka w garażu na kolejny wypad.
Jako że jutro wigilia, to życzę wszystkim wesołych świąt, a dodatkowo powodzenia w projektach, hajsu na mody, bezawaryjności i szerokości
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Blue T23
Jako że zima się kończy (+ Cisiel krzyczał żebym się brał do roboty ) to Celka wleciała dzisiaj na warsztat, na lekkie ogarnięcie.
Na początek ogarnąłem silikony - wymieniłem całą linię między OCT, a dolotem. Teraz imo wygląda to lepiej niż wcześniej
W końcu wleciały siłowniki maski, zmieniłem lekko wygląd pokrywy i wymieniłem OEM śruby od plastikowej osłony i cewek na amelinowe.
Planuję jeszcze machnąć szprajem osłonę + aku na czarno i ogarnąć jakąś czarną pokrywę cewek. Może znowu zagadam do Raysa
Trzeba by jeszcze coś zrobić z kolektorem, może dół na czarno, górę w połysk... Zobaczymy.
W każdym razie, na tym chyba by się kończyły prace pod maską. Może za jakiś (dłuższy) czas kompresor wrzucę
W najbliższym czasie jeszcze pobawię się w środku, a potem powoli idę w body - pierwsze klocki już kupione ^^
Na początek ogarnąłem silikony - wymieniłem całą linię między OCT, a dolotem. Teraz imo wygląda to lepiej niż wcześniej
W końcu wleciały siłowniki maski, zmieniłem lekko wygląd pokrywy i wymieniłem OEM śruby od plastikowej osłony i cewek na amelinowe.
Planuję jeszcze machnąć szprajem osłonę + aku na czarno i ogarnąć jakąś czarną pokrywę cewek. Może znowu zagadam do Raysa
Trzeba by jeszcze coś zrobić z kolektorem, może dół na czarno, górę w połysk... Zobaczymy.
W każdym razie, na tym chyba by się kończyły prace pod maską. Może za jakiś (dłuższy) czas kompresor wrzucę
W najbliższym czasie jeszcze pobawię się w środku, a potem powoli idę w body - pierwsze klocki już kupione ^^
Ostatnio zmieniony 12-02-19, 12:43 przez greos39, łącznie zmieniany 1 raz.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Blue T23
No i pięknie Jeżeli to jest fejkowe OCT bez przeróbki środka, z dołożony wkładem i separatorem, to zrób to albo wywal go bo nie dość ze opary oleju i tak wracają w przepustnice to jeszcze w tej pustej puszcze higroskopuja z woda....
Kompresor...czekam na rozwój wydarzeń
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Kompresor...czekam na rozwój wydarzeń
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Blue T23
No łaaadnie to wygląda Co do OCT anticorr ma rację. Kolejny mówi o kompresorze Brać się do roboty i zakładać a nie gadać