Toyota Celica Turbocharger "Diablica" by Cisiel
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Tak, miałem tylko spinki. Cały tył poszedł do nowego właściciela, więc już tego silikonu czerwonego hiper mega nie będzie Teraz będę robił wszystko z tymi uszczelkami tak jak wychodziły.
BTW. wczoraj ogarnąłem siłowniki maski, ale to za parę dni wrzucę relację W skrócie meeega dobra rzecz, żałuję że tak późno się za to zabrałem
BTW. wczoraj ogarnąłem siłowniki maski, ale to za parę dni wrzucę relację W skrócie meeega dobra rzecz, żałuję że tak późno się za to zabrałem
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Cisiel pisze:BTW. wczoraj ogarnąłem siłowniki maski, ale to za parę dni wrzucę relację W skrócie meeega dobra rzecz, żałuję że tak późno się za to zabrałem
haha nie ma za co Łatwo poszło czy pojawiły się jakieś komplikacje ?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
greos39 pisze:haha nie ma za co Łatwo poszło czy pojawiły się jakieś komplikacje ?
Tak tak, dzięki Jakbyś się nie odezwał to po dzień dzisiejszy bym ich nie miał Ogólnie sam montaż spoko ale trzeba mocowania delikatnie tu puknąć tam lekko dogiąć, żeby ładnie to się spasowało. I strasznie wkur***jące są te małe zawleczki... Bez piwa Pan nie podchodź do tego.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Ja mam uszczelki tylko od progów, na dokładke tył niet, mają jakiś numer?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
klexmix pisze:Ja mam uszczelki tylko od progów, na dokładke tył niet, mają jakiś numer?
Tamten numer uszczelki, który podałem to jest taka uszczelka uniwersalna jakby - trzeba ją dociąć tak jak potrzeba. Typowo pod dokładkę tył nie dostaniesz w ASO.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Cisiel pisze:klexmix pisze:Ja mam uszczelki tylko od progów, na dokładke tył niet, mają jakiś numer?
Tamten numer uszczelki, który podałem to jest taka uszczelka uniwersalna jakby - trzeba ją dociąć tak jak potrzeba. Typowo pod dokładkę tył nie dostaniesz w ASO.
Czyli też sobie docinałeś "z metra"?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
klexmix pisze:Czyli też sobie docinałeś "z metra"?
No inaczej się nie da
- Malinaaa.17
- Klubowicz
- Posty: 101
- Rejestracja: 12-09-18, 11:25
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Daj fotki jak z siłownikami
Ja nie moge sie za to zabrać
Ja nie moge sie za to zabrać
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Malinaaa.17 pisze:Daj fotki jak z siłownikami
Ja nie moge sie za to zabrać
W weekend dam foty. Jeszcze tylko muszę podszybie ładnie przyciąć i założyć
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Siłowniki maski finalnie ogarnięte. Wszystko poskładane do kupy. Troszkę główkowania jest przy samym spasowaniu wszystkiego, niestety nie jest typowe P&P. Ale do ogarnięcia bez większych problemów Najważniejsze, że już można podnosić maskę beż użycia drągala
Najważniejszy szablonik
A reszta wygląda finalnie tak:
No i dłubie dalej pod maską, na razie nie wygląda to najlepiej
Najważniejszy szablonik
A reszta wygląda finalnie tak:
No i dłubie dalej pod maską, na razie nie wygląda to najlepiej
- greos39
- Klubowicz
- Posty: 1110
- Rejestracja: 09-06-16, 12:57
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Ale mnie teraz zmotywowałeś
Najważniejsze pytanie, to czy Diablica zawita na zlocie ?
