Toyota Celica Safety Car by Pantera
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
A jakoś słowa tak same na język się nasuwają ale osobiście co moga to zawsze pomogę w kwestii Celicy...no chyba że kogoś nie lubię
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Wiem ze pomożesz i dzięki ci za to bo pomgoleś mi na PW nie raz ;p czyli jeszcze mnie lubisz?anticorr pisze:A jakoś słowa tak same na język się nasuwają ale osobiście co moga to zawsze pomogę w kwestii Celicy...no chyba że kogoś nie lubię
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Wychodzi na to że tak peace
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
anticorr takie podejście zalatuje mi tymi fachowcami z forum elektrody . Ty to akurat masz wszystko rozbite na drobne szczegóły w swoim temacie więc nie pasuje "i co może jeszcze znaleźć linki do kupienia i jeszcze kupić i zamontować"
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Nie wiem czy przeoczyłem ale wstawiałeś tez kute tłoki ?
hube
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Nie. Tloki zostały seryjne.hube pisze:Nie wiem czy przeoczyłem ale wstawiałeś tez kute tłoki ?
hube
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Więc od początku.
Rozebralem dół panewki idealne, kompresja na każdym cylidndrze książkowa.
1 - 18
2 - 18
3 -18.3
4- 18.5
Dół silnika ściągnięte misa zero opilkow czego kolwiek, panewki jak nowe, zerow luzow na głowkach wszystko sztywno fajnie siedzi.
Skręcone Odpalone na zimnym zero hałasów po zagrzaniu znow stuka więc pomyślałem co mi szkodzi ponad 600 km zrobione pociągne go po obrotach, lift sie włączył przejechałem tak 3 razy, nagle zaczęło stukac głośniej az cos się urwało, dźwięk jakby ktoś wrzucił do metalowej puszki kamień i nia potrzasal.
Ale silnik ani się nie zdławil ani nie zgasł, kompresja ok, ciśnienie oleju ok. Dojechałem do garażu pod pokrywą nic jutro szukam od dołu jeśli coś wypadnie to prawdopodobnie to co było przyczyną stuków. Uważam że motor jest do uratowania jesli sie nie zdławil, nie zgasł, odpalal nornalnie to raczej nie jest to awaria z typu motor do wyrzucenia i na złom
Wybaczcie za jakość zdjęć ale przy tym wszystkim rozwalilem telefon
Rozebralem dół panewki idealne, kompresja na każdym cylidndrze książkowa.
1 - 18
2 - 18
3 -18.3
4- 18.5
Dół silnika ściągnięte misa zero opilkow czego kolwiek, panewki jak nowe, zerow luzow na głowkach wszystko sztywno fajnie siedzi.
Skręcone Odpalone na zimnym zero hałasów po zagrzaniu znow stuka więc pomyślałem co mi szkodzi ponad 600 km zrobione pociągne go po obrotach, lift sie włączył przejechałem tak 3 razy, nagle zaczęło stukac głośniej az cos się urwało, dźwięk jakby ktoś wrzucił do metalowej puszki kamień i nia potrzasal.
Ale silnik ani się nie zdławil ani nie zgasł, kompresja ok, ciśnienie oleju ok. Dojechałem do garażu pod pokrywą nic jutro szukam od dołu jeśli coś wypadnie to prawdopodobnie to co było przyczyną stuków. Uważam że motor jest do uratowania jesli sie nie zdławil, nie zgasł, odpalal nornalnie to raczej nie jest to awaria z typu motor do wyrzucenia i na złom
Wybaczcie za jakość zdjęć ale przy tym wszystkim rozwalilem telefon
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Noo kompresja nawet ponad książkowa. Aha czyli teraz cos sie urwalo i stuka dalej, parametry wszystkie bez zmian ciśnienie temp oleju wody. Olej czysty czyli nie powinno nic ściąć w ukladzie korbowym, lift jest. Hmm... Tak jak pisałem od skrzyni biegow trzeba by zajrzeć teraz chyba
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Rozkręce jeszcze dół, zobaczę czy coś wypadnie z silnika i zabieram się dalej za szukanie do wieczora powinna być diagnoza
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
No dziwna sprawa trzymam kciuki, żeby to była pierdoła. Dawaj znać tutaj na bieżąco
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Mamy to
Rozpadła sie panewka ACL race na 4 cylindrze. Dol silnika nie skladalen ja czego.zaluje - okazało sie panewki byly bez dziurek olejowych co skutkowało ze nie miały smarowania, złożono to i jeździły na sucho 600 km to i tak dużo...
Co dalej nie wiem. Myślę jak odzyskać pieniądze...
