BlueCarbon 2ZZ-GE TS by anticorr
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Troche czasu ciszy minęło ... więc wystarczy. To oznaczało jedno...zbrojenie się na zimowe dłubanie w Celicy
Podsumowujące wcześniejsze zapowiedzi wpadnie chłodzenie kompressora...
Wodne...nie, jednak nie rdzenie Laminova..
Po analizie wszystkiego i zaczerpnięcia wiedzy na forum Lotusa wszyscy w usa i gb do takiego setupa 2zz-ge z MP45 w celu zredukowania temp. zakładają wtrysk mieszanki wody/metanolu. Jest bezinwazyjne, zbija temp.w dolocie nawet do 35-40st C, sterowany jest po przez cisnienie doładowania, zmiejsza EGT znacznie a co z tym idzie spalanie stukowe i nawet do 10% na mocy i momencie może dolozyc i podobno uszczelnia dodatkowo rotory kompresora.. a więc wpadnie zestaw:
-AEM wather/methanol injections kit 30-3300
Znacznie wydajniejsza i cichsza pompa paliwa -Deatschwerks DW200
A dodatkowo przypadkiem dorwałem orginalne spoilery maski TRD...czy wyląduje u mnie, tego sam jeszcze nie wiem, jest to kontrowersyjny dodatek który sam kiedyś hejtowalem...wiec... przymiarki pokażą czy to pasuje
Czekam jeszcze na pare paczek zza wielkie wody, wiec na zime będzie sie działo
StayTuned
Podsumowujące wcześniejsze zapowiedzi wpadnie chłodzenie kompressora...
Wodne...nie, jednak nie rdzenie Laminova..
Po analizie wszystkiego i zaczerpnięcia wiedzy na forum Lotusa wszyscy w usa i gb do takiego setupa 2zz-ge z MP45 w celu zredukowania temp. zakładają wtrysk mieszanki wody/metanolu. Jest bezinwazyjne, zbija temp.w dolocie nawet do 35-40st C, sterowany jest po przez cisnienie doładowania, zmiejsza EGT znacznie a co z tym idzie spalanie stukowe i nawet do 10% na mocy i momencie może dolozyc i podobno uszczelnia dodatkowo rotory kompresora.. a więc wpadnie zestaw:
-AEM wather/methanol injections kit 30-3300
Znacznie wydajniejsza i cichsza pompa paliwa -Deatschwerks DW200
A dodatkowo przypadkiem dorwałem orginalne spoilery maski TRD...czy wyląduje u mnie, tego sam jeszcze nie wiem, jest to kontrowersyjny dodatek który sam kiedyś hejtowalem...wiec... przymiarki pokażą czy to pasuje
Czekam jeszcze na pare paczek zza wielkie wody, wiec na zime będzie sie działo
StayTuned
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Nooo i w końcu wyczekane kreski cyferki i inne bajerki.
Tak się o to prezentuje to co namodzilem w sumie przez ostatnie 3lata.. wynik zadowala mnie bardzo zwłaszcza moment ktory fajnie wygląda i czuć to.
Moc jak to moc trochę więcej jak seryjnie było w Lotusie SC. Jednak jak widac od 6300rpm troche juz płasko to idzie a moze byc podobno lepiej. w miedzyczasie trochę sie tez pozmienialo a nie było juz od kwietnia dostrajane, podobno juz na gorze trochę za bardzo przelewa i troszkę zaplon do poprawy.
Badz co bądź na zime sie bedzie jeszcze dłubalo, na wiosne juz wystroi sie rzetelniej mam nadziej.
Tak się o to prezentuje to co namodzilem w sumie przez ostatnie 3lata.. wynik zadowala mnie bardzo zwłaszcza moment ktory fajnie wygląda i czuć to.
Moc jak to moc trochę więcej jak seryjnie było w Lotusie SC. Jednak jak widac od 6300rpm troche juz płasko to idzie a moze byc podobno lepiej. w miedzyczasie trochę sie tez pozmienialo a nie było juz od kwietnia dostrajane, podobno juz na gorze trochę za bardzo przelewa i troszkę zaplon do poprawy.
Badz co bądź na zime sie bedzie jeszcze dłubalo, na wiosne juz wystroi sie rzetelniej mam nadziej.
Ostatnio zmieniony 30-01-19, 06:41 przez anticorr, łącznie zmieniany 1 raz.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
- vampir_369
- Użytkownik
- Posty: 77
- Rejestracja: 13-03-16, 22:31
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
vampir_369 pisze:A lift jest rozwiązany tak żeby utrzymać liniowy wzrost mocy?
Sądziłem że będzie jakiś skok w wykresie.
Dokładnie tak, wysterowanie i ustawienie punktu Lifta jest tak zrobione żeby w miarę liniowe trzymało parametry i nie było sztucznego podbicia od jakiegoś zakresu. W jeździe jeszcze delikatnie czuć jak się włącza i zazwyczaj jest w tym momencie strzał z tłumika.