Cisiel pisze:na razie nie wygląda to najlepiej
Najważniejsze pytanie, to czy Diablica zawita na zlocie ?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
greos39 bierz się do roboty i zakładaj siłowniki Na zlocie mnie nie będzie, nie mam szans się wyrobić. W piątek kompresor pojechał na kompleksowy remont i nie wiem kiedy wróci. Po 20 lutego wywalam też skrzynię. Najprędzej wyjadę w kwietniu lub maju
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Kompresor pojechał na pełną regenerację a po rozebraniu go okazało się, że nadaje się tylko i wyłącznie na złom Jest nie do uratowania: rozwalone gniazdo uszczelniacza, zjechane i krzywe rotory itd... Sprzedający zapewniał, że kompresor jest po pełnej regeneracji i faktycznie tak było. Tylko, że regenerację wykonał jakiś "Janusz Garage" i kurła spieprzył wszystko co się tylko dało... Zwróćcie uwagę jak zostały "nabite" łożyska Przecinakiem to nabijał czy co...nie wiem i wiedzieć nawet chyba nie chcę. Nie ma co płakać nad rozlanym mlekiem a Diablica bez kompresora to już by nie było to. Zbyt niskie doładowanie to również była wina złego złożenia. Kroki zostały podjęte i w przyszłym tygodniu powinna dotrzeć do mnie naprawdę perełka ale to info zdradzę jak przyjedzie i wrzucę post
Poniżej foty jak to wygląda:
Poniżej foty jak to wygląda:
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Te ślady przy łożyska to stary patent .. jak wyrobione jest osadzenie łożyska to zamiast napawac i toczyć tak właśnie ''zabezpieczaja'' łożysko by się w łożu nie obracało... nieco bardziej kumaci używają kleju do łożysk...
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Se-BASS-tian
- Użytkownik
- Posty: 276
- Rejestracja: 02-05-13, 22:18
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Wrzucaj jakiegoś Rotrexa ^_^
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1048
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Bartek dobrze prawi. Napawanie powinno być zrobione nie kosztuje to majątek.
Co do rotorów szkoda gadać.
hube
Co do rotorów szkoda gadać.
hube
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
Niee no to teraz to miało właśnie meega kompresję na takim pasowaniu "zerowym" huehue
Btw..cud że i tak to działało..
Pytanie co z opiłkami z tej przeszlifowanej pokrywy... A patent z gniazdami łożyska jw. I tak dobrze że to wszystko sie nie usmażyło, nie jeblo i nie wpadło do silnika...
Swoja droga, zwiększone ciśnienie maksymalne po przez zmianę średnicy kółka, tez daje w d*&ę rotorom i łożyska.
Pamiętasz Cisiel jak liczyliśmy stosunek obrotow silnika do ilości obrotów na rotorze przy danym przełożeniu... Musiałbym ta kartkę znaleźć, ale u mnie pamiętam chyba przy maks RPM 8200 na kompresorze było 15 200 a maksymalne chwilowe dla M45 to 16 000 więc tak wszystko na styk... i trzeba sie liczyć że przy takich customach żywotność będzie sie skracać..
Reasumując, pokazują co wpadnie za perełka, oo M92 może być, ten wielki %%^()#! rozjebał by system
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Btw..cud że i tak to działało..
Pytanie co z opiłkami z tej przeszlifowanej pokrywy... A patent z gniazdami łożyska jw. I tak dobrze że to wszystko sie nie usmażyło, nie jeblo i nie wpadło do silnika...
Swoja droga, zwiększone ciśnienie maksymalne po przez zmianę średnicy kółka, tez daje w d*&ę rotorom i łożyska.
Pamiętasz Cisiel jak liczyliśmy stosunek obrotow silnika do ilości obrotów na rotorze przy danym przełożeniu... Musiałbym ta kartkę znaleźć, ale u mnie pamiętam chyba przy maks RPM 8200 na kompresorze było 15 200 a maksymalne chwilowe dla M45 to 16 000 więc tak wszystko na styk... i trzeba sie liczyć że przy takich customach żywotność będzie sie skracać..
Reasumując, pokazują co wpadnie za perełka, oo M92 może być, ten wielki %%^()#! rozjebał by system
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger
anticorr pisze:Niee no to teraz to miało właśnie meega kompresję na takim pasowaniu "zerowym" huehue
Btw..cud że i tak to działało..
Pytanie co z opiłkami z tej przeszlifowanej pokrywy... A patent z gniazdami łożyska jw. I tak dobrze że to wszystko sie nie usmażyło, nie jeblo i nie wpadło do silnika...
