Praska Celina
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Mam do was prośbę. Mój magik od blach , rozebrał ręczny ( taki był plan , wszystkie graty nowe).
Problem są dwa:
- nie można założyć bębna, mimo że regulator jest skręcony na maksa
- szczęki odchylają się dołem i nie chcą wracać z powrotem ( z tego co się orientuje to góra powinna pracować )
Po złożeniu , nie dział prawidłowo. Załączam fotki. Może ktoś zauważy co jest nie tak złożone?
z góry dziękuje za pomoc
Problem są dwa:
- nie można założyć bębna, mimo że regulator jest skręcony na maksa
- szczęki odchylają się dołem i nie chcą wracać z powrotem ( z tego co się orientuje to góra powinna pracować )
Po złożeniu , nie dział prawidłowo. Załączam fotki. Może ktoś zauważy co jest nie tak złożone?
z góry dziękuje za pomoc
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
A jak wygląda sprawa najsłabszego miejsca konstrukcyjnego w aucie:
Twój blacharz nie dorobiłby takich zewnetrznych blach w razie potrzeby jak by to rozwiercic i zdjac byla by mozliwosc wypiaskowania i pomalowania wewnetrznych blach bo to juz nie jest rudy taki co to tylko nalot.
Chyba ze mega piaskarka ogarnie i wypiaskuje zakamarki.
Polecam dobrze się temu przyjżeć -mocno zmęczone w każdej celi chodź na pierwsze rzut oka tak nie wygląda.
A u kolegi na tych fotach szczek widac jak pod sprężynką podkładka ma haczyk zaczepiony do szczeki i wtedy jest to mozliwe do założenia mając całe palce i nie spadnie.
A są zamienniki ,że tam jest zwykła podkładka i robi to troche problem.
Twój blacharz nie dorobiłby takich zewnetrznych blach w razie potrzeby jak by to rozwiercic i zdjac byla by mozliwosc wypiaskowania i pomalowania wewnetrznych blach bo to juz nie jest rudy taki co to tylko nalot.
Chyba ze mega piaskarka ogarnie i wypiaskuje zakamarki.
Polecam dobrze się temu przyjżeć -mocno zmęczone w każdej celi chodź na pierwsze rzut oka tak nie wygląda.
A u kolegi na tych fotach szczek widac jak pod sprężynką podkładka ma haczyk zaczepiony do szczeki i wtedy jest to mozliwe do założenia mając całe palce i nie spadnie.
A są zamienniki ,że tam jest zwykła podkładka i robi to troche problem.
-
- Użytkownik
- Posty: 113
- Rejestracja: 23-09-16, 21:57
Twój blacharz to prawdziwy artysta. Podpatruję ten wątek od jakiegoś czasu i prawdę mówiąc spodziewałem się zwykłego, nawet porządnie zrobionego ale jednak rzemiosła. A to co robi ten gość, to sztuka. Jak progi pozamykane, to teraz już sama przyjemność. Nakładanie kolejnych warstw i na koniec wisienka na torcie: nowy lakier. Pierwszej jazdy pewnie nie możesz się już doczekać, ale przy takim nakładzie prac szkoda byłoby teraz pójść gdzieś "na skróty".
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Artysta blacharz, nie był by sobą, gdyby w czasie prac nie chciał czegoś zmienić
i tak pod lakier w całości poszła klapa bagażnika
105.
106.
Ale tego było mu mało. Więc zorganizował farbę, którą zabezpiecza się platformy wiertnicze, statki ( ogólnie stalowe, elementy używane na morzu ) i postanowił pomalować elementy przed docelowym zabezpieczeniem.
107.
Farba jest tak gęsta, że nadaje się tylko do nakładania pędzlem i będzie zastosowana tam gdzie blacha jest narażona ale nie widoczna
i tak pod lakier w całości poszła klapa bagażnika
105.
106.
Ale tego było mu mało. Więc zorganizował farbę, którą zabezpiecza się platformy wiertnicze, statki ( ogólnie stalowe, elementy używane na morzu ) i postanowił pomalować elementy przed docelowym zabezpieczeniem.
107.
Farba jest tak gęsta, że nadaje się tylko do nakładania pędzlem i będzie zastosowana tam gdzie blacha jest narażona ale nie widoczna
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Jak postępy w pracach?Działa się coś?
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Cześć , działo i to sporo Nie miałem dostępu do konta na forum Ale dzięki pomoc Marcina i Admina mogę już wrócić Niestety brak aktywności na forum, był tylko z mojej winy Dziś jeszcze coś wrzucę.
