AT180+ST182 RED
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Niestety syf byl taki ze gość robił na oślep i wiele poprawiałem wczoraj cały dzień.dobrze ze mam tego swojego czerepa.
Swoją drogą mysłałem że robią to piaskiem o większej gradjacji (na filmach nie ma wielkiej zadymy).Sam nie wiem fakt ,że blacha nie poniszczona ale chciałbym żeby to więcej zdzierało dysza z rury jak moja ręka.
Tak to musiałem sam jeszcze dalej tą gumę odkuwać tam gdzie nie poszło i piaskowałem.Tam gdzie zgrzewy blach wszystko trzeba odkuć i odświeżyć a wszystko na czas bo gołe blachy stoją
Dzisiaj malowania malowania i przyszły tydzień także malowania malowania
Swoją drogą mysłałem że robią to piaskiem o większej gradjacji (na filmach nie ma wielkiej zadymy).Sam nie wiem fakt ,że blacha nie poniszczona ale chciałbym żeby to więcej zdzierało dysza z rury jak moja ręka.
Tak to musiałem sam jeszcze dalej tą gumę odkuwać tam gdzie nie poszło i piaskowałem.Tam gdzie zgrzewy blach wszystko trzeba odkuć i odświeżyć a wszystko na czas bo gołe blachy stoją
Dzisiaj malowania malowania i przyszły tydzień także malowania malowania
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Dzięki chłopaki
Dalej się będzie działo dopóki temperatury są po naszej stronie.W ten tydzień myślę zakończyć prace malarskie,odebrać resztę gratów z proszku i gumowanie gumowanie.Narazie szkoda czasu na sprzątanie pobojowiska po piaskowaniu.
Zlecę wykowanie takiej części w ilości kilku sztuk to wiecie jest do ustawienia zbieżności.
Dalej się będzie działo dopóki temperatury są po naszej stronie.W ten tydzień myślę zakończyć prace malarskie,odebrać resztę gratów z proszku i gumowanie gumowanie.Narazie szkoda czasu na sprzątanie pobojowiska po piaskowaniu.
Zlecę wykowanie takiej części w ilości kilku sztuk to wiecie jest do ustawienia zbieżności.
- krrizz
- Klubowicz
- Posty: 2343
- Rejestracja: 07-05-06, 13:40
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Wiekszośc gratów już czeka na montowanie,jeszcze może zalanie coniektórych"konserwacją" ale musze poczytać ile oleju pełzającego ludzie dają.
Zaciski w podkładzie czekają na zamówiony foliatec.
Te ocynkowane części z wnętrza co mają rdzawy nalot pociągłem podkładem gruntującym,trawiącym na rdze Polrust.
Lampy rozłożone wymyte karcherem.Mają tylko rdze w miejscu otworu mocowania dolnego(do zrobienia) ale wkłady poszły na piasek pordzywiołki
Dzis była brudna robota masą poliuretanową,niestety czekam na dostawę.
Poprawa fabryki przy okazji
I pierwsza warstwa z pędzla i masa sie skończyła
Czekam na graty do przednich wahaczy i wahacze po malowaniu proszkowym.Czekam na zbiornik,mocowania reflektorów,jakieś blachy i chłodniczke płynu wspomagania z piaskowania i będzie chyba tyle malowania podzespołow.
Zaciski w podkładzie czekają na zamówiony foliatec.
Te ocynkowane części z wnętrza co mają rdzawy nalot pociągłem podkładem gruntującym,trawiącym na rdze Polrust.
Lampy rozłożone wymyte karcherem.Mają tylko rdze w miejscu otworu mocowania dolnego(do zrobienia) ale wkłady poszły na piasek pordzywiołki
Dzis była brudna robota masą poliuretanową,niestety czekam na dostawę.
