wiem ze jezdzi, poleca
kolega z ASO znowu mowi, że gówno
bądź tu mądry
Jakie tarcze + klocki w rozsądnej cenie?
- carsik
- Użytkownik
- Posty: 5915
- Rejestracja: 30-08-06, 13:30
kashiyamy sa czarne i brązowe. Ja mam czarne i te sa ok.
www.gt4serwis.pl
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
Chiptuning również DENSO, serwis DPF, EGR i wszystkich funkcji sterownika silnika, pełny serwis mechaniki i elektroniki. biurogt4@gmail.com lub dzwonie 695 13 25 28
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
A ja z przodu mam brązowe i choć są nieco "podejrzane" to zarzucić nic im nie mogę. Hamują normalnie i- co najlepsze- im są cieplejsze tym hamują lepiej. Poza tym tarcze po tych klockach wyglądają jakby były usmarowane jakimś mazidłem. Ale wszystko pracuje jak najbardziej normalnie więc się nie przejmuję.
Aha, brudzenie felg prawie niezauważalne.
Aha, brudzenie felg prawie niezauważalne.
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.
- Robert
- Site Admin
- Posty: 8003
- Rejestracja: 19-12-03, 23:41
-
- Użytkownik
- Posty: 1298
- Rejestracja: 13-05-06, 01:25
Robert pisze:hin pisze:usmarowane jakimś mazidłem
To są chyba jakieś żywice, które sie z klocków wytrącają. Nie jest to chyba pozytywny objaw na dłuższą metę.
Nie mam pojęcia, gdzies kiedyś coś obiło mi się o uszy że niektóre klocki zostawiają na tarczy jakąś materię, dzięki czemu tarcie nie odbywa się bezpośrednio między klockiem a metalem a właśnie między klockiem a ta materią co zwiększa skuteczność (w stosunku do przyłożonej siły).
Zasadniczo nie specjalnie się tym przejmuję jako że w średniej perspektywie czasowej i tak liczę się z wymianą tarcz gdyz te zostały kilkakrotnie przegrzane i za jakiś czas zaczną pękać
W sprawach PW proszę raczej o kontakt mailowy. Czasami dłużej tu nie zaglądam a i nie zawsze docierają powiadomienia o PW.
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
majster pisze:Dostanę nagrodę za odgrzanie najstarszego kotleta? Pewnie nie, bo nikt tu nie zagląda już...
Ale spróbuję,
Do 2.0GT 6gen. jakie tarcze i klocki do codziennej jazdy? Miałem ATE i klocki OEM i mi to bardzo słabo hamuje...
Co polecicie, może Zimmermann?
Generalnie każda stara Toyota bardzo słabo hamuje. Może problem jest gdzie indziej w układzie?
Zanim przesiadłem się na większe heble to jeździłem na tarczach ATE + klocki TRW + Motul RBF600. Hamowało to całkiem rozsądnie jak na fabryczny rozmiar i mogę polecić taki zestaw.
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Wymienię wszystkie przewody gumowe na przewody w oplocie. Może guma wewnątrz sparciała i blokuje ciśnienie z pompy.
Te z Hela mają dobre opinie?
http://pl.helperformance.com/toyota-cel ... -1994-1999
Może te moje klocki OEM nie współpracowały z tarczami...
Sklep Brakeparts.pl poleca tarcze Ate (ze zniżką 159zł.):
https://www.brakeparts.pl/49252-2000-2001-
oraz klocki EBC Black lub Black Diamond FR ( ze zniżką 129 i 391zł.):
https://www.brakeparts.pl/56170-1991-1993-gs300
Różnica w cenie znaczna, bo 262zł. Jeżeli różnica w hamowaniu będzie znaczna to bym się pokusił -czy warto tyle dołożyć?
Te z Hela mają dobre opinie?
http://pl.helperformance.com/toyota-cel ... -1994-1999
Może te moje klocki OEM nie współpracowały z tarczami...
Sklep Brakeparts.pl poleca tarcze Ate (ze zniżką 159zł.):
https://www.brakeparts.pl/49252-2000-2001-
oraz klocki EBC Black lub Black Diamond FR ( ze zniżką 129 i 391zł.):
https://www.brakeparts.pl/56170-1991-1993-gs300
Różnica w cenie znaczna, bo 262zł. Jeżeli różnica w hamowaniu będzie znaczna to bym się pokusił -czy warto tyle dołożyć?
- Jarke
- Klubowicz
- Posty: 215
- Rejestracja: 10-05-15, 22:51
majster pisze:Wymienię wszystkie przewody gumowe na przewody w oplocie. Może guma wewnątrz sparciała i blokuje ciśnienie z pompy.
Te z Hela mają dobre opinie?
Mam je u siebie. Są trochę krótsze niż fabryczne, więc trzeba je dobrze zamontować żeby nie narobić sobie problemów. Poza tym są okej, mogę polecić.
majster pisze:Sklep Brakeparts.pl poleca tarcze Ate (ze zniżką 159zł.):
Miałem u siebie. Nie miały łatwego życia, na koniec zaczęły bić, ale to raczej moja wina niż tarcz. Ogólnie są w porządku.
majster pisze:klocki EBC Black lub Black Diamond FR ( ze zniżką 129 i 391zł.):
A tutaj bym odpuścił. Sam zastanawiałem się na EBC Green/Yellow, ale po przestudiowaniu cen i parametrów skończyło się na zwykłych TRW.
Dodatkowo istotny jest świeży płyn hamulcowy wysokiej jakości.
- majster
- Użytkownik
- Posty: 475
- Rejestracja: 30-03-12, 01:54
Jarke, długo masz te przewody, nie rdzewieją końcówki, bo rzekomo są kwasowe? Ktoś jeszcze robi dobre przewody, żeby nie było problemów z montażem?
Może Black diamond odpuszczę sobie. TRW i tak kosztuje ok.90zł. niewiele mniej niż EBC.
Korcą mnie te EBC:
https://www.brakeparts.pl/1991-1993-gs3 ... dp874.html
Płynu to z litra kupię, trzeba będzie go "przetoczyć" przez przewody. Jakiś szczególnie polecicie? 5.1?
Fryc85 przewód hamulcowy jest w stalowym oplocie
Może Black diamond odpuszczę sobie. TRW i tak kosztuje ok.90zł. niewiele mniej niż EBC.
Korcą mnie te EBC:
https://www.brakeparts.pl/1991-1993-gs3 ... dp874.html
Płynu to z litra kupię, trzeba będzie go "przetoczyć" przez przewody. Jakiś szczególnie polecicie? 5.1?
Fryc85 przewód hamulcowy jest w stalowym oplocie
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38