Zresztą niżej na wykresie od znajomego z Lotusa Elise SC z takim samym kompresorem też widać nie ma kopa z lifta(tutaj nie ma gładzonego wykresu)
- vampir_369
- Użytkownik
- Posty: 77
- Rejestracja: 13-03-16, 22:31
anticorr pisze:zazwyczaj jest w tym momencie strzał z tłumika.
O kurcze no to zazdroszcze jeszcze bardziej
Twój temat przeczytałem chyba ze sześć razy w całości i dalej jestem pełny podziwu.
Że nadal masz jakąś wizję, ciągle coś nowego gratki projektu bo jest MEGA i powodzenia w poprawieniu "szczytu" wykresu
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Już sie napodniecalem wynikami z hamowni.
Teraz trzeba działać dalej.
Kolejne paczki spływają tym razem USA i Holandia
# Dotarł nowy mniej restrykcyjny i błyszczący kolektor wydechy EMUSA
# A także kolejne coś co często hejtowalem, a mianowicie Fenders Flares
-czy wpadna na auto, podobnie jak szpoilery na maske NieWiemJeszcze, będą przymiarki będzie sie myśleć, taka fanaberia
StayTuned
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Teraz trzeba działać dalej.
Kolejne paczki spływają tym razem USA i Holandia
# Dotarł nowy mniej restrykcyjny i błyszczący kolektor wydechy EMUSA
# A także kolejne coś co często hejtowalem, a mianowicie Fenders Flares
-czy wpadna na auto, podobnie jak szpoilery na maske NieWiemJeszcze, będą przymiarki będzie sie myśleć, taka fanaberia
StayTuned
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
FendersFlare TRD na sztukę tylko przyłożone ale nawet nawet coś z tego bedzie. Oddane juz do hydrografiki,
Odebrałem juz spoilery maski, bo "BlueCarbon musi byc Carbon", myślę że siądzie to to coś
Mała dygresja, zagraniczne zakupy sa fajne, zawsze coś dorzucają "because racecar" huehue
Ostatnia dzisiaj droga na zimowe rozbieranie...
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Odebrałem juz spoilery maski, bo "BlueCarbon musi byc Carbon", myślę że siądzie to to coś
Mała dygresja, zagraniczne zakupy sa fajne, zawsze coś dorzucają "because racecar" huehue
Ostatnia dzisiaj droga na zimowe rozbieranie...
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Spamuje, sorry ale taki teraz będzie czas😁😁
Kolejne partsy spływają... Tym razem trochę świecidełek i gajgerki.
Przy okazji skorzystałem z BlackFriday na świecie i w JP fajne robię przeceny, polecam.
Zakupiłem Oryginalne, świeżutkie wskaźniki
D1 Spec -EGT z termopara to czego mi brakowało, a że byla przecena dobrałem drugi wskaźnik.
Padło na Boost który jest na sprzedaż!
Dodatkowo przewody masowe D1 żeby było zawsze bling bling w komorze.
Kolejne partsy spływają... Tym razem trochę świecidełek i gajgerki.
Przy okazji skorzystałem z BlackFriday na świecie i w JP fajne robię przeceny, polecam.
Zakupiłem Oryginalne, świeżutkie wskaźniki
D1 Spec -EGT z termopara to czego mi brakowało, a że byla przecena dobrałem drugi wskaźnik.
Padło na Boost który jest na sprzedaż!
Dodatkowo przewody masowe D1 żeby było zawsze bling bling w komorze.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Coś się ruszyło w temacie..
#1 Kolektor wydechowy zrobiony, został poprawiony po fabryce i obspawany przy flanszy dodatkowo, wypolerowane kanały po spawach, zrobiony adapter na 1/8NPT do sondy EGT, owinięty standartowo bandażem, i spasowany dokładnie czy wszystko pasuje, żebym później sie nie zdziwił przy montażu
#2 Układ dolotowy zdemontowany i wstawione zostało gniazdo pod dysze wtryskiwacza metanolu, teraz tylko do pospawania oddam.
To tyle albo aż tyle, Stay Tuned
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
#1 Kolektor wydechowy zrobiony, został poprawiony po fabryce i obspawany przy flanszy dodatkowo, wypolerowane kanały po spawach, zrobiony adapter na 1/8NPT do sondy EGT, owinięty standartowo bandażem, i spasowany dokładnie czy wszystko pasuje, żebym później sie nie zdziwił przy montażu
#2 Układ dolotowy zdemontowany i wstawione zostało gniazdo pod dysze wtryskiwacza metanolu, teraz tylko do pospawania oddam.
To tyle albo aż tyle, Stay Tuned
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- vampir_369
- Użytkownik
- Posty: 77
- Rejestracja: 13-03-16, 22:31
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18