Poprawa fabryki przy okazji
I pierwsza warstwa z pędzla i masa sie skończyła
Czekam na graty do przednich wahaczy i wahacze po malowaniu proszkowym.Czekam na zbiornik,mocowania reflektorów,jakieś blachy i chłodniczke płynu wspomagania z piaskowania i będzie chyba tyle malowania podzespołow.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
W skrócie masa jest sztywna jak nie wiem bo zimno i wiąże momentalnie po otwarciu.kto robił poliuretanem to wie.na pistolet masa prawie dwa razy droższa a i tak trzeba to szpachelka wetrzec-rozprowadzic a tym specjalnym pędzlem dobrze się wygładza i kształtuje sciazke masy.
pistoletem ze specjalna płaska końcówka na pewno lepiej by się nakladalo bo to jest mordega tak się to kleji, ale trzyma mega na aucie.
pistoletem ze specjalna płaska końcówka na pewno lepiej by się nakladalo bo to jest mordega tak się to kleji, ale trzyma mega na aucie.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Dommel pisze:Obserwuję, podziwiam i podpatruje
Tak samo heh
Ale ja narazie nie mam gościa na moje wzmocnienia w progach
Póki co robię swoje to co z mojeje strony,auto musi stać się mobilne.
Oby zima szybko nie przyszła i nie była sroga.
Pomaluje ostanie graty i bede mógł rozebrać malarnie i dostać się do innych gratów i chyba jest tam blotnik dla ciebie.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Juz półtora tygodnia czekam na wypiaskowanie zbiornika i ostatnich paru pierdółek.
Czekam na mase poli,firma to raz dzwoni że mają ,to raz że juz nie, to raz że na magazynach nie ruszyli sprawy ,to raz że ruszyli i jest i kupić jeszcze raz,finalnie nie ma i półtora tygodnia zwodzenia czekania na darmo.
Rozpacz,rozpacz te polskie firmy wszystkie fabryki jeb ią i inne duże firmy ale jedno,dwuosobowe zamiast zarabiać w poniedziałek świętują 100 lecie odzyskania razem z Jarkiem
Jedzie z innej firmy...ponoć, ciekawe czy dojedzie.
Na dzień dzisiejszy pomalowałem podkładem profile wewnątrz wokoło otworów technologicznych tam gdzie sypło piachem do środka.
Zalałem belki i wzmocnienia mieszaniną 800ml tectyl ML 200ml olej pełzający i teraz mogą czekać już spokojnie na założenie pod jakąś folią.
Jak dzisiaj nic nie przyjdzie kurierem to malowanie zacisków na kolor.
Czekam na mase poli,firma to raz dzwoni że mają ,to raz że juz nie, to raz że na magazynach nie ruszyli sprawy ,to raz że ruszyli i jest i kupić jeszcze raz,finalnie nie ma i półtora tygodnia zwodzenia czekania na darmo.
Rozpacz,rozpacz te polskie firmy wszystkie fabryki jeb ią i inne duże firmy ale jedno,dwuosobowe zamiast zarabiać w poniedziałek świętują 100 lecie odzyskania razem z Jarkiem
Jedzie z innej firmy...ponoć, ciekawe czy dojedzie.
Na dzień dzisiejszy pomalowałem podkładem profile wewnątrz wokoło otworów technologicznych tam gdzie sypło piachem do środka.
Zalałem belki i wzmocnienia mieszaniną 800ml tectyl ML 200ml olej pełzający i teraz mogą czekać już spokojnie na założenie pod jakąś folią.
Jak dzisiaj nic nie przyjdzie kurierem to malowanie zacisków na kolor.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Chwile załamania pogody i oczekiwania na chemię i ostatnio trochę dokończyłem
Uwarzam ,że tak zrobiony kielich jest pewny co do szczelności i jest to duzo lepiej niż farbyka jak im się natrysło zamiast zatkać całkowicie łaczenie blach aby nie było wnęki.
I dzisiaj natrysk kauczuku:
Staram się całkowicie uszczelnić szczególnie krańce blachy po piaskowaniu wierzchołki blachy mogą szybko korodować jak się nie da grubych warstw dlatego że mają ostre wiechołki i doliny a farba siada w dolinki.
Zbiornik po czyszczeniu zrobił kuku.Dół dla porównania tylko jedem wżer a góra cała w plamach.Zdecydowałem ,że uszczelniam go a coś się szykuje,że może coś wpadnie......
Byłem zazdrosny o swiecące sprężyny
Zakupy, powoli zaczynają przychodzić dostawy z częściami.Mała rączką chciała by coś zwędxić dla siebie.
Wygrzebałem japońskie papierki z podłużnicy z przodu.Myślałem ,że jaki toto=lotek
Ale nie wiem co to kosza nie było?
Tutaj pod spodem gdzie są zamontowane uchwyty mechanizmu wycieraczek pojawia się już dosyć rozwinięty rudy.Jak ktoś będzie rozbierał to niech sobie ogarnie.Drugi mocny rudy jest zaraz pod szybą na krańcach karoserii tam gdzie wkreca się śrubkę od pokrywy wlotu powietrza wentylacji.Jest tam jakieś łączenie blach rudy idzie po nim pod szybę.
Poprawa wytłumienia i uszczelnienia ,nie zostawiam przerw jak fabrycznie tylko jadę po całości.To samo w kanale środkowym.
Uwarzam ,że tak zrobiony kielich jest pewny co do szczelności i jest to duzo lepiej niż farbyka jak im się natrysło zamiast zatkać całkowicie łaczenie blach aby nie było wnęki.
I dzisiaj natrysk kauczuku:
Staram się całkowicie uszczelnić szczególnie krańce blachy po piaskowaniu wierzchołki blachy mogą szybko korodować jak się nie da grubych warstw dlatego że mają ostre wiechołki i doliny a farba siada w dolinki.
Zbiornik po czyszczeniu zrobił kuku.Dół dla porównania tylko jedem wżer a góra cała w plamach.Zdecydowałem ,że uszczelniam go a coś się szykuje,że może coś wpadnie......
Byłem zazdrosny o swiecące sprężyny
Zakupy, powoli zaczynają przychodzić dostawy z częściami.Mała rączką chciała by coś zwędxić dla siebie.
Wygrzebałem japońskie papierki z podłużnicy z przodu.Myślałem ,że jaki toto=lotek
Ale nie wiem co to kosza nie było?
Tutaj pod spodem gdzie są zamontowane uchwyty mechanizmu wycieraczek pojawia się już dosyć rozwinięty rudy.Jak ktoś będzie rozbierał to niech sobie ogarnie.Drugi mocny rudy jest zaraz pod szybą na krańcach karoserii tam gdzie wkreca się śrubkę od pokrywy wlotu powietrza wentylacji.Jest tam jakieś łączenie blach rudy idzie po nim pod szybę.
Poprawa wytłumienia i uszczelnienia ,nie zostawiam przerw jak fabrycznie tylko jadę po całości.To samo w kanale środkowym.
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Dzisiaj była ostatnia szansa na dokończenie i wartswą finalną jest czarna farba poliuretanowa a okolice pod maską są mieszanką czerwonego i czarnego.Zależy gdzie i co.
Po całkowitej blacharce,lakierowaniu bedzie wszystko pokryte Bodysafe valvoline a wnęki i profile Tectylem ML
Bodysafe mozna dawać na Tectyl
Generalnie kilogramów tutaj już poszło ale silnik będzie rev.3 JDM to chyba da rade
Po całkowitej blacharce,lakierowaniu bedzie wszystko pokryte Bodysafe valvoline a wnęki i profile Tectylem ML
Bodysafe mozna dawać na Tectyl
Generalnie kilogramów tutaj już poszło ale silnik będzie rev.3 JDM to chyba da rade