CELICA-CLUB POLAND

Wszystko o Twoim ulubionym samochodzie

www.celica-club.org.pl
 

 Ogłoszenie 

W niedługim czasie będzie przeprowadzana aktualizacja forum.
Więcej informacji

Odpowiedz do tematu
Poprzedni temat :: Następny temat
Celica VII TS by Se-BASS-tian
Autor Wiadomość
Se-BASS-tian
Użytkownik



Pomógł: 1 raz
Posty: 181
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 16-10-18, 20:23   

Mały update a w zasadzie zapowiedź... :)

A więc jakiś miesiąc temu dotarły do mnie nówki sztuki Rota Titan 17'' :D . Obecnie siedzą już na autku ale zanim się pochwalę to chciałbym jeszcze poprawić spas za pomocą dystansów :) . Wtedy pokażę efekt końcowy (mam nadzieje że pogoda nie popsuje próby porobienia zdjęć w fajnym jesiennym klimacie)

Poniżej foto ;)



Dystanse przelotowe 10mm - przód + Z własnymi szpilkami 20mm - tył. Albo siądzie bez problemu albo będziemy rolować nadkola bądź kombinować w jeszcze innym kierunku :)



PS. To nie koniec nowości, również inne akcenciki zagościły w ostatnim czasie na samochodzie (jeszcze inne zagoszczą w okresie około-zimowym :) ). O tym przy okazji kolejnej, większej relacji 8)

Dodatkowo z rzeczy których nie widać a trzeba było wymienić to kupiłem nowe żarniki xenonów OEM. Oba padły praktycznie w ciągu 2 tyg. jeden po drugim... Plus taki że lampy znowu świecą fajnym, białym światłem bo wiadomo że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła. Teraz jest fabryka - 4200K :D :D :D
 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 17-10-18, 20:42   

Se-BASS-tian napisał/a:
że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła

No mi jedna żarówa świeciła na różowo :)
 
 
Se-BASS-tian
Użytkownik



Pomógł: 1 raz
Posty: 181
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 19-10-18, 12:02   

U mnie też jak druga padła to podczas rozgrzewania robiła się różowa i tak zostawało :D . Pierwsza natomiast miała takie mikro błyśnięcia które było widać jak padało światło na jakąś ścianę albo jak się dobrze przyjrzało w soczewkę + po jakimś czasie wygaszała się. Wiadomo było że pora na wymianę choć brałem również pod uwagę przetwornicę bo to druga rzecz po lampie która może paść ;)
 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 19-10-18, 18:13   

Ja kurde jeżdżę na nowych felach juz pare miechow a jeszcze sie nie pochwaliłem :D
 
 
Se-BASS-tian
Użytkownik



Pomógł: 1 raz
Posty: 181
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 02-11-18, 11:39   

Dwa kolejne fanty :)

1) Są niebieskie nakrętki D1-Spec, są niebieskie fender washers D1-Spec także wpadnie również do koloru korek oleju tej firmy. W ogłoszeniu było napisane że pasuje do Celicy, dzisiaj robię przymiarkę czy pasuje i czy nie ma luzów. Jeżeli będzie wszystko ok to zakładam, jak będą jakieś akcje z samoczynnym odkręcaniem to wracam do OEM'owego plastikowego :)

2) Po długich bojach z firmami kurierskimi w końcu dotarła do mnie z UK customowa klapka pod 3 zegary. Na razie nie mam pomysłu na konsolę środkową więc wstępnie machnąłem ją w czarny mat. Z tym modem i tak poczekam do wiosny bo dopiero co niedawno wymieniałem olej a wpadną zegary na temperaturę i ciśnienie oleju + voltomierz :)

 
 
anticorr
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 1249
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 02-11-18, 12:25   

To jest pod 52mm zegary?
_________________

 
 
Se-BASS-tian
Użytkownik



Pomógł: 1 raz
Posty: 181
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 02-11-18, 14:35   

Tak jest, 3x 52mm :)

Swoją drogą w Celice są jakieś specjalne miejsca gdzie jestem w stanie się wpiąć z czujnikami ciśnienia/temperatury oleju ? Ciśnienie to rozumiem że do standardowego który tam jest, na jakiś trójnik to rozbić, na dwa czujniki. A temperatura ? W necie widziałem jakieś nawiercanie miski pod gwinty na czujniki etc. Nie wiem czy chcę się w takie coś bawić i czy nie dać po prostu podstawkę pod filtr oleju ? W zegary też w jakąś drożyznę pewnie nie będę się bawił typu DEFI, tylko pójdę w niższą półkę np. AutoGauge.

------------------------------------
Update, korek pasuje :)

 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 02-11-18, 15:27   

Ja z korka trd wróciłem do oem. Nie trzymał.
 
 
greos39
Użytkownik



Pomógł: 12 razy
Posty: 521
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 02-11-18, 15:27   

Nie ma co wiercić, zakładasz taką podstawkę, miejsce pod czujniki jest, a instalacja to kilka chwil przy wymianie filtra oleju.
klexmix a co się stało ? Bo trochę mnie teraz przestraszyłeś.
  
 
 
hube
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 424
Skąd: prawie centrum
Wysłany: 02-11-18, 17:33   

Se-BASS-tian kupujesz coś takiego : https://sklep.carstuff.pl/adapter-filtra-oleju-pod-czujniki-wskaznikow-podstawka-p-107.html
montujesz przy wymianie filtra oleju a jak kupisz czujniki to wkręcasz czujkę temperatury i ciśnienia w tą podstawkę i temat załatwiony. z elektryką poradzisz sobie bez problemu według instrukcji. A jakby co to pytaj.
hube
 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 03-11-18, 00:57   

greos39 napisał/a:
klexmix a co się stało ? Bo trochę mnie teraz przestraszyłeś.

Fabryczny korek można dopierdzielić do oporu, że ciężko potem odkręcić, tamten szajs metalowy sie przekręcał, i po pewnym czasie jak sie rozgrzał silnik to tak trzymał 3/5, wywaliłem to wpizdu, tania podróba.
  
 
 
greos39
Użytkownik



Pomógł: 12 razy
Posty: 521
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 03-11-18, 18:11   

klexmix napisał/a:
Fabryczny korek można dopierdzielić do oporu, że ciężko potem odkręcić, tamten szajs metalowy sie przekręcał

Ja mam teraz u siebie TRD metalowy i dokręciłem go dość mocno, nie przekręcił się i siedzi elegancko.
Może za krótko go mam, ale po powrocie z Piły chciałem go odkręcić, to miałem z tym problem.
Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.
  
 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 03-11-18, 22:05   

greos39 napisał/a:
Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.

Też swojego miałem w bagaju, na początku też nie mogłem odkręcić, jakoś się skubaniec wyrobił czy cuś, nie mam pojęcia... nie mniej jednak poszedł papa.
Dziwnie silnik chodził jak był rozszczelniony korek, jak V6.
  
 
 
Se-BASS-tian
Użytkownik



Pomógł: 1 raz
Posty: 181
Skąd: Ostrów Wlkp.
Wysłany: 04-11-18, 17:22   

Heh no u mnie też ładnie dociągnął ten korek, zobaczymy czy ten oring nie straci swoich właściwości po czasie ;)

Poniżej mała sesja z tego jak siadły nowe felgi :D :D :D



















 
 
hube
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 424
Skąd: prawie centrum
Wysłany: 04-11-18, 17:28   

U mnie korek trzyma się już ponad półtora roku. Żadnych problemów.
hube
 
 
anticorr
Użytkownik



Pomógł: 8 razy
Posty: 1249
Skąd: Wrocław/Łęknica
Wysłany: 04-11-18, 18:42   

Już to pisalem na FB, baaardzo ale to bardzo poprawna i gustowna Siódemka, bez dziwactwa(jak u mnie) 😉😂
_________________

 
 
klexmix
Użytkownik



Pomógł: 2 razy
Posty: 535
Skąd: CIN/CZN
Wysłany: 04-11-18, 18:53   

Ta komora jest perfect.
 
 
Cisiel
Użytkownik



Pomógł: 27 razy
Posty: 1209
Skąd: CIN
Wysłany: 08-11-18, 09:43   

Wszystko wygląda w klasie, tak trzymać !! :D
 
 
ksk33
Użytkownik



Pomógł: 5 razy
Posty: 246
Skąd: WLKP
Wysłany: 08-11-18, 15:35   

Se-BASS-tian, super się prezentuje maszyna :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Wersja forum PDA/GSM

CELICA-CLUB POLAND © 2003-2017
Wszystkie materiały zawarte na stronie oraz forum dyskusyjnym są własnością CELICA-CLUB POLAND oraz ich autorów. Kopiowanie ZABRONIONE.