Red glossy TS by Klexmix
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
-
- Użytkownik
- Posty: 159
- Rejestracja: 16-07-13, 17:07
Re: Red glossy TS by Klexmix
Ładnioszka i połączenie czarnego z czerwonym zawsze na propsie.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
Konik86 pisze:Ładnioszka i połączenie czarnego z czerwonym zawsze na propsie.
No to takie nie do końca czarne jest
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Red glossy TS by Klexmix
To jakis grafit/gunmetal. Ale pięknie siadlo.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
anticorr pisze:To jakis grafit/gunmetal. Ale pięknie siadlo.
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Hyperblack.
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Red glossy TS by Klexmix
Co nie zmienia faktu, że koza w *uj
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
Cisiel pisze:Co nie zmienia faktu, że koza w *uj
No... a jak mnie to wku...
Czekam na wiosne.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
Udało się usunąć dziwne klikanie na rozgrzanym, winowajcą był napinacz łańcucha rozrządu, 128 zł w ASO, wiec kwota nie drenuje kieszeni, numery daje dla potomnych, + filmik jak wymienić, w celice akurat dojście jest cięższe niż w toyocie z filmiku, ale można sobie poradzić.
Dodatkowo nowy pasek bo piszczał na zimnym i wyserwisowany siłowniczek napinacza paska - odblokowane zastane tulejki, wyczyszczone, przesmarowane, jest gut miut, auto zaraz inaczej reaguje i lżej rusza i nie ma dziwnych dźwięków przy ruszaniu lub dodawaniu gazu przy przetaczaniu się przez progi zwalniające. Niedługo sprawdzę jeszcze liftboltsy, i zobaczę jak wyglądają wałki i sam łańcuch, czekam za uszczelką pokrywy, i teraz - ma ktoś gdzieś wartości momentu dokręcania śrub pokrywy?
Wymiana:
Dodatkowo nowy pasek bo piszczał na zimnym i wyserwisowany siłowniczek napinacza paska - odblokowane zastane tulejki, wyczyszczone, przesmarowane, jest gut miut, auto zaraz inaczej reaguje i lżej rusza i nie ma dziwnych dźwięków przy ruszaniu lub dodawaniu gazu przy przetaczaniu się przez progi zwalniające. Niedługo sprawdzę jeszcze liftboltsy, i zobaczę jak wyglądają wałki i sam łańcuch, czekam za uszczelką pokrywy, i teraz - ma ktoś gdzieś wartości momentu dokręcania śrub pokrywy?
Wymiana:
- HdS1989
- Użytkownik
- Posty: 189
- Rejestracja: 21-10-17, 17:36
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
HdS1989 pisze:http://www.primauto.net/LotusServiceManualEliseS2/elise/Worksho_%20and_Parts_Manuals/2ZZ_GE_Engine_Workshop_Suppliment.pdf
Na 30 stronie jest.
10nM
Senkju
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
No to będzie grzebańsko. Klikanie powróciło po niecałych 2 tygodniach, więc raczej to jest koło zmiennych faz - a raczej na pewno, więc jak już będzie otwarte to wymieni się wsio.
Czy uszczelki cewek zapłonowych są konieczne? Bo nie dopisałem ich cholerka do listy i na tę chwilę ich nie mam
Czy uszczelki cewek zapłonowych są konieczne? Bo nie dopisałem ich cholerka do listy i na tę chwilę ich nie mam
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Red glossy TS by Klexmix
Uszczelek raczej nie musisz wymieniać. Zdejmiesz pokrywę to będziesz widział. Dmuchnij sobie i przeczyść przy okazji magistrale olejową w pokrywie.
hube
hube
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
hube pisze:Uszczelek raczej nie musisz wymieniać. Zdejmiesz pokrywę to będziesz widział. Dmuchnij sobie i przeczyść przy okazji magistrale olejową w pokrywie.
hube
Tak, tam jest ta rurka, trzeba to wyczyścić. Sam fakt jest taki że te gumki to jest cholerka 200 zeta...
- hube
- Klubowicz
- Posty: 1050
- Rejestracja: 09-10-16, 08:33
Re: Red glossy TS by Klexmix
no tyle kosztują dlatego sprawdź je dobrze i jak są całe nie po pękane to nie wymieniaj
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Red glossy TS by Klexmix
Jak montowales spoiler TRD musiałeś wiercic nowe otwory czy śruby podeszly pod otwory że spoilera USDM?
