Praska Celina
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
A teraz zapowiedziany rebus.
Dziękuje wszystkim, którym już zawróciłem głowę tematem i poświecili mi chwilę
Czy ktoś z was ma zamatowany taką poduchę? Została wyjęta z auta z USA . Nie było ani komputera ani czujników zderzeniowych
Czy ktoś natkną się może na jakiekolwiek informację ta ten temat? jak ona działa kiedy była montowana? cokolwiek na ten temat ?
poducha niema żadnego kabla do podłączenia
z góry dzięki za każde info gdzie można o tym patencie poczytać
Dziękuje wszystkim, którym już zawróciłem głowę tematem i poświecili mi chwilę
Czy ktoś z was ma zamatowany taką poduchę? Została wyjęta z auta z USA . Nie było ani komputera ani czujników zderzeniowych
Czy ktoś natkną się może na jakiekolwiek informację ta ten temat? jak ona działa kiedy była montowana? cokolwiek na ten temat ?
poducha niema żadnego kabla do podłączenia
z góry dzięki za każde info gdzie można o tym patencie poczytać
-
- Klubowicz
- Posty: 229
- Rejestracja: 14-03-05, 00:30
Re: Praska Celina
Już ci to wyjaśniałem jak działa. to tego zestawu nic nie potrzeba jak dokręcisz śrubę z boku będzie aktywna a działa na przeciążenie
RAf
RAf
zaczelo sie od Celica VI gen. GTS (2,2), 94
potem byla Celica I gen. GT RA28 (2,0),78
a teraz jest:
Celica VI gen. GT Four (2,0T),99
Celica VI gen. GT-Cabrio (2,0),95
Celica IV gen. GT-Targa-Cabrio (2,0), 86
Celica VII gen. GTS (1,8), 00
potem byla Celica I gen. GT RA28 (2,0),78
a teraz jest:
Celica VI gen. GT Four (2,0T),99
Celica VI gen. GT-Cabrio (2,0),95
Celica IV gen. GT-Targa-Cabrio (2,0), 86
Celica VII gen. GTS (1,8), 00
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Dlatego na początku podziękowałem miedzy innymi i tobie
Chciałem poczytać o tym wynalazku a nic nie znalazłem może ktoś coś
Chciałem poczytać o tym wynalazku a nic nie znalazłem może ktoś coś
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Praska Celina
tak, i potrafi wybuchnąć w czasie transportu nie rzucaj nią proszę
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Eee tam w razie czego uratuje Cię 3sgte pod maską
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Praska Celina
Dokładnie. Jak kupiłem na pierwsze auto st182 to każdy pukal się po głowie po co takie mocne auto... że niebezpieczne itp... jak robiłem remont mojej V to jeździłem cinquecento 700 i vw Polo 1.0 .... to były niebezpieczne auta. Muł bagienny, w którym podczas zagrożenia na drodze widzisz swój orszak pogrzebowy W celinie redukcja, but w podłogę i jedziesz dalej
Wracając do poduszki z wbudowanym czujnikiem bezwladnosciowym (tam jest chyba kulka ze sprężyną) niby fajnie... ale nie masz wtedy napinacza w pasie bezpieczeństwa. Z takich rozwiązań zrezygnowano szybko po licznych urazach ( nawet smiertelnych) podczas gdy poduszka wali cię w fejsa dziś napinacz sterowany jest nieco szybciej - czyli najpierw przyciąga cię lekko do siebie by uderzenie poduszki nie odbijalo głowy za mocno do tyłu. Bardzo ważne w autach z AIRBAG jest ustawienie zaglowka .. to tak na szybko
Wracając do poduszki z wbudowanym czujnikiem bezwladnosciowym (tam jest chyba kulka ze sprężyną) niby fajnie... ale nie masz wtedy napinacza w pasie bezpieczeństwa. Z takich rozwiązań zrezygnowano szybko po licznych urazach ( nawet smiertelnych) podczas gdy poduszka wali cię w fejsa dziś napinacz sterowany jest nieco szybciej - czyli najpierw przyciąga cię lekko do siebie by uderzenie poduszki nie odbijalo głowy za mocno do tyłu. Bardzo ważne w autach z AIRBAG jest ustawienie zaglowka .. to tak na szybko
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Dziękuję wszystkim za poświęcony czas
To teraz jak to cholerstwo wyciągnąć, nie uszkadzając pokrywy ??
To teraz jak to cholerstwo wyciągnąć, nie uszkadzając pokrywy ??
-
- Klubowicz
- Posty: 229
- Rejestracja: 14-03-05, 00:30
Re: Praska Celina
bartek_asik pisze:Dokładnie. Jak kupiłem na pierwsze auto st182 to każdy pukal się po głowie po co takie mocne auto... że niebezpieczne itp... jak robiłem remont mojej V to jeździłem cinquecento 700 i vw Polo 1.0 .... to były niebezpieczne auta. Muł bagienny, w którym podczas zagrożenia na drodze widzisz swój orszak pogrzebowy W celinie redukcja, but w podłogę i jedziesz dalej
Wracając do poduszki z wbudowanym czujnikiem bezwladnosciowym (tam jest chyba kulka ze sprężyną) niby fajnie... ale nie masz wtedy napinacza w pasie bezpieczeństwa. Z takich rozwiązań zrezygnowano szybko po licznych urazach ( nawet smiertelnych) podczas gdy poduszka wali cię w fejsa dziś napinacz sterowany jest nieco szybciej - czyli najpierw przyciąga cię lekko do siebie by uderzenie poduszki nie odbijalo głowy za mocno do tyłu. Bardzo ważne w autach z AIRBAG jest ustawienie zaglowka .. to tak na szybko
nie do końca, w celica w których była ta poducha miałeś dodatkowe blokowanie pasa szczególnie wyraźnie czuje się to w wersjach USA, wsiadasz zapinasz pasy odpalasz silnik i masz słyszalne i odczuwalne naciągnięcie pasa, jak gasisz auto czujesz jak pas się luzuje . Zakładaj i się nie przejmuj. Masz iglice która wbija się i powoduje odpalenie lądunku analogicznie jak w naboju iglica spłonka i zapłon .
RAf
zaczelo sie od Celica VI gen. GTS (2,2), 94
potem byla Celica I gen. GT RA28 (2,0),78
a teraz jest:
Celica VI gen. GT Four (2,0T),99
Celica VI gen. GT-Cabrio (2,0),95
Celica IV gen. GT-Targa-Cabrio (2,0), 86
Celica VII gen. GTS (1,8), 00
potem byla Celica I gen. GT RA28 (2,0),78
a teraz jest:
Celica VI gen. GT Four (2,0T),99
Celica VI gen. GT-Cabrio (2,0),95
Celica IV gen. GT-Targa-Cabrio (2,0), 86
Celica VII gen. GTS (1,8), 00
-
- Użytkownik
- Posty: 70
- Rejestracja: 16-04-15, 15:07
Re: Praska Celina
Ja mam wersję USA i jedyna różnica, którą zauważyłem, to montaż. W europie pas przymocowany jest na prowadnicy w kształcie litery C, amerykanka ma jedną śrubę
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Ale powiedzcie co z tą kierą nie tak?Jakas oklejona?
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Z kierownicą, wszystko ok. Nie chciał bym żeby mnie poducha połamała lub zabiła
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Co to za przerwa u góry i te dwie na dole po lewej i prawej?
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Są to wcięcia na szwy, obszycie kierownicy jest wtedy gładkie. Nie ma takiego, wyczuwalnego wybrzuszenia na kierownicy
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
Kilka nowych fotek. Planowany powrót Celinki do domu plus minus trzy tygodnie.
na początek kilka zaległych fotek
137. maska kolorystyk
138. pytanie polerować kierunki? czy nie polerwać ??
139. Trochę Celince się zmalało :) Sprężyny plus guma 50 i oto efekty 125 cm wzrostu
140.A światełko tak się odbija od lakieru
141. Lakierek jak lustro
142.
143. a tu jest zagadka ?? czego brakuje na obrazku ?? to powód moich oczekiwań
144. A na koniec mordka jeszcze nie kompletna
na początek kilka zaległych fotek
137. maska kolorystyk
138. pytanie polerować kierunki? czy nie polerwać ??
139. Trochę Celince się zmalało :) Sprężyny plus guma 50 i oto efekty 125 cm wzrostu
140.A światełko tak się odbija od lakieru
141. Lakierek jak lustro
142.
143. a tu jest zagadka ?? czego brakuje na obrazku ?? to powód moich oczekiwań
144. A na koniec mordka jeszcze nie kompletna
- bartek_asik
- Klubowicz
- Posty: 6237
- Rejestracja: 10-11-06, 10:48
Re: Praska Celina
Wywiało szybę ... ładnie się prezentuje
セリカ ST182 - sold
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
Swift GTi Rally - sold
セリカ ST162 - rally
Corolla E12 - sold
Doblo 263 Power - sold
Chevy TrailBlazer - for sale
next daily? Tundra? RAM?
"Mąż tam w świecie za funtem odkładał funt
Na Toyotę przepiękną aż strach"
-
- Użytkownik
- Posty: 311
- Rejestracja: 27-07-16, 13:42
Re: Praska Celina
Piękna
Coraz lepiej wygląda.
A nie chcesz białych kierunków montować?
Coraz lepiej wygląda.
A nie chcesz białych kierunków montować?
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Do tego koloru biale by siadly zajebiszcie ,ogolnie do ciemnych piątek elegancko sie to komponuje.
- Dommel
- Użytkownik
- Posty: 308
- Rejestracja: 05-08-15, 13:15
Re: Praska Celina
A dasz dacie mi namiary na białe ??
- Fryc85
- Użytkownik
- Posty: 2719
- Rejestracja: 05-03-06, 14:38
Re: Praska Celina
Były niedawno na FB