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Tak ku przestrodze. Jeżeli wasz fachowiec jest super i ma fantazję, to lepiej go pilnować.
Po kilku tygodniach, nie doglądania tematu, dostałem info auto do odbioru
Oraz załączone fotki z wykonanej pracy. Podzielę się nimi z wami .
Lepiej pilnować fachowca zanim go poniesie ułańska fantazja lub obejrzeć jego auto.
Co można zrobić z takim fantem ??
Po kilku tygodniach, nie doglądania tematu, dostałem info auto do odbioru
Oraz załączone fotki z wykonanej pracy. Podzielę się nimi z wami .
Lepiej pilnować fachowca zanim go poniesie ułańska fantazja lub obejrzeć jego auto.
Co można zrobić z takim fantem ??
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Coś czuję ,że auto się wiele zmieniło..
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
Re: Praska Celina
No to jest dopiero Wieś Tuning.
Zawału bym dostał jak bym taką Toyotkę odebrał
Zawału bym dostał jak bym taką Toyotkę odebrał
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
To był mało wyszukany żart ale zrobiło mi się ciepło
Sprawa na dzień dzisiejszy temat wygląda następująco. Trwają prace przygotowawcze do lakierowania. Chłopak postanowił przygotować, garaż pod lakierowanie. Zamatować wyciąg powietrza, kurtyny i klika rzeczy które nic mi nie mówią, poco i na co??
W między czasie stale coś dopieszcza.
Na początek , mastyka jak fabryk
108
Ponieważ szkoda mi kasy, na oryginalny zderzak CS, Postanowiłem zamontować laminat. Tylko z produktem pierwotnym to on już ma mało wspólnego Został wzmocniony włóknem kauczukowym, widać na zdjęciach czarne miejsca oraz trochę zmodyfikowany.
Po kilu zdaniach z fachowcem i postawieniu sprawy jasno, jego strony, " albo to przerobie albo zabieraj to g#@$%^no" uległem i postanowiłem się nie wtrącać. Jak już zdążyłem się przyzwyczajać nie odpuścił nawet mocowań do błotników. Z wykorzystaniem oryginalnych mocowań zderzaka do laminatu, ja się jeszcze nie spotkałem. Przynajmniej wyrzyscy co go montowali olewali temat.
Oto kilka fotek z prac nad zderzakiem:
Dokładne dopasowanie mocowania do błotnika.
109
Zamontowanie śrub mocujących.
110
111
112
Tak wgląda po zamocowaniu uchwytu do zderzaka. Oczywiście, przed ostatecznym montażem, uchwyt poleci w piach i malowanie proszkowe
113
114
A tak wygląda zderzak, po założeniu
115
116
117
Mam nadziej że nie zawiodłem oczekiwań. Prace w toku
Sprawa na dzień dzisiejszy temat wygląda następująco. Trwają prace przygotowawcze do lakierowania. Chłopak postanowił przygotować, garaż pod lakierowanie. Zamatować wyciąg powietrza, kurtyny i klika rzeczy które nic mi nie mówią, poco i na co??
W między czasie stale coś dopieszcza.
Na początek , mastyka jak fabryk
108
Ponieważ szkoda mi kasy, na oryginalny zderzak CS, Postanowiłem zamontować laminat. Tylko z produktem pierwotnym to on już ma mało wspólnego Został wzmocniony włóknem kauczukowym, widać na zdjęciach czarne miejsca oraz trochę zmodyfikowany.
Po kilu zdaniach z fachowcem i postawieniu sprawy jasno, jego strony, " albo to przerobie albo zabieraj to g#@$%^no" uległem i postanowiłem się nie wtrącać. Jak już zdążyłem się przyzwyczajać nie odpuścił nawet mocowań do błotników. Z wykorzystaniem oryginalnych mocowań zderzaka do laminatu, ja się jeszcze nie spotkałem. Przynajmniej wyrzyscy co go montowali olewali temat.
Oto kilka fotek z prac nad zderzakiem:
Dokładne dopasowanie mocowania do błotnika.
109
Zamontowanie śrub mocujących.
110
111
112
Tak wgląda po zamocowaniu uchwytu do zderzaka. Oczywiście, przed ostatecznym montażem, uchwyt poleci w piach i malowanie proszkowe
113
114
A tak wygląda zderzak, po założeniu
115
116
117
Mam nadziej że nie zawiodłem oczekiwań. Prace w toku