Swoja droga, zwiększone ciśnienie maksymalne po przez zmianę średnicy kółka, tez daje w d*&ę rotorom i łożyska.
Pamiętasz Cisiel jak liczyliśmy stosunek obrotow silnika do ilości obrotów na rotorze przy danym przełożeniu... Musiałbym ta kartkę znaleźć, ale u mnie pamiętam chyba przy maks RPM 8200 na kompresorze było 15 200 a maksymalne chwilowe dla M45 to 16 000 więc tak wszystko na styk... i trzeba sie liczyć że przy takich customach żywotność będzie sie skracać..
No pasowanie idealnie "zerowe"... Szkoda kompresora, bo jak go kupiłem to naprawdę był ideał no ale co zrobić... Co z opiłkami nie wiem, może intercooler część przejął, może część blow offy wypluły.
Noo liczyliśmy obroty liczyliśmy i u mnie wyszło 13.104 obrotów więc mimo wszystko bezpieczna granica dla kompresora. Gdyby nie był tak źle złożony to by polatał spokojnie dłuższy czas. Dla Eatona M62 maksymalne stałe obroty to 14 000, maksymalne chwilowe to 16 000.
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1495
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Toyota Celica Supercharger "Diablica" by Cisiel
W końcu można z kopyta ruszyć z miejsca. Przyszedł długo wyczekiwany… Wszystko pomierzone, do bagażnika wejdzie jak ulał. Nawet regulacja doładowania jest
A tak serio wpada pod maskę taki sam model kompresora jaki miałem. Przebył kawałek drogi… Z Hiszpanii prosto do Łodzi do firmy, która wykonała mi pełną regenerację i pełne jego sprawdzenie: nowe uszczelniacze, nowe łożyska, nowe gniazda łożyskowe, nowy olej, nowy teflon na rotorach, ważenie rotorów i piernik wie co jeszcze. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko w porządku. Roczna gwarancja więc można upalać i testować sprzęt
Nie miałem sił i ochoty czyścić IC z oleju przekładniowego, więc zamówiłem nowy tym razem czarny oczywiście z FMIC.
Oprócz tego wiadomo: nowe obejmy, uszczelka kolektora ssącego i przepustnicy z ASO, nowe świece z ASO, śruby, podkładki, gumki, pasek DAYCO i inne ch*je muje. Całe orurowanie, silikony, kolektor, przepustnica, Blow offy porządnie wyczyszczone pod ciśnieniem benzynką. Kilka rzeczy przy okazji zostało poprawionych i ulepszonych. Dziś i jutro ostre składanie wszystkiego. Jutro finalnie chcę z powrotem usłyszeć Dibalicę jak do mnie przemawia
A tak serio wpada pod maskę taki sam model kompresora jaki miałem. Przebył kawałek drogi… Z Hiszpanii prosto do Łodzi do firmy, która wykonała mi pełną regenerację i pełne jego sprawdzenie: nowe uszczelniacze, nowe łożyska, nowe gniazda łożyskowe, nowy olej, nowy teflon na rotorach, ważenie rotorów i piernik wie co jeszcze. Mam nadzieję, że teraz będzie wszystko w porządku. Roczna gwarancja więc można upalać i testować sprzęt
Nie miałem sił i ochoty czyścić IC z oleju przekładniowego, więc zamówiłem nowy tym razem czarny oczywiście z FMIC.
Oprócz tego wiadomo: nowe obejmy, uszczelka kolektora ssącego i przepustnicy z ASO, nowe świece z ASO, śruby, podkładki, gumki, pasek DAYCO i inne ch*je muje. Całe orurowanie, silikony, kolektor, przepustnica, Blow offy porządnie wyczyszczone pod ciśnieniem benzynką. Kilka rzeczy przy okazji zostało poprawionych i ulepszonych. Dziś i jutro ostre składanie wszystkiego. Jutro finalnie chcę z powrotem usłyszeć Dibalicę jak do mnie przemawia
- QubaKpl
- Użytkownik
- Posty: 307
- Rejestracja: 13-07-12, 11:42