- Cisiel
- Użytkownik
- Posty: 1496
- Rejestracja: 01-03-16, 16:59
Re: Red glossy TS by Klexmix
Śruby nie podeszły idealnie. Trzeba było dowiercić 5 otworów + te otwory przez które był zamontowany USDM trzeba było rozwiercić w jedną stronę. Bez większej zabawy ale idealnie niestety nie pasują.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
Cisiel pisze:Śruby nie podeszły idealnie. Trzeba było dowiercić 5 otworów + te otwory przez które był zamontowany USDM trzeba było rozwiercić w jedną stronę. Bez większej zabawy ale idealnie niestety nie pasują.
Jeszcze musieliśmy odciąć fabryczne prowadnice spoilera USDM, jeden otwór tylko pasował a i tak trzeba go bylo powiększyć.
-
- Użytkownik
- Posty: 564
- Rejestracja: 10-12-10, 17:49
Re: Red glossy TS by Klexmix
Dzięki za info.
- klexmix
- Użytkownik
- Posty: 884
- Rejestracja: 05-12-15, 20:18
Re: Red glossy TS by Klexmix
No to teraz kilka fotek ode mnie:
Pamiętajcie żadnych Castroli, żadnych Shellów i innych gówien, bo będą zostawiały gówno w silniku, i zostanie wam tak jak mnie, tylko poprawianie po poprzednim właścicielu... Rozrząd tak na prawde nie był konieczny, wymieniony bo miałem wszystkie klamoty i jak już mieliśmy rozbebeszone to poszło, ślizgi całe ładne nieporyte, łańcuch dosłownie deelikutaśnie wyciągnięty, luzy zaworowe - pomijalne wartości w plusie ale zostały ustawione książkowo, uszkodzone i tak było koło VVTi najmocniej, ogólnie cały zabieg dał wieeeelką poprawę pracy, ale to nie koniec grzebaniny, nadal jest kilka objawów do naprawy, między innymi lekkie osłabienie liftu szczególnie na jedynce, dwójka juz lepiej ciągnie ale też nie tak jak kiedyś, mocne grzanie sie jednostki, i lekka zmuła na gorącym, dochodzi do tego dłuższe kręcenie rozrusznikiem na gorącym silniku, obstawiam kata %&$*#^@(, plus ewentualnie sondy, termostat i czujnik cieczy, wszystko będę niedługo diagnozował, mam podobna sytuacje w Corolli, ale tam zmuła na gorącym jest już tragiczna czasami, ale tam to musi być kat, bo wszystkie objawy na to wskazują.
Pamiętajcie żadnych Castroli, żadnych Shellów i innych gówien, bo będą zostawiały gówno w silniku, i zostanie wam tak jak mnie, tylko poprawianie po poprzednim właścicielu... Rozrząd tak na prawde nie był konieczny, wymieniony bo miałem wszystkie klamoty i jak już mieliśmy rozbebeszone to poszło, ślizgi całe ładne nieporyte, łańcuch dosłownie deelikutaśnie wyciągnięty, luzy zaworowe - pomijalne wartości w plusie ale zostały ustawione książkowo, uszkodzone i tak było koło VVTi najmocniej, ogólnie cały zabieg dał wieeeelką poprawę pracy, ale to nie koniec grzebaniny, nadal jest kilka objawów do naprawy, między innymi lekkie osłabienie liftu szczególnie na jedynce, dwójka juz lepiej ciągnie ale też nie tak jak kiedyś, mocne grzanie sie jednostki, i lekka zmuła na gorącym, dochodzi do tego dłuższe kręcenie rozrusznikiem na gorącym silniku, obstawiam kata %&$*#^@(, plus ewentualnie sondy, termostat i czujnik cieczy, wszystko będę niedługo diagnozował, mam podobna sytuacje w Corolli, ale tam zmuła na gorącym jest już tragiczna czasami, ale tam to musi być kat, bo wszystkie objawy na to wskazują.
- anticorr
- Użytkownik
- Posty: 1401
- Rejestracja: 22-11-12, 07:26
Re: Red glossy TS by Klexmix
Noo gratki ze sam ustawiłeś luzy, jaka metode pomiaru wybrałeś? Celicowa, Lotusowa czy corollowa? Te shimsy dalej po 30zl za sztukę w aso?
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka