Forum Celica-Club zostało zaktualizowane. Więcej informacji tutaj.

Jedną z negatywnych konsekwencji aktualizacji jest konieczność ustawienia nowych haseł - w związku z tym należy skorzystać z funkcji przypomnienia hasła.

Celica VII TS by Se-BASS-tian

Roczniki 2000-2005

Moderator: Moderatorzy Projektow

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 16-10-18, 20:23

Mały update a w zasadzie zapowiedź... :)

A więc jakiś miesiąc temu dotarły do mnie nówki sztuki Rota Titan 17'' :D . Obecnie siedzą już na autku ale zanim się pochwalę to chciałbym jeszcze poprawić spas za pomocą dystansów :) . Wtedy pokażę efekt końcowy (mam nadzieje że pogoda nie popsuje próby porobienia zdjęć w fajnym jesiennym klimacie)

Poniżej foto ;)

Obrazek

Dystanse przelotowe 10mm - przód + Z własnymi szpilkami 20mm - tył. Albo siądzie bez problemu albo będziemy rolować nadkola bądź kombinować w jeszcze innym kierunku :)

Obrazek

PS. To nie koniec nowości, również inne akcenciki zagościły w ostatnim czasie na samochodzie (jeszcze inne zagoszczą w okresie około-zimowym :)). O tym przy okazji kolejnej, większej relacji 8)

Dodatkowo z rzeczy których nie widać a trzeba było wymienić to kupiłem nowe żarniki xenonów OEM. Oba padły praktycznie w ciągu 2 tyg. jeden po drugim... Plus taki że lampy znowu świecą fajnym, białym światłem bo wiadomo że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła. Teraz jest fabryka - 4200K :D :D :D

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 17-10-18, 20:42

Se-BASS-tian pisze:że przy ksenonach z czasem lampa traci swoje właściwości i barwa robi się bardziej ciepła

No mi jedna żarówa świeciła na różowo :)

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 19-10-18, 12:02

U mnie też jak druga padła to podczas rozgrzewania robiła się różowa i tak zostawało :D . Pierwsza natomiast miała takie mikro błyśnięcia które było widać jak padało światło na jakąś ścianę albo jak się dobrze przyjrzało w soczewkę + po jakimś czasie wygaszała się. Wiadomo było że pora na wymianę choć brałem również pod uwagę przetwornicę bo to druga rzecz po lampie która może paść ;)

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 19-10-18, 18:13

Ja kurde jeżdżę na nowych felach juz pare miechow a jeszcze sie nie pochwaliłem :D

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 02-11-18, 11:39

Dwa kolejne fanty :)

1) Są niebieskie nakrętki D1-Spec, są niebieskie fender washers D1-Spec także wpadnie również do koloru korek oleju tej firmy. W ogłoszeniu było napisane że pasuje do Celicy, dzisiaj robię przymiarkę czy pasuje i czy nie ma luzów. Jeżeli będzie wszystko ok to zakładam, jak będą jakieś akcje z samoczynnym odkręcaniem to wracam do OEM'owego plastikowego :)

2) Po długich bojach z firmami kurierskimi w końcu dotarła do mnie z UK customowa klapka pod 3 zegary. Na razie nie mam pomysłu na konsolę środkową więc wstępnie machnąłem ją w czarny mat. Z tym modem i tak poczekam do wiosny bo dopiero co niedawno wymieniałem olej a wpadną zegary na temperaturę i ciśnienie oleju + voltomierz :)

Obrazek

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1278
Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Lokalizacja: Wrocław/Łęknica

Postautor: anticorr » 02-11-18, 12:25

To jest pod 52mm zegary?

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 02-11-18, 14:35

Tak jest, 3x 52mm :)

Swoją drogą w Celice są jakieś specjalne miejsca gdzie jestem w stanie się wpiąć z czujnikami ciśnienia/temperatury oleju ? Ciśnienie to rozumiem że do standardowego który tam jest, na jakiś trójnik to rozbić, na dwa czujniki. A temperatura ? W necie widziałem jakieś nawiercanie miski pod gwinty na czujniki etc. Nie wiem czy chcę się w takie coś bawić i czy nie dać po prostu podstawkę pod filtr oleju ? W zegary też w jakąś drożyznę pewnie nie będę się bawił typu DEFI, tylko pójdę w niższą półkę np. AutoGauge.

------------------------------------
Update, korek pasuje :)

Obrazek

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 02-11-18, 15:27

Ja z korka trd wróciłem do oem. Nie trzymał.

Awatar użytkownika
greos39
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 554
Rejestracja: 09-06-16, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: greos39 » 02-11-18, 15:27

Nie ma co wiercić, zakładasz taką podstawkę, miejsce pod czujniki jest, a instalacja to kilka chwil przy wymianie filtra oleju.
klexmix a co się stało ? Bo trochę mnie teraz przestraszyłeś.

Awatar użytkownika
hube
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: 09-10-16, 07:33
Lokalizacja: prawie centrum

Postautor: hube » 02-11-18, 17:33

Se-BASS-tian kupujesz coś takiego : https://sklep.carstuff.pl/adapter-filtr ... p-107.html
montujesz przy wymianie filtra oleju a jak kupisz czujniki to wkręcasz czujkę temperatury i ciśnienia w tą podstawkę i temat załatwiony. z elektryką poradzisz sobie bez problemu według instrukcji. A jakby co to pytaj.
hube

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 03-11-18, 00:57

greos39 pisze:klexmix a co się stało ? Bo trochę mnie teraz przestraszyłeś.

Fabryczny korek można dopierdzielić do oporu, że ciężko potem odkręcić, tamten szajs metalowy sie przekręcał, i po pewnym czasie jak sie rozgrzał silnik to tak trzymał 3/5, wywaliłem to wpizdu, tania podróba.

Awatar użytkownika
greos39
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 554
Rejestracja: 09-06-16, 11:57
Lokalizacja: Gdańsk

Postautor: greos39 » 03-11-18, 18:11

klexmix pisze:Fabryczny korek można dopierdzielić do oporu, że ciężko potem odkręcić, tamten szajs metalowy sie przekręcał

Ja mam teraz u siebie TRD metalowy i dokręciłem go dość mocno, nie przekręcił się i siedzi elegancko.
Może za krótko go mam, ale po powrocie z Piły chciałem go odkręcić, to miałem z tym problem.
Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 03-11-18, 22:05

greos39 pisze:Zobaczymy jak się będzie trzymał w przyszłości, OEM i tak wożę w bagażniku, to będzie można zmienić w razie wu.

Też swojego miałem w bagaju, na początku też nie mogłem odkręcić, jakoś się skubaniec wyrobił czy cuś, nie mam pojęcia... nie mniej jednak poszedł papa.
Dziwnie silnik chodził jak był rozszczelniony korek, jak V6.

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 04-11-18, 17:22

Heh no u mnie też ładnie dociągnął ten korek, zobaczymy czy ten oring nie straci swoich właściwości po czasie ;)

Poniżej mała sesja z tego jak siadły nowe felgi :D :D :D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Awatar użytkownika
hube
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 439
Rejestracja: 09-10-16, 07:33
Lokalizacja: prawie centrum

Postautor: hube » 04-11-18, 17:28

U mnie korek trzyma się już ponad półtora roku. Żadnych problemów.
hube

Awatar użytkownika
anticorr
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1278
Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Lokalizacja: Wrocław/Łęknica

Postautor: anticorr » 04-11-18, 18:42

Już to pisalem na FB, baaardzo ale to bardzo poprawna i gustowna Siódemka, bez dziwactwa(jak u mnie) 😉😂

Awatar użytkownika
klexmix
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 551
Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Lokalizacja: CIN/CZN

Postautor: klexmix » 04-11-18, 18:53

Ta komora jest perfect.

Awatar użytkownika
Cisiel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 1221
Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Lokalizacja: CIN

Postautor: Cisiel » 08-11-18, 09:43

Wszystko wygląda w klasie, tak trzymać !! :D

Awatar użytkownika
ksk33
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: 15-06-17, 13:05
Lokalizacja: WLKP

Postautor: ksk33 » 08-11-18, 15:35

Se-BASS-tian, super się prezentuje maszyna :D Mógłbyś zdradzić jak usunąłeś to zadrapanie lakieru co miałeś na klapie? Mam coś podobnego i chce jakoś to ogarnąć bez malowania wielkiej powierzchni.

Klapę to w sumie można zmienić całą i już, ja mam na nieodłączalnej części karoserii taką skaze.

Awatar użytkownika
Se-BASS-tian
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 186
Rejestracja: 02-05-13, 21:18
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Postautor: Se-BASS-tian » 01-12-18, 10:57

ksk33, normalnie lakiernik mi to machnął. Przejście zrobił mi mniej więcej na środku klapy, za rejestracją więc nic nie widać :)