Toyota Celica Safety Car by Pantera
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
I kolejne graty - moja mnie już chce udusić
Pierscienie tłkowe NPR
Dalej myśle nad korbami łamie się miedzy maxpeedingrods (dobra cena ale zbieram jeszcze opinie na ich temat) lub MWR.
P.S widzicie obrazy?
Pierscienie tłkowe NPR
Dalej myśle nad korbami łamie się miedzy maxpeedingrods (dobra cena ale zbieram jeszcze opinie na ich temat) lub MWR.
P.S widzicie obrazy?
Ostatnio zmieniony 22-11-18, 22:00 przez Pantera24, łącznie zmieniany 3 razy.
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
greos39 pisze:Żeby się obraz pokazał, w ramki IMG musisz wrzucić bezpośredni link do zdjęcia, czyli zakończony jego formatem np. .jpg, .png lub innym.
Coś jak poniżej, tylko ostatni nawias kwadratowy musi być.
Dzięki GREGOS, wszystko gra
Aktualnie do tego wszystkiego wpadły jeszcze felgi Japan Racing 3 plus opony TOYO PROXES 215/45/17. Przyznam szczerze żałuje tego zakupu, nie wyszło tak jak chciałem
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Luźno
Laczki nie kleją jak chciałeś, czy JRy nie grają z resztą jak chciałeś ?
Pantera24 pisze:Przyznam szczerze żałuje tego zakupu, nie wyszło tak jak chciałem
Laczki nie kleją jak chciałeś, czy JRy nie grają z resztą jak chciałeś ?
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '04 - childhood dream project car
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
⇨ Toyota Corolla E3 3K-H '79 - classic project car
⇨ Lexus IS200 SC XE10 1G-FE '04 - dream daily
⇨ Toyota Celica T23 2ZZ-GE '02 - sold
⇨ Lexus GS300 S19 3GR-FSE '06 - sold
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Silnik złożony, kilka zdjęć z składania
Nie obyło się bez przygód - gdzieś podczas rozbierania zgubiłem mocowanie linki gazu przy przepustnicy, nie mam pojęcia gdzie to jest Trzeba było dorobić customowe mocowanie na razie spisuje sie idealnie. Mam za sobą przejechane 120 km na razie bez awaryjnie - silnik pracuje ładnie cicho trzeba docierać i patrzeć jak będzie się zachowywał.
Specyfikacja
- kute korby maxpeedingrods
- panewki korbowodowe ACL RACING
- panewki główne KING
- pierscienie NPR
- nowa pompa wody AISIN
- śruby korbowodowe ARP 2000
- olej COMMA Prolife 5w30
Nie obyło się bez przygód - gdzieś podczas rozbierania zgubiłem mocowanie linki gazu przy przepustnicy, nie mam pojęcia gdzie to jest Trzeba było dorobić customowe mocowanie na razie spisuje sie idealnie. Mam za sobą przejechane 120 km na razie bez awaryjnie - silnik pracuje ładnie cicho trzeba docierać i patrzeć jak będzie się zachowywał.
Specyfikacja
- kute korby maxpeedingrods
- panewki korbowodowe ACL RACING
- panewki główne KING
- pierscienie NPR
- nowa pompa wody AISIN
- śruby korbowodowe ARP 2000
- olej COMMA Prolife 5w30
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Noo i extra, takie Up w temacie uwielbiam, brudna, surowa robota zakończona sukcesem.
Tak tylko się zastanawiam, to górę skręcałeś na starych szpilkach np? i co z pompą oleju, rozrządem, wałkami? Jakaś weryfikacja była że pozostało nie ruszane?
I wkładałeś to na skrzynię od 1zz czy od 2zz już?
A tak to co docieranie i później kompresor tak?[/u]
Tak tylko się zastanawiam, to górę skręcałeś na starych szpilkach np? i co z pompą oleju, rozrządem, wałkami? Jakaś weryfikacja była że pozostało nie ruszane?
I wkładałeś to na skrzynię od 1zz czy od 2zz już?
A tak to co docieranie i później kompresor tak?[/u]
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Rozrząd w bardzo dobym stanie nie było sensu na razie wymieniać, pompa oleju wjedzie mocniejsza przy zakładaniu kompresora. Ogólnie częsci byłhy w b.dobrym stanie nie było sensu ich zmieniać. Skrzynia już od 2zzge.
Teraz chce dotrzeć zobaczyć czy wszystko gra zobić z 1000 km i powoli brać za kompresor
Teraz chce dotrzeć zobaczyć czy wszystko gra zobić z 1000 km i powoli brać za kompresor
- ksk33
- Użytkownik
- Posty: 599
- Rejestracja: 15-06-17, 14:05
Re: Celica VII by Pantera
I jak tam Panie ? Maszyna naprawiona?
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Celica VII by Pantera
ksk33 pisze:I jak tam Panie ? Maszyna naprawiona?
Tak jedna bolączka usunięta - wtyczka od czujnika zmiennych faz była luźna - poprawiona i na razie ponad 150 km bez błędu. Prawdopodbnie potrzeba jeszcze wymienić/ wyczyścić silniczek krokowy wysokie obroty po odpaleniu 1500 - dopiero po zagrzaniu spada do 700 - 800 oraz ostatnio pojawił się drobny stuk przy schodzeniu z obrotów miedzy 3 tys a 1500 w (prawdopodobnie) lewej częsci silnika coś ala szybkie pukanie w drzwi ( nie nie PANEWKA ) dźwięk jest dziwnie nie metaliczny.
Ale jak to mówią nie ma zabawy bez fuckupów
A tutaj takie - kiedy było piękne latooo
Trzeba powoli docierać motor ale pogoda nie pozwala - pasuje zrobić z 2 tys km i działac dalej
Czekam na przesyki z fmic.pl - intercooler, kolanka, na wentylatory, znajomy spawa podstawe pod kompresor także wszystko powoli idzie w dobrym kierunku a w tym roku nie zalezy mi na czasie jak w tamtym tylko na jakości
Mam nadzieje że maj/ czerwiec będę mógł powiedzieć że mam 2zz-ge supercharger