Porównanie panewki oem A mojej.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Rozpadła sie panewka ACL race na 4 cylindrze. Dol silnika nie skladalen ja czego.zaluje - okazało sie panewki byly bez dziurek olejowych co skutkowało ze nie miały smarowania, złożono to i jeździły na sucho 600 km to i tak dużo...
Co dalej nie wiem. Myślę jak odzyskać pieniądze...
Porównanie panewki oem A mojej.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
masakra, ja bym wydusił kase od tego co spieprzył robote i składał to
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Widzisz i tu się zaczynają przyjacielskie porachunki ale to już nie ważne na chwilę obecną.QubaKpl pisze:masakra, ja bym wydusił kase od tego co spieprzył robote i składał to
Ogólnie sprawa dziwna OEM ma otwory ACL nie ma(przynajmniej u mnie) na zdj w necie są, wszedzie sa.
Dzwoniąc do sprzedającego usłyszałem - nie ma co reklamować, panewki ACL maja taka konstrukcja bez otworu olejowego ponieważ taka jest ich sprężystość, taka budowa ze nie muszą tego miec, nawet do GTRow po 1500 koni nie daja (Tak tyljo GTR ma natrysk na denko tloka)
Nie wiem to jest teraz.cos co może ciągnąć sie miesiącami od A do B
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
2zzge tez ma natrysk na denko tłoka oleju
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- kutan86
- Użytkownik
- Posty: 435
- Rejestracja: 02-04-11, 10:28
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
QubaKpl pisze:masakra, ja bym wydusił kase od tego co spieprzył robote i składał to
Niestety w PL nie jest to takie łatwe i nawet przy oczywistych sprawach ciągnie się to jak smród po gaciach. Wiem bo sam przechodzę przez podobną sytuację
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Aktualniekutan86 pisze:QubaKpl pisze:masakra, ja bym wydusił kase od tego co spieprzył robote i składał to
Niestety w PL nie jest to takie łatwe i nawet przy oczywistych sprawach ciągnie się to jak smród po gaciach. Wiem bo sam przechodzę przez podobną sytuację
Producent uważa ze tak ma być i mowi ze wina mechanika
Mechanik mowi ze wszytko dobrze wina panewek bo nie Wierci otworu w sportowych panewkach bo to debilizm.
I ogólnie nikt nie chce pokryć kosztów.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Temat ciężki i sprawy możesz nie wygrać mogą argumentować że byłeś świadom że nie są to panewki OEM.
Mogą też powiedzieć że mogłeś porównać panewki z OEM przed montażem i wtedy ewentualnie zwrócić.
Ja bym się skoncentrował na silniku czy tak jak napisałem nie napsociły. Dla mnie to byłoby ważniejsze.
hube
Mogą też powiedzieć że mogłeś porównać panewki z OEM przed montażem i wtedy ewentualnie zwrócić.
Ja bym się skoncentrował na silniku czy tak jak napisałem nie napsociły. Dla mnie to byłoby ważniejsze.
hube
Ostatnio zmieniony 15-03-19, 19:58 przez hube, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Powiem tak... Nie chce juz dalej chyba się z tym bawić i chyba temat pora zakończyć. Narazie moj bilans to 6 tys w plecy, nikt nie umie przyznać się do błędu i pokazać jaj pomimo że znam się z tym kto to składał 20 lat od zerówki :/hube pisze:Temat ciężki i sprawy możesz nie wygrać mogą argumentować że byłeś świadom że nie są to panewki OEM.
Mogą też powiedzieć że mogłeś porównać panewki z OEM przed montażem i wtedy ewentualnie zwrócić.
Ja bym się skoncentrował na silniku czy tak jak napisałem nie napsociły. Dla mnie to byłoby ważniejsze.
hube
Pora na Subaru
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
Jakie Subaru... tak daleko zaszedłeś - walcz a Toyota umie się odwdzięczyć
hube
hube
-
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 04-04-14, 20:56
Re: Toyota Celica Safety Car by Pantera
No IMPREZA
Teraz potrzebuje przerwy i doskladania budzetu.
Ogólnie najbardziej boli mnie to ze ktoś kogo znam tyle.lat nie przyzna sie do błędu. Gdybym ja zakładał komuś kolo I odpadło mi po 50 km to moja wina.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Teraz potrzebuje przerwy i doskladania budzetu.
Ogólnie najbardziej boli mnie to ze ktoś kogo znam tyle.lat nie przyzna sie do błędu. Gdybym ja zakładał komuś kolo I odpadło mi po 50 km to moja wina.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka