Celica VII TS by Se-BASS-tian
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Mały update a w zasadzie zapowiedź...
A więc jakiś miesiąc temu dotarły do mnie nówki sztuki Rota Titan 17'' . Obecnie siedzą już na autku ale zanim się pochwalę to chciałbym jeszcze poprawić spas za pomocą dystansów . Wtedy pokażę efekt końcowy (mam nadzieje że pogoda nie popsuje próby porobienia zdjęć w fajnym jesiennym klimacie)
Poniżej foto
Dystanse przelotowe 10mm - przód + Z własnymi szpilkami 20mm - tył. Albo siądzie bez problemu albo będziemy rolować nadkola bądź kombinować w jeszcze innym kierunku
PS. To nie koniec nowości, również inne akcenciki zagościły w ostatnim czasie na samochodzie (jeszcze inne zagoszczą w okresie około-zimowym ). O tym przy okazji kolejnej, większej relacji
Dodatkowo z rzeczy których nie widać a trzeba było wymienić to kupiłem nowe żarniki xenonów OEM. Oba padły praktycznie w ciągu 2 tyg. jeden po drugim... Plus taki że lampy znowu świecą fajnym, białym światłem bo wiadomo że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła. Teraz jest fabryka - 4200K
A więc jakiś miesiąc temu dotarły do mnie nówki sztuki Rota Titan 17'' . Obecnie siedzą już na autku ale zanim się pochwalę to chciałbym jeszcze poprawić spas za pomocą dystansów . Wtedy pokażę efekt końcowy (mam nadzieje że pogoda nie popsuje próby porobienia zdjęć w fajnym jesiennym klimacie)
Poniżej foto
Dystanse przelotowe 10mm - przód + Z własnymi szpilkami 20mm - tył. Albo siądzie bez problemu albo będziemy rolować nadkola bądź kombinować w jeszcze innym kierunku
PS. To nie koniec nowości, również inne akcenciki zagościły w ostatnim czasie na samochodzie (jeszcze inne zagoszczą w okresie około-zimowym ). O tym przy okazji kolejnej, większej relacji
Dodatkowo z rzeczy których nie widać a trzeba było wymienić to kupiłem nowe żarniki xenonów OEM. Oba padły praktycznie w ciągu 2 tyg. jeden po drugim... Plus taki że lampy znowu świecą fajnym, białym światłem bo wiadomo że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła. Teraz jest fabryka - 4200K
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
U mnie też jak druga padła to podczas rozgrzewania robiła się różowa i tak zostawało . Pierwsza natomiast miała takie mikro błyśnięcia które było widać jak padało światło na jakąś ścianę albo jak się dobrze przyjrzało w soczewkę + po jakimś czasie wygaszała się. Wiadomo było że pora na wymianę choć brałem również pod uwagę przetwornicę bo to druga rzecz po lampie która może paść
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Dwa kolejne fanty
1) Są niebieskie nakrętki D1-Spec, są niebieskie fender washers D1-Spec także wpadnie również do koloru korek oleju tej firmy. W ogłoszeniu było napisane że pasuje do Celicy, dzisiaj robię przymiarkę czy pasuje i czy nie ma luzów. Jeżeli będzie wszystko ok to zakładam, jak będą jakieś akcje z samoczynnym odkręcaniem to wracam do OEM'owego plastikowego
2) Po długich bojach z firmami kurierskimi w końcu dotarła do mnie z UK customowa klapka pod 3 zegary. Na razie nie mam pomysłu na konsolę środkową więc wstępnie machnąłem ją w czarny mat. Z tym modem i tak poczekam do wiosny bo dopiero co niedawno wymieniałem olej a wpadną zegary na temperaturę i ciśnienie oleju + voltomierz
1) Są niebieskie nakrętki D1-Spec, są niebieskie fender washers D1-Spec także wpadnie również do koloru korek oleju tej firmy. W ogłoszeniu było napisane że pasuje do Celicy, dzisiaj robię przymiarkę czy pasuje i czy nie ma luzów. Jeżeli będzie wszystko ok to zakładam, jak będą jakieś akcje z samoczynnym odkręcaniem to wracam do OEM'owego plastikowego
2) Po długich bojach z firmami kurierskimi w końcu dotarła do mnie z UK customowa klapka pod 3 zegary. Na razie nie mam pomysłu na konsolę środkową więc wstępnie machnąłem ją w czarny mat. Z tym modem i tak poczekam do wiosny bo dopiero co niedawno wymieniałem olej a wpadną zegary na temperaturę i ciśnienie oleju + voltomierz
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Tak jest, 3x 52mm
Swoją drogą w Celice są jakieś specjalne miejsca gdzie jestem w stanie się wpiąć z czujnikami ciśnienia/temperatury oleju ? Ciśnienie to rozumiem że do standardowego który tam jest, na jakiś trójnik to rozbić, na dwa czujniki. A temperatura ? W necie widziałem jakieś nawiercanie miski pod gwinty na czujniki etc. Nie wiem czy chcę się w takie coś bawić i czy nie dać po prostu podstawkę pod filtr oleju ? W zegary też w jakąś drożyznę pewnie nie będę się bawił typu DEFI, tylko pójdę w niższą półkę np. AutoGauge.
------------------------------------
Update, korek pasuje
Swoją drogą w Celice są jakieś specjalne miejsca gdzie jestem w stanie się wpiąć z czujnikami ciśnienia/temperatury oleju ? Ciśnienie to rozumiem że do standardowego który tam jest, na jakiś trójnik to rozbić, na dwa czujniki. A temperatura ? W necie widziałem jakieś nawiercanie miski pod gwinty na czujniki etc. Nie wiem czy chcę się w takie coś bawić i czy nie dać po prostu podstawkę pod filtr oleju ? W zegary też w jakąś drożyznę pewnie nie będę się bawił typu DEFI, tylko pójdę w niższą półkę np. AutoGauge.
------------------------------------
Update, korek pasuje
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Se-BASS-tian kupujesz coś takiego : https://sklep.carstuff.pl/adapter-filtr ... p-107.html
montujesz przy wymianie filtra oleju a jak kupisz czujniki to wkręcasz czujkę temperatury i ciśnienia w tą podstawkę i temat załatwiony. z elektryką poradzisz sobie bez problemu według instrukcji. A jakby co to pytaj.
hube
montujesz przy wymianie filtra oleju a jak kupisz czujniki to wkręcasz czujkę temperatury i ciśnienia w tą podstawkę i temat załatwiony. z elektryką poradzisz sobie bez problemu według instrukcji. A jakby co to pytaj.
hube
セリカ TS - 2000
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
--------------------
"...Nie jestem wszyscy, nie mam na imię każdy, nie muszę robić tego co inni..."
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
klexmix pisze:Fabryczny korek można dopierdzielić do oporu, że ciężko potem odkręcić, tamten szajs metalowy sie przekręcał
Ja mam teraz u siebie TRD metalowy i dokręciłem go dość mocno, nie przekręcił się i siedzi elegancko.
Może za krótko go mam, ale po powrocie z Piły chciałem go odkręcić, to miałem z tym problem.
Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
greos39 pisze:Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.
Też swojego miałem w bagaju, na początku też nie mogłem odkręcić, jakoś się skubaniec wyrobił czy cuś, nie mam pojęcia... nie mniej jednak poszedł papa.
Dziwnie silnik chodził jak był rozszczelniony korek, jak